Bladsy 1 van 2 12 LaasteLaaste
Wys resultate 1 tot 15 van 25

Draad: Vioolspinnekop Byt

Staatmaker Volksregister Dertignulses's Avatar
    Aansluit Datum
    2007-Jan-Fri
    Plek
    Durbanville
    Poste
    1,297

Verstek Vioolspinnekop Byt

Ek sien in die week daar is 'n vrou dood na 'n vioolspinnekop haar gebyt het.

Noudat ek Photo bucket baasgeraak het, kan ek julle wys hoe lyk 'n regte vioolspinnekop byt. Ek is 2003 deur een gebyt. Die diagnose is deur Dr. Wouter Basson gemaak nadat 'n paar onigeligte dokters nie geweet het wat dit is nie. Hy het bloot toevallig by die saal waar ek gelÍ het ingestap om 'n ander pasient te besoek. Hy het my herken (ek het hom ontmoet toe hy my ma na 'n hartaanval behandel het) en gevra wat ek daar maak. Ek sÍ toe nie ek of die dokters weet nie, maar hy moet asseblief kyk. Hy het dit toe dadelik as 'n vioolspinnekopbyt gediagnoseer.

Herstel was lank en stadig, maar vandag is my been gesond met 'n lelike letsel.

http://i301.photobucket.com/albums/n...nnekopbyt3.jpg

http://i301.photobucket.com/albums/n...nnekopbyt2.jpg

http://i301.photobucket.com/albums/n...nnekopByt1.jpg
    A racially integrated community is a chronological term timed from the entrance of the first black family to the exit of the last white family. - Saul Alinsky.

Steunpilaar sclark's Avatar
    Aansluit Datum
    2006-Jul-Sun
    Plek
    Verwoerdburg
    Poste
    2,683

Verstek Re: Vioolspinnekop Byt

Good grief, you are lucky you didn't lose your leg, (or your life). Where are they to be found in SA?

Ek weet nogsteeds nie hoe lyk n viool spinnekop nie. Kan iemand help met n foto?

Kwoteer Oorspronklik gepos deur Dertignulses Bekyk pos
    Ek sien in die week daar is 'n vrou dood na 'n vioolspinnekop haar gebyt het.

Noudat ek Photo bucket baasgeraak het, kan ek julle wys hoe lyk 'n regte vioolspinnekop byt. Ek is 2003 deur een gebyt. Die diagnose is deur Dr. Wouter Basson gemaak nadat 'n paar onigeligte dokters nie geweet het wat dit is nie. Hy het bloot toevallig by die saal waar ek gelÍ het ingestap om 'n ander pasient te besoek. Hy het my herken (ek het hom ontmoet toe hy my ma na 'n hartaanval behandel het) en gevra wat ek daar maak. Ek sÍ toe nie ek of die dokters weet nie, maar hy moet asseblief kyk. Hy het dit toe dadelik as 'n vioolspinnekopbyt gediagnoseer.

Herstel was lank en stadig, maar vandag is my been gesond met 'n lelike letsel.

http://i301.photobucket.com/albums/n...nnekopbyt3.jpg

http://i301.photobucket.com/albums/n...nnekopbyt2.jpg

http://i301.photobucket.com/albums/n...nnekopByt1.jpg

30 0 6 - Hoe is dit dat jy bly leef het maar die ander slagoffers of meeste altans maak dit nie? Het jy moontlik 'n sterker gestel of was dit die dokter se korrekte en vinnige diagnose?

Bittereinder Volksregister
    BVR
    Trekos1's Avatar
    Aansluit Datum
    2007-Mar-Fri
    Plek
    Wes Transvaal
    Poste
    4,159

Ek sal die sprinkaanswerm, uit die noorde afkomstig, van julle af wegjaag en dit wegdrywe.. En sy stank sal opstyg, en ín slegte reuk uit hom opgaan; Joel 2:20

Verstek Ant: Vioolspinnekop Byt

Sjoe, dis skrikwekkend! Dis 'n verskriklike groot area wat vergiftig word!
    Deu 31:6 Wees sterk en vol moed; wees nie bevrees en word nie verskrik vir hulle nie; want dit is die HERE jou God wat saam met jou trek; Hy sal jou nie begewe of verlaat nie.

Kennis Volksregister BOSMUIS777's Avatar
    Aansluit Datum
    2008-Apr-Tue
    Plek
    Pretoria
    Poste
    172

Dit is net deur genade van bo dat jy nog leef! Hierdie is een van afrika se mees gevreesde spinnekoppe. Asook een van die wat die meeste lewens opeis.
    BOSMUIS777

So sal hulle dan vir MY 'n volk wees, en EK vir hulle 'n GOD wees.

Steunpilaar BVR
    Boerevryheid Bestuur
    Generaal
    Genl C R de Wet's Avatar
    Aansluit Datum
    2005-Sep-Thu
    Plek
    ZAR
    Poste
    2,480

Jy is baie gelukkig - daai klein spinnekop is *****!!!
    Bly om te hoor daar was iemand wat dit herken het, aangesien dit nie maklik is om sy byt te herken nie.
    Van die wond wat gelos is, lyk dit of jy n hele rukkie daarmee gesukkel het.
    Last edited by Genl C R de Wet; 16 May 2008 at 12:29.
    Boerevryheid: 'n Plaaswerf as sentrale gespreksforum, gebore uit 'n Volk se behoefte tot selfbeskikking.

Registrasie B Lid Volksregister
    Aansluit Datum
    2007-Dec-Thu
    Plek
    Brakpan
    Poste
    4,562

Verstek Ant: Vioolspinnekop Byt

Ek stel voor elkeen kry maar `n blikkie BAYCON en hou dit altyd byderhand. Spuit gereeld in jou huis onder kaste agter meubels en FUMACATE maar die huis so elke 2 maande wanneer julle nie daar is vir `n naweek nie. Dit sal jou hierdie afgruwelike tonele spaar.
    God sy met julle

Aansluit Datum
    2006-Jul-Sun
    Plek
    Verwoerdburg
    Poste
    2,683

My question is, where are these spiders when you need them?? I think you get my drift............

Aansluit Datum
    2007-Dec-Thu
    Plek
    Brakpan
    Poste
    4,562

Verstek Ant: Re: Vioolspinnekop Byt

Kwoteer Oorspronklik gepos deur sclark Bekyk pos
    My question is, where are these spiders when you need them?? I think you get my drift............
    In houses that is not clean that is now if the keeper is on the net the whole time and NOT cleaning
    ::
    God sy met julle

Aansluit Datum
    2006-Jul-Sun
    Plek
    Verwoerdburg
    Poste
    2,683

Verstek Re: Ant: Re: Vioolspinnekop Byt

Kwoteer Oorspronklik gepos deur Scrooge Bekyk pos
    In houses that is not clean that is now if the keeper is on the net the whole time and NOT cleaning
    ::
    Oh you dirty dog you!!! I am actually this bleeding heart liberal who can't bear the thought of killing anything y'know! (I know you believe me..) That mould growing from the fridge is life too, that it is creeping all over the kitchen is no cause for concern at all i say!

Aansluit Datum
    2007-Dec-Thu
    Plek
    Brakpan
    Poste
    4,562

Verstek Ant: Re: Ant: Re: Vioolspinnekop Byt

Kwoteer Oorspronklik gepos deur sclark Bekyk pos
    Oh you dirty dog you!!! I am actually this bleeding heart liberal who can't bear the thought of killing anything y'know! (I know you believe me..) That mould growing from the fridge is life too, that it is creeping all over the kitchen is no cause for concern at all i say!
    Ok..that explains
    God sy met julle

Bittereinder Volksregister
    BVR
    Trekos1's Avatar
    Aansluit Datum
    2007-Mar-Fri
    Plek
    Wes Transvaal
    Poste
    4,159

Kan al die opskrifte in die liberale koerante sien "rasists spiders attacks innocent people in Soweto... Aparthate is to blame"
    Ek sal die sprinkaanswerm, uit die noorde afkomstig, van julle af wegjaag en dit wegdrywe.. En sy stank sal opstyg, en ín slegte reuk uit hom opgaan; Joel 2:20

Aansluit Datum
    2007-Dec-Thu
    Plek
    Brakpan
    Poste
    4,562

Verstek Ant: Re: Vioolspinnekop Byt

Kwoteer Oorspronklik gepos deur Edwin Leemans Bekyk pos
    Kan al die opskrifte in die liberale koerante sien "rasists spiders attacks innocent people in Soweto... Aparthate is to blame"
    Goeie een Edwin
    Die Bl**s**E whities met hulle dr. basson, sit weer die heel dag en spinnekoppe oplei.
    God sy met julle

Bladsy 1 van 2 12 LaasteLaaste

Pos Permissies

• Jy mag nie nuwe drade plaas nie
  • Jy mag nie poste plaas nie
  • Jy mag nie aanhangsels plaas nie
  • Jy mag nie u poste wysig nie
  •  
SA Topsites ::