Bladsy 2 van 3 EersteEerste 123 LaasteLaaste
Wys resultate 16 tot 30 van 45

Draad: Die Vryheidsideaal van die Afrikaner l nie in n Teokratiese Model nie

Visman
    Besoeker

Verstek Re: Ant: Re: Ant: Re: Ant: Die Vryheidsideaal van die Afrikaner l nie in n Teokrati

Kwoteer Oorspronklik gepos deur Die Ou Man Bekyk pos
    En ek aanvaar dat jy dan daardie skeidslyn sal uitspel en aan die hand van Jesus se Evangelie presies sal aandui watter wette uit die Ou Testament steeds geldig is en die basis waarop jy persoonlik daaroor besluit het, sal aandui.

Omdat jou pos aandui dat jy van beter weet verwag ek dan dat jy die leemtes en grys areas in hierdie verband mbt die teokrasie studie sal uitklaar.
    Korrek, met die opsteller van die verslag, soos ek reeds uitgewys het dit is n model, en geen finale geskrif.

BG
    Visman

Verstek Ant: Re: Ant: Re: Ant: Re: Ant: Die Vryheidsideaal van die Afrikaner l nie in n Teo

Kwoteer Oorspronklik gepos deur Visman Bekyk pos
    Korrek, met die opsteller van die verslag, soos ek reeds uitgewys het dit is n model, en geen finale geskrif.

BG
    Visman
    Dit is jou manier om aan te dui dat die verslag gebreke bevat.

Ek het die fatale gebreke wat ek ondervind, reeds uitgewys.

Jy is in 'n leiersposisie en veronderstel om leiding te gee.

Spel asb die gebreke uit en kom vorendag met oplossings.

Liefde groete.

Die Ou Man
    "Eenmaal sal daar wel 'n wiel oor ons wreld rol wat vir u en vir my onkeerbaar is"
    Andries Pretorius. 1848

Visman
    Besoeker

Verstek Re: Ant: Re: Ant: Re: Ant: Re: Ant: Die Vryheidsideaal van die Afrikaner l nie in n

Dit is jou manier om aan te dui dat die verslag gebreke bevat.

Ek het die fatale gebreke wat ek ondervind, reeds uitgewys.

Jy is in 'n leiersposisie en veronderstel om leiding te gee.

Spel asb die gebreke uit en kom vorendag met oplossings.

Liefde groete.

Die Ou Man
    Die verslag is deur mense opgestel en uitgesit vir bespreking, dus nie perfek nie.

DOM, ons is altwee reeds wel bewus dat ons verseker nie in dieselfde kamp is rakende Boerskap met spesifieke verwysing na u siening van n god wat u dien en so ook myne nie, ek gaan dit dus nie met u opneem nie, maar wel met die verslaggewer.

Volgens u is my God asook die God van die verslaggewer n minderwaardige stamgod, en u God die Opper gesag en het ons dus fatale verskille, en daarom sien ek geen rede dat ons dit met mekaar bespreek nie.

U is egter welkom om op u eie tyd die Bybel betreffende Jesus se uitlatings, Effesiers, Galasiers asook Openbaringe te gaan deurwerk en u sal die antwoord daar vind. Ek stel geensins belang om met u te debateer of my geloof standpunt met u of enigiemand wat in n ander god as ek glo en daarby staan soos reeds deur verklaar te bespreek nie.

My standpunt sal u wel in die draad hieronder vind. Dit is nie onderhandelbaar nie, en ook nie oop vir bespreking nie. PUNT!

http://www.boerevryheid.co.za/forums...ad.php?t=24810

Ons laat dit dus daar.

Groete
    Visman
    Last edited by Visman; 21 Aug 2010 at 01:15.

Verstek Ant: Re: Ant: Re: Ant: Re: Ant: Re: Ant: Die Vryheidsideaal van die Afrikaner l nie

Die verslag is deur mense opgestel en uitgesit vir bespreking, dus nie perfek nie.

DOM, ons is altwee reeds wel bewus dat ons verseker nie in dieselfde kamp is rakende Boerskap
    Die terme, Boerland, Boerskap, "Volkpsige van die Boer" is my breinkinders (terloops hierdie forum ook).

Lees maar in die vroe poste op BV. Ek weet wat dit beteken en watter gedrag dit vereis van die individu wat dit opeis.

Boerskap is nie vir dwepers, verdagmakers en Israeliete nie.

Boerskap is meer as net 'n term. Dit is 'n Goddelike roeping.

Andries Pretorius, Sarel Cilliers, Johanna Brandt, Siener, GA Watermeyer het Boerskap geken.

Gaan leer by hulle wat dit beteken.

Geruste na vir jou.

Liefde groete.

Die Ou Man
    Last edited by Die Ou Man; 21 Aug 2010 at 01:28.
    "Eenmaal sal daar wel 'n wiel oor ons wreld rol wat vir u en vir my onkeerbaar is"
    Andries Pretorius. 1848

Verstek Ant: Re: Ant: Re: Ant: Re: Ant: Re: Ant: Die Vryheidsideaal van die Afrikaner l nie

My standpunt sal u wel in die draad hieronder vind. Dit is nie onderhandelbaar nie, en ook nie oop vir bespreking nie. PUNT!

Visman
    Dit is vir my te kostelik dat jy die vrymoedigheid het om my uit te vra oor my geloof en ek jou openhartig antwoord en jou kritiek verduur, maar dat jy jou geloof versteek van vrae en kritiek.

Jy is gereed om te oordeel (wat jou in alle geval nie toekom nie), maar te bang om jou getuienis aan die oordeel bloot te stel waarmee jy oordeel.

Dit kom neer op dwepery.

En daai "PUNT!" is darem waaragtig te intimiderend.

Liefde groete.

Die Ou Man
    Andries Pretorius. 1848

Visman
    Besoeker

Verstek Re: Ant: Re: Ant: Re: Ant: Re: Ant: Re: Ant: Die Vryheidsideaal van die Afrikaner l

Dit is vir my te kostelik dat jy die vrymoedigheid het om my uit te vra oor my geloof en ek jou openhartig antwoord en jou kritiek verduur, maar dat jy jou geloof versteek van vrae en kritiek.

Jy is gereed om te oordeel (wat jou in alle geval nie toekom nie), maar te bang om jou getuienis aan die oordeel bloot te stel waarmee jy oordeel.

Dit kom neer op dwepery.

En daai "PUNT!" is darem waaragtig te intimiderend.

Liefde groete.

Die Ou Man
    Ek plaas die volgende verwysing:

En net ingeval jy my dalk vra wat of wie ek ondersteun, laat ek dit dan sommer nou antwoord en duidelik stel, geen denominasie nie. Jesus seg duidelik, kom na My, Ek sal jou onderig. Dit is so eenvoudig soos dit. Ek het nie godsdiens nodig om my te vertel wie Jesus is nie, en ek glo 'in' geen IW, IV, NG, Apestolies ens. nie. Wel 'in en aan' een God die Vader, Seun, Jeus Chritus en Heilige Gees. Punt. Daarvoor het ek nie nodig om n Isrealiet, n Dopper, n Protestand ens te wees nie, en ook nie om aan hulle kerke te behoort en na hulle leringe te luister, of dit te lees nie, of my skoene na hulle deur te loop nie.
    Ek het ook soortgelyk hieraan geplaas op n ander draad waar ons gedebateer het en waar ek duidelik uitgelig het, ook die God van die Bybel in gebruik deur die voortrekkers met die gelofte waarin geloof en die God na wie toe gebid en wie gedien word en waarin ook El Daoud = Adam ter sprake gekom het.

Dit is eenvoudig nie vir my onderhandelbaar nie.

BG
    Visman
    Last edited by Visman; 21 Aug 2010 at 02:06.

Bittereinder Volksregister
    Aansluit Datum
    2006-May-Mon
    Poste
    3,225
    Blog inskrywings
    1

Die terme, Boerland, Boerskap, "Volkpsige van die Boer" is my breinkinders (terloops hierdie forum ook).

Lees maar in die vroe poste op BV. Ek weet wat dit beteken en watter gedrag dit vereis van die individu wat dit opeis.

Andries Pretorius, Sarel Cilliers, Johanna Brandt, Siener, GA Watermeyer het Boerskap geken.

OU man
    U is nie net 'n Godslateraar en satanis nie. Op u ouderdom toon u ook eienskappe van groot verwaandheid.

Wie en wat is u om Boerskap op te eis as u breinkind ? Die Boerevolk het lank, voor u geboorte reeds bestaan.

Ek twyfel, of u die ware geskiedenis van die Boervolk ken, of herken, met u verwronge breinkrag van El Daoud en sy afgod aanbidders.

U 'n verwarde ou man, verkondiger van 'n valse leer aan die Boervolk.

U, met u witboek en al, word deur die Boerevolk verwerp en misken.

Die skrif maak dit baie duidelik as daar geskryf staan:

"Want baie verleiers het in die wreld ingekom: die wat nie bely dat Jesus Christus in die vlees gekom het nie. Dit is die verleier en die Antichris.

Wees op julle hoede, dat ons nie verloor wat ons deur arbeid verkry het nie, maar n volle loon ontvang.

Elkeen wat n oortreder is en nie bly in die leer van Christus nie, hy het God nie. Wie in die leer van Christus bly, hy het die Vader sowel as die Seun.
    As iemand na julle kom en hierdie leer nie bring nie, ontvang hom nie in die huis nie en groet hom nie.

Want die een wat hom groet, het gemeenskap aan sy bose werke."

Ek ontvang u nie nie groet u nie.

Kennis Volksregister
    Aansluit Datum
    2010-Jul-Tue
    Plek
    Bloemfontein
    Poste
    436

Verstek Ant: Die Vryheidsideaal van die Afrikaner l nie in n Teokratiese Model nie

Die verslag is net bedoel vir mense wat ons God aanbid. Ons het hierdie gesprek deurtrap. 'Die Ou Man' het toe die volgende onderneming gemaak: "Hiermee sluit ek dan my insette ten opsige van die verslag af." Ek vra u dus nou om ons asb uit te los dat ons ons God kan verheerlik.

Ten opsigte van die vraag watter Ou-testamentiese wette nog geld sal ek in elk geval so antwoord: In die verslag (onder die opskrif 'Positivering van die Wet') is dit duidelik uiteengesit dat die wette nie net so oorgeneem moet word nie. Ons moet net die beginsels van die wette gehoorsaam. Alles wat verkeerd was in die OT is nou nog verkeerd. God se geregtigheid bly onveranderd. Die wette self moet egter vir ons hedendaagse bestaan formuleer word. Hierdie wette moet egter steeds getoets word aan die Bybelse beginsels.

Verder is die staat beperk tot die burgerlike wette. Ander wette is weer binne die toepassingsveld van die gesin en die kerk.

Maar dit staan alles in die verslag.

Boere Pelgrim
    Besoeker

Geruste na vir jou.

Liefde groete.

Die Ou Man
    Beteken die vet gedrukte letters dat deelnemers aan die forum en Boere wat Boerskap aanvaar het en Boere wat nog gebore moet word nie meer Boer is as hulle nie die witboek aanvaar nie.

Beteken dit dan dat al ons Boere op die forum verkeerd is?

Is u woord wet op die forum.

En pleeg ek plagiaat as ek myself as n Boer beskou wat eendag in Boerland gaan bly.

Mag ek dan ook nie meer n 4 Kleur hys en sonder dat ek dweep en eers iewers moet toestemming kry nie.

Hoe kan Boerskap opge eis word en stellings geplaas word as ons na aangehaalde stuk kyk.Dan kan ons duidelik sien dat hier wel n gedwepery ontstaan.
    Ek is al amper 4 jaar op die forum.Ek leef my Boerskap lank voor dit uit maar dit het die forum se invloed gevat om dit reg te kry.In dieselfde asem kan ek ook se dat Die Ou man letterlik verantwoordelik is vir honderde as dit nie duisende is nie se vertrek van hierdie einste forum.
    Hierdie forum word beskou as n nes van die sg. IW en Witboekers.As dit die geval blyk te wees verstaan ek hoekom soveel mense hier vertrek.Dan verstaan ek nie die stelling dat n Boer geen tyd het vir dwepers en rugstekers nie.
    Toevallig is ek nie n Israeliet nie en nog minder n dweeper.N rugsteker is n m e i d op n perd.

Ek wil ook net vir Jan se dat hierdie verslag in uiters moeilike omstandighede gedoen is.Ek was daar waar dit besluit is om die verslag op te stel.Ek het gesien hoe sg. Volksgenote hulle tente opslaan en trek met die opening van die Volksvergadering.

Ek het in daardie saal gesit en gesien hoe verdeeld ons werklik is.Van manne met baarde wat tot op hulle kniee hang en glad geskeerde manne en vrouens.

Dan was ek in die opvolg vergadering in Bloemfontein waar die voortsettings komitee hulle werk voltooi het.EK het daar ook gesien hoe 11 manne,party Boere,ander Afrikaners mekaar ook nie verstaan nie.Selfs daar het manne uitgestap.

Jan geluk aan julle komitee vir julle harde werk.Hier is baie van ons wat dit waardeer.
    Last edited by Boere Pelgrim; 21 Aug 2010 at 07:02.

Kwoteer Oorspronklik gepos deur Barend Pienaar Bekyk pos
    [U][B]

Beteken die vet gedrukte letters dat deelnemers aan die forum en Boere wat Boerskap aanvaar het en Boere wat nog gebore moet word nie meer Boer is as hulle nie die witboek aanvaar nie.
    Barend Pienaar.

Dit is 'n mite dat 'n Boer aan slegs een denominasie kan behoort. Die trekkers het skaars in die Transvaal afgesaal of hulle stig 'n nuwe kerk. 'n Boer sou nie sy Boerskap verloor indien hy die geloof van die Spadarener (Blourokke in die omgangstaal) opneem nie. Die persoon wat weer die term "Boer" wakker gemaak het, was nie 'n Christen nie.

Boerskap is nie 'n denominasie of geloof nie. Dit is 'n lewenswyse wat uit die Boer straal.

Ongeag hoe jy bid, kan ek vir jou die volgende uitwys as teenstrydig met Boerskap.

• Vir 'n leier van Boere om homself in 'n tronk te gaan toesluit, omdat diegene wat sy rels verbreek daavoor agiteer, is on-Boers. Ek verwys spesifiek na jou gedrag. Dit is nie hoe 'n Boere-leier optree nie.

• Boere-leiers is bekend daarvoor dat hul besluite onder moeilike omstandighede kan neem, druk kan hanteer en leiding kan gee. Hulle hol nie na "the structures" vir die reg om besluite te neem nie. Dit is Afrika mentaliteit. Die Boerevolk is nie 'n vakbond nie. Ek verwys na jou "Ja - Nee" draad oor die Witboek. As jy so sterk daarvoor voel, neem 'n besluit en staan daarby.

• Die gedrag van 'n Israeliet wat Boere op hierdie forum met die banvloek (massamoord) dreig omdat hulle nie sy Israelwaarheid wil aanneem nie, is tekenend van die midde-oosterse psige. Daarvoor blameer ek hom egter nie want hy is 'n Israeliet.

As die praatjies en argumente op hierdie forum vir jou te veel raak om te bestuur, moet jy aan jouself erken dat jy nie geskik gaan wees wanneer die volk se oorlewing gaan afhang van sterk leiding vorentoe nie.

Mense soos ek wat twakpraatjies uitdaag en wat soos ek en selfs anders as ek glo, sal daar altyd wees. Sensuur gaan dit nie verander nie.

Bestuur dit!

Liefde groete.

Die Ou Man
    Last edited by Die Ou Man; 21 Aug 2010 at 08:27.
    Andries Pretorius. 1848

Staatmaker Volksregister StefanvanHuyssteen's Avatar
    Aansluit Datum
    2008-Oct-Mon
    Plek
    Christiana
    Poste
    1,783
    Blog inskrywings
    12

Verstek Ant: Die Vryheidsideaal van die Afrikaner l nie in n Teokratiese Model nie

Oorspronklik gepos deur Die Ou Man
    Hiermee distansieer ek my van die forum as gevolg van die feit dat SATANSAANBIDDERS soos DIE OU MAN een van die stigterslede is en uit verwaandhied erken dat hy "untouchable" is want hierdie forum was sy Breinkind.
    Die VERWAANDHEID van Die Ou Man het daartoe gelei dat hy/sy sy ware KLEURE wys.
    Die van SATANSAANBIDDER ,AANBIDDER VAN DREK GOD el daoud,AANBIDDER van die WITBOEK.
    Die vraag kan nou gevra word is Die Ou Man 'n BOER of is hy die VYAND?
    Ek dist...ansieer myself van die BOEREVRYHEID WEBWERF aangesien Die Ou Man gemeld het dat Die FORUM sy breinkind was en dus is dit gestig met net EEN DOEL voor o : Dit is om BOEREVOLK te vernietig, deur drekgodsdienste te verkondig en verdeling en tweedrag te saai.
    HOEVEEL verder sou ons as BOEREVOLK in ons VRYHEIDSTRYD gewees het as Die Ou Man al in die begin van die FORUM verban gewees het en nie toegelaat was om sy drekgod el daoud te verkondig nie.
    Daar is hoeveel BOERE al uitgekryt as verdagmakers en verraaiers en weggejaag van BOEREVRYHEID Forum af as gevolg van Die Ou Man.
    Honderde miskien duisende het BV verlaat as gevolg van Die Ou Man.
    Daar het dalk hondede nie aangesluit as gevolg van sy vekondiging van sy godsdiens nie.
    Hoe kan GOD die VADER iets soos Boere Vryheidforum en die Vryheidstryd van ons BOEREVOLK seen as daar satansaanbidders en aanbidders van drek gode en godslasterlike uitsprake gelewer word deur Die Ou Man en sy WITBOEKBENDE.Dan word Die Ou Man deur Dr Lets Pretorius eienaar en stigter van die webwerf toegelaat om sy drekgodsdiens te verkondig .
    Die vraag kan ook nou gevra word,Hoekom Dr Lets Pretorius dit toelaat?Sien meer
    Daar is vir my net een pad na BOEREVRYHEID deur God die Vader, Sy Seun Jesus Christus Immanuel en Die Heilige Gees.

Boere Pelgrim
    Besoeker

Sjoe maar vanmore is die handskoene af.

Ek het myself nog nooit as leier voorgestel nie.

Tweedens het ek myself toegesluit want ek het my eie reels oortree.

Derdens is ons nie n vakbond nie maar selfs die Boere by Bloedrivier het gestem oor of hulle n Gelofte moes afle al dan nie.

En glo my ons gaan dit bestuur.

Kwoteer Oorspronklik gepos deur Barend Pienaar Bekyk pos

Ek wil ook net vir Jan se dat hierdie verslag in uiters moeilike omstandighede gedoen is.Ek was daar waar dit besluit is om die verslag op te stel.Ek het gesien hoe sg. Volksgenote hulle tente opslaan en trek met die opening van die Volksvergadering.
    Barend Pienaar.

Die doel van die teokrasie verslag is om Boere en Afrikaners en Boere-Afrikaners terug te lei na die verbond en wette van die Ou Testament.

Jy is op rekord dat ons nog nooit daardie wette uitgeleef het nie. Gaan jy dit so aanvaar of gaan jy die saak opneem?

Ek kan die potensile gevaar wat hierdie voorgestelde lewenswyse vir ons nageslag inhou sien. Ek het reeds op Petrus se waarskuwing in hierdie verband gedui.

Maak 'n afdruk van hierdie blad sodat jy eendag aan jou kleinkinders kan wys wie bereid was om hul nekke uit te steek om te keer dat 'n Midde-Oosterse psige op hulle afgedwing word.

Dit help nie om oor hierdie sake te dweep nie. Dit hou ernstige gevolge in.

Liefde groete.

Die Ou Man
    Last edited by Die Ou Man; 21 Aug 2010 at 09:00.
    Andries Pretorius. 1848

Boere Pelgrim
    Besoeker

Stefan dit is algemene kennis dat Die Ou Man n stigterslid was.Dit is nie algemene kennis dat Die Ou Man wou gehad het dat dit eerder n Lets Pretorius blad moes wees.

Dit is dan ook Dok Lets wat die naam van Boerevryheid uitgedink het.

Dit is daarvolgens ook geen geheim dat Die Ou Man ooit op die bestuur was nie(nie waarvan ek weet nie) en daarvolgens is dit dan ook geen geheim dat hier verskillende Godsdiens laers is nie.Voor jou aansluiting was dit nie die geval nie.BV was gedurig aangeval deur provakateurs en dit daarom die probleem en etiketering van BV as n sg. IW blad.

Daar was twee jaar gelede besluit om die Godsdiens laers se deelname te sluit en slegs lede toegang te gee as hy Protestant,IW of wat ookal is.

Dit het tot verdere probleme gelei dat drade oopgemaak word en dan kom juigkommandos van oor die spektrum en val mekaar aan.Dit weet jy ook.Dan moet drade geskuif word ens.

Boere Pelgrim
    Besoeker

Barend Pienaar.

Die doel van die teokrasie verslag is om Boere en Afrikaners en Boere-Afrikaners terug te lei na die verbond en wette van die Ou Testament.

Jy is op rekord dat ons nog nooit daardie wette uitgeleef het nie. Gaan jy dit so aanvaar of gaan jy die saak opneem?

Ek kan die potensile gevaar wat hierdie voorgestelde lewenswyse vir ons nageslag inhou sien. Ek het reeds op Petrus se waarskuwing in hierdie verband gedui.

Maak 'n afdruk van hierdie blad sodat jy eendag aan jou kleinkinders kan wys wie bereid was om hul nekke uit te steek om te keer dat 'n Midde-Oosterse psige op hulle afgedwing word.

Dit help nie om oor hierdie sake te dweep nie. Dit hou ernstige gevolge in.

Liefde groete.

Die Ou Man
    Ek gaan dit opneem want die Boer is nie n Israeliet nie.Ons het nog nooit die ou testamentiese wette gedoen en of uitgeleef nie.

Ek het slegs vir Jan Slchebusch geskryf aangesien die verslag in uiters moeilike omstandighede gedoen is

Bladsy 2 van 3 EersteEerste 123 LaasteLaaste

Pos Permissies

• Jy mag nie nuwe drade plaas nie
  • Jy mag nie poste plaas nie
  • Jy mag nie aanhangsels plaas nie
  • Jy mag nie u poste wysig nie
  •  
SA Topsites ::