PDA

View Full Version : Die VOLKSREGISTER

Lets Pretorius
2 Feb 2009, 07:15
Tot nou toe was die Volksregister ons sterkpunt sowel as ons swak punt.
Daar het reeds duisende mense op die Volksregister geregistreer. Dit is n sterk punt. Daar registreer daagliks nog steeds baie mense.

maar...
Ongelukkig kon ons net nie van die grond af kom om n werkbare rekenaarprogram te skep om die Volksregister te orden nie. Verskeie mense het al daaraan gewerk en net nooit geslaag om vir ons n werkbare produk op die tafel te plaas nie. As gevolg daarvan is nuwe lede nie dadelik in kennis gestel nie en het mense n negatiewe indruk gekry as hulle niks verder hoor nie.

Ek is baie dankbaar om te kan aankondig dat ons nou oor so n program beskik.

Ons beplan dan om eerskomende Saterdag 7 Februarie, bymekaar te kom om n grootse poging om die bestaande vorms op die Volksregister te plaas.
Ons doen dan nou n dringende beroep op elke persoon wat naby aan Pretoria bly, om met n skootrekenaar en n leser Saterdag aan te meld. Bring ook n vleisie en n nattigheid saam, sodat ons aan die einde saam kan braai en gesellig verkeer.
Voorlopig sal die byeenkoms plaasvind by Prinshof skool, maar finale reëlings sal later deurgegee word.

Kom nou mense, hierdie is sekerlik een van ons heel belangrikste oefeninge. Meld asb aan wie bereid is om te kom help.
Boeregroete,
LP

BPK Barend Paul Kruger
2 Feb 2009, 20:08
Voorlopig is ek daar. My skootrekenaar het ophou werk en is heeltemal skoon gemaak. Ek stel ook voor dat die ouens wat wil hulle rekenaars en skerms ens. oppak en wel aanmeld.

Almal is welkom. Ek glo nie baie mense het "Laptops" nie want die goed is duur maar julle het wel rekenaars of hoe?

Dr. Lets gaan ons 'n netwerk opstel sodat almal se informasie na een rekenaar databasis toe gaan of gaan ons dit op die internet moet doen?

Dink ook net dat die mense wat wel opdaag ten minste 'n netwerk kaart of iets sal moet he om data te kan oplaai..of met die hoofraam rekenaar te kan kominkeer of hoe?

Lekker aand verder.

Xboers
3 Feb 2009, 12:55
Ek sal nou nie hierby betrokke wees nie en my naam is ook nie deel van die lyste nie, maar ek wonder, is dit 'n goeie idee om sommer so oop uitnodiging te rig om die "vertroulike" inligting te hanteer? Die ouens wat opdaag sal darem seker eers 'n "klaring" moet ondergaan voordat hulle die registers onder hande neem.

Barend Pienaar
3 Feb 2009, 15:48
As jy 2000 name kan onthou is jy welkom om te kom XB.

Mense kom asb. en kom help ons met die inlees van die register.Ons het ongeveer 4000 name wta gelees moet word.

Dit vat ongeveer 1 minuut per vel.Bring een persoon saam wat Std 8 Afrikaans het en een persoon wat kan tik.Dit is al wat werklik nodig is.

Xboers
3 Feb 2009, 16:29
As jy 2000 name kan onthou is jy welkom om te kom XB.

Dankie Barend maar nee dankie. Al kry net een ou 'n onverwagte "besoek", wil ek nie dat 'n vinger na my gewys word nie.

Lets Pretorius
3 Feb 2009, 21:47
Ek sal nou nie hierby betrokke wees nie en my naam is ook nie deel van die lyste nie, maar ek wonder, is dit 'n goeie idee om sommer so oop uitnodiging te rig om die "vertroulike" inligting te hanteer? Die ouens wat opdaag sal darem seker eers 'n "klaring" moet ondergaan voordat hulle die registers onder hande neem.

Xboers,
Jy het regtig nou al my geduld opgebruik. Ek plaas n spesiale verklaring (http://www.boerevryheid.co.za/forums/showthread.php?p=240718#post240718) onder die Bokskryt laer omdat ek nie die draad hier verder wil ontwrig nie.

Lets Pretorius

Lets Pretorius
3 Feb 2009, 21:55
Elke persoon wat by Saterdag se aksie betrokke gaan wees, sal n program op sy rekenaar ontvang. Hierdie program sal deur verskillende sekuriteitshekkies moet gaan, waarna dit slegs toegang sal verkry om data op die databasis toe te voeg. bring ook jou internet verbinding saam as jy n los toegang het.
Dalk kan die slim manne ons help om n lokale netwerk met n HUB(?)op te stel? Ek is nie slim genoeg daarvoor nie.Ons gaan dit dus nie op n lokale netwerk doen nie.

Ons beplan om (Gawie reël dit vir ons) by die Prinshof skool te hou. Die Skool is in Prinshofstraat. n Kaart sal later op die draad geplaas word.
Elkeen bring ook n vleisie en iets te drinke saam. Na die harde werk sal ons saam kuier.
Dankie BP Kruger dat jy sal kom.

Wie kom nog?

Boeregroete,
LP

Witleeu
3 Feb 2009, 21:56
Voorlopig is ek daar. My skootrekenaar het ophou werk en is heeltemal skoon gemaak. Ek stel ook voor dat die ouens wat wil hulle rekenaars en skerms ens. oppak en wel aanmeld.

Almal is welkom. Ek glo nie baie mense het "Laptops" nie want die goed is duur maar julle het wel rekenaars of hoe?

Dr. Lets gaan ons 'n netwerk opstel sodat almal se informasie na een rekenaar databasis toe gaan of gaan ons dit op die internet moet doen?

Dink ook net dat die mense wat wel opdaag ten minste 'n netwerk kaart of iets sal moet he om data te kan oplaai..of met die hoofraam rekenaar te kan kominkeer of hoe?

Lekker aand verder.

Ek sou voorstel om een rekenaar as bediener te gebruik, 'n legger te skep- en al die ander rekenaars P2P te hardloop- of 'n "hub" te skep en data direk na die bediener se legger oor te plaas. Internet gaan te riskant wees.

Groetnis

JEFourie
3 Feb 2009, 22:06
Barend, ek is regtig jammer, sou graag wou kom help, maar het ander verpligtinge...

BPK Barend Paul Kruger
3 Feb 2009, 22:28
Dr. Lets,

Ek moet plan maak en kyk of iemand na my seuntjie kan kyk. My vrou werk van 08h00 tot 13h00 so ek mag dalk eers na 13h00 deur kan kom.

Maar ek wil daar wees. As ek intussen reg kom sal ek vroer daar wees.

Ek hoop en bid ons kry alles saterdag ingetik en dat mense sien hier is 'n kaans om Dr. Lets, Nadine ens. persoonlik te kan ontmoet.

Dit is 'n wonder om die manne en vrouens agter hierdie letters te kan sien in lewende lywe,

Om te kan sien, in hulle oë, hoe hulle harte lees, en met die skud van die hand te kan voel hoe die staal van Boer-wees deur hulle are vloei.

Boere Staatsman
4 Feb 2009, 06:26

More Volksgenote

Ek besef dat Xboers op hierdie staduim op bie dun eis loop, verwys na waarskuwings deur Lets.

Ek wil egter net beklemtoon dat Xboers 'n baie geldige punt hier beet het. As ons in die toekoms ons sekeruteit wil opskerp en verbeter sal ons moet begin by die bveiliging van ons volk se informasie op die volksregister.

Ek persoonlik dink ook dat die register nie openlik aan enige jan rap en sy maat bekend moet wees nie en dat daar 'n mate van sekuriteit ingebou moet word wie toegang het tot die info op hierdie volksregister.

Daar moet onthou word dat die vyand lustig tussen ons beweeg en so 'n geleentheid vrylik kan benut om sinvolle informasie in die hande te kry wat hulle tot hul voordeel kan gerbruik. Hoe kan hulle dit doen sal die vraag wees?

Die info kan gebruik word om steun weg te neem van ons poging en meer belangriker nog kan hulle volksgenote werf, wetend of onwetend, om ander belagrike info te bekom, dus kan hulle persone op die lyste identifiseer wat vir spesifieke doelwitte gewerf kan word.

Ek stem dus volkome saam dat daar 'n klarings meganisme ingebou word van wie hierdie lyste kan sien en wie nie. Hierdie tipe klaring moet egter nie net bly by die volksregister nie maar ook by alle belange van die BV en sy afiliale.

In die toekoms sal daar gekyk moet word om 'n Inligtings seksie tot stand te bring wat die belange van die BV kan beskerm en nie dmv wapens en oorlog nie maar voortydig waarskuwing, wie mag wat wanneer sien asook die identifisering van ons vyande, binne en buite die BV.

Daar is baie volksgenote wat skrikerig is om hulle name op so 'n volksregister te laat skryf aangesien hulle nie alle besonderhede aan die hele wereld wil bekend maak nie. Kom ons kyk dus om 'n klaring stelsel in plek te kry nie net vir nou nie maar ook vir die toekoms.

Ogriet
4 Feb 2009, 07:35
Ek stem daarmee volmondig saam Boere Staatsman. Dis juis die veiligheids risiko en gebrek aan vertoue wat meinge Boere verhoed om te registreer by enige instelling.

Boere Staatsman
4 Feb 2009, 09:37
Ek doen hiermee 'n beroep op die BVR en die bestuur om dringed aandag te skenk aan die veiligeheids aspekte rakende bv wie die volkskregister mag sien en wie nie.

Daar is ook verskeie ander veiligheids aspekte wat sal moet aandag kry binne BV oor die algemeen.

voortrekker
4 Feb 2009, 12:24
Ek doen hiermee 'n beroep op die BVR en die bestuur om dringed aandag te skenk aan die veiligeheids aspekte rakende bv wie die volkskregister mag sien en wie nie.

Daar is ook verskeie ander veiligheids aspekte wat sal moet aandag kry binne BV oor die algemeen.

Ek wil graag registreer maar dit was nog altyd my bekommernis.

Lets Pretorius
4 Feb 2009, 12:48
More Volksgenote

Ek besef dat Xboers op hierdie staduim op bie dun eis loop, verwys na waarskuwings deur Lets.

Ek wil egter net beklemtoon dat Xboers 'n baie geldige punt hier beet het. As ons in die toekoms ons sekeruteit wil opskerp en verbeter sal ons moet begin by die bveiliging van ons volk se informasie op die volksregister.

Ek persoonlik dink ook dat die register nie openlik aan enige jan rap en sy maat bekend moet wees nie en dat daar 'n mate van sekuriteit ingebou moet word wie toegang het tot die info op hierdie volksregister.

Daar moet onthou word dat die vyand lustig tussen ons beweeg en so 'n geleentheid vrylik kan benut om sinvolle informasie in die hande te kry wat hulle tot hul voordeel kan gerbruik. Hoe kan hulle dit doen sal die vraag wees?

Die info kan gebruik word om steun weg te neem van ons poging en meer belangriker nog kan hulle volksgenote werf, wetend of onwetend, om ander belagrike info te bekom, dus kan hulle persone op die lyste identifiseer wat vir spesifieke doelwitte gewerf kan word.

Ek stem dus volkome saam dat daar 'n klarings meganisme ingebou word van wie hierdie lyste kan sien en wie nie. Hierdie tipe klaring moet egter nie net bly by die volksregister nie maar ook by alle belange van die BV en sy afiliale.

In die toekoms sal daar gekyk moet word om 'n Inligtings seksie tot stand te bring wat die belange van die BV kan beskerm en nie dmv wapens en oorlog nie maar voortydig waarskuwing, wie mag wat wanneer sien asook die identifisering van ons vyande, binne en buite die BV.

Daar is baie volksgenote wat skrikerig is om hulle name op so 'n volksregister te laat skryf aangesien hulle nie alle besonderhede aan die hele wereld wil bekend maak nie. Kom ons kyk dus om 'n klaring stelsel in plek te kry nie net vir nou nie maar ook vir die toekoms.

Willie,

Dankie vir jou bekommernis. Ek hoop ek sien jou Saterdag by die aksie. Dan sal jy sien dat die stelsel alle nodige sekuriteitstelsels in het.
Verder sal slegs persone met geldige wagwoorde data kan opsit. Slegs een of twee persone sal regstellings(edit) op die databasis maar sal ook nie toegang kry op die res van die inhoud nie.

Mens kan seker nooit 100% sekuriteit handhaaf nie, maar ek belowe jou dat ons alle faktore in aanmerking geneem het.

Ek hoop jy kom help hierdie keer. Sien daarna uit om jou weer te sien.

Boeregroete,
Lets

Lets Pretorius
4 Feb 2009, 12:54
Ek wil graag registreer maar dit was nog altyd my bekommernis.

Voortrekker

Jou kommernis is werklik totaal onnodig. As jy werklik bereid was om as n Boer op te staan, weet die Rotte van Rietvlei reeds daarvan.

Kom help Saterdag saam met Boerestaatsman en kom evalueer julle dit asseblief Saterdag.

LP

Stoffel
4 Feb 2009, 13:02
Ek stem daarmee volmondig saam Boere Staatsman. Dis juis die veiligheids risiko en gebrek aan vertoue wat meinge Boere verhoed om te registreer by enige instelling.

Ogriet,
jou stelling word uit die lug gegryp en van waarheid ontbloot. Daar is daagliks Boere wat registreer, sommige by die Krisis sentrum , ander op die Internet self.

Ek verstaan nie hoekom jy wantroue wil skep nie.

Gaan lees gerus die inhoud van die skrywe (waarskuwing) aan Xboers.
Stoffel

Barend Pienaar
4 Feb 2009, 13:08
Moet vir julle se dat nadat ek in Febr. 2007 geregistreer het, ek soos n nuwe persoon anderkant uit is.
Vir die 1 ste keer in my lewe doen ek waarlik iets vir my Volk.Met die eiendomsagente wat oor ons skouer loer het ek ook nie n probleem nie want ten minste sing ons nie goed soos "bring my my masjien geweer,en one settler one bullet nie".

Henry
4 Feb 2009, 13:18
Stoffel, die wantroue bestaan reeds tans.

Die waarskuwing aan X-Boers dien nie juis om die vertroue te versterk nie. Dalk moet BS en Ogriet se bekommernis ernstig opgeneem word.

Die antwoord is eerder om die vertroue te herstel as om die aanmelders van die probleem te wil straf. Die probleem bestaan. Die vraag is hoe die vertroue herstel kan word.

peter henderson
4 Feb 2009, 13:19
Ek weet dit is nie n kinderpartykie nie, maar is die jongspan welkom

Vlamme
4 Feb 2009, 13:20
Mag ek vra watter tipe sekuriteit betrokke sal wees en bly? Wat van hoeveel mense het toegang tot die inligting? Kan almal vertrou word?

Ons het mos almal gehoor wat met die BNP gebeur het. Ek besef ons is nie 'n politieke party nie en ook nie so bekend nie.

Barend Pienaar
4 Feb 2009, 14:32
Dit is eintlik eenvoudig.Jy vul die persoon se naam en van in.
Dan vul jy sy poskode in.
Dan vul jy sy e pos en of tel. no in.

Dan is jy klaar.
Dit word op n sentrale databasis gestoor wat deur drie mense hanteer word.

Boere Staatsman
4 Feb 2009, 14:42

Die waarskuwing aan X-Boers dien nie juis om die vertroue te versterk nie. Dalk moet BS en Ogriet se bekommernis ernstig opgeneem word.

Die antwoord is eerder om die vertroue te herstel as om die aanmelders van die probleem te wil straf. Die probleem bestaan. Die vraag is hoe die vertroue herstel kan word.

Dankie Henry

Vlamme
4 Feb 2009, 14:42
Dit is eintlik eenvoudig.Jy vul die persoon se naam en van in.
Dan vul jy sy poskode in.
Dan vul jy sy e pos en of tel. no in.

Dan is jy klaar.
Dit word op n sentrale databasis gestoor wat deur drie mense hanteer word.

Ja Barend ons almal weet hoe om goed in te tik. Wat van as die springkane net inloop op 'n stadium en die rekenaars vat of iets?

Vraag is mag ons weet wie is die 3 mense?

Ogriet
4 Feb 2009, 14:44
Ogriet,
jou stelling word uit die lug gegryp en van waarheid ontbloot. Daar is daagliks Boere wat registreer, sommige by die Krisis sentrum , ander op die Internet self.

Ek verstaan nie hoekom jy wantroue wil skep nie.

Gaan lees gerus die inhoud van die skrywe (waarskuwing) aan Xboers.
Stoffel

Dr. Lets,

Ek verstaan ook nie hoekom jy dink ek wantroue wil skep nie, dis beslis nie waar nie. Ook nie hoe jy kan sê dat ek my stelling uit die lug gryp nie, ek glo dat mense daagliks registreer maar ek was ook al by saamtrekke waar Boere nie wou registreer nie juis omdat hulle voel dis `n sekuriteits risiko.

Dis tog `n geldige bekommernis.

Ja ek het jou waarskuwing aan Xboers gelees. Waarom sonder jy my uit om aan my die verskuilde waarskuwing te rig nadat daar ook ander op die draad dieselfde kommer deel?

Boere Staatsman
4 Feb 2009, 14:52
Willie,

Dankie vir jou bekommernis. Ek hoop ek sien jou Saterdag by die aksie. Dan sal jy sien dat die stelsel alle nodige sekuriteitstelsels in het.
Verder sal slegs persone met geldige wagwoorde data kan opsit. Slegs een of twee persone sal regstellings(edit) op die databasis maar sal ook nie toegang kry op die res van die inhoud nie.

Mens kan seker nooit 100% sekuriteit handhaaf nie, maar ek belowe jou dat ons alle faktore in aanmerking geneem het.

Ek hoop jy kom help hierdie keer. Sien daarna uit om jou weer te sien.

Boeregroete,
Lets

Hello Lets

Ek gaan my bes doen om self daar te wees. Ek verstaan dat daar wel sekeriteits maatreels ingebou is maar die vraag wat ontstaan is wie doen die keuring op die persone wat wel die data onder oe gaan kry en dalk 'n onwettige kopie daarvan gaan maak om dalk later tot hulle eie voordeel te kan gebruik.

Dit is vir my goed dat daar 'n stelsel in plek is maar gaan dit die vyandige persoon wat Saterdag daar met sy skootrekenaar aankom verhoed om sesitiewe info in die hande te kry.

Ek probeer nie wantroue skep nie maar neem slegs die veiligheid van ons volksgenote se info ter harde. Tendense in die verlede het al getoon dat mense baie wantrouig is om hulle persoonlike info beskikbaar te stel en dus moet die volk e vetroue gewen word met 'n stelsel wat waterdig is met gekeurde persone wat wel betrokke is.

Dankie vir die moeite wat almal betrokke doen om ons volk se ideaal te verweesenlik - info sekeruteit is egter 'n baie belangrike been van ons sukses vorentoe en ek vertrou dat alles moontlik gedoen sal word om dit te verseker en die volk se vertroue te wen.

Oom Henry
4 Feb 2009, 14:55
Ek huiwer om die register te teken omdat ek twyfel oor 'n belangrike vraagstuk. Veronderstel misdade word gepleeg in die naam van die Boerevolk, sal ek as medepligtige aangekla kan word? Hoe gaan ek bewys dat ek niks geweet het nie? Kan die aanklaers nie probeer om te bewys dat ek kennis gedra het van wat ook al gedoen is nie?

voortrekker
4 Feb 2009, 15:16
Voortrekker

Jou kommernis is werklik totaal onnodig. As jy werklik bereid was om as n Boer op te staan, weet die Rotte van Rietvlei reeds daarvan.

Kom help Saterdag saam met Boerestaatsman en kom evalueer julle dit asseblief Saterdag.

LP

Sal graag wil maar sit in die kaap jy sal egter gou my registrasie ontvang

Barend Pienaar
4 Feb 2009, 17:03
OH ek dink die vraag kan jy vrae as jy by die bank op hulle stelsel is en een ou teken n "firestone" tjek gaan jy dan ook in die moeilikheid wees.

Barend Pienaar
4 Feb 2009, 17:04
Of die bank pleeg bedrog kan jy aanspreeklik gehou word omdat jy die bank se klient is.

Barend Pienaar
4 Feb 2009, 17:05
Of jy is n polisielid en een polisieman skiet n ander noodlottig in die naam van die polisie ,is jy nou medepligtig.

Barend Pienaar
4 Feb 2009, 17:06
Of jy stop om Brandstof in te gooi en n ander Blanke stop ook daar en nadat sy tenk vol is jaag hy weg.Gaan hulle jou toesluit omdat jy Blank is.

Barend Pienaar
4 Feb 2009, 17:07
Jy swem in die see wat vol Blankes is en een sprinkaan verdrink langs jou.Wie se skuld is dit.

Arend
4 Feb 2009, 17:07
Ek huiwer om die register te teken omdat ek twyfel oor 'n belangrike vraagstuk. Veronderstel misdade word gepleeg in die naam van die Boerevolk, sal ek as medepligtige aangekla kan word? Hoe gaan ek bewys dat ek niks geweet het nie? Kan die aanklaers nie probeer om te bewys dat ek kennis gedra het van wat ook al gedoen is nie?

As dit gebeur sal hulle duisende moet aankla. Dit is egter nie moontlik nie. Wees gerus. Dit sal nooit gebeur nie.

Barend Pienaar
4 Feb 2009, 17:08
Jy bestuur en maak n ongeluk waar n persoon sy lewe verloor.Jou vrou en kinders sit in die kar.Word hulle ook toegesluit.

Ogriet
4 Feb 2009, 17:11
Ja of so `n "bank amptenaar" gebruik jou persoonlike besonderhede om `n vervalste vuurwapen op jou naam te registreer, en jare daarna kom die SAPD by jou huis aan met die nuus dat jou gesteelde vuurwapen terug gevind is. Dit terwyl jy nog nooit in jou lewe so `n wapen besit het nie.

Peet Meerkat
4 Feb 2009, 17:16
Barend wat van die voorbeeld. 'n Verkragter bly in jou huis. Word jy toegesluit?
Ja want jy huisves 'n misdadiger.
So jou voorbeelde is baie vaag.

noordoos
4 Feb 2009, 17:35
Oom Henry, die Engelse het n naam vir hierdie tipe van redenasie gegee. Dit word intensief in verkoopkuns aan verkoopsmanne geleer. Vat die kliënt se bekommernis, 'Reduce it to the ridiculous and close the sale' Niks nuut nie. Maak die bekommernis belaglik, spot daarmee en ruim dit uit die weg. Met sommige mense werk dit, ander nie.

Stoffel
4 Feb 2009, 17:42

Henry,
Kan jy asseblief se wat die probleem is?
Ons het reeds n program, gebaseer op die heel modernste stelsels in plek. dit het n klomp geld gekos maar gaan uitstekend werk. Hoop jy gaan daar wees om te help.
Help jy om vertroue te "herstel" of help jy om petrol op die Rietvlei vuur te gooi?

Stoffel

Stoffel
4 Feb 2009, 17:44
Ek weet dit is nie n kinderpartykie nie, maar is die jongspan welkom

Pieter,
Ons gaan n plan maak as dit nodig is. Baie dankie dat jy wil kom help. Met mense soos jy, kan n mens saamwerk. Bring net jou "piekniekmandjie saam.

Stoffel

Barend Pienaar
4 Feb 2009, 17:46
Ja of so `n "bank amptenaar" gebruik jou persoonlike besonderhede om `n vervalste vuurwapen op jou naam te registreer, en jare daarna kom die SAPD by jou huis aan met die nuus dat jou gesteelde vuurwapen terug gevind is. Dit terwyl jy nog nooit in jou lewe so `n wapen besit het nie.

Wat doen hy met jou vinger afdrukke?

Stoffel
4 Feb 2009, 17:47
Mag ek vra watter tipe sekuriteit betrokke sal wees en bly? Wat van hoeveel mense het toegang tot die inligting? Kan almal vertrou word?

Ons het mos almal gehoor wat met die BNP gebeur het. Ek besef ons is nie 'n politieke party nie en ook nie so bekend nie.

Slegs een persoon sal toegang tot die databasis verkry. Die toegangswoord sal van tyd tot tyd verander word.
Die Walaerleiers, sal slegs beperkte toegang tot sy eie Walaerlede se kontakbesonderhede kry. Die (unieke persoonlike ) wagwoord wat aan elke Walaerleier bekend sal wees, sal gereeld per log, gemoniteer word.
Hoop dit is wat jy wou weet.?

Stoffel

Stoffel
4 Feb 2009, 17:49
Dankie Henry

Willie, verduidelik asseblief jou "dankie"

Stoffel

Stoffel
4 Feb 2009, 17:53
Ja Barend ons almal weet hoe om goed in te tik. Wat van as die springkane net inloop op 'n stadium en die rekenaars vat of iets?

Vraag is mag ons weet wie is die 3 mense?

Dis juis hoekom ons die stelsel totaal beveilig het. die databasis word in n ander land op n bediener aangehou.
Om met die bediener te praat, moet daar n program op jou eie rekenaar geïnstalleer wees.
om hierdie program (op jou eie rekenaar) te aktiveer, het jy twee veiligheids-hekkies nodig om oor te kom.
Daarna is jy slegs in staat om data in te voeg.
Hulle kan maar jou rekenaar kom vat. wat dan? wat gaan hulle met dit doen?

Hulle kan in elk geval nou reeds jou rekenaar kom vat !

Stoffel

Ogriet
4 Feb 2009, 17:58

Wat doen hy met jou vinger afdrukke?

Barend ek weet nou nog nie hoe hy dit gedoen het nie maar hy het dit gedoen. Die suig ek nie uit my duim nie dit was `n persoonlike ondervinding.

Stoffel
4 Feb 2009, 18:02
Dr. Lets,

Ek verstaan ook nie hoekom jy dink ek wantroue wil skep nie, dis beslis nie waar nie. Ook nie hoe jy kan sê dat ek my stelling uit die lug gryp nie, ek glo dat mense daagliks registreer maar ek was ook al by saamtrekke waar Boere nie wou registreer nie juis omdat hulle voel dis `n sekuriteits risiko.

Dis tog `n geldige bekommernis.

Ja ek het jou waarskuwing aan Xboers gelees. Waarom sonder jy my uit om aan my die verskuilde waarskuwing te rig nadat daar ook ander op die draad dieselfde kommer deel?

Ogriet, ek het gemerk dat jy dikwels agter XB se negatiewe opmerkings aanpraat (soos hier weer)
dis net n indruk wat geskep word.
ek sal jou nie uitsonder nie maar moet maar self besluit of die skoen pas.
Ons is regtig nou moeg om heeltyd mense te duld, wat nie op die Volksregister wil registreer nie, nie wil saamwerk nie en net negatiewe kommentaar op die Plaaswerf pos.

Ek was by feitlik al die skoue self teenwoordig. mense staan tou om te registreer, daarom stel ek dit dat jou stelling onwaar is.

Ek hoop jy het my verduideliking insake die hantering van die sg. sekuriteitsrisiko gelees. Indien dit jou nog steeds nie tevrede stel nie, se dit asseblief maar bied dan ook n oplossing aan.

Ten slotte wil ek net opmerk dat ek die indruk kry (ek mik nie op jou spesifiek nie) dat daar n groep mense wat georkestreerd probeer om die BVR besig te hou met allerlei syspore, sodat hulle nie hul aandag aan die belangrike sake kan wy nie.
Dis net interessant dat diesulkes nie regtig as sterre skitter en na vore tree, wanneer daar n beroep op werk en aksie gedoen word nie.
Boergroete,
Stoffel

Barend Pienaar
4 Feb 2009, 18:03
Kom ons vat n ander vb.Jy werk op n terein.N persoon steel n boor en gaan sit hom in jou voertuig.Of jy weet of nie.
Jy is die eienaar en die bestuurder van die voertuig.

Kan hulle jou toesluit vir diefstal?

Henry
4 Feb 2009, 18:09
Henry,
Ons het reeds n program, gebaseer op die heel modernste stelsels in plek. dit het n klomp geld gekos maar gaan uitstekend werk. Hoop jy gaan daar wees om te help.
Help jy om vertroue te "herstel" of help jy om petrol op die Rietvlei vuur te gooi?

Stoffel

- Die probleem is vertroue. Dit moet van twee kante af kom.
- Werk die program reeds, of nog nie?
- Wat van die vorige stelsel, wat ook uitstekend sou werk?
- Word die probleem/"uitdaging" nou op my afgeskuif? - Hoekom?

Dui 'n vraag soos die een hieronder op vertroue of agterdog?

Kwoteer:
Oorspronklik gepos deur Boere Staatsman http://www.boerevryheid.co.za/forums/themes/sapphire/buttons/viewpost.gif (http://www.boerevryheid.co.za/forums/showthread.php?p=240880#post240880)
Dankie Henry

Stoffel

Hoe dan nou?

Ben Geldenhuys
4 Feb 2009, 18:12
Kom ons vat n ander vb.Jy werk op n terein.N persoon steel n boor en gaan sit hom in jou voertuig.Of jy weet of nie.
Jy is die eienaar en die bestuurder van die voertuig.

Kan hulle jou toesluit vir diefstal?

Ja hulle kan.

Stoffel
4 Feb 2009, 18:21

Oom Henry,

Jou pos is eintlik buite orde aangesien die NIE hier gaan oor registreer of nie registreer nie. Dit gaan daaroor dat ons mense wil betrek om ons te kom help om die bestaande (duisende) reeds geregistreerde lede van die Boerevolk, op n databasis te plaas.
wat jou vrees aan betref, kan ek regtig nie jou bekommernis verstaan nie. Maak gerus n draad daaroor oop sodat jou vrese daar bespreek kan word. Kom ons hou hierdie draad vir die doel waarvoor dit geskep is. Kan jy dalk Saterdag kom help? Ek sien jy bly in Apies dorp.

Stoffel

Stoffel
4 Feb 2009, 18:23
Sal graag wil maar sit in die kaap jy sal egter gou my registrasie ontvang

Voortrekker,
Baie dankie. So praat n BOER. Ek wag angstig op jou registrasie. Laat my asseblief weet.
Boeregroete,
Stoffel

Stoffel
4 Feb 2009, 18:30
Vriende,
ek wil n vriendelike beroep doen op almal om by die onderwerp en doel van die draad te hou.
Ons soek mense om vir ons Saterdag te kom help om die bestaande Vorms wat deur mense by skoue en ander plekke ingevul is, te prosesseer op die databasis.
Ek neem aan die volgende kom (het so aangedui:
1. Lets en Minnie
2. Nadine en Juanita
3. Gawie en ?
4. Barend Paul Kruger en ?
5. Willie Botes en ?
6. Pieter Henderson en ?

Stoffel
4 Feb 2009, 18:37
Ek wil weer herhaal, lyk my dat mense dit nie raakgelees het nie.

1. Om die data op die bediener te plaas, het jy n Internetverbinding nodig. Bring een saam as jy een het.
2. Indien nie, bring nogtans jou rekenaar of Skootrekenaar saam. Ons sal probeer om met n LAN of so-iets, n netwerk te bewerkstellig.
3. Jy moet iemand saambring wat kan lees.
indien jy nie vinnig kan tik nie, kan jy lees en iemand saambring wat kan tik.
4. Bring n piekniekmandjie saam vir jou geselskap. by die plek kan ons dit dalk poel?.
5. Ons gaan bymekaarkom by Prinshof skool.
Kan iemand dalk die aanwysings of n kaart plaas?
6. Ons wil graag 08h00 begin. Ons hou op soos ons later besluit. Die piekniekmandjie is vir die middagete en ook vir die tussenin. Elkeen sorg vir hom of haarself.

Stoffel

Stoffel
4 Feb 2009, 18:44
- Die probleem is vertroue. Dit moet van twee kante af kom.
- Werk die program reeds, of nog nie?
- Wat van die vorige stelsel, wat ook uitstekend sou werk?
- Word die probleem/"uitdaging" nou op my afgeskuif? - Hoekom?

Dui 'n vraag soos die een hieronder op vertroue of agterdog?

Kwoteer:
Oorspronklik gepos deur Boere Staatsman http://www.boerevryheid.co.za/forums/themes/sapphire/buttons/viewpost.gif (http://www.boerevryheid.co.za/forums/showthread.php?p=240880#post240880)
Dankie Henry

Hoe dan nou?
Henry,

Ek het reeds my bes gedoen om die probleem (eintlik ons oplossing) tov sekuriteit op die rekenaarprogram aan te dui. Gaan lees gerus die vorige poste.
As jy wil sien hoe die program werk, sal jy moet kom help Saterdag. Sien ons jou daar?
Terloops, ek rig geen uitdaging aan jou nie en plaas ook nie die probleem op jou voorstoep nie.
My vraag aan Boerestaatsman het niks met wantroue of agterdog te doen nie, dis n vraag ter verduideliking van n vorige stelling.Dit het ook nie regtig iets met jou te doen nie. Kom ons wag op sy antwoord.

Boeregroete,
Stoffel

Oom Henry
4 Feb 2009, 18:46
Oom Henry,

Jou pos is eintlik buite orde aangesien die NIE hier gaan oor registreer of nie registreer nie. Dit gaan daaroor dat ons mense wil betrek om ons te kom help om die bestaande (duisende) reeds geregistreerde lede van die Boerevolk, op n databasis te plaas.
wat jou vrees aan betref, kan ek regtig nie jou bekommernis verstaan nie. Maak gerus n draad daaroor oop sodat jou vrese daar bespreek kan word. Kom ons hou hierdie draad vir die doel waarvoor dit geskep is. Kan jy dalk Saterdag kom help? Ek sien jy bly in Apies dorp.

Stoffel

Ek sal daar wees. Dan kan ons persoonlik gesels. Ek dink my bekommernisse is geldig, maar kom ons praat in lewende lywe daaroor. Dan kan u my vrese besweer.

Ogriet
4 Feb 2009, 18:48
Ogriet, ek het gemerk dat jy dikwels agter XB se negatiewe opmerkings aanpraat (soos hier weer)
dis net n indruk wat geskep word.
ek sal jou nie uitsonder nie maar moet maar self besluit of die skoen pas.
Ons is regtig nou moeg om heeltyd mense te duld, wat nie op die Volksregister wil registreer nie, nie wil saamwerk nie en net negatiewe kommentaar op die Plaaswerf pos.

Ek was by feitlik al die skoue self teenwoordig. mense staan tou om te registreer, daarom stel ek dit dat jou stelling onwaar is.

Ek hoop jy het my verduideliking insake die hantering van die sg. sekuriteitsrisiko gelees. Indien dit jou nog steeds nie tevrede stel nie, se dit asseblief maar bied dan ook n oplossing aan.

Ten slotte wil ek net opmerk dat ek die indruk kry (ek mik nie op jou spesifiek nie) dat daar n groep mense wat georkestreerd probeer om die BVR besig te hou met allerlei syspore, sodat hulle nie hul aandag aan die belangrike sake kan wei nie.
Dis net interessant dat diesulkes nie regtig as sterre skitter en na vore tree, wanneer daar n beroep op werk en aksie gedoen word nie.
Boergroete,
Stoffel

Stoffel.

Ek ken nie eers vir Xboers nie, ek hoef nie agter iemand aan te praat as ek `n geldige standpunt het nie, jy maak eie ongegronde gevolgtrekkings. So die skoen pas my dus nie!

Dit wil voorkom dat as mens nie saam stem met alles wat hier gesê word nie, jy persoonlik aangeval en jou opinie verkleineer word. Of soos jy in jou vorige pos gedoen het, my tot leuenaar gemaak en gedreig het met verbanning.

Jy het my uitgesonder en jy het my tot leuenaar op die forum gemaak. Ek neem ernstig aanstoot.

Ek het al in 2007 registreer by `n saamtrek by `n dam naby Pretoria. Dis daar wat ek ondervind het dat heelwat van Boere sku was om hul name op `n register te plaas. Ek sal mos nie stelling maak as dit nie so is nie, en jy kan mos nie blatant sê dis onwaar nie.

Ek aanvaar die verduideliking rondom die sekerheid maatreëls wat nou in plek is met die registrasie vaslegging proses eerskomende Saterdag.

Ek kom nie van gister af met hierdie saak nie en het al `n baie negatiewe ondervinding gehad met mense wat ek ook vertrou het, vandaar my geldige bekommernis. Bekommernis is mos nie kritiek nie.

Wat jou stelling betref dat hier `n georkestreerde aanslag op BV is om die aandag van dit wat belangrik af te lei, kan ek jou verseker dat ek beslis nie deel is daarvan is nie.

Wat betref die sterre wat in hul afwesigheid skitter wanneer daar werk gedoen moet word, het ek verlede jaar moeite gedoen om by die 10 Oktober fees te wees en dit was `n vreugde. Ek woon in die Boland en kan nie bekostig om so gereeld in die Noorde te wees nie, ek sou wat wou gee om meer betrokke te wees. As hier in die Kaap enige funksie gereël word gaan ek uit my pad om dit by te woon.

Ek geniet die Boerevryheid forum, ek bekommer my egter daaroor dat sommige baie geldige vrae bloot geïgnoreer word.

Ek is net so opreg oor die Boervolk se Vryheid as enige iemand anders en wil vra dat daar met waardigheid en erns met ons Vryheidstrewe omgegaan word.

Elkeen wat hier deelneem het tog die reg op `n eie opinie, ons mag van mekaar verskil, dis egter hoe ons van mekaar verskil wat die verskil maak.

Boeregroete.

sarah
4 Feb 2009, 18:50
Stoffel dit lyk my hier is 'n ou klomp banggatte en die grootste stirrer is Henry. Ek sien op die werf is daar redelike negatiwiteit. As die veiligheidspolisie by jou huis opdaag dan jaag jy al die swartes uit en laat net die wittes toe. Dan oordonder jy hulle deur vir hulle 'n leer te gee om tog net seker te maak daar is nie dalk plofstof of onwettige vuurwapens op jou plafon versteek nie. Ons hou ons mos nie met onwettighede op nie. Moet ons dalk vir die ou klomp rokke gaan koop. Liewe hemel Rietvlei is op hoogte van elkeen wat by elke regse beweging of aksie betrokke is. Daar is van ons almal foto's en 'n databasis op hulle lessenaars. Hulle weet wie ons is en weet julle hulle is bang vir ons. So Henry gaan hou maar klas vir die ou bleddie spul maar hou op om die mense bang te maak. Is julle dan bang om te sê wie en wat julle is?????? Ek vra maar net. Dit is hoekom ons nie kan vorder nie. Gooi die banggatte uit asseblief. Ek is dan 'n vrou en vir niemand bang nie. Bly alleen op 'n plaas en is nie bang nie. Skel die swart polisiehoof wat dreig hy gaan my toesluit en is nie bang nie. So hou op of kom dat ek jou wys om nie bang te wees nie. Ek het baaaaaaie lankaaaaaal vir Dries gesê ek wonder of jy weet waar jy tuishoort.:torn:

Henry,

Stoffel

Sanderis
4 Feb 2009, 20:06
As ons in die toekoms ons sekeruteit wil opskerp en verbeter sal ons moet begin by die bveiliging van ons volk se informasie op die volksregister.

Darem iemand wat sin praat . As so stelsel reeds in plek was sou daar nie in die eerste plek wantroue gewees het van die mate nie .

Stoffel
4 Feb 2009, 21:34
Ek sal daar wees. Dan kan ons persoonlik gesels. Ek dink my bekommernisse is geldig, maar kom ons praat in lewende lywe daaroor. Dan kan u my vrese besweer.

Baie dankie,
ek sien uit na ons ontmoeting en sal graag oor die moontlike bekommernisse praat. Dis nie dat ons dit probeer ignoreer soos n volstruis nie, inteendeel ons wil elke moontlike swak plek in ons mondering aanspreek.
Ek waardeer dat jy kom. Bring asb n assistent saam indien moontlik.
Boeregroete,
Stoffel

Stoffel
4 Feb 2009, 21:44
Stoffel.

Ek ken nie eers vir Xboers nie, ek hoef nie agter iemand aan te praat as ek `n geldige standpunt het nie, jy maak eie ongegronde gevolgtrekkings. So die skoen pas my dus nie!

Dit wil voorkom dat as mens nie saam stem met alles wat hier gesê word nie, jy persoonlik aangeval en jou opinie verkleineer word. Of soos jy in jou vorige pos gedoen het, my tot leuenaar gemaak en gedreig het met verbanning.

Jy het my uitgesonder en jy het my tot leuenaar op die forum gemaak. Ek neem ernstig aanstoot.

Ek het al in 2007 registreer by `n saamtrek by `n dam naby Pretoria. Dis daar wat ek ondervind het dat heelwat van Boere sku was om hul name op `n register te plaas. Ek sal mos nie stelling maak as dit nie so is nie, en jy kan mos nie blatant sê dis onwaar nie.

Ek aanvaar die verduideliking rondom die sekerheid maatreëls wat nou in plek is met die registrasie vaslegging proses eerskomende Saterdag.

Ek kom nie van gister af met hierdie saak nie en het al `n baie negatiewe ondervinding gehad met mense wat ek ook vertrou het, vandaar my geldige bekommernis. Bekommernis is mos nie kritiek nie.

Wat jou stelling betref dat hier `n georkestreerde aanslag op BV is om die aandag van dit wat belangrik af te lei, kan ek jou verseker dat ek beslis nie deel is daarvan is nie.

Wat betref die sterre wat in hul afwesigheid skitter wanneer daar werk gedoen moet word, het ek verlede jaar moeite gedoen om by die 10 Oktober fees te wees en dit was `n vreugde. Ek woon in die Boland en kan nie bekostig om so gereeld in die Noorde te wees nie, ek sou wat wou gee om meer betrokke te wees. As hier in die Kaap enige funksie gereël word gaan ek uit my pad om dit by te woon.

Ek geniet die Boerevryheid forum, ek bekommer my egter daaroor dat sommige baie geldige vrae bloot geïgnoreer word.

Ek is net so opreg oor die Boervolk se Vryheid as enige iemand anders en wil vra dat daar met waardigheid en erns met ons Vryheidstrewe omgegaan word.

Elkeen wat hier deelneem het tog die reg op `n eie opinie, ons mag van mekaar verskil, dis egter hoe ons van mekaar verskil wat die verskil maak.

Boeregroete.

Ogriet,
Jou skrywe is vir my n nuwe ligpunt. Baie dankie.
Vergun my die geleentheid om enige aanklagte of aantygings teen jou as persoon, onmiddellik te repudieer en jou deur middel van hierdie skrywe verskoning aan te bied indien jy dit so ervaar het. As my indrukke van jou verkeerd was is ek baie dankbaar.
Ek kan verstaan dat jy , verwysend na die Hengelaarsvriend byeenkoms mense kan uitsonder wat versigtig was tov registrasie. Ek wil jou net weereens verseker dat, sedert daardie byeenkoms (ongeveer twee jaar terug) ons letterlik duisende lede van die Boerevolk op die Volksregister geregistreer het.
Wat vrae aan betref, moet ek bieg dat die BVR lede so vasgevang word met verantwoordelikhede , so tussen die verpligtinge by hul eie stryd om te oorleef, dat almal nie regtig genoeg tyd beskikbaar het om vrae te antwoord nie.
Ek wil jou verseker dat ek altyd deur poog om n goeie vraag na die beste van my vermoeë te antwoord. Indien sekere vrae langs die pad verlore raak, stuur gerus n PB.
Boeregroete uit die ZAR
Stoffel

Stoffel
4 Feb 2009, 21:53
Darem iemand wat sin praat . As so stelsel reeds in plek was sou daar nie in die eerste plek wantroue gewees het van die mate nie .

Sandaris,
Ek kan nie meer met jou saamstem tov As so stelsel reeds in plek was nie. As jy maar net weet hoe ons in die verlede gesmeek, gesoebat en gestoei het vir so n stelsel. Telkens het mense ons diep teleur gestel. Nou het ek iemand professioneel gekontrakteer om die program vir ons in plek te kry.
Vir die eerste keer kan ons die data werklik orden.
Dis die rede dat ek so angstig soek na mense wat sal kom help om die databasis op datum te kry.
Nou sal jy dalk verstaan hoekom mens krapperig raak as mense allerhande krapplekke soek en opper, sonder dat hulle werklik oor die nodige insig of kennis van die stelsel beskik.

Boeregroete,
Stoffel

Stoffel
4 Feb 2009, 21:56
Die lys lyk nou so:

1. Lets en Minnie
2. Nadine en Juanita
3. Gawie en ?
5. Willie Botes en ?
6. Pieter Henderson en ?
7. Oom Henry en assistent

Ons wag vir nog mense asb

Stoffel
4 Feb 2009, 21:59
Die lys lyk nou so:

1. Lets en Minnie
2. Nadine en Juanita
3. Gawie en ?
5. Willie Botes en ?
6. Pieter Henderson en ?

Onthou julle piekniek mandjies

Boere Staatsman
5 Feb 2009, 06:32

Stoffel

Stoffel - Ek het die pos geplaas om dankie te se dat daar wel iemand anders ook is wat saam met my stem oor die feit dat ons volksregister nie deur enige jan rap en sy maat onder oe gekry moet word nie. Daar is geen by bedoelings daarmee as blood dankie dat jy saam stem nie.

Stoffel
5 Feb 2009, 06:59
Stoffel - Ek het die pos geplaas om dankie te se dat daar wel iemand anders ook is wat saam met my stem oor die feit dat ons volksregister nie deur enige jan rap en sy maat onder oe gekry moet word nie. Daar is geen by bedoelings daarmee as blood dankie dat jy saam stem nie.

Ek aanvaar dit so, dankie. Dit kon ook anders verstaan word, daarom het ek gevra. Sien jou Saterdag!
Boeregroete,
Stoffel

Stoffel
5 Feb 2009, 07:01
Die lys lyk nou so:

1. Lets en Minnie
2. Nadine en Juanita
3. Gawie en ?
5. Willie Botes en ?
6. Pieter Henderson en ?

As ons 10 pare is, kan ons 500 lede per uur opskryf!!
Wie kan nog kom help?

Sanderis
5 Feb 2009, 07:20
3. Gawie en ?
5. Willie Botes en ?
6. Pieter Henderson en ?

Ek sal kan help by 1 van die ? , maar het nie vervoer nie . So as iemand my kan kom haal en terug bring sal ek daar wees .

Lets Pretorius
5 Feb 2009, 09:16
Ek sal kan help by 1 van die ? , maar het nie vervoer nie . So as iemand my kan kom haal en terug bring sal ek daar wees .
Baie dankie Sandaris. Kan jy vir ons n aanduiding gee waar jy bly, of n kontaknommer gee?
Die lys lyk nou so:

1. Lets en Minnie
2. Nadine en Juanita
3. Gawie en ?
5. Willie Botes en ?
6. Pieter Henderson en ?
8. Sandaris sonder n ?

Kiwiboer
5 Feb 2009, 09:17
Ek wens ek kon kom help !

Ek wens ook dat die ander grootpraters sal aanmeld vir diens

Sanderis
5 Feb 2009, 09:33
Hoe kan ek vir iemand 'n persoonlike boodskap stuur ?

Oom Henry
5 Feb 2009, 10:38
Lyk my jy het nog nie genoeg poste nie. Pos gou 3 grappe, maar goeies hoor. :)

Barend Pienaar
5 Feb 2009, 11:01
Sanderis klik regs bo by privaat boodskappe.Dan sal jy n ledelys kry.

Alfabeties soek jy die naam.As jy die naam gekry het klik op hom dan sal die stelsel jou vrae wat jy wil doen met n venster wat oopmaak.Volg dan net die stappe.

peter henderson
5 Feb 2009, 11:13
Peter en Antonette Henderson, Jessica Henderson en vriend, ek sal dus met twee skootrekenaars kom is dit reg so?

Lets Pretorius
5 Feb 2009, 12:10
Peter en Antonette Henderson, Jessica Henderson en vriend, ek sal dus met twee skootrekenaars kom is dit reg so?

Peter,
Uitstekend!! Baie dankie.
Ons kontak jou weer.

Stoffel
5 Feb 2009, 13:17
Kan ek asb vra dat die mense wat wel kom uithelp vir Nadine by die Krisis sentrum skakel om die reelings te ko-ordineer. Die nommer is 0861 777 373. Alternatiewelik PB my met 'n kontak nommer sodat ons julle kan skakel.

Boeregroete,

Stoffel

Sanderis
5 Feb 2009, 14:23
Lyk my jy het nog nie genoeg poste nie. Pos gou 3 grappe, maar goeies hoor. :)

Dankie Oom Henry , maar ek is nie eintlik een vir grappies nie , ek kan 'n goeie grap waardeer ja .
Laat ek gou kyk of ek nie 2 sinvolle poste kan lewer nie .

voortrekker
5 Feb 2009, 15:29
Dankie Oom Henry , maar ek is nie eintlik een vir grappies nie , ek kan 'n goeie grap waardeer ja .
Laat ek gou kyk of ek nie 2 sinvolle poste kan lewer nie .

Vertel ons n bietjie van jouself sonder om te veel detail te gebruik.

Sanderis
5 Feb 2009, 19:56
Lyk my ek kan nie persoonlike boodskappe stuur nie .
francois.conradie het my besonderhede - so as iemand syne het kontak hom om myne te kry . Ek gaan dit nie openlik in die publieke domain plaas nie . Of kontak my by smaartens@gmail.com

Lets Pretorius
7 Feb 2009, 09:34
Ons het vroegoggend by die Prinshof skool vir Blindes aangemeld.

Gawie en sy vrou Helene het ons baie vriendelik ontvang me lekker warm koffie.
Dankie vir julle reëlings.

http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/volksregisterintik004.jpg

Lets Pretorius
7 Feb 2009, 09:35
hier is Herman besig om te stoei met n "Hub" om die rekenaars te koppel.

http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/volksregisterintik001.jpg

Lets Pretorius
7 Feb 2009, 09:37
Nadine het die reëlings goed getref. hier sit sy aandagtig en invoer................

http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/volksregisterintik005.jpg

Lets Pretorius
7 Feb 2009, 09:40
Peter Henderson het woord gehou en selfs n potensiële skoonseun ingespan om te kom help data invoer..............

Kleinsus Chante' het ook kom help..............

http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/volksregisterintik006.jpg

Arend
7 Feb 2009, 09:43
Namens myself en al die ander BV lede wat nie daar kan wees nie, maar in die gees daar is, BAIE DANKIE AAN ALMAL. ONS WAARDEER JULLE ONBAATSUGTIGE HULP

Lets Pretorius
7 Feb 2009, 09:44
Ons sal later meer foto's plaas.

"hou hierdie spasie dop!"

Oom Henry
7 Feb 2009, 11:39
Ek moes vanoggend 'n krisis uitsorteer en toe ek so uur gelede daar aankom is alles toegesluit. Julle is wragtag vinnig.

Sanderis
7 Feb 2009, 16:44
Dit was vir my 'n goeie belewenis om sulke goeie en opregte mense te ontmoet . Ook was dit vir my 'n plesier en 'n voorreg om die werk te doen en sal ek enige tyd in die toekoms weer help . Vele hande maak min werk .
Dankie aan Gawie en u vrou vir u gasvryheid . (Ons het koffie en verskeie eethappies gekry. Ek is besonder dankbaar vir die koffie , 'n dag kan nie behoorlik begin sonder koffie nie).
Fluit , fluit
my storie uit .

koffie
14 Feb 2009, 21:48
Ek wil net gou hier by die deur inval, wanneer gaan ons aksie sien met die volksregister.

Die boerevolk word by elke hoek en draai vermoor en vermink, ek dink dis tyd dat daar 'n afvaardiging gestuur word na die VN, ons moet as 'n volk erkentenis kry voordat daar niemand oorbly nie!

Dis mos die doel van die volksregister of dan nie?

BPK Barend Paul Kruger
15 Feb 2009, 23:28
Hi Koffie,

Die volksregister moet eers heeltemal gelaai word. Dan eers kan mens die saak verder vat.

Ek raai aan dat ons vir Nadine al die hulp aanbied wat ons kan deur die krisus sentrum te kontak en aan te meld.

As die register opgedateer is en alles is in plek gaan ons die groot sleutel draai. Sodra die motor begin loop gaan geen mens hom kan stop nie

Dan sal jy al die kommunikasie kan ontvang wat jy nou en dan van lees. Jy sal betrek kan word in waelaers in jou omgewing wat jy nog nie eers weet van nie.

Alles is moontlik maar 'n oorhaastige hond verbrand sy mond.

Lees hie hoe jy kan help toe. Asseblief en Dankie.

http://boerevryheid.co.za/forums/showthread.php?t=16901

Kiwiboer
16 Feb 2009, 08:11
Die draad het net baie stomp ge-eindig ?

Wat het van die beloofde "meer fotos geword" ?
Hoe het dit afgeloop ?

Het ek die res van die draad op 'n ander draad misgeloop ?

koffie
16 Feb 2009, 10:52
Hi Koffie,

Die volksregister moet eers heeltemal gelaai word. Dan eers kan mens die saak verder vat.

Ek raai aan dat ons vir Nadine al die hulp aanbied wat ons kan deur die krisus sentrum te kontak en aan te meld.

As die register opgedateer is en alles is in plek gaan ons die groot sleutel draai. Sodra die motor begin loop gaan geen mens hom kan stop nie

Dan sal jy al die kommunikasie kan ontvang wat jy nou en dan van lees. Jy sal betrek kan word in waelaers in jou omgewing wat jy nog nie eers weet van nie.

Alles is moontlik maar 'n oorhaastige hond verbrand sy mond.

Lees hie hoe jy kan help toe. Asseblief en Dankie.

http://boerevryheid.co.za/forums/showthread.php?t=16901

Brarend,

As julle eers die volksregister wil klaar laai en met lede wat daagliks aansluit gaan ons nooit iets bereik nie.

Moet daar nie 'n afvaardigging begin met die volkserkenning nie.
Ek praat van senior regsgeleerdes, wat die wiel aan die rol kan sit.
Daar moet mos bepaal kan word wat die groei koers van die volksregister is, en ek glo projeksies kan gebruik word.

As die koi-san kon registreer as volk, hoekom kan ons nie. Ek glo nie hulle het 'n volksregister opgestel en ingevoer nie?

Krisis Sentrum
17 Feb 2009, 13:41
Brarend,

As julle eers die volksregister wil klaar laai en met lede wat daagliks aansluit gaan ons nooit iets bereik nie.

Moet daar nie 'n afvaardigging begin met die volkserkenning nie.
Ek praat van senior regsgeleerdes, wat die wiel aan die rol kan sit.
Daar moet mos bepaal kan word wat die groei koers van die volksregister is, en ek glo projeksies kan gebruik word.

As die koi-san kon registreer as volk, hoekom kan ons nie. Ek glo nie hulle het 'n volksregister opgestel en ingevoer nie?

Hi Koffie,

Baie dankie vir jou belangstelling. Ek verstaan jou frustrasie, maar....Die Koi - san het dalk as 'n volk geregistreer maar het geen platform vir onderhandeling omdat die struktuur nie reg aanmekaar gesit was van die begin af nie. Verder het hulle eers aan die verkiesig deelgeneem (en verloor) en eers daarna aanspraak gemaak. Dit was teen hulle gehou (die verkiesingsdeelname) Tot vandag toe kla en sukkel hulle nog met en oor dieselfde dinge.

Ek persoonlik wil graag hier 'n hoe standaard stel en die dinge van die begin af reg doen. Omdat daar al so baie beloftes gemaak was in die verlede en dinge nie regtig gebeur het, het ek insig vir jou effense ongeduld, maar gee my 'n kans om die wiele aan die rol te kry met die volksregister en ek beloof jou dat jy nie sal spyt wees omdat jy nog net so week of twee gewag het nie. (ek moet bieg ek is self al so bietjie ongeduldig, maar meer omdat ek klaar die wenpaal kan sien van hier af)

Soos Barend Paul Kruger uiteengesit het, is ons grootste ding die invoer van hierdie data, ons het soos jy weet 'n saterdag al bymekaar gekom met die eerste uitrol van die databasis program en wel somige data kon inlees maar daar is nog duisende rekords. (Ek het werklik hulp nodig!!)

Ek sal dit werklik wardeer as jy my 'n luitjie kan gee by die BKBS of selfs as jy instaat is om te kom kuier dat ek jou kan in lewende lywe wys wat ons mee besig is. Skakel my net dan sit ek vir jou kuier tyd uit.

Ek wil dan vir almal se belangstelling in die register se BAIE DANKIE! Die belangstelling in die volks register se vordering is vir my werklik 'n goeie teken, dit beteken net bloot dat as ek kan bewys hoe goed die ding werk, alle negatiewe gevoelens van die verlede uitgevee sal word en dat die vuur weer warm sal brand vir julle vooruitsigte van die toekoms.

Ek hoop regtig om gou van almal te hoor.

Groete,

Nadine

johannj
25 Feb 2009, 18:16
Hi Koffie,

Baie dankie vir jou belangstelling. Ek verstaan jou frustrasie, maar....Die Koi - san het dalk as 'n volk geregistreer maar het geen platform vir onderhandeling omdat die struktuur nie reg aanmekaar gesit was van die begin af nie. Verder het hulle eers aan die verkiesig deelgeneem (en verloor) en eers daarna aanspraak gemaak. Dit was teen hulle gehou (die verkiesingsdeelname) Tot vandag toe kla en sukkel hulle nog met en oor dieselfde dinge.

Ek persoonlik wil graag hier 'n hoe standaard stel en die dinge van die begin af reg doen. Omdat daar al so baie beloftes gemaak was in die verlede en dinge nie regtig gebeur het, het ek insig vir jou effense ongeduld, maar gee my 'n kans om die wiele aan die rol te kry met die volksregister en ek beloof jou dat jy nie sal spyt wees omdat jy nog net so week of twee gewag het nie. (ek moet bieg ek is self al so bietjie ongeduldig, maar meer omdat ek klaar die wenpaal kan sien van hier af)

Soos Barend Paul Kruger uiteengesit het, is ons grootste ding die invoer van hierdie data, ons het soos jy weet 'n saterdag al bymekaar gekom met die eerste uitrol van die databasis program en wel somige data kon inlees maar daar is nog duisende rekords. (Ek het werklik hulp nodig!!)

Ek sal dit werklik wardeer as jy my 'n luitjie kan gee by die BKBS of selfs as jy instaat is om te kom kuier dat ek jou kan in lewende lywe wys wat ons mee besig is. Skakel my net dan sit ek vir jou kuier tyd uit.

Ek wil dan vir almal se belangstelling in die register se BAIE DANKIE! Die belangstelling in die volks register se vordering is vir my werklik 'n goeie teken, dit beteken net bloot dat as ek kan bewys hoe goed die ding werk, alle negatiewe gevoelens van die verlede uitgevee sal word en dat die vuur weer warm sal brand vir julle vooruitsigte van die toekoms.

Ek hoop regtig om gou van almal te hoor.

Groete,

Nadine

Ek het in die eerste week van Februarie geregistreer vir die Volksregister, geen terugvoer gehad tot nou toe na 'n persoonlike pos aan Volksekretaris asook epos in hierdie week om te verneem wat die status is van my aansoek.

Nie 'n baie indrukwekkende eerste indruk nie...

Afrancois
14 Mar 2009, 07:16
Goeiedag Nadine

Ek is redelik nuut hier en het al gehoor van die volksregister maar weet nie regtig wat dit is en wat die uit einde daarvan is nie. Ek sal graag meer inligting wil bekom. Ook hoe julle verskil van die vvk en ek hoop julle verskil baie... Met die vvk wil ek niks te doen he nie.

Adriaan

Trotseboer
18 Mar 2009, 08:59
Is ek al op die volksregister? Wil net seker maak.

Sonette Liebenberg
18 Mar 2009, 22:30
Goeiedag Nadine

Ek is redelik nuut hier en het al gehoor van die volksregister maar weet nie regtig wat dit is en wat die uit einde daarvan is nie. Ek sal graag meer inligting wil bekom. Ook hoe julle verskil van die vvk en ek hoop julle verskil baie... Met die vvk wil ek niks te doen he nie.

Adriaan

Ek moet ook nog besluit waarheen. Afrancois, waarom wil jy met die VVK niks te doen he nie? Waarvoor staan hulle nou eintlik?

Afrancois
25 Mar 2009, 20:01
Ek moet ook nog besluit waarheen. Afrancois, waarom wil jy met die VVK niks te doen he nie? Waarvoor staan hulle nou eintlik?

Weet jy Willemientjie, Jy moet eintlik vir oom Lets vra watter klomp verraaiers agter die VVK sit. Klomp Broederbonders en nog n string Skynregses. Oom Lets was op van hulle vergaderings voordat hulle totstand gekom het. Ek hoef nie te besluit nie ek het klaar besluit. Volksregister was tog nog lank voor die VVK daar en moes die VVK totstand kom om die vyand se ou doel van verdeel en heers daar te stel. Klomp verraaiers dis wat hulle is...:cussing:

BPK Barend Paul Kruger
29 Mar 2009, 23:54
Is julle geregistreer op die volks register? Kontak vir Nadine by ons Krisis Sentrum in Pretoria.

Mense wat hulp kan aanbied kan haar ook gerus skakel vir Saterdae oggende daar in Pretoria.

Afrancois
29 Mar 2009, 23:56
Is julle geregistreer op die volks register? Kontak vir Nadine by ons Krisis Sentrum in Pretoria.

Mense wat hulp kan aanbied kan haar ook gerus skakel vir Saterdae oggende daar in Pretoria.

Watse hulp?

BPK Barend Paul Kruger
30 Mar 2009, 12:04
Foon antwoord. Mense help wat inloop by die kantoor op 'n Saterdag. Onder toesig natuurlik.

Nadine het baie werk. Gesels met haar. Skenkings soos 'n verkoeler vir die kantoor is seker die beste geskenk wat hulle kan vra voor.

Die kantoor word hier in die Na Middag baie warm deur die week. Ek het spesiaal verlof ingesit om te gaan help eendag.

Sonette Liebenberg
30 Mar 2009, 13:37
Weet jy Willemientjie, Jy moet eintlik vir oom Lets vra watter klomp verraaiers agter die VVK sit. Klomp Broederbonders en nog n string Skynregses. Oom Lets was op van hulle vergaderings voordat hulle totstand gekom het. Ek hoef nie te besluit nie ek het klaar besluit. Volksregister was tog nog lank voor die VVK daar en moes die VVK totstand kom om die vyand se ou doel van verdeel en heers daar te stel. Klomp verraaiers dis wat hulle is...:cussing:

Dankie vir jou opinie Afrancois, dink jy nie dat ons verder sal kom as ons volk bymekaar staan nie? Nie een Boere/Afrikaner organisasie kan op sy eie aanspraak maak dat hy die Boervolk as `n geheel verteenwoordig nie. Net so min as die AWB, Orania, watter een van die menigte volksorganisasies ookal, daarop kan aanspraak maak dat hy die Boervolk in geheel verteenwoordig, net so min kan BV daarop aanspraak maak. Is dit dan nie beter dat al die verskillende groeperinge saam staan sodat daar behoorlik verkose leiers verkies word, wat die Boervolk in geheel te verteenwoordig. Kan jy dink hoeveel meer gesag so verteenwoordigende Volksraad sal afdwing, juis omdat die leiers op demokratiese wyse verkies is en verteenwoordigend is van die Boervolk in sy geheel.

Jy noem dat daar in die geledere van die VVK `n klomp veraaiers is. Dit mag so wees, ek weet nie, hier kan ook veraaiers op BV wees, om die waarheid te se ek dink hulle is oorals, ook hier.

Ek gaan by de VVK registreer, wat my betref is dit belangrik dat ons Boervolk nou ernstig moet begin saamwerk, in eendrag moet saamwerk tot die verkiesing van `n verteenwoordigende Volksleiers, wat dit hul erns sal maak om selfbeskikking en onafhanklikheid vir die Boervolk te verkry, wat die roetes ookal mag behels. Volksleiers sal vir eers hul persoonlike strewe na leiersposisies opsy moet skuif en die Boervolk se belange eerste begin stel!

Wat my betref is die VVK die enigste uitweg na VRYHEID vir die BOERVOLK!

Sonette Liebenberg
30 Mar 2009, 13:39
nou waar is my pos heen?

Barend Pienaar
30 Mar 2009, 13:52
Willemientjie jy moet die geskiedenis agter die ontstaan van die vvk lees.Dan sal jy verstaan wat ons van praat.

Daar is n draad oor die vvk .Gaan lees hom en sien wat gebeur het.

Tweedens moet jy onthou dat die vvk verseker nie die Boerevolk akkomedeer nie.Hulle sal ook nooit nie.Hulle is bloot n verkiesings kommissie net soos die regime se "iec".

Dit beteken dat jy weer n org. gaan kry wat deurspek is met broeders en mense wat nie ons heil wil he nie.

Sonette Liebenberg
30 Mar 2009, 14:08
Ek sal daar gaan lees, dankie Barend. Duur lesse uit die verlede maak mens maar versitig, ons volk is al vuisvoos mislei deur leiers wat hulle voorgee wat hulle nie is nie.