Bladsy 2 van 2 EersteEerste 12
Wys resultate 16 tot 28 van 28

Draad: Okultiese and satanistiese tekens

Verstek Re: Okultiese and satanistiese tekens

Kwoteer Oorspronklik gepos deur hmmmm Bekyk pos
    Ek het a vraag oor Satanisme. Die enigste verwysings wat mens na Satan (en al sy dosyne gesante/filiale/pseudonieme) kry, kom uit die Bybel uit. Dus moes die sg. Sataniste van hom daarin gelees - en as hulle van daar af in hom glo, beteken dit dus dat hulle die Bybel glo.

Nou enigiemand wat die Bybel lees en daarin glo, weet dat God sterker is as die magte van Satan en hom alreeds verslaan het, nie waar nie?

So hoekom sal enigiemand dan vrywillig vir die "verloorspan" speel?
    satan en sy gesante is die die wat die meeste in God glo en odat hulle weet Hy is almagtig mislei hulle mense om te dink hulle kan soos God wees, hy doen homself voor as die engel vd lig, dis baie maklik dan vir mense wat na iets soek om aan vas te hou, die tydelike genot wat satan hul bied bo God te stel

WJ: Presies net dit is my probleem - onkundige mense begin goed verkondig en van daar af raak dit soos a veldbrand aan die versprei. Die "satanic bible" is deur Anton Lavey geskryf. Volgens wat ek verstaan (die baie min wat ek daaroor gelees het) is Lavey en Crowley se standpunte nie vir of teen a fisiese of metafisiese manefestasie van a "anti"-God nie, hulle vereer bloot die mens as hoogste gesag en glo dat anargie uiting daaraan gee. Vir regdenkende mense is hierdie idee (van anargie) natuurlik afstootlik en daarom word dit gedemoniseer.

Sataniste - in die vorm soos daai twee dit bedoel het, het niks met "Satan" te doen nie.
    nie soos ek dit het nie, anton lavey het die satanistiese bybel geskryf en hulle aanbid letterlik vir satan self,

Verstek Ant: Re: Okultiese and satanistiese tekens

WJ: Presies net dit is my probleem - onkundige mense begin goed verkondig en van daar af raak dit soos a veldbrand aan die versprei. Die "satanic bible" is deur Anton Lavey geskryf. Volgens wat ek verstaan (die baie min wat ek daaroor gelees het) is Lavey en Crowley se standpunte nie vir of teen a fisiese of metafisiese manefestasie van a "anti"-God nie, hulle vereer bloot die mens as hoogste gesag en glo dat anargie uiting daaraan gee. Vir regdenkende mense is hierdie idee (van anargie) natuurlik afstootlik en daarom word dit gedemoniseer.

Sataniste - in die vorm soos daai twee dit bedoel het, het niks met "Satan" te doen nie.
    Baie dankie, en jy is reg. Die skrywer was Anton Lavey. 'n Blonde oomblik wat ek daar beleef het. Maar ek kan nie saamstem wat jou laaste stelling betref nie.

Dit wat hulle gedoen het, bedoel en en waarvoor hulle gestaan het was satan self. Ons moet versigtig wees vir misleiding.

Op die einde van die dag gaan jy een van twee keuses moet maak. Of vir God of teen Hom. Daar is nie ander keuses nie. En satan en sy demone probeer jou weg hou van God af. Jy het nie nodig om 'n satanis te wees nie, solank jy nie vir God kies nie is die ding tevrede.

Steunpilaar Oom Henry's Avatar
    Aansluit Datum
    2008-Jan-Fri
    Plek
    Die Hoofstad, Apie
    Poste
    2,440

Verstek Ant: Okultiese and satanistiese tekens

So alles is satanisties?? Ek gebruik Andrew's Pitchfork vir tegniese ontledings. Wat nou? Mag ek nog 'n passer gebruik sonder om met die Vrymesselaars geassosieer te word? Een van die simbole lyk soos daai patroon op 'n tennisbal. Is tennis ook nou uit?

BTW, ek dag heeltyd dat die Dawid ster 5 punte het. Nee wat ek aanbid nie die goed nie en dis vir my voldoende. Verder is ek te besig om agter elke berg 'n bobejaan te gaan soek.
    ďOns is in Afrika. Enigiets kan gebeur.Ē - Dr Pieter Mulder.

Verstek Re: Ant: Okultiese and satanistiese tekens

Kwoteer Oorspronklik gepos deur pierre.dupreez Bekyk pos
    Ek praat dalk nou uit onkunde uit, want met sataniese goed het en wil ek niks te doen hÍ nie, MAAR as jy kyk na baie van die simbole wat uit gewys word wat jy op allerdaagse goed kry, beteken dit vir my niks.
    Is 'n simbool nie maar wat jy daarvan maak en hoe jy dit wil gebruik nie.
    Vat nou maar die halaal teken van die jode (ek dink), as jy sou sÍ dat jy nie items sal koop wat die teken op het nie, gaan jy swaar trek, want al die margerien soorte en lekkers en baie kos produkte het die einste simbool op.

My vraag dan nou, maak jy jouself dan skuldig aan aanbidding van afgode as jy die produkte aankoop?

Gert, ek geniet jou poste, ek sal graag jou siening wil hoor?
    Ja, hierdie besprekingspunt kan 'n tawwe een wees.

Wat die algemene mens seer sekerlik nie besef nie is, 'n klein bietjie suurdeeg maak die hele deeg suur! Uitgemaakte saak en nie debiteerbaar nie en ook nie betwisbaar nie.

Kondisionering oor 'n termyn of lang periode, laat die mense mos sekere dinge as van selfsprekend aanvaar en daar is mos nou niks met dit verkeerd nie, of hoe?

As jy wetend jou goedkeuring verleen in die vertoon, of die besit, en/of die ondersteuning sonder kennis, met finansieŽle bydrae tot enige van die dergelike simbole wat met sekere opsette daar gestel is, sal jy met die kennis tengronde gaan.

As jy bogenoemde onwetend toepas en/of doen, sal jy weens 'n gebrek aan kennis tengronde gaan.

God stel dit onomwonde baie duidelik in Sy Woord :
    Isa 5:13 Daarom gaan my volk in ballingskap weens gebrek aan kennis, en hulle aansienlikes word hongerlyers en hulle menigte versmag van dors.
    Hos 4:6 My volk gaan te gronde weens gebrek aan kennis; omdat jy die kennis verwerp het, sal Ek jou verwerp, sodat jy vir My die priesteramp nie sal bedien nie; omdat jy die wet van jou God vergeet het, sal Ek ook jou kinders vergeet.

Hoe ons ookal wil redeneer of stry, ons moet 'n keuse maak wie ons werklik wil dien in volle gehoorsaamheid met 'n vrye keuse.

Toe Moses te lank op die berg vertoef, het die goddelose volk baie gou daarop aangedring om vir hulle 'n beeld van aanbidding te laat maak om dit te aanbid.
    Hoe het dit dan tog nie die toorn van Vader Skepper laat ontvlam nie.

Vandag in die toestand waarin ons onsself bevind met die vermenging en aannames van soveel afgode dienste met hul simbole as tekens van hul afgode dienste, sit ons as 'n Volk reeds in 'n finale self vernietigings proses.

Gelukkig het ons 'n suiwer belofte dat Hy nie almal sal uitwis deur die komende swaard van vernietiging nie, maar dat HY vir Homself 'n klein oorblyfsel uit hierdie Boerevolk sal behou, wat met die eerskomende suiwerings proses, Hom by sy Naam sal aanroep en Hy sal die klein oorblyseltjie vir Hom as sy bruid suiwer hou en red.

Kom ons gaan na die kern van die saak :

Aan alles wat teen ons Skepper in sy Woord is, hetsy deur tekens en embleme van afgode dienste waarin ons stelselmatig versuur word, of gekondisioneer word om goedkeuring daaraan te verleen, of om daarin te belÍ, maak ons die keuse om die leuen te glo en God te terg sonder kennis waarin God geen welbehae het nie, dus is ons deur die dinge vir Hom verwerplik tensy ons ons tot hom bekeer en heilig lewe sonder kompromie.

Hy het dit baie duidelik en pertinent aan my gesÍ op 30 September 2009 : Ek sal geen vuilheid en onreinheid in my koninkryk toelaat nie.

Hoekom het God dan 'n hele geslag in die woestyn uitgeroei?

Tenlaaste net hierdie skrif tot aanvulling hoe die werklike toestand van die oorgrote mense sal wees in die tyd wat ons nou leef :
    Open 13:3 En ek het een van sy koppe gesien net of dit dodelik gewond was, en sy dodelike wond is genees. En die hele wÍreld het verwonderd agter die dier aan gegaan.

Is dit 'n leuen? Maak God Skepper 'n fout?
    Kyk maar na die wÍreld en ons eie ou Boerevolkie, hoe hulle agter die leuen, bedrog, sportgod, drank, dwelms en drinkpartye aan hardloop.
    Hul goedkeuring aan al hierdie embleme so ongesiens ingesypel deur die eeue heen, net aanvaar het en die kondisionering toegelaat het deur al hierdie dinge te doen tot hul eie ondergang en vuurpoel toe.

Baie hard maar waar!!!!!
    Last edited by Gert van Kraayenburg; 7 Jun 2010 at 04:34.

Verstek Ant: Okultiese and satanistiese tekens

Baie dankie Gert;

Ek vra maar die vrae sodat ek my kennis kan op bou en nie eendag hoef te sÍ maar ek het nie geweet nie. Die sleg wat ek van weet kan ek verwerp en dit wat ek verkeerd doen reg stel. Dankie vir almal se insette.

Hi Marco, dankie vir jou antwoord. Ek kan baie daarop sÍ t.o.v. jou opmerking oor my "belangstelling" ens. maar ek wil niemand ontstel nie en daardie hele gesprek is in elk geval nie sentraal tot my aanvanklike vraag nie.

Geniet jou dag.

Gert, baie dankie! Dit is inderdaad hard, maar waar! Op die ou einde is die paadjie flippen nou en erg styl, maar as mens net vir ons Almagtige Skepper leef, is dit terselfdetyd ernstig bevrydend. En terwyl ek hierdie dinge dink, besef ek daar's nog baie skoonmaak werk wat hier by my moet gebeur... Oi!

WERFNAR marco's Avatar
    Aansluit Datum
    2006-Jul-Fri
    Plek
    Mandelasegat-topia
    Poste
    5,930

Hi Marco, dankie vir jou antwoord. Ek kan baie daarop sÍ t.o.v. jou opmerking oor my "belangstelling" ens. maar ek wil niemand ontstel nie en daardie hele gesprek is in elk geval nie sentraal tot my aanvanklike vraag nie.

Geniet jou dag.
    Dit gaan nou bietjie kras klink maar ek kry die idee jy is dikvellig! (nie letterlik bedoel nie )

My Bybel sÍ vir my jy is in die "moeilikheid" en dan word jy ook as 'n "fool" uitgemaak!

"Only a fool says in his heart there is no God" (Psalm 14:1).
    Nou ja, jy sal die betekenis daarvan waarskynlik eers verstaan as jy God die dag ontmoet!

Sterkte! :saddam:

P.S. Hierdie is nie 'n veroordeling nie, net 'n opmerking!
    Last edited by marco; 10 Jun 2010 at 17:07.
    Aristotle: "We make war that we may live in peace"

Kwoteer Oorspronklik gepos deur marco Bekyk pos
    Dit gaan nou bietjie kras klink maar ek kry die idee jy is dikvellig! (nie letterlik bedoel nie )
    Hi Marco,

Jammer, ek het hierdie pos van jou heeltemal gemis! Ek verstaan nie heeltemal jou opmerking oor my dikvelligheid nie (moontlik as gevolg van juis daardie dikvelligheid? )

Dalk sien jy dit as dikvellig dat ek daarvan hou om te gesels met mense wat dieselfde, of ander idees, as ek het - om te probeer verstaan hoekom hulle dink soos hulle dink en doen soos hulle doen. Juis daarom laat ek my nie maklik afskrik as mense van my verskil of my daarvoor probeer verguis nie - dis a ontdekkingsproses vir myself van myself.

Hi Marco,

Jammer, ek het hierdie pos van jou heeltemal gemis! Ek verstaan nie heeltemal jou opmerking oor my dikvelligheid nie (moontlik as gevolg van juis daardie dikvelligheid? )

Dalk sien jy dit as dikvellig dat ek daarvan hou om te gesels met mense wat dieselfde, of ander idees, as ek het - om te probeer verstaan hoekom hulle dink soos hulle dink en doen soos hulle doen. Juis daarom laat ek my nie maklik afskrik as mense van my verskil of my daarvoor probeer verguis nie - dis a ontdekkingsproses vir myself van myself.
    Ja hmmmm, ek stem saam. Ek hou ook daarvan om met mense te gesels wat anders as ek dink. Jou wereldtjie bly maar klein as jy net jouself omring met mense wat heeldag saam met jou stem oor alles.

Ek het sommer met die inval hier gevra of ek geduld sal word omdat ek nie juis met baie uitganspunte op die werf saamstem nie, maar miskien is dit omdat ek so min weet wat sekere ideologiŽ behels.

Tot dusver is ek darem nog nie weg gejaag nie.

Nee wat, lyk my nie dat jy sommer gou hier gejaag word nie. Behalwe as jy nou lelik persoonlik raak. Dis lekker op die plaas

Steunpilaar Volksregister Bee777's Avatar
    Aansluit Datum
    2008-Nov-Tue
    Poste
    2,192
    Blog inskrywings
    1

Verstek Re: Ant: Okultiese and satanistiese tekens

Kwoteer Oorspronklik gepos deur pierre.dupreez Bekyk pos
    Baie dankie Gert;

Ek vra maar die vrae sodat ek my kennis kan op bou en nie eendag hoef te sÍ maar ek het nie geweet nie. Die sleg wat ek van weet kan ek verwerp en dit wat ek verkeerd doen reg stel. Dankie vir almal se insette.
    Weet u wat sal u hulp.
    n boek deur Derek Prince genoem " Blessing or Curse"
    hul kantoor is in Pretoria.

http://www.derekprince.co.za/resources_store.htm

( PS hys n liberal maar die kennis in die onderwerp is baie goed, dis n begin. Bring sy info net in die wettige riglyne wat u al klaar weet)
    www.bibleuncovered.co.za

I tell the TRUTH not to convince those who do not know it, but to defend those that do; William Blake

Bladsy 2 van 2 EersteEerste 12

Pos Permissies

• Jy mag nie nuwe drade plaas nie
  • Jy mag nie poste plaas nie
  • Jy mag nie aanhangsels plaas nie
  • Jy mag nie u poste wysig nie
  •  
SA Topsites ::