PDA

View Full Version : Goedkoop Ontrekings toeristing !!

Bee777
7 Jun 2010, 22:08
Hi Julle
( Ek vra vooruit omverskoning vir my slegte Afrikaans,:whiteflag)

Ons is nou n ruk lank besig om met verskillende verskafers te onderhandel vir nodige vooraad vir ons mense, wat ons sal benodig wanneer ons moet ontrek. Die pryse van die vooraad is besonders goodkoep want
Een; ons "mark up" is net om ons kostes te betaal en
Twee; ons mag slegs vir ontrekkings groepe verkoop, dus moet laers of groepe saam koop van n minimum bedrag per besteling..

Maar dan is dit ook "free Delivery" na een aflewerings punt. Die verskaffers het met ons geteken dat ons die enigste webwerf of maatskapy is wat hul produkte verkoop teen die pryse na ontrekkings groepe. Ons vra asseblief dat almal ons ondersteun want die maatskapye het gese dat as ons nie baie van hul stock verkoop nie dan sal hulle hul pryse weer moet opstoot na gewone pryse.

Die goeie nuus is meeste van die tente van Bushtec is al op die webwerf en Bushtec het ons n ektra afslag gegee vir een maand op n paar van hul tente. baie goeie tente.
N mooi "kick start" vir almal. Die spesial eindig op die 14/07/2010

Die tente is almal 3 seasons wat beteken dat dit reg is vir warm en koue weer, nie nodig om twee tipe tente te koop nie.

Julle kan solank gaan loer wat ons sal aanhou vir ons mense. Al die vooraad behoort teen die einde van die week opgelaai te wees.

N vraag; Ons kyk na "Night owl night vision binoculars" sal julle belangstel in so iets? Die goed if flippin duur maar ons sal dit goedkooper kan kry vir julle as daar belangstelling is. Lat weet asseblief.

Ons is nie ekperts in al die vooraad nie, soos gun scopes, range finders and spotting scopes nie maar ons het hulle gekry want ek dink meskien sal ons jagters so iets benodig in die "wild tuin" :clink:

Ek is oop vir enige voorstelle ens.
Dit is in ons......... hoe seg n mens?
" n our means" om die diens aan ons volk te lewer want ons werk van die huis af en my man is n web designer, so ons doen dit om ons Volk regtekry vir die wat voorle en nie om geld uit die ding te maak nie, voor iemand vra.

Maar julle sal dit oplet as u die pryse van die goedere sien. As daar geld oor is na ons koste afgetrek is, dan word dit gebruik om ekstra vooraad te koop vir die wat dit nie kan bekostig nie.
Die was die enigste menier wat ek en my man kon dink om iets aan ons Volk te bydra.

Ons is nog besig om vooraad op die webwerf te laai so wees asseblief geduldig met ons.
Al die tente behoort by Woensdag opgelaai te wees en julle kan begin bestellings plaas.

Click HIER (http://grmg.co.za/index.php/tents/bushtec-nylon-tents.html)

PS:Ons kan ook militere tente ens. kry, maar sal later lat weet.

sproeitjies
7 Jun 2010, 22:25
Your afrikaans is good! What is the quality like? The backpacks and sleepingbags?

Bee777
7 Jun 2010, 22:28
Your afrikaans is good! What is the quality like? The backpacks and sleepingbags?

Shew, dankie Sprooitjies :clink:

Nee, dis van die beste, ons het baie navorsing gedoen tans kwaliteit en koste. gan kyk solank op die link wat ek gegee het.
Die flits ligte is Maglite ens.

Alles is ook splinternuut en val onder waarborge;

Lat weet maar.
liefde groete

Bee777
7 Jun 2010, 22:33
Sprooietjies, hier is wat Sports trader seg oor Bushtec.

Bushtec covers all needs

Bushtec’s comprehensive range of tents and gazebos which offers something for every possible user, was developed by people with a sound knowledge of the SA bush — and then further honed in the design laboratory.

The result is a range that serves the needs of families on short or long camping trips, friends enjoying a day outing, bikers on a run, anglers on fishing trips, the 4 x 4 safari fraternity on a bush trip and a range of military specification tents manufactured to the highest worldwide standard.

Apart from the military grade canvas tents, their leisure market tents and gazebos come in three different fabrics:

A lightweight range of spacious nylon tents — from adventure and survival tents to larger tents suitable for family camping, ranging in size from the three-roomed family camper that can sleep 14, to tents suitable for eight and four people.
Lightweight canvas, which offers the breathability and other benefits of canvas, combined with the easy handling and lighter weight of nylon, suitable for eight, four or two people;
The lightweight ripstop, popular with the 4 x 4 safari fraternity, offers excellent quality ripstop in free standing and family tents for the leisure market.

The latest addition to the range is the Duo-Dome, which offers two domed tents in one, as its name implies. This not only provides more floor space, but also more privacy for sleepers in the back section. With the innertent in breathable polyester and a flysheet with UV-protection, it is lightweight, easy to erect and comfortable to live in.

The Bushtec range is completed with a comprehensive range of affordable and durable sleeping bags — from a single to a double, from an envelope to a cowl — as well as gazebos, tables and chairs and backpacks at very affordable prices.

http://www.sportstrader.co.za/pages/Know%20your%20gear/Tents%20now%20lighter%20and%20bigger.html

SAF-Scorpion
7 Jun 2010, 22:38
Bee777 pm asb vir witleeu hy sal dit bekend stel in die Kaap

Bee777
7 Jun 2010, 22:46
Dankie SAF-Scorpion sal so doen.

funquin
8 Jun 2010, 00:16
Die rugsakke is goed geprys. Ek kyk self na daai 90l een.

funquin
8 Jun 2010, 00:23
Bee, wat van Hein se kospakke en Lifestraw? Jy kan dit ook op jou kuberwinkel se kuberrakke sit.

Bee777
8 Jun 2010, 00:29
Ons is op die selfde blad funquin, as al ons vooraad op is wil ons ook n blad op sit sodat ander hul goeder daar op kan plaas. Maar ons sal nie die orders vat nie.

ons het gedink, lat die mense al die informasie van hul produk op sit met pryse ens. en dan n e-pos link direk na die verkooper, en hul kan so onderhandel.

wat dink jy???

Bee777
8 Jun 2010, 00:34
Die rugsakke is goed geprys. Ek kyk self na daai 90l een.

Bushtec seg ons moet minimum van R4000-00 per bestelling koop en dan is die Delivery free. Of anders is daar n R250-00 delivery costs ens. ( stoot die prys op)

So my voorstel is bestel met n paar maaitjies in u area om die minimum koste optemaak. Ek dink dit sal nie te moeilik wees nie?

As u sukkel, lat weet en ons wag vir ander om in u area to bestel en sit u goedere saam, u moet dit dan by hulle net gaan optel.

Jammer oor dit, maar dit is net hoe ons die koste so laag kon hou.

Groetnis

Rosie
8 Jun 2010, 00:35
Wat ek v kamp af weet is baie gevaarlik. Gaan jul n 'starter pack' aanbied indien daar nog mense soos ek is? :)

Bee777
8 Jun 2010, 00:43
Hi rosie.
Ja, natuurlik sal ons hulp.
Dit hand af van hoe veel mense in u gesin vir die tiepe tent en hoeveelheid slaapsakke, flitsligte ens.

maar ons kontak besonderhede is op die web blad as enige iemand raad wil he.

PS; ons het n baie oulike wind up flits wat n sell ook charge vir R65-00
ek dink dis flippin oulik as ons sell resepsie gaan he.
Ons sal dit voor die einde van die week opgelaai he.

Liefde Groetnis

sanetscott
8 Jun 2010, 07:49
Hi Julle
( Ek vra vooruit omverskoning vir my slegte Afrikaans,:whiteflag)

PS:Ons kan ook militere tente ens. kry, maar sal later lat weet.

Slaapsakke het ek by Game gekoop teen R299, met 'n half ingeboude kussingrige ding (nou nie heeltemal soos 'n kussing nie maar verkaf 'n sagte plek vir jou kop) en was toe met 'n rally waar dit baie gereen het en koud was, dit was lekker warm, die goedkoper soort wat hul ook verkoop het ek twee van gekoop en werk net so goed. (dis nou as die geld bietjie knyp)

Ystervark
8 Jun 2010, 08:09
Ons moet mooi dink voor ons by GAME koop.
Dit is lot KOELIES wat dit besit.
Die tyd is nou om ons eie mense te ondersteun.
Moet ook soms by hulle koop maar as ek anders kan dan maak ek so.

sanetscott
8 Jun 2010, 08:16
Ons moet mooi dink voor ons by GAME koop.
Dit is lot KOELIES wat dit besit.
Die tyd is nou om ons eie mense te ondersteun.
Moet ook soms by hulle koop maar as ek anders kan dan maak ek so.

Ek besef dit, maar soms moeilik en ek besef ook dat volkseie instansies goeie kwaliteit verkoop, maar as daar nood is en my brandstof is op, het ons nie altyd 'n keuse nie.
Baie mense wat geldelik in die knyp is. Maar nog steeds, dit is beter om volkseie instansies te ondersteun.

sproeitjies
8 Jun 2010, 08:34
Ons tent is so khaki bruin en seker maar army gehalte. Cost us an arm and a leg! As ons die hele ding opsit (wat ons moet as ons gaan kamp-5 van ons), dan is dit soos 'n mini huis. Slaapsakke moet ons nog kry, ons het net twee.

Wat ek eintlik wil weet, hoeveel kos is genoeg? Ons probeer 'n jaar se vooraad bymekaar sit. Dan ook nog saad. Maar as ons ontrek, gaan die mense mos alles plunder. Hoelank gaan dit vat voor ons weer kos in die hande kan kry?
Eish...moenie seep en shampoo vergeet nie! My kop juk al klaar:uhoh:

Bee777
8 Jun 2010, 11:20
Slaapsakke het ek by Game gekoop teen R299, met 'n half ingeboude kussingrige ding (nou nie heeltemal soos 'n kussing nie maar verkaf 'n sagte plek vir jou kop) en was toe met 'n rally waar dit baie gereen het en koud was, dit was lekker warm, die goedkoper soort wat hul ook verkoop het ek twee van gekoop en werk net so goed. (dis nou as die geld bietjie knyp)

More sanet.
ons duurste slaapsak is R320-00. Maar die militere een is R299-00 wat goed is vir weer tot by (-10 Degrees C) hy het ook n kussing tipe ding en hoed vir die kop. En hy is lig, voel soos n down duvet.

Ek is vrek bang vir die koue en as ons in die berge in n koue winter gaan wees, meskien gaan daar sneeu wees :badger: BRrrrrrrr !!!!

Maak net seker wat die temprature op die slaapsak is, almal moet n Temp rating he.

Ook pak in Thermal onderkleure, dis nogal duur maar dit werd dink ek ( Ons het dit nie maar jy u sal dit nodig kry as u slaapsakke nie baie koue weer kan hanteer nie)

Kyk hier vir die slaapsakke. (http://grmg.co.za/index.php/sleeping-bags.html)

Liefde groete

Bee777
8 Jun 2010, 11:32
Ons tent is so khaki bruin en seker maar army gehalte. Cost us an arm and a leg! As ons die hele ding opsit (wat ons moet as ons gaan kamp-5 van ons), dan is dit soos 'n mini huis. Slaapsakke moet ons nog kry, ons het net twee.

Wat ek eintlik wil weet, hoeveel kos is genoeg? Ons probeer 'n jaar se vooraad bymekaar sit. Dan ook nog saad. Maar as ons ontrek, gaan die mense mos alles plunder. Hoelank gaan dit vat voor ons weer kos in die hande kan kry?
Eish...moenie seep en shampoo vergeet nie! My kop juk al klaar:uhoh:

ja, die canvas tente kan swaar wees, dit is hoekom ons gesoek het vir light weight tente. Ons het n Canvas tipe light weight maar die nylon van Bushtec is ook perfek vir winter en sy vloer is een stuk met die hele tent.

Ons is ook baie mense so my persoonlike keuse is die 3-dome family tent vir R2685-00 wat tot 14 mense kan slaap.

Maar ek het gedink om een 3 dome tekry en een dome vir n kombuis/eet area ( wil nie buite wees in die koue nie) te gebruik en dan n ektra 3-man jamboree vir R480-00 langs aan te sit vir die kinders. So bou ons n huisie lol.

Kos, dink ek wat wat u kan, onthou net op die einde moet ons maar met ander deel want ek dink baie families gaan op minute 99 opdaag, sonder niks nie. So ek koop ektra van alles wat ek kan. Dry goods, soos brood meul, mielie meel, rys lensies ens.
Ek glo daar sal n paar beeste ens wees en die manne sal gou steaks op die braai he, of nie, dan kan n mens maar ektra soya ook in pak. probeer ander tipe proteine in pak soos die lensies, beans en soya, dis baie belangrik. wat van vacuum packed biltong. kaas sal baie lank hou as hy in daai rooi was ( wax) is. Maar dis swaar.

liefde Groete

BGerber
8 Jun 2010, 11:47
Ek moet 'n bestelling insit. Wag net vir my suster ook. Hulle wil ook bestel.

P.S Ons het laas gepraat oor 'n vacuum sealer. Game het een vir R225 (Magicline) en dan R59 vir 2 x 10m rolle plastiek. Ek weet jy kan dalk nie ander sakkies gebruik nie, maar hoeveel gaan jy gebruik om R900 op te maak wat die ander vacuum sealers kos.

Bee777
8 Jun 2010, 11:57
Ek moet 'n bestelling insit. Wag net vir my suster ook. Hulle wil ook bestel.

P.S Ons het laas gepraat oor 'n vacuum sealer. Game het een vir R225 (Magicline) en dan R59 vir 2 x 10m rolle plastiek. Ek weet jy kan dalk nie ander sakkies gebruik nie, maar hoeveel gaan jy gebruik om R900 op te maak wat die ander vacuum sealers kos.

Ons is in die selfde area, so ek sal my bestelling insit met julle sin ook om die minimum bedrag optemaak.:icon_hug:

Dis fantastiese nuus oor die Vacuum sealer, ek sal vandag gaan kyk. DANKIE!!!!:clink:

Madelein
8 Jun 2010, 12:08
Ek het ook die Magicline een by Makro gekoop en moet s dat ek die sealer die volgende dag gaan teruggee het. Hy het nie naastenby die "vacuum" vir wat ons wil doen nie, en kan net die rol plastiek seel wat saamkom en niks anders soos die een van verimark wat artappelskyfie sakke kan seel nie. Definitief nie vir my die geld werd nie. :no:

BGerber
8 Jun 2010, 12:22
Ons is in die selfde area, so ek sal my bestelling insit met julle sin ook om die minimum bedrag optemaak.:icon_hug:

Dis fantastiese nuus oor die Vacuum sealer, ek sal vandag gaan kyk. DANKIE!!!!:clink:

As jy nie een wil koop nie is jy welkom om myne te leen.

Bee777
8 Jun 2010, 12:26
As jy nie een wil koop nie is jy welkom om myne te leen.

Ag dankie, jy's n ster. Sal u kontak :clink:

Rosie
8 Jun 2010, 15:06
Ek weet dis n simpel vraag, maar wil net weet is di rugsakke in ander kleure beskikbaar?

Rosie
8 Jun 2010, 15:11
Ek weet dis n simpel vraag, maar wil net weet is di rugsakke in ander kleure beskikbaar?

Bee777
8 Jun 2010, 15:28
nee. jammer Rosie. Dit is maar Bushtec se kleure.

Ook'nVan
8 Jun 2010, 15:54

Hey Bee - ek het die magicline vacuumsealer gekoop - moet eerlik wees: seel nie 'styf' nie. Daar bly steeds lug in. Ek is nogal effe teleurgestel. Probleem is: teen R899 by Verimark, gaan dit enigsens beter wees as die magicline een? Ek twyfel. Dit dien sy doel maar nie waar jy wil he dit moet 100% lugdig wees nie. Ek vermoed ook dat net industriele sealers werklik iets lugdig sal seel. Net so terloops. :p

Bee777
8 Jun 2010, 16:44
Ai, dankie Ook n Van.
As dit nie mooi werk nie dan moet ek vriende met n slagter maak, hulle het daai industiale vacuum sealers.

Ek gaan n ander draad oopmaak vir ons vrouens, waar ons mooi kan praat oor ontrekings punte wat op die "Ma's'se skouers val"

hier is die draad; Sien julle daar !

http://www.boerevryheid.co.za/forums/showthread.php?p=338371#post338371

Bee777
8 Jun 2010, 19:41
More sanet.
ons duurste slaapsak is R320-00. Maar die militere een is R299-00 wat goed is vir weer tot by (-10 Degrees C) hy het ook n kussing tipe ding en hoed vir die kop. En hy is lig, voel soos n down duvet.

Sanet.
Ek het by GAME gaan kyk vandag en die slaapsak waarvan u praat het die ou gese is TEMP RATE -5 Deg C, so ja, ek dink hy sal warm genoeg vir julle wees as julle nie te diep ontrek nie.

Groetnis

sanetscott
8 Jun 2010, 19:57
More sanet.

Ek is vrek bang vir die koue en as ons in die berge in n koue winter gaan wees, meskien gaan daar sneeu wees :badger: BRrrrrrrr !!!!

Maak net seker wat die temprature op die slaapsak is, almal moet n Temp rating he.

Ook pak in Thermal onderkleure, dis nogal duur maar dit werd dink ek ( Ons het dit nie maar jy u sal dit nodig kry as u slaapsakke nie baie koue weer kan hanteer nie)

Kyk hier vir die slaapsakke. (http://grmg.co.za/index.php/sleeping-bags.html)

Liefde groete

Die thermal onderklere is juis nog een van die dinge wat ek oor die naweek wil aanskaf as ek nou tyd het om rond te shop. Ek sal gaan kyk na die sakke, dankie.

Lekker aandjie ne!

Bee777
8 Jun 2010, 20:13
Die thermal onderklere is juis nog een van die dinge wat ek oor die naweek wil aanskaf as ek nou tyd het om rond te shop. Ek sal gaan kyk na die sakke, dankie.

Lekker aandjie ne!

Ek weet Cape union Mart het thermals, maar hul is nie geken vir hul goeie pryse nie :wtf:

Lat weet of u iewers anders hulle kan kry asseblief :p

sproeitjies
8 Jun 2010, 21:07
Woolworths het ook altyd thermals gehad. Weet nie of hulle nog doen nie.

sanetscott
8 Jun 2010, 21:12

Ek sal PEP, Ackermans en Woolworths probeer Saterdag.

Ook'nVan
8 Jun 2010, 21:13

Yup hulle doen. Eerder so gou moontlik maar kry, amper tyd vir die winter goete om van die rakke afgehaal te word vir lente voorraad. So in die omgewing van R150 per item.

As dit effe rof is kyk na hulle 'opaque tights'. Dit is dik. Selfs vir die manne - hulle moet maar kom oor sykouse dra ;) Plus, dit hou bene EN voete warm. Dit maak 'n helse verskil en onder 'n denim is dit heerlik snoesig. Die wagwoord is lig en warm en dit moenie te veel spasie opvat nie.

Bee777
9 Jun 2010, 21:42
Asseblif manne ek benodig julle hulp hier;

ek is besig met die vooraad vir ons mense en ek wil weet of julle Shotgun chokes sal wil he; Die maake is; Teague Browning en invecta , Teague Beretta. Teague Perazzi, Teague lanber en teague Kreighoff.
En ook Millet Rings and bases.

ek weet min van die goed ek probeer dit net vir ons mense goedkoop probeer kry.

So hulp my asseblief ek sal dit baie waardeer.

Groetnis

propatria
9 Jun 2010, 21:55
Asseblif manne ek benodig julle hulp hier;

ek is besig met die vooraad vir ons mense en ek wil weet of julle Shotgun chokes sal wil he; Die maake is; Teague Browning en invecta , Teague Beretta. Teague Perazzi, Teague lanber en teague Kreighoff.
En ook Millet Rings and bases.

ek weet min van die goed ek probeer dit net vir ons mense goedkoop probeer kry.

So hulp my asseblief ek sal dit baie waardeer.

Groetnis

Daardie verkoop nie maklik nie, boere skiet nou met 'slugs' en haal juis die choke uit

Bee777
9 Jun 2010, 22:00
Ok baie baie dankie Propatria.
dit sal my baie werk spaar. cheers !!

Rosie
10 Jun 2010, 00:46
Weet ni of iemand dit al gevra het ni, maar gaan jul noodhulp kassies ook verkoop?

Bee777
10 Jun 2010, 01:06
Weet ni of iemand dit al gevra het ni, maar gaan jul noodhulp kassies ook verkoop?

Ons het nie, maar een van die manne hier op die forum het dit aangebied, ek sal hom probeer vind en hy kan dit ook op ons webwerf plaas as hy wil.

Liefde Groete

marco
10 Jun 2010, 10:06
Yup hulle doen. Eerder so gou moontlik maar kry, amper tyd vir die winter goete om van die rakke afgehaal te word vir lente voorraad. So in die omgewing van R150 per item.

As dit effe rof is kyk na hulle 'opaque tights'. Dit is dik. Selfs vir die manne - hulle moet maar kom oor sykouse dra ;) Plus, dit hou bene EN voete warm. Dit maak 'n helse verskil en onder 'n denim is dit heerlik snoesig. Die wagwoord is lig en warm en dit moenie te veel spasie opvat nie.

Gaan ons nou moet beenhare skeer ook!! :p

Yankee Doodle
10 Jun 2010, 21:37

Ook n Van, het toe vandag gaan kyk en Woolies verkoop DRIE paar van die dik opaque kouse teen R69.00 Wat n bargain! Daar is drie paar kouse in elke pak @ bg. prys. Het sommer n paar pakke gaan koop.

Hoekom is almal so stil? Sit julle al in die berge? Julle gaan moeg gekamp wees teen die tyd dat die sports werklik begin!

Bee777
10 Jun 2010, 23:06
Ook n Van, het toe vandag gaan kyk en Woolies verkoop DRIE paar van die dik opaque kouse teen R69.00 Wat n bargain! Daar is drie paar kouse in elke pak @ bg. prys. Het sommer n paar pakke gaan koop.

Hoekom is almal so stil? Sit julle al in die berge? Julle gaan moeg gekamp wees teen die tyd dat die sports werklik begin!

Ek het ook gaan kry van daai kouse. Bargain!!!
Ek het by Cape union Mart ingeloer. Hul Thermals is R 175-00 per broek of hemp.
dit is heel wat dikker as Woolies s'n. maar sjoe, te duur vir my sak.

Ek is so opgewonde. ek het vandag my 3 room family dome tent gekry. ons gaan hom opslaan oor die naweek en sal julle lat weet wat ons dink. (http://grmg.co.za/index.php/tents/bushtec-nylon-tents/3-room-family-dome.html)

Ons kamp in die tuin die naweek. sal pret wees :icon_eyep

groetnis

Theuns
10 Jun 2010, 23:25
Hi Julle
Ons is nou n ruk lank besig om met verskillende verskafers te onderhandel vir nodige vooraad vir ons mense, wat ons sal benodig wanneer ons moet ontrek.

Om te onttrek is soos verraad pleeg !

Jy gaan jou mede Boerevolksgenote agter los om gemoor te word.

Bly eerder 'n Noordlander.

Gebruik die Afrikaner en ander langsaan se kar om padblokkades te maak en jaag hom die dag uit na die mense met die messe om hul besig te hou.

..........................

Alle regses en/of konserwatiewes, sowel as liberaliste, wie van Afrikaner of Boere-Afrikaner praat, dit in hul organisasie se naam gebruik, ensomeer, is 'n gevaaar vir die Boervolk.

Die Boervolk sal homself red die dag as al hierdie organisasies vernietig is en die term Afrikaner uit die Boer se siel en geskiedenis gehaal is.

Gaan lees en luister gerus na die hieronder.
.....................................

WHO ARE THE BOERS ? deur Arthur Kemp (http://www.boervolkradio.co.za/who_are_the_boers.html)

TRANSVAALSE SEPARATISTE deur die denkgroep in 1982/3 (http://www.boervolkradio.co.za/ts.html)

Lees ook hierdie Engelsman se insette oor die verskil tussen Boer en Afrikaner, die eerste artikel het hy self geskryf, met die tweede artikel het hy kommentaar gelewer.

Struggle For Self Determination by Ron (http://iluvsa.blogspot.com/2010/02/struggle-for-self-determination.html)

Former Apartheid Spy Appointed To Head, with some comments by Ron (http://iluvsa.blogspot.com/2010/03/former-apartheid-spy-appointed-to-head.html?showComment=1268878046641#c1480372781172 276544)

Gaan kyk / luister gerus na hierdie 9 videos, hul is gemaak deur die Ron persoon en is 'n opname op TRP Radio in New York

Onderhoud op TRP Radio uit New York (http://www.youtube.com/view_play_list?p=B7B52EB3FBBD5FF6&search_query=pinard7)
.

sproeitjies
10 Jun 2010, 23:32
:icon_conf EISH:upset:

Bee, my kinders kamp baie in ons tuin! Most of the time Mom and Dad also join!
Maar dis nie dieselfde as in die bos nie. Karre en taxi's met die doef-doef gemors!

Moenie die marshmallows vergeet nie:p

Bee777
10 Jun 2010, 23:34
Om te onttrek is soos verraad pleeg !

Jy gaan jou mede Boerevolksgenote agter los om gemoor te word.

Bly eerder 'n Noordlander.

Gebruik die Afrikaner en ander langsaan se kar om padblokkades te maak en jaag hom die dag uit na die mense met die messe om hul besig te hou.

..........................

.

Nee wat broer.
Die woord seg

Math 24;15 When ye therefore shall see the abomination of desolation, spoken of by Daniel the prophet, stand in the holy place, (whoso readeth, let him understand:)
16 Then let them which be in Judaea flee into the mountains:
17 Let him which is on the housetop not come down to take any thing out of his house:

Vlug, kry kinders vrouens en ou mense vuilig, immobileseer en veg terug.

Doen wat u wil dis ons plan .

Ek sien jy sit die selfde links in elke liewe draad. moet dit nie doen nie asseblief, ons sal dit sien op een draad.

Ek wil nie die draad ontspoor nie. die draad is vir mense wat ontrekings toerusting goedkoop wil kry.

Dankie

Bee777
10 Jun 2010, 23:38
:icon_conf EISH:upset:

Bee, my kinders kamp baie in ons tuin! Most of the time Mom and Dad also join!
Maar dis nie dieselfde as in die bos nie. Karre en taxi's met die doef-doef gemors!

Moenie die marshmallows vergeet nie:p

LOL Gelukig het ons nie doef doef doef en karre lewaai nie. ons is in die bos hier. bokke en aape om ons. en vrek koud ( op die water) So meskien sal dit gooi practise wees. weet hoe lank ons sal daar bly nie, maar die tent lyk lekker so ek wil dit probeer.

ook ek wil weet hoe om die ding op tesit voor ek bos toe gaan, hy lyk blerrie groot :wtf:

Theuns
11 Jun 2010, 00:59
Ek sien jy sit die selfde links in elke liewe draad. moet dit nie doen nie asseblief, ons sal dit sien op een draad.

Jy weet ek hou hierdie forum nou al dop vanaf 2005, ek was ook daar in die begin(2005) toe dit bekend gestel is, maar steeds is dit op verkeerde spoor.

Hier verwys ek na die doel en naam van die forum.

Ek mag verkeerd wees, maar ek het vlugtig gaan loer na meeste van jou posstukke, en sien nie juis dat jy mense probeer regwys wat die verskil tussen Boer en Afrikaner noemname is nie.

Die meerderheid mense op hierdie forum is gelukkig met die noemnaam van Afrikaner, inteendeel van hul is so arrogant hul hou aan om dit in almal se kele te probeer afdruk, en dan moet ek by s dat dit nie net nuwe mense op die forum is nie, maar ook juis van die wie al jare op hierdie forum kuier, dan lui daar klokkies hier bo.

Ja ek plaas daai skakels op heelwat plekke sodat mense kan gaan lees en luister en hopelik 'n beter begrip kry, anders sal die meerderheid op hierdie forum steeds Afrikaners bly.

En die Boervolk tweede viool speel.

Binnekort sal daar meer wees op die webtuiste van die
NOORDLANDERS (http://noordlanders.co.za/)
om te lees.

Hou jou propaganda vir jouself, ek sal my eie doen.

.

Rosie
11 Jun 2010, 01:47
Oi theuns, dis deel v haar 'signature' daai! Nes jo nr en di ander goed wat jy by elke pos plaas.

En dink jy ek gaan hier in my huisie in di middel v di dorp bly sit, my kinders met n bottermes probeer beskerm, terwyl di hordes oppad is?? Gmpf... noways! Ek gaan onttrek na waar dit veilig is. Ek en my kinders gaan kamp en my man gaan saam met di ander mans veg om ons t beskerm. Dink so daaraan, 1 gesin bly by di huis terwyl di stront spat. Di springkane sak toe. Hoe de dinges gaan 2 grootmense teen daai plaag kan baklei??

Bee777 bied n diens aan ons. Hkm haar aanvat daaroor?

propatria
11 Jun 2010, 01:59
Jy weet ek hou hierdie forum nou al dop vanaf 2005, ek was ook daar in die begin(2005) toe dit bekend gestel is, maar steeds is dit op verkeerde spoor.

Hier verwys ek na die doel en naam van die forum.

Ek mag verkeerd wees, maar ek het vlugtig gaan loer na meeste van jou posstukke, en sien nie juis dat jy mense probeer regwys wat die verskil tussen Boer en Afrikaner noemname is nie.

Die meerderheid mense op hierdie forum is gelukkig met die noemnaam van Afrikaner, inteendeel van hul is so arrogant hul hou aan om dit in almal se kele te probeer afdruk, en dan moet ek by s dat dit nie net nuwe mense op die forum is nie, maar ook juis van die wie al jare op hierdie forum kuier, dan lui daar klokkies hier bo.

Ja ek plaas daai skakels op heelwat plekke sodat mense kan gaan lees en luister en hopelik 'n beter begrip kry, anders sal die meerderheid op hierdie forum steeds Afrikaners bly.

En die Boervolk tweede viool speel.

Binnekort sal daar meer wees op die webtuiste van die
NOORDLANDERS (http://noordlanders.co.za/)
om te lees.

Hou jou propaganda vir jouself, ek sal my eie doen.

.

Theuns, jy kan maar kalmeer, Bee vra net dat jy nie haar draad ontspoor nie, ek het neres gesien dat sy na haarself of ander verwys as Afrikaners nie. Indien wel is ek nie daarvan bewus nie.
Wat die bemarking van die ontrekings goed betref, laat sy dit in vrede bemark, sy doen baie moeite om die goed goedkoop te kan kry en aan te bied.
Ek self gaan nie ontrek nie, maar ek aan ook nie die verantwoordelikheid vir ander se lewens neem om hulle te voorkom om te ontrek nie, ek sien die Suidlander selfmoord plan vir wat dit is; n aksie beplan op n hipotese, sou dit nie so gebeur soos hulle dit opdroom nie, dan is hulle in baie groot moeilikheid.

Wat hierdie draad en Bee se pogings betref: om mense aan te spoor om hierdie tipe goed in besit te he en te help om dit moontlik te maak kan net ten voordeel van die persoon wees.

Daarom vra ek jou as mede Boer en vriend om nie met Bee te baklei nie.

Terloops; Die skakels wat jy geplaas het is Puik

Groete

BGerber
11 Jun 2010, 10:26
En hier gaan ons al weer oor wie is Afrikaner en wie is Boer... Dit nadat Bee777 vir ons goedkoop kamp gereedskap aanbied.

Theuns sy het geensins ges JY moet ook 'n tent koop en onttrek nie, hoekom dan vir haar aanvat omdat sy 'n diens lewer aan die wat wel gaan ontrek. As jy ook sien s sy dat ons beplan om al die vrouens, kinders en ou mense wil weg kry en dan sal die mans kom baklei terwyl hulle weet dat hul kinders en vrouens veilig is.

Dankie Bee777 vir al jou moeite

Gryse
11 Jun 2010, 10:31
En hier gaan ons al weer oor wie is Afrikaner en wie is Boer... Dit nadat Bee777 vir ons goedkoop kamp gereedskap aanbied.

Theuns sy het geensins ges JY moet ook 'n tent koop en onttrek nie, hoekom dan vir haar aanvat omdat sy 'n diens lewer aan die wat wel gaan ontrek. As jy ook sien s sy dat ons beplan om al die vrouens, kinders en ou mense wil weg kry en dan sal die mans kom baklei terwyl hulle weet dat hul kinders en vrouens veilig is.

Dankie Bee777 vir al jou moeite

Nou wie wil dan nou ontrek met soveel plesierigheid in die land aan die gang?

Agnee mense, gaan ondersteun eerder julle sport helde. Hulle kan Mexico vanmiddag wen, altans ek hoop so! :director:

marco
11 Jun 2010, 10:45

Agnee mense, gaan ondersteun eerder julle sport helde. Hulle kan Mexico vanmiddag wen, altans ek hoop so! :director:

Kan ons van frikkie ontslae raak asseblief!!! :D

BGerber
11 Jun 2010, 10:50

Moenie bekommerd wees nie, ons gaan eers saam partytjie hou :director::clink:
en dan eers :icon_spri wanneer die tyd reg is :p

Bee777
11 Jun 2010, 11:25
Dankie Rosie, Propatria en BGerber.
Ek glo ook in veg maar eers moet die oues en jonges uit die pad uit. Die toeristing is vir veg en vlug, junne manne op die pad wil julle ook n rugsak en n flits ens he. Ons het ook goed vir geweere ens

Julle manne wat my aanvat ken my glad nie so gan lees gerus deur al my poste en julle sal sien ek het n hart van n Boer en partykeer meer paraat as baie manne hier op die forum ( ek is n vrou) Omdat ek n vrou is het ek ook n hart vir die oues en jonges en wil he hulle moet vuilig wees. Geen man in my familie of groep gaan nie veg nie. Nee wat.

Mense het die vooraad nodig en ek kan dit vir julle kry amper op kosprys en so bied ek dit aan. Ek maak nie geld uit die ding nie ek doen die werk verniet vir ons Volk se onthalwe. So rerig, julle hoef my nie aan te vat nie. Gaan kyk bietjie na die webwerf en julle manne sal sien dis toeristing wat julle ook sal benodig.

Dis juis die wat my so kwaad en frustreer in ons Volk, julle vat n mens aan sonder om hulle bietjie uit te check. ek belowe ek is NIE die vyand nie, hulle le daar buite.

Dink voor julle praat.
Groetnis

Cindy VR
11 Jun 2010, 11:45
mooi gese BEE, ek is 100% agter jou

sproeitjies
11 Jun 2010, 11:46
Nou gaan ek ook eers 'n bietjie ontspoor! Hoekom begin mense nie hul eie thread nie? Nee, dis mos lekker omop elke thread te ontspoor. Ek persoonlik is nou g@tvol vir die 'boere/afrikaner' ding.
As iemand nie vir jou heilig genoeg lyk nie, PM hom/haar en kry dit uit jou sisteem uit.

Bee, daar is in die afgelope paar jaar soveel sentrums wat hier naby ons op gegaan het! Jy kan amper eintlik se oor die pad. Wat nou 'n lekker 'family suburb' was, is weg. Dan sit ons ook met 'n 'nightclub' wat oopgemaak het. Toe ek nou die dag my lisensie gaan kry het by verkeers dept, sien ek 'n advertensie vir DIE 'nightclub. Die advertensie is so groot soos my twee skyf deure!
Waar is die advertensie!?! In die 'gopse', kleurling area.
So. dit doef-doef lekker sagkins tot 3am. Dan party die mense in die parkeer terein, met doef-doef uit hul motors.
Moenie die....jou ma se @@@@...vergeet nie....:badger::upset::cussing:
Jammer ek het ontspoor:whiteflag

Bee777
11 Jun 2010, 12:00
Ai, dit klink erg Sproeitjies !!

Ek stem met wat u seg oor mense wat draade ontspoor.

Meskien moes ek die draad in die "Vrouelaar " geplaas het ??

Groetnis

sproeitjies
11 Jun 2010, 12:03
Ek dink jy kan se 'exclusively just women' en dit sal nog nie werk nie! If someone has a bee in their bonnet...well:icon_boo:

Bee777
11 Jun 2010, 12:16
Well die mans is welkom, maar as die vegters sien dis in n vrouelaar dan sal hul meskien hul monde hou en sien ons wil ons kinders beskerm Wie weet.???

sproeitjies
15 Jun 2010, 20:06
Ek wil graag weet:
1) waar kry ek lekker warm handskoene vir die hele gesin?
2) waar kan ek parafin heaters koop (vir die kampery)

Asb, as enige iemand my kan help, sal dit baie waardeer

Bee777
15 Jun 2010, 20:34
Die heaters by enige Agri en handskoene, Woolworths, cape Union Mart ( duur???)

sproeitjies
15 Jun 2010, 21:01
Bee, I am talking seriously warm good quality gloves. Something suede/leather? I'm indoors and my fingers are icycles...grey ones...
BRRRRRR

"Soutie"
15 Jun 2010, 21:06
smear your hands with vasaline and put on woolen gloves with leather oversized gloves over it - even ovenmitts will work in a pinch ;)

Bee777
15 Jun 2010, 21:07
LOL @ Sproeitjies:
Cape Union Mart would be the way to go.
also go to a travel agency and ask them where their clients buy snow gear when they go to Europe. also then try leather goods and luggage stores. Sometimes they have ???
You gonna have to walk that mall flat..................... Good luck

sproeitjies
15 Jun 2010, 21:12
LOL Bee, I will try that. I can be a trolley-tart if I have to:rockon:

@ Soutie, no comment!:icon_boo:

"Soutie"
15 Jun 2010, 21:14
LOL Bee, I will try that. I can be a trolley-tart if I have to:rockon:

@ Soutie, no comment!:icon_boo:

hey promise it will work did that during basics in freezing bloem ... without the oven mitts of course and it worked used deep heat as well

dont knock it till you try it ;)

sproeitjies
15 Jun 2010, 21:18
@ sproeitjies:icon_boo:
LOL sorry, I thought you were being a smartie:crazy:

Bee777
16 Jun 2010, 14:22
Ek is opsoek na daai, Russian snow hats tekoop.
Waar kry n mens hulle en wat is hulle genoem.

Ek het n waffer gesien een dra op E News so hulle moet iewers beskikbaar wees.
Ek is vrek koud !!!!

Ok ek het die naam van die hoed gevind...........ushanka-hat
Of n Trapper hat.
http://www.furhatworld.com/?gclid=CLuZpbbApKICFVWY2AodA2pOwg
nou waar koop n mens eene of moet ek eene maak????

Bee777
18 Jun 2010, 16:25
Ek het nog n vraag vir die manne:

Is dit wettig vir Jan Boer om ballistic of bullet proof jackets in Suid Afrika te koop of is dit net wettig vir die weermag?

As dit wettig vir ons is om te koop, hoeveel manne hier sal geintreseerd wees?
Want een van ons verskaffers hou dit aan en voor ek hulle vra of ons dit kan aan ons mense verskaf wil ek eers weet of julle dit wil he.

Ek moet liggies trap met hulle want ek moes mooi onderhandel met hulle om hul vooraad te kry vir ons mense, en wil hulle nie bang maak nie. Maar nou ja, meskien sal hul nie kla nie as hul geld kan maak nie??

Rooi Jan
18 Jun 2010, 23:42
So vr ek weet mag jy 'n bullet proof besit.

Ek het juis nou die dag daaraan gedink dat as jy saam met sommige skynregse Afrikaners in die loopgraaf is, jy jou bullet proof agterstevoor moet aantrek. Maar dis eintlik 'n ander storie daai.

MOSSIE MOSTERT
19 Jun 2010, 00:28
:rofl:
So vr ek weet mag jy 'n bullet proof besit.

Ek het juis nou die dag daaraan gedink dat as jy saam met sommige skynregse Afrikaners in die loopgraaf is, jy jou bullet proof agterstevoor moet aantrek. Maar dis eintlik 'n ander storie daai.

:rofl:

MOSSIE MOSTERT
19 Jun 2010, 00:43
Ek dink nie daar is enige verbod op "bullet proofs" nie?

Of val dit ook nou onder een of ander wetgewing?

Bee777
19 Jun 2010, 11:36
Lol @ R J.! Ek sien daar is voor en agter bullet proof vests :-) So ver lyk dit hul vir almal beskikbaar is. Groete

grassie
19 Jun 2010, 21:08
En 'n kettie?

Bee777
19 Jun 2010, 22:37
En 'n kettie?

nee.. Jammer ketties het ons nie maar al die ander accessories ja. Gaan loer vir dit hier www.grmg.co.za

Hektor
19 Jun 2010, 23:09
Nee wat broer.
Die woord seg

Math 24;15 When ye therefore shall see the abomination of desolation, spoken of by Daniel the prophet, stand in the holy place, (whoso readeth, let him understand:)
16 Then let them which be in Judaea flee into the mountains:
17 Let him which is on the housetop not come down to take any thing out of his house:

Vlug, kry kinders vrouens en ou mense vuilig, immobileseer en veg terug.
....Ek wil nie die draad ontspoor nie. die draad is vir mense wat ontrekings toerusting goedkoop wil kry.

Verskillende opsies sal altyd moet oorweeg word en daar is andermoontlikhede met hierdie toerusting ook. Wat ek net wil weet is die volgende en ek dink ander sal dit ook interessant vind:
1. Hoe vergelyk die produkte en naverkopediens met byvoorbeeld www.outdoorwarehouse.co.za ?
2. Waar is daar uitlaatpunte? Ek sien aflewering word as moontlikheid op die werf gegee.

Bee777
20 Jun 2010, 00:48
Dankie Hektor vir U vrae: :clink:

Ons pryse is baie laer as wat u dit enige ander plek kan kry want ons sit net n klein persentasie op vir "running costs"

Dit het begin toe ons toerusting vir ons familie soek en gesien hoe duur alles is :wtf:

Nou hoe gaan al die mense dit bekostig om gereed te maak???

Nadat ons ons eerste keuse produkte gekies het, het ons die verskaffers self gekontak en onderhandel dat ons dit vir ons mense aanbied. ons moes deur n paar "hoops" spring om dit te kon doen, maar om n lang storie kort te maak, ons het dit reg gekry :clink:

Een van die dinge was dat ons minimum bedrag per bestelling moet vir Bushtec R 4000-00 en die ander produkte val onder een verskaffer en sy minimum bestellings bedrag R 3000-00 moet wees. ( op main roetes )
As U minder as dit bestel dan sal dit bietjie duurder weeswant ons moet ons eie aflewerings kostes betaal
So ons seg, bestel met n paar vriende om die minimum bedrag optemaak.
Dit is bloot n diens wat ons vir ons mense verskaf.

1. Hoe vergelyk die produkte en naverkopediens met byvoorbeeld www.outdoorwarehouse.co.za ?

Outdoor warehouse verkoop nie Bushtec nie.
Al Bushtec tente is gerig vir wat hul noem 3-seasons, double walled, bathtub ( joined & thick ) vloere. dit betekin dat die tente n mens warm in winter sal hou en ook genoeg deure en vensters om n mens koel te hou in n warm soomer. Ook baie baie belangrik hulle is "lightweight nylon en canvas "
mense klim en kamp baie hoe berge met hul tente.

Prys, ons is heelwat goedkooper vir groote en kwalitiet vir wat u kry.

Die slaapsakke is n fraksie van die prys en kan weer tot minus 10 Deg C n mens warm hou.
Voorbeeld:
f
outdoor Warehouse First Ascent 'Ice Breaker' Cowl Sleeping Bag minus 5 Deg C vir R 1,999.95

Ons prys: Military Export Sleeping Bag ( minus 10 deg C) vir R 299-00

Al ons produkte is goedkooper as hulle s'n maar ek gaan nie alles hier vergelyk nie. Te veel.
ek kan U waarborg alles is van die beste op die mark.
Bushtec is my en my man se persoonlike keuse en Maglie produkte en ander is baie goed geken.

Ons naverkopediens behoort die selfde tewees as al die ander.
As daar n manufacturing fout op die produk is daan word hy teruggestuur en baie van die goed val onder waarborge. ons is altyd beskikbaar om te hulp met enige navrae voor en na u julle produkte koop.

Waar is daar uitlaatpunte? Ek sien aflewering word as moontlikheid op die werf gegee.

Ons werk albei van die huis af op ons kompers ( dis hoekom ons altyd hier is lol )

So ons is n internet based diens.
ook die feit dat ons net aan ons mense verkoop was dit nie nodig om huur op winkels ens te betaal nie.

so, hoe werk dit: As u u groep of eie bestellings plaas word dit op een adress afgelewer wat u keuse is.
Ons het maar vir ons verskaffers gese dis ons "depots" om oor die probleem te kom. ( maak nie saak die depot is by iemand se huis nie :icon_eyes )
want hul wou he ons moes eers die goed hier in die kaap kry en dan na julle stuur, dit sou weer onodige kostes opgesit het.

My man en ek is hier om ons mense te hulp en sal ons beste doen om iets vir julle uitewerk as daar n probleem is.
So vra gerus.

Weereens dankie vir U vrae, ek hoop ek het hulle behoorlik geantwoord ?

Groete

Boudica
20 Jun 2010, 19:27
LOL Gelukig het ons nie doef doef doef en karre lewaai nie. ons is in die bos hier. bokke en aape om ons. en vrek koud ( op die water) So meskien sal dit gooi practise wees. weet hoe lank ons sal daar bly nie, maar die tent lyk lekker so ek wil dit probeer.

ook ek wil weet hoe om die ding op tesit voor ek bos toe gaan, hy lyk blerrie groot :wtf:

Sounds like an early 'Feast of Tabernacles'... Wish I could join. Would have loved a scorched marshmallow or two...

Boudica
20 Jun 2010, 20:31
Jissie, as ek nie my hele salaris op hierdie stadium gebruik het om skuld te delg nie (ek oordryf nou glad nie) het ek NOU als gekoop wat nodig is, one shot...:icon_spri

Bee777
20 Jun 2010, 21:25
Boudica, little by little.
maak maar stadig en bietjie bietjie reg soos jy kan.

PS: ons het nog nie die tent opgeslaan nie, te dol.
maar sal weer volgende naweek probeer en julle lat weet.

mense Bushtec spesials is klaar op die 14 Julie so as julle toeristing wil koop, moenie te lank vat nie.

groetnis

Hektor
20 Jun 2010, 21:26
...
Ons naverkopediens behoort die selfde tewees as al die ander.
As daar n manufacturing fout op die produk is daan word hy teruggestuur en baie van die goed val onder waarborge. ons is altyd beskikbaar om te hulp met enige navrae voor en na u julle produkte koop. ...Hy kan nie dieselfde wees, sonder 'n winkel naby die kliente nie. Dis ook altyd 'n probleem om te bepaal waar die fout le of ingekom word.

Ek het 'n rukkie terug probleem met 'n rugsak gehad waar iets gebuig was. Hulle kon dit in die winkel herstel. Die regte keuse is ook 'n probleem as jy nie aan die goed kan vat nie.

Oorweeg maar net om demonstrasies met die produkte naby die mense te gee.

Boudica
20 Jun 2010, 21:46
Boudica, little by little.
maak maar stadig en bietjie bietjie reg soos jy kan.

That's the plan, as of this second...:icon_eyep

Bee777
20 Jun 2010, 23:06
Hy kan nie dieselfde wees, sonder 'n winkel naby die kliente nie. Dis ook altyd 'n probleem om te bepaal waar die fout le of ingekom word.

Ek het 'n rukkie terug probleem met 'n rugsak gehad waar iets gebuig was. Hulle kon dit in die winkel herstel. Die regte keuse is ook 'n probleem as jy nie aan die goed kan vat nie.

Oorweeg maar net om demonstrasies met die produkte naby die mense te gee.

Ja, dankie Hektor, dit is n goeie punt.

Daar is baie internet based besigheide soos ons sonder winkels en dis maar hoe dit is. Maar as daar n fout is dan moet dit net terug fabriek toe. Ek sou lieweer n nuwe rugsak kry as om n nuwe een reg te maak, hy sal altyd swak op daai buig punt wees.

Dis hoekom as n mens hul toeristing kry, maak oop en check so gou as moontlik en stuur terug as daar fout is. Ek dink die probleem sal wees as n mens te lank vat om jou produk te "uitcheck " en dan terugstuur. Dan lyk dit of n mens dit gebruik en gebreek het

Ek het by Agri my tent gaan kyk, en dan deur ons bestel. Ek het n paar honderd rand gespaar.

Ek sal wil graag demonstrasies doen, dit is n baie goeie idee, moet net na finansies en tyd kyk. Gelukig is die produkte nie van oorsee nie, so om terugtestuur is nie so n sukkel nie.

Kyk ek het goeie navorsing gedoen oor ons verskaffers en hulle het almal n baie goeie reputasie met uitstekinde diens.

Ons sal ons bes doen om ons mense te hulp.
Ek is lank in verkoope en verskaffer onderhandel so ek loop nie blind in die ding nie. Dis net die produk wat verander.

Dankie vir jou komentaar en idees.
Groetnis

Rosie
29 Jun 2010, 23:26
Iewers het iemand in hierdi draad v di gel stofies gepraat? Wel by Usave kos hul maar net R49.99 vi di 2 plaat en di gel is R18.99 per 2 liter.

Bee777
29 Jun 2010, 23:47
Iewers het iemand in hierdi draad v di gel stofies gepraat? Wel by Usave kos hul maar net R49.99 vi di 2 plaat en di gel is R18.99 per 2 liter.

Sjoe, dis goedkoop.
myne by Checkers was R 79-00 en die gel so R25-00 vir 1L

Almal wie meer ek gepraat het oor die stoofies seg hulle is fantasties !!

Dankie Rosie

Rosie
30 Jun 2010, 00:06
Plesier. Ek dink dis so goedkoop hier want ander mense hier rond bly buite op di plase.

Spes 44
30 Jun 2010, 01:00
Bee777, ek soek 2 slaapsakke asb....

Bee777
30 Jun 2010, 10:54
Seker Spes44. Jy moet na www.grmg.co.za gaan en kies watter jy wil he, en bestel van die webwerf af ek sal dan met jou kontak maak.

sproeitjies
30 Jun 2010, 12:08
:whiteflag gel stoffies:whiteflag
As jy asthma het, miskien nie so goeie idee nie! Werk soos 'n bom, lekker hitte, baie very nice!

Salmon
30 Jun 2010, 12:42
BEE777
Is daar voorraad van die rugsakke?

Qaustor75
30 Jun 2010, 12:53
Ons span het n benodighede bymekaar getrek,dalk help dit.

Noodplan Benodigthede

Kamptoerusting

1 tent
2 Grondseil
3 Opblaas matrasse / stretchers
4 Gasbottels
5 Gasstofies
6 Gasbraaiers / Skottelbraaiers / braairoosters
7 Graaf / Vurk
8 Mobiele Stort
9 Porta Pottie
10 Opvou tafels / plastiese tafels
11 Afdak / Gazebo
12 Slaapsakke
13 Komberse
14 Gasligte / Fluoresent ligte 12V / LED's
15 Batterye - Verskeie soorte

Kombuistoerusting

1 Potjie Potte
2 Panne / Stoompot / Potte
3 Ketel
4 Opskeplepels
5 Houtlepels
6 Braaitange
7 Spatels
8 eetgerei
9 Sif
10 Messe
11 Water
12 Waterkanne / Jerrikanne

Kos per Familie
1 25kg mieliemeel
2 10kg Oats
3 Olie 25l
4 Blikkies (Protein) Vleis, Boontjies, Vis
5 10kg Rys
6 10kg Broodmeel
7 Sout / Speserye
8 Suiker
9 Gedehidreerde Groente / Vrugte
10 Dro Boontjies / Lensies
11 Vitamine
12 Hondekos

Medikase
1 Volledige noodhulptassie per kar
2 Celestamien
3 Pleisters
4 Pynpille
5 Verbande
6 Antiseptiese salf
7 Ontsmettingsmiddel
8 Volledige stel lennon medisyne
9 Saline Dripstel
10 Steke kit
11 Watersuiwerings Tablette
12 B-Com / B-12 Inspuitings
13 Spuite & Spuitnaalde

Algemeen
1 Visstokke
2 Toiletpapier
4 Byle
5 Parafien
6 Brikette / Firelighters
7 Jerrikanne vol Brandstof
8 Voertuig gereedskap
9 Ander gereedskap
10 Flitse / Shakies / LED Kopligte
11 12V Chargers
12 Verskillende soorte Batterye
13 Tandapaste Tandeborsels
14 Seep - sunlight vir Klere en lyf
15 Kaarte
16 Saad vir Groente ens
17 Kruisboog
18 Wapens
19 Ammunisie
20 Bloudraad & binddraad
21 Extra Dames "belange"
22 Bybel per kar
23 12V Low Maint Geseelde Batterye 1.5Amp/h
24 Kerse & Vuurhoudtjies
25 Son Panele
26 HF Radios
27 VHF / UHF Radios
28 Groot Padkaart en / of GPS per kar
29 Klere Ten minste 3 stelle vir alle weersomstandighede
30 Al Verband / polis ens polis dokumentasie
31 ID/Passpoort dokumente plus ten minste 3 stelle afskrifte
32 Mediese boeke / Oorlewings Handleidings - sien aangeheg elektroniese weergawes
33 Petrol Funnels
34 Voetpomp vir bande
35 500ml Car Jack - foam
36 Tyre repair kit
37 Ekstra Tyre repair strips
38 Tou 10mmx20m

Bee777
30 Jun 2010, 14:31
Dankie Qaustor75

Ek dink plaas dit ook HIER (http://www.boerevryheid.co.za/forums/showthread.php?t=23661&page=2) in die ontrekings bespreekings draad.

sproeitjies
30 Jun 2010, 14:43
Quastor, probeer nie snaaks wees nie.
Dit is 'n dekselse lys daai. Hoeveel voertuie gebruik julle? Ons het twee en net een sleepwa, en ons is 5.
Dan ook jou kos lys, is dit nie te min vir 3 maande voorraad nie?
Vra maar net.
Ons het 'n lys op die net van SL se blad af gekry. Dit is 'n trok vol kos.

VuurEnBloed
30 Jun 2010, 18:37
Ek wil nie snaaks wees nie maar daai lys is bietjie te veel vir 'oorlewings' toerusting.

Dis soos 'n ander ou in Amerika wat s jy moet 'n 'portable toilet' saam neem wanneer daar 'n aardbewing is. Wanneer jy MOET vlug dan is kos en die minimum die belangrikste(bv kos, vuurhoutjies/gas aansteker, slaapsak en water)

Hektor
30 Jun 2010, 23:23
Seker Spes44. Jy moet na www.grmg.co.za gaan en kies watter jy wil he, en bestel van die webwerf af ek sal dan met jou kontak maak.
Verduidelik gerus maar die prosedure stap vir stap begin tot einde.
Se maar byvoorbeeld iemand wil 'n mes, rugsak en 'n tent koop. Hoe gaan dit te werk?

Bee777
1 Jul 2010, 00:05
Verduidelik gerus maar die prosedure stap vir stap begin tot einde.
Se maar byvoorbeeld iemand wil 'n mes, rugsak en 'n tent koop. Hoe gaan dit te werk?

Hi Hektor.

Ok gaan na www.grmg.co.za

Click op tent en kyk daardeur en wanner jy die een vind wat jy wil koop click op die oranja knoppie onder wat seg "ADD TO BASKET"

Dan sal die webwerf vir jou seg "You have 1 item in your basket. 1 x Jamboree tent. Price R480-00 "Proceed to check out or "carry on shopping "

Ok maar nou soek jy n slaapsak so jy click op "carry on shopping " hy vat jou weer terug na die webwerf en jy click op "Slaapsak " weer kies die eene wat jy wil koop en "Add to basket "'

nou wys hy jou " You have two items in your basket "
1 x jamboree tent R 480-00
1 x Survivor sleeping bag R 299-00 "'

Proceed to check out or carry on shopping.

oops maar jy sien jy wou eindlik die lekker Duo Slaapsak he, dis lekker vir jou en jou vrou.
So jy click on " edit shopping cart" en haal die survivor slaapsak uit. en dan "continue shopping"totdat jy by die Duo slaapsak kom en click "add to shopping cart" die Duo slaapsak vir R400-00

en so gaan jy aan totdat jy alles he wat jy wil koop maar hierdie keer click jy op "proceed to checkout "

Dan wys hy vir jou alles watt jy gekoop het en vra vir jou e-pos address an wagwoord ( dit is sodat jy enige tyd kan kyk waar is jou bestelling in die proses, maar ek stuur ook updat e-posse en jy is al klaar op rekord vir die volgende tyd wanneer jy wil shop )

Dan vra dit vir jou om jou besonderhede inteful en jou "delivery address" dan click "Continue" en dit wys jou al wat jy gekoop het en die bedrag en die "aflewerings opsies "

Dan click jy op " send order"

As dit klaar gedoen is log jy uit en die systeem stuur onmidelik vir jou n e-pos om te seg ek het u bestelling geplaas en waar om intebetaal en waar die proof of payment toe te stuur.

Ek stuur terselfdetyd vir jou n invoice.

Wanneer die geld in die bank "cleared" is.
maak ek die bestellings en betaal die verskaffers. Ek stuur jou n e-pos om te seg ek het dit gedoen en wanneer om jou bestelling te verwag sodar ek van die verskaffer gehoor het.

Dan wag ons en as 4-7 dae en dan e-pos ek jou weer om te vra of jy gelukig is met jou bestelling en dit gekry het.

Jy het 10 dae van daaraf om jou produk terug te stuur as jy nie gelukig is nie.

Dis die proses in n nutshell.

Ek is enige tyd beskikbaar vir navrae en die webwerf het als ook daar stap vir stap.

As easy as that !!

Ek hoop dit verduidelik dit mooi vir die wat wil weet.
Vra gerus as ek kan hulp.

Groetnis

Rooi Jan
1 Jul 2010, 12:14
Ek wil nie snaaks wees nie maar daai lys is bietjie te veel vir 'oorlewings' toerusting.

Dis soos 'n ander ou in Amerika wat s jy moet 'n 'portable toilet' saam neem wanneer daar 'n aardbewing is. Wanneer jy MOET vlug dan is kos en die minimum die belangrikste(bv kos, vuurhoutjies/gas aansteker, slaapsak en water)

Ek stem. Hier is my idee van 'n draagbare toilet.

http://www.casanovasadventures.com/catalog/metaldetector/Fodling_Spade2.jpg

Bee777
1 Jul 2010, 13:00
LOL @ Rooi Jan.

Ons ook !!!

Bee777
14 Jul 2010, 12:59
Hi Almal.

ons het met ons verskaffers onderhandel dat hulle vir ons hul Ripstop canvas Bell tente vir n rukkie op spesial sit.

Hierdie tente sal goed wees vir lang termyn kampe. En die Ripstop beteken as hy n skeur kry dan hardloop hy nie, hy maak net n L.

2.4m x 2.4m safari bow tent was R 4489-00 nou R 4000-00 (http://grmg.co.za/index.php/tents/l-weight-canvas-ripstop/safari-bow-tent.html)

http://grmg.co.za/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/g/m/gmbg_1.jpg

Die Adventure Bow 2.20m x 1.85m nou R2900-00 (http://grmg.co.za/index.php/tents/l-weight-canvas-ripstop/adventure-bow-tent.html)

Gemsbok Bow tent 3m x 3m nou R 4999-00 (http://grmg.co.za/index.php/tents/l-weight-canvas-ripstop/gemsbok-bow-tent.html)

Soos meeste van julle weet is die tente gewoonlik baie duur want hulle is "hardy en warm "

Laat weet as julle iets wil weet oor die produkte.

Groetnis

BGerber
14 Jul 2010, 16:41
Ons het die 3 dome ten en survivor slaapsakke gekoop deur Bee777. Moet s Bee777 die slaapsakke is wonderlik. Warm en baie lig. Ons het nog nie die tent getoets nie. Gaan die naweek by Hartenbos kamp om te toets.

Bee777
14 Jul 2010, 16:50
Oooo Lekker geniet dit.
En lat ons weet wat jy van die 3-dome familie tent dink.
Ek lief hom!!!!

Rosie
28 Jul 2010, 23:57
Ek het my gelstofie en gel gekoop. :) en ook n Bushtec Gateway tent gekry. Bee ek moet se ek is regtig 'impressed'! Ek wat nog nooit in my lewe n tent opgeslaan het ni, het so bietjie sukkel. Ek kon ni uitwerk waar presies is di voor en agterkant ni, want daar is 3 groot vensters ;), maar dit was omdat my kinders meer opgewonde as ek was om hom opgeslaan t kry en hul was pal om my voete. Nadat ek hul eenkant laat sit het het dit gou gegaan en kon ek, wat niks weet van tente dit vinnig genoeg opslaan! Daar is meer as genoeg spasie vi my EN my 5 kinders en als wat ons gaan saam vat. 2 netsakkies aan weerskante (binne). (seker vi flitse ens) In di middel bo teen di dak (dis 1.9m hoog) is ook n net dingetjie, maar ek weet ni waarvoor dit is ni? O en daar is n aparte 'kamertjie' wat ek as kombuisie kan inrig met 'airvents' wat oop en toe kan maak.

Op di foto op di site lyk hy klein, maar mense glo my hy is GROOT!

Bee777
29 Jul 2010, 00:38
Cool Rosie;
Maar ek weet jy was net so opgewonde soos die kinders :p

Ja, hulle is baie gou om opteslaan. kool in sommer en warm in winter so julle sal lekker kamp.

Ons is so bly jy is happy met jou tent :kiss3:

Rosie
29 Jul 2010, 01:14
Ja, ja ek erken dit ek was opgewonde. Man, dis my 1ste tent :D

FourieMartin
29 Jul 2010, 08:08
Ons span het n benodighede bymekaar getrek,dalk help dit.

Noodplan Benodigthede

Kamptoerusting

1 tent
2 Grondseil
3 Opblaas matrasse / stretchers
4 Gasbottels
5 Gasstofies
6 Gasbraaiers / Skottelbraaiers / braairoosters
7 Graaf / Vurk
8 Mobiele Stort
9 Porta Pottie
10 Opvou tafels / plastiese tafels
11 Afdak / Gazebo
12 Slaapsakke
13 Komberse
14 Gasligte / Fluoresent ligte 12V / LED's
15 Batterye - Verskeie soorte

Kombuistoerusting

1 Potjie Potte
2 Panne / Stoompot / Potte
3 Ketel
4 Opskeplepels
5 Houtlepels
6 Braaitange
7 Spatels
8 eetgerei
9 Sif
10 Messe
11 Water
12 Waterkanne / Jerrikanne

Kos per Familie
1 25kg mieliemeel
2 10kg Oats
3 Olie 25l
4 Blikkies (Protein) Vleis, Boontjies, Vis
5 10kg Rys
6 10kg Broodmeel
7 Sout / Speserye
8 Suiker
9 Gedehidreerde Groente / Vrugte
10 Dro Boontjies / Lensies
11 Vitamine
12 Hondekos

Medikase
1 Volledige noodhulptassie per kar
2 Celestamien
3 Pleisters
4 Pynpille
5 Verbande
6 Antiseptiese salf
7 Ontsmettingsmiddel
8 Volledige stel lennon medisyne
9 Saline Dripstel
10 Steke kit
11 Watersuiwerings Tablette
12 B-Com / B-12 Inspuitings
13 Spuite & Spuitnaalde

Algemeen
1 Visstokke
2 Toiletpapier
4 Byle
5 Parafien
6 Brikette / Firelighters
7 Jerrikanne vol Brandstof
8 Voertuig gereedskap
9 Ander gereedskap
10 Flitse / Shakies / LED Kopligte
11 12V Chargers
12 Verskillende soorte Batterye
13 Tandapaste Tandeborsels
14 Seep - sunlight vir Klere en lyf
15 Kaarte
16 Saad vir Groente ens
17 Kruisboog
18 Wapens
19 Ammunisie
20 Bloudraad & binddraad
21 Extra Dames "belange"
22 Bybel per kar
23 12V Low Maint Geseelde Batterye 1.5Amp/h
24 Kerse & Vuurhoudtjies
25 Son Panele
26 HF Radios
27 VHF / UHF Radios
28 Groot Padkaart en / of GPS per kar
29 Klere Ten minste 3 stelle vir alle weersomstandighede
30 Al Verband / polis ens polis dokumentasie
31 ID/Passpoort dokumente plus ten minste 3 stelle afskrifte
32 Mediese boeke / Oorlewings Handleidings - sien aangeheg elektroniese weergawes
33 Petrol Funnels
34 Voetpomp vir bande
35 500ml Car Jack - foam
36 Tyre repair kit
37 Ekstra Tyre repair strips
38 Tou 10mmx20m

Sit jy nou al die in een sleepwa.....?:yikes:

Rosie
29 Jul 2010, 08:17
Fourie, dit lyk my so! Daar is seker nog plek op di kar se dak ook?

FourieMartin
29 Jul 2010, 08:21

Baie, baie, baie belangrik....... My liewe Boere broers en susters, WATER is een van die belangrikste dinge wat jy op jou lys MOEThe....... N dag in die son sonder water sal jou tot jou einde bring...... Pak maar gebottelde water in...... so veel as jy kan..... En daardie suiwering tablette is n plus maar die poeier werk baie beter vir vuil water wat moet gesuiwer word.... Die goet staan bekend as "Watermaker".... kry daarvan.... 5gram maak 20L skoon, baie meer ekonomies as die tablet en dit het ook n baie langer rak waarde.....

FourieMartin
29 Jul 2010, 08:25
Ek stem. Hier is my idee van 'n draagbare toilet.

http://www.casanovasadventures.com/catalog/metaldetector/Fodling_Spade2.jpg

Rooi Jan, jy kan n eier bak ook in daai ding..... he he he he :D

Jewels
29 Jul 2010, 09:57
Die toilet is baie minder moeite en ligter om te dra!
Daar is ook by Checkers Hyper Jerry kanne te koop teen 'n billike prys R120 vir 'n 20l...

Rooi Jan
29 Jul 2010, 10:36
Sit jy nou al die in een sleepwa.....?:yikes:

Dit sal maklik in 'n ses voet sleepwa gaan. As jy mooi pak sal dit in jou Citigolf se kattebak ingaan. ;)

Chrisvis
29 Jul 2010, 15:47
Mense kan my kontak vir idees om n treiler maksimaal te benut
chrisisryk@gmail.com. Die dokument is ongeveer 3 meg groot

Jewels
29 Jul 2010, 16:06
Ek persoonlik dink nie daardie kos gaan genoeg wees nie behalwe as dit net jy alleen is?
Die oomblik wat daar kinders betrokke is gaan die hoeveelheid drasties verander!
Hulle is mos bederf en eet nie sekere goed nie, soos ertjies en daai meatballs in spaghetti het ek reeds gehoor proe - soos hondekos ruik...
Vir 'n gesin van 4 m.a.w 2 volwassenes en 2 kinders dink maar hoeveel suiker jy gaan moet saamvat vir die boeretroos in die oggend, en om oor die pap te kan gooi... Daar is baie dinge, toets eers die kos wat jy koop op jou gesin en kyk of hulle dit eet anders help dit nie eers jy koop dit nie.

Anker
29 Jul 2010, 17:40
Ek persoonlik dink nie daardie kos gaan genoeg wees nie behalwe as dit net jy alleen is?
Die oomblik wat daar kinders betrokke is gaan die hoeveelheid drasties verander!
Hulle is mos bederf en eet nie sekere goed nie, soos ertjies en daai meatballs in spaghetti het ek reeds gehoor proe - soos hondekos ruik...
Vir 'n gesin van 4 m.a.w 2 volwassenes en 2 kinders dink maar hoeveel suiker jy gaan moet saamvat vir die boeretroos in die oggend, en om oor die pap te kan gooi... Daar is baie dinge, toets eers die kos wat jy koop op jou gesin en kyk of hulle dit eet anders help dit nie eers jy koop dit nie.

Honger bly maar die beste kok, Jewels...:drinker:

Jewels
29 Jul 2010, 18:22
Ek weet - as jy honger is eet jy enige iets! en wanneer die groot dors kom drink jy vuil water... maar ons probeer so menslik moontlik gaan dan nie??

Anker
29 Jul 2010, 19:03
Dit is ook seker so... goeie punt.

Bee777
3 Aug 2010, 15:23
Hi almal;
Ons het spesials van die verskaffers " while stocks last 'op die volgende.

http://grmg.co.za/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/m/s/ms5131_1.jpg

Was R 439-00
Nou R 369-00

LINK (http://grmg.co.za/index.php/ultra-tec-2-x-camp-lanterns-220v-ac-recharge.html)

Ultra Tec 2 x Camp Lanterns 12V (car) & 220V AC
Carry Bag;
Functions as an emergency lighting unit during power outages
Built in discharge protection
4 LED Falshlight & 24 LED Lantern Modes
50 hour runtime in Lantern mode
100 hours runtime in Flashlight mode
Built-in overcharge protection circuit

The LED Life is 10,000 working hours
Registered silver reflector 200% brighter surround light distribution
220V AC Charger
12V Cigarette Lighter Adaptor

Die selfde as bo, maar net 220V charger
was R 399-00
Nou R 310-00
LINK (http://grmg.co.za/index.php/ultra-tec-2-x-camp-lanterns-220v-ac-recharge.html)

http://grmg.co.za/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/4/0/400.jpg

Regular Price: R125.00

Special Price: R75.00

LINK (http://grmg.co.za/index.php/catalogsearch/result/?q=LiteXpress+Liberty+105+head+light+&x=0&y=0)

Overview

* Premium brand LED ø 5 mm
* Focused ultra-bright beam of light through an integrated lens
* On / off by turning the rubber bezel
* Adjustable and flexible headband
* Includes clip for attaching to clothes, hats, backpack, etc.
* Lamp head in stages to 90 degree swivel
* Button cell battery for the lamp housing
* Splash proof

Verskaffers se die pryse sal weer op gaan duurder as gewone pryse wanneer die nuwe vooraad inkom.

Delivery Costs are R120-00 from this supplier no matter how much you order or where you are as long as it's not too far off the beaten track.

Hope this helps.:p

Mier14
3 Aug 2010, 16:03
Hi Almal.

ons het met ons verskaffers onderhandel dat hulle vir ons hul Ripstop canvas Bell tente vir n rukkie op spesial sit.

Hierdie tente sal goed wees vir lang termyn kampe. En die Ripstop beteken as hy n skeur kry dan hardloop hy nie, hy maak net n L.

2.4m x 2.4m safari bow tent was R 4489-00 nou R 4000-00 (http://grmg.co.za/index.php/tents/l-weight-canvas-ripstop/safari-bow-tent.html)

http://grmg.co.za/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/g/m/gmbg_1.jpg

Die Adventure Bow 2.20m x 1.85m nou R2900-00 (http://grmg.co.za/index.php/tents/l-weight-canvas-ripstop/adventure-bow-tent.html)

Gemsbok Bow tent 3m x 3m nou R 4999-00 (http://grmg.co.za/index.php/tents/l-weight-canvas-ripstop/gemsbok-bow-tent.html)

Soos meeste van julle weet is die tente gewoonlik baie duur want hulle is "hardy en warm "

Laat weet as julle iets wil weet oor die produkte.

Groetnis

Hi Bee, hoeveel mense kan slaap in die canvas-ripstop/safari-bow-tent.html"]2.4m x 2.4m safari bow tent ?

Tot wanneer is die special van R4000?

tx!

Bee777
3 Aug 2010, 16:21
Hi Mier.
Hulle se die spesial sal hou vir so nog n maand of so. Hule sal weet as hulle dink ons stel nie meer belang nie. ( hoeveelheid verkoope)

Die tent is n two man tent maar jy kan nog n mens of twee in slot as jy moet.

hier is sy LINK (http://grmg.co.za/index.php/tents/l-weight-canvas-ripstop/g-r-scout-tent-2-4m-x-2-4m.html)

Daar is nog baie ander tente wat ons het, gaan kyk HIER (http://grmg.co.za/index.php/tents.html)en ek sal julle hulp met vrae ens.

Hoeveel mense is julle?
xx

HEINRICH MULLER
4 Aug 2010, 16:07
Ek het watersuiwerings filters(life straw)beskikbaar.Dis n apparaat wat jy om jou nek dra.
Maand kospakke.weeg 7kg,3 etes per dag.etes vir 4 weke.
0828099003

Bee777
4 Aug 2010, 16:14
Ek het watersuiwerings filters(life straw)beskikbaar.Dis n apparaat wat jy om jou nek dra.
Maand kospakke.weeg 7kg,3 etes per dag.etes vir 4 weke.
0828099003

Heinrich, stuur jou goed deur na my toe op my e-pos, en ek sit dit op ons webwerf vir almal om te sien.
Hulle sal jou direk van ons site kontak.

Mier14
4 Aug 2010, 16:25
Hi Mier.
Hulle se die spesial sal hou vir so nog n maand of so. Hule sal weet as hulle dink ons stel nie meer belang nie. ( hoeveelheid verkoope)

Die tent is n two man tent maar jy kan nog n mens of twee in slot as jy moet.

hier is sy LINK (http://grmg.co.za/index.php/tents/l-weight-canvas-ripstop/g-r-scout-tent-2-4m-x-2-4m.html)

Daar is nog baie ander tente wat ons het, gaan kyk HIER (http://grmg.co.za/index.php/tents.html)en ek sal julle hulp met vrae ens.

Hoeveel mense is julle?
xx

4 Mense...1 bruinbeer, 1 mier, 1 fetjie en 1 botterballetjie :p

Maar ons kyk na die Canvas tente..sal gaan loer op die link :icon_hug:

Bee777
4 Aug 2010, 16:28
4 Mense...1 bruinbeer, 1 mier, 1 fetjie en 1 botterballetjie :p

Maar ons kyk na die Canvas tente..sal gaan loer op die link :icon_hug:

hehehe
Ok shout if you need help!!

Bee777
6 Aug 2010, 13:56
Hi, Ive found this nifty thing for camping.
Nogal handig en goedkooper as gas en gas stoofies, en baie ligter om te draa.

Solar oven;

http://www.sunraycooker.co.za/images/stories/IMAGES/black%20pot.png

Takes 2 small pots or 1 large pot.

The Sun Ray Cooker is a versatile solar oven that harnesses the sun for all of your cooking needs. Solar cooking through a Sun Ray Cooker is easy, effective and affordable. Our solar ovens are ideal for use at home, at picnics, while camping or in the event of a power failure.

You can prepare a wide range of food in the Sun Ray Cooker from desserts and bread to beans and stews.

Our solar oven cooker is lightweight (3.3Kgs), compact (75x53x34) and durable, which makes it easy to transport, store and provide years of hassle free solar cooking pleasure. The Sun Ray Cooker is capable of solar oven cooking all year round (Yes even in winter!) for up to 6 people at a time.

South Africa averages over 8 hours of sun shine per day, so why not let the sun do the cooking for you? If you want to take advantage of a green offering that allows you to save on your utility bill (up to 8%) and pays for itself in a short period of time, consider the solar cooking option .

As julle geintereseerd is kontak my vir meer inligting.

Die volle set met stoof foilie en plaat is R 772.00 plus R 220 delivery = R 965.00

Stoof aleen R 895.00 delivery Incl

Discount of R 200-00 offered on second stove and more per stove, but no more than four.

Bee777
6 Aug 2010, 14:36
Hi
ek wil net weet om enigeiemand hier army browns soek ?
Ek het n goedkoop verskaffer gevind.

MENS LONG BROWN PANTS R 55-00 EACH

MENS SHORTS BROWN R 25.00 EACH

MENS LONG SLEEVE SHIRTS BROWN R 25.00 EACH

Postage excluded and availability.

kontak my as julle geintereseerd is.

Bee777
21 Sep 2010, 16:11
Hi julle;
Ons het die beste braai, rooker en oond in een gekry.

LINK (http://grmg.co.za/index.php/camping-other/braai-and-cookers.html)

http://grmg.co.za/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/600x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/f/r/frontier_smoker_l_specs.jpg

Easily adjustable,
you can shuffle your ProQ
Smoker to your cooking
capacity or simply convert
it into a kettle braai.

Introducing a new alternative to your regular Braai.
The Pro Q is a multi-functional cooking unit,
The Excel 20 or Frontier Units offer you various options
of convenient cooking, Smoke, Roast, Grill or BBQ your food!
Award Winning innovation makes the ProQ BBQ Smokers
a must have for any household that enjoys a good braai.
Easy to use with a comprehensive starter manual filled
with tips and cooking guides. There is also a great online
following where recipes and suggestions from around the
world can be found.
No other brand has as many features to offer, made from
1mm thick steel it's built to last and that's why BBQ teams
around the world choose the Frontier & Excel 20.

Complete Kit Features:

Bar in lid is great for hanging
ribs, fish or links of sausage.
(Includes 5 meat hooks)
Temperature probe
eyelets are pre-installed
at each cooking level.
Toggle latches make
it simple to lock each
section together.
Large capacity charcoal
basket with integrated
lifting handles.

Accurate temperature gauge fitted
50 - 550 Degrees Fahrenheit
50 - 250 Degrees Celsius.
Air vents enable precise
temperature control.
(1 top vent 3 base vents)
Side handles make it
easy to move around, plus
they fold away for easy storage.
Large
capacity
water pan.
Bar in lid is great for hanging
ribs, fish or links of sausage.
(Includes 5 meat hooks)
Temperature probe
eyelets are pre-installed
at each cooking level.
Toggle latches make
it simple to lock each
section together.
Large capacity charcoal
basket with integrated
lifting handles.
Introducing a new alternative to your regular Braai.
The Pro Q is a multi-functional cooking unit,
The Excel 20 or Frontier Units offer you various options
of convenient cooking, Smoke, Roast, Grill or BBQ your food!
Award Winning innovation makes the ProQ BBQ Smokers
a must have for any household that enjoys a good braai.
Easy to use with a comprehensive starter manual filled
with tips and cooking guides. There is also a great online
following where recipes and suggestions from around the
world can be found.

No other brand has as many features to offer, made from
1mm thick steel it's built to last and that's why BBQ teams
around the world choose the Frontier & Excel 20.
Large access doors making it easy to add
wood chips or to top up the water pan.

Links to cooking guides and recipes:

http://www.forfoodsmokers.co.uk/acatalog/Proq_Frontier_Food_Smoker.html

http://www.macsbbq.co.uk/Recipes.html

Medium Normale prys R1999-00
Spesiale Prys R 1700-00

large Normale prys R 3600-00
spesiale prys R 2900-00

Bee777
2 Dec 2010, 15:25
Vir ons vriende wat cowboy will speel :)

Dear Clients, Suppliers & Friends,

We would like to inform you that there are only 7 days left for you to take advantage of our Xmas special before shut down!!!

THE IMPERIAL ARMOUR GENERAL PURPOSE VEST

The General purpose vest offers front, back and side protection and has adjustable shoulders with quick release buckles and adjustable sides.

Sizes Medium to XL R1800.00 excluding VAT

Price includes choice of 4 modules for instance Holster, Radio, Handcuff & Magazine pouch.

We are also offering :

Magnum Stealth Boots at R750.00 ex Vat

and with the Christmas season upon us, a must have is a

Keyring Breathalyzer at R120.00 ex Vat.

In order to view our excellent range of products, please go to our website:
WEBSITE (http://www.imperial-armour.com/)

For more information or to place your orders please contact Lily Fraser or myself on (031) 700 2650.

We look forward to hearing from you.

With kind regards,

Louisa Garland-Els
Managing Director
Tel: +27 (0) 31 700 2650
Cell: +27 (0) 83 788 3266