PDA

View Full Version : "Students run racist Facebook page"

Hektor
6 Oct 2008, 16:48
Racism saga at North West University
Published:Oct 06, 2008

-------------------------------------------------------------
North West University management says it will take disciplinary action against the students responsible for running a racist Facebook group, reports Talk Radio 702.

The group contains racist, offensive comments posted by members as well as a photograph of a young white man holding a gun while posing over the trophy of a young black boy lying on the ground.

The photograph has since been removed from the site, according to Talk Radio 702.

One of the related groups listed on the site is the Afrikaner Weerstandsbeweging (AWB), a right-wing Afrikaner organisation.

Bron: http://www.thetimes.co.za/News/Article.aspx?id=857287
Let op die kommentare:

BloodySleg said at Oct 6 2008 2:10PM
BloodySick little Dutchboys!!!

Navo said at Oct 6 2008 2:12PM
These students are clearly numbnuts. But what action are they going to take, on what grounds? Thought police?

terry83 said at Oct 6 2008 2:16PM
Afrikaaners are living in a fantasy world influenced by Adolf Hitler...Stupid nation!!!

Loggenberg said at Oct 6 2008 2:25PM
Marete a bonne.......

tsatsantsa777 said at Oct 6 2008 2:30PM
i don't know what blacks have done to be hated so much by the some whites!

Mangcola said at Oct 6 2008 2:30PM
The racism preached at home to these kids is manifesting itself in all spheres of their sorry lives.

Enter cyberspace too...

Like the Waterkloof 4 these PIGS don't deserve citizenship in my country.

University probes racist group on Facebook

October 06, 2008, 15:45

The North West University (NWU) has launched an investigation into the establishment of an openly racist group on the Facebook website, allegedly by two of its students.

The website contains racist comments posted by some of its 48 members, mainly students. The use of the k-word is common. About 10 members withdrew from the group today after media reports.

University spokesperson Louis Jacobs says even though the students had participated in the group in their private capacity, that did not in any way diminish the seriousness of their actions.

“The University is shocked and appalled by the existence of a racist group on Facebook, and the involvement of some of its students as officers of this group,” says Jacobs.

“The Vice Chancellor of the NWU, Dr Theuns Eloff, stressed that any actions by students encouraging racial hatred or violence against other race groups, are not only in total conflict with the values of the NWU, but also a contravention of the Statute of the University. By opening this, the students have opened themselves for disciplinary action.”

Bron: http://www.sabcnews.com/south_africa/education/0,2172,177863,00.html

Let op die volgende ook:
http://www.sowetan.co.za/News/Article.aspx?id=857229

Rooi Jan
6 Oct 2008, 16:57
Hier gaan ons al weer van voor af. Nog 'n Reitz/Kovsies debakel aan die kom! :pissed:

Racist Facebook group member speaks out
One of the administrators of a controversial racist Facebook group 'ek laaik nie 'n houtkop nie so what' has told Eyewitness News he only joined it because he thought it was funny.

He and around a quarter of its members have now left the group.

It contains inflammatory comments.

The group’s page also had an alarming photograph of a young white man holding a gun posing over a young black boy.

The picture was removed after Eyewitness News reported it to Facebook.

The North West University student says he never meant to offend anyone.

In a Facebook message to Eyewitness News he says he only joined the group because he thought it was funny but now realises it's childish, offensive and stupid.

Several messages posted on Monday lambast the group’s creators but others congratulate them for establishing it.

NWU has also posted a statement on the site saying it is shocked and appalled by the group and the involvement of its students.

The university's management says an investigation into the matter has begun with disciplinary action against those involved.
http://www.702.co.za/news/news.asp#95020

Kan iemand dalk 'n skakel na daai Facebook groep toe plaas? :angel7:

Hektor
6 Oct 2008, 17:09
Die bestuur van die Universiteit op Potchefstroom wil die studente nou vervolg.

Let wel dat Facebook nie 'n openbare forum is nie. Jy moet 'n lid wees om te kan lees. Dus is dit nie net vrye meningsuiting nie. Maar dit is 'n opinie in 'n kring wat nie openbaar is nie.

So met ander woorde die vervolging is 'n baie ernstige "menseregte skending" teenoor die studente.

verewigBoerSeun
6 Oct 2008, 17:11
kan hulle ons ook hier op BV vervolg

Rooi Jan
6 Oct 2008, 17:21
kan hulle ons ook hier op BV vervolg
Waarvoor? Hier is niks onwettig aan die gang nie. Ons sensor mos die k-woord. :angel7:

verewigBoerSeun
6 Oct 2008, 17:23
Waarvoor? Hier is niks onwettig aan die gang nie. Ons sensor mos die k-woord. :angel7:

want ek weer ek is so rasisties soos wat kan kom

Henry
6 Oct 2008, 18:10
“The Vice Chancellor of the NWU, Dr Theuns Eloff, stressed that any actions by students encouraging racial hatred or violence against other race groups, are not only in total conflict with the values of the NWU, but also a contravention of the Statute of the University. By opening this, the students have opened themselves for disciplinary action.”

Who the hell is this anti-white racist schmuck, anyway?

In my opinion, the ANC-appeasing and arse-creeping actions and statements of Dr Theuns Eloff are contributing much towards racial hatred at the NWU, and are contravening the values of his students. Is it not time that disciplinary action be taken against Eloff?

Boere Pelgrim
6 Oct 2008, 18:28
Dit is tyd dat hierdie slapgatte en gatlakeie in die openbaar mee gespot word.Skielik is n vreemde onderdrukker beter as sy eie mense.Gaan terug en gaan verkondig jou dogmaties pot snot op ander plekke eloff.

Dit en jou etniese slegse gaan jou nog duur te staan kom.

JEFourie
6 Oct 2008, 18:44
Ek soek ook die skakel na daardie webwerf.

Trekos1
6 Oct 2008, 18:54
Nooit is daar sprake van SWART RASISTE nie. Dit word algemeen aanvaar dat hulle ons MAG HAAT.

Die 40-60 rasistiese moorde per dag is ook nie van belang nie!!!

JEFourie
6 Oct 2008, 19:09
Someone finally said it.

How many are actually paying attention to this?
There are African Americans, Mexican Americans, Asian Americans, Arab Americans, Native Americans, etc.
.....And then there are just -

Americans.

Some pass me on the street and sneer in my direction. They Call me 'White boy,' 'Cracker,' 'Honkey,' 'Whitey,' 'Caveman,'

.....And that's OK.

You say that whites commit a lot of violence against you, so why are the ghettos the most dangerous places to live?

They have the United Negro College Fund.
They have Hispanic History Month.
They have Martin Luther King Day.
They have Asian History Month.&nbs p;
They have Black History Month.
They have Cesar Chavez Day.
They have Ma'uled Al-Nabi.
They have Yom Hashoah.
They have Kawanza.
They have the NAACP.
And BET.

If we had WET
(White Entertainment Television)
.....We'd be racists.
If we had a White Pride Day
.....You would call us racists.
If we had the White History Month
.....We'd be racist.
If we had any organization for only whites to 'advance' OUR lives,
.....We'd be racists.
We have a Hispanic Chamber of Commerce,
a Black Chamber of Commerce,
and then we just have the plain
Chamber of Commerce.
Wonder who pays for that?
If we had a college fund that only gave
white students scholarships
.....You know we'd be racists.
There are over 60 openly-proclaimed Black-only Colleges in the US , yet if there were 'White-only Colleges'
.....THAT would be a racist college.

In the Million-Man March,
you believed that you were
marching for your race and rights.
If we marched for our race and rights,
.....You would call us racists.
You are proud to be black,
brown, yellow and red,
and you're not afraid to announce it.
But when we announce our white pride
.....You call us racists.
You rob us,
carjack us,
and shoot at us.
But, when a white police officer
shoots a black gang member
or beats up a black drug-dealer
who is running from the LAW and
posing a threat to ALL of society
.....You call him a racist.

I am proud.
.....But, you call me a racist.

Why is it that only
whites
can be racists?
There is nothing improper about this e-mail.
Let's see which of you
are proud enough to send it on...

Boere Pelgrim
6 Oct 2008, 20:47
Ek is glad nie n rassis nie net rasbewus.As hy my 4 Kleur kan vat en voor hom kan buig sal ek sy deurtrekker vat en voor hom buig.

NS.Dit gaan ek nie doen nie want hy heg geen waarde aan vlae en of nasionale simbole nie want toe ons hom hier gekry het,het hy niks gewaai met trots nie behalwe n gedroogte beesstert om die brommers van die ongewaste lyf van 3 weke plus weg te hou.

(Dit nadat hy uit sentraal afrika hiernatoe gesypel het)

Hektor
7 Oct 2008, 13:10
Ek neem aan dit gaan oor hierdie groep:

Rassistiese Facebook-groep 'gekaap'
Oct 06 2008 09:52:57:137PM - (SA)

Druk artikel
E-pos storie aan 'n vriend

Linda de Beer

Potchefstroom. – ’n Rassistiese groep op die sosiale netwerk Facebook waarby studente van die Noordwes-Universiteit (NWU) se Puk-kampus betrokke was, is gistermiddag “gekaap” deur ’n ander groep “vir almal wat rassiste haat”.

Die oorspronklike groep met die naam “ek laaik nie n (sic) houtkop nie sou (sic) what” het ’n foto gepubliseer van ’n wit jongman met ’n geweer wat by die “lyk” van ’n swart seun kniel.

Hy neem die tipiese houding in van ’n jagter wat by sy trofee poseer.

Dié eerste groep was vir mense wat dink swart mense vernietig Suid-Afrika en moet “gaan k*k”. Daar is na swartmense as “k*****s” verwys.

Die groep het gisteroggend byna 50 lede gehad, maar die ledetal het deur die loop van die dag afgeneem soos wat dit meer omstrede geword het.

Mnr. Louis Jacobs, woordvoerder van die NWU, het gesê die universiteit is geskok en ontsteld oor die bestaan van die groep en die betrokkenheid van sommige van sy studente as lede daarvan, al was dit in hul private hoedanigheid.

’n Ondersoek is deur die NWU begin met die oog op moontlike tugstappe teen die studente. Die universiteit het Facebook ook versoek om die groep te sluit.

Beeld het betroubaar verneem verklarings is bekom van twee van die studente. Mnr. Stef Burger, ’n ingenieurswese-student, se naam het oorspronklik as administrateur van die groep verskyn. Hy het gisteroggend aan Beeld gesê dit is sonder sy medewete gedoen.

“Die stigter is Seuna van Vrystaat. Ek het nie ’n idee wie’s die ou nie. Ek het net die groep gejoin oor die foto. Ek het dit klaar weer verlaat,” het Burger gesê.

Die foto is glo deur ’n ander Puk-student op Facebook gelaai. Sy naam is aan Beeld bekend, maar hy was nie vir kommentaar beskikbaar nie.

Teen gistermiddag laat het die “gekaapte” groep al 11 lede “wat wel van swart mense hou en met hulle oor die weg kom”, gehad.

Dr. Leon Wessels, kommissaris van die Menseregtekommissie (MRK), het gesê die kommissie het al verskeie klagtes ontvang oor soortgelyke inhoud op die internet. Dit is volgens hom baie moeilik om te polisieer omdat die oortreders dikwels onopspoorbaar is.

Hy het die publiek en instellings soos die universiteit aangeraai om vermeende menseregteoortreders by die gelykheidshof aan te gee.

Jacobs het gesê die NWU het ’n menseregtekomitee met ’n ombudsfunksie waar beweerde rassisme en ander klagtes aangemeld kan word.
http://www.news24.com/Beeld/Suid-Afrika/0,,3-975_2405389,00.html

Theo Engelbrecht
7 Oct 2008, 13:13
So gepraat hiervan, een van my pelle is stasiebestuurder by Kovsiefm en 'n swart dj het so 2weke terug in 'n vergadering geskree "I hate all white people" en ek weet nie wat nog als nie, hy darm se werkie verloor, maar gaan skree jy " I hate black people" dan kyk jy in watse gemors sit jy.

jpvdwalt
7 Oct 2008, 17:28
Baie bitter oor moorde op boere
Oct 07 2008 04:25:14:333PM - (SA)

Druk artikel
E-pos storie aan 'n vriend

Dit is so wonderlik dat daar nou weer ’n “ietsie” oopgekrap word by die Pukke, soortgelyk aan die ding by Bloemfontein.

Waar was die media en waar was die groot en aanhoudende berigte toe (Peter) Mokaba geskreeu het: “Kill the Boer, kill the farmer!” Toe, waar was julle?

Ons boere word vandag nog vermoor of vermink.

Ouderdom het nie perke nie, nog minder die brutaliteit.

Skryf minder oor Steve en staan op vir die vermoordes.

Ek is bitter, baie bitter.

Mara, Tzaneen
http://www.news24.com/Beeld/Opinie/Briewe/0,,3-2085-73_2405813,00.html

SAF-Scorpion
7 Oct 2008, 20:53
As die stof nou gaan le het let tog op na die belangrike fiete.

eers was daar een Nel
toe was daar vier Vrystaat
Nou is hulle 40-60

Maak die soem dinge is aan die gebeur en hulle slaap en droom hul rastiese verhale op.

Terloops ek hoor die Kubaan was ook aan die uit spoel op news 24 by die artikel net jammer het dit nie self gesien nie. die het ook sommer so die boerevryheid in die dig in gesleep. dis maar sleg as jou verraaier bloed druk op jou hoof plaas om dinge uit te lok. Soek seker n nuwe medaltje.

groete

Voorwaarts
7 Oct 2008, 21:04
As dit nie vir die moderators was nie, was die forum ook as 'n rassistiese forum uitgemaak.

Witleeu
7 Oct 2008, 21:08
Ek het bietjie die klomp wit kermgatte in Die Burger aangevat oor hulle gekerm oor die foto'tjie- en sommer Media 24 ook 'n dwarsklap gegee- hier is my antwoord op hulle nonsens :

Wat hier gebeur het- keur ek nie goed nie, maar wat my dwars in die krop steek- is hierdie "Verneder die Blanke" wat deur die regime en media geloods word.Die Reitz video...WRELDNUUS,toe die blanke ou die swart girl klap....WERELDNUUS, nou die foto- WERELDNUUS. Baie ironies- toe die klomp swartes die blanke oom in Checkers doodskop oor 'n sjokolade..STILTE, toe die swart pompjoggies 'n blanke seun aanrand en skop saam met 2 Taxi drywers...STILTE- en toe 5 blanke mans Mafia manier deur drie Indiers in 'n danslokaal in Durban afgemaai word....STILTE! Van die 52 000 blankes wat vermoor is sedert '94 praat ek nie eers nie- van die rassistiese uitsprake van Vaavi en Malema praat ek nie eers nie. Wat my die ergste vang- is dat julle BLANKES saam tjank met die media! Hoekom berig Die Burger en sy liberale Nuus 24 maatjies nie oor die vermetelde rassisme teen blankes nie? Antwoord: Hulle is papbroekig en dans saam met die kommuniste- en julle liberale blankes- daar is 'n gesegde: "A Liberal white is a viper who's skin is too white to be black...and who's ideologies too black to be white!" As die regime ophou om blankes deur die media te jag, op plase te vermoor- en ophou met hulle "Uhuru" nonsens- en die blanke in vrede laat om sy gang te gaan- sal sulke "rassistiese" dinge nie gebeur nie, maar die regime- en die media- bly jag maak op die blanke- en probeer hom al vir 14 jaar vervreem van sy eie land. Hoekom het die media nie die swart aanvalle op die "Aliens" aangevat as "Rassisme" nie? Nee- skielik iets nuuts-Xenofobia...wat 'n pot gemors- hello- DIE SWARTES WAS RASSISTE - MEDIA 24!!!! Ek volstaan- en gaan nie eers met julle redeneer nie.

SAF-Scorpion
7 Oct 2008, 21:12
Mooi gestel witleeu wens ek kon die komitaar hier op sien.

Witleeu
7 Oct 2008, 21:34
Daar was slegs een kommentaar- verder hoor jy net krieke,- die liberale "trash" het soos gewoonlik gat gewys. Dit was eintlik jammer- hierdie Boertjie was lus om die klomp pienk p*spotte aan te vat....maar nou ja- dis 'n liberaal- te sleg om aangesig-tot-aangesig jou aan te vat ne?:

Kommentaar:

Ek stem saam met Witleeu. Van die enkele gevalle- soos hierbo genoem- en ook die Waterkloof Vier- is daar ten hemele deur Media 24- die kommuniste se spreekbuis- geskreeu, maar van die derduisende boere op plase wat vermoor word- syg daar 'n stilte neer. Ek sou se die rede is dat die media uitdruklike opdrag van hulle kommunistiese hanteerders gekry het om geen berig in die verband te plaas nie. Hoekom skreeu Media 24 nie so as daar teen blankes gediskrimineer word nie? Witleeu- ek praat nie eers van die blanke verfoeisels wat nog teen hulle eie ras opstaan nie- dit is bloot 'n vermorsing van wit velle. Die media- naas die kommunistiese regime- is die blanke se grootste vyand- dan die wit liberale. Ons raak nou keelvol om elke dag van "blanke rassisme" te lees- maar nooit ooit van "swart rassisme" nie- die Media is te banggat vir die kommuniste. -Andre

Dubbel nul X
7 Oct 2008, 23:18
Ek het daardie foto al gesien van die man wat staan met die geweer by sy "trofee", ek het gedink dit is nogal snaaks! - Ek het seker maar 'n "rasistiese" sin vir humor.

Ek wonder of die een wat die man met die buiteband verbrand het seker net gefrustreerd was ? (Hy was verseker nie rasisties nie, dan sou die eerlike media dit mos so verkondig het of hoe?)

Arate
7 Oct 2008, 23:38
Wat in Suid-Afrika aangaan is die uitvoering van Hegelistiese Filosofie, ook beter bekend as Dialetiese Materialisme, waar twee pole (A en B) teen mekaar op gevryf word om 'n derde konsep (C) van stapel te bring of dan te materialiseer. Hierdie uitgangs punt is die sentrale konsep tot die skep van Marx se Utopia, dus die kern van Marxisme en Kommunisme.

Die blanke studente reageer en ventileer hul rasfrustrasie agv die Suid-Afrikaanse Regering se ideologie en word dan gebrandmerk as die agente van verdeeltheid. Hierop reageer die Liberale blankes en ander en polariseer die situasie.

Die uiteinde van die Hegelistiese Filosofie is om die pyn van verdeeltheid op so 'n vlak te kry dat die pyn van 'een-wees' 'n meer draaglike pyn is. Dus sal persone veel eerder intergreer as wat hulle apart sal wil wees.

In my bors klop 'n Boerehart en bloed van 'n voorouer wat in gelofte staan sedert 1838, maar 'n verstand wat glo dat ons so ver buite hierdie polarisasie moet funksioneer. Sou julle met my verskil stel ek graag die volgende voorbeeld aan julle:

Die regering gee aan 'n kind twee appels, nl 'n groene en 'n rooie om van te kies. Hieruit skep hulle 'n digitomie deurdat hulle aan die kinders die reg gee om te kies, maar uit die antwoorde wat hulle verskaf. My keuse as kind sal wees dat ek nie een van die twee kies nie want ek is lus vir 'n piesang.

Pendoring
8 Oct 2008, 08:57
[QUOTE=Witleeu;212369]Daar was slegs een kommentaar- verder hoor jy net krieke,- die liberale "trash" het soos gewoonlik gat gewys. Dit was eintlik jammer- hierdie Boertjie was lus om die klomp pienk p*spotte aan te vat....maar nou ja- dis 'n liberaal- te sleg om aangesig-tot-aangesig jou aan te vat ne?:

Witleeu, moet nie eers probeer argumenteer met hulle nie. Hulle se mos :"Never argue with an idiot, 'cause he will drag you down to his level and beat you with expierence"

Pendoring
8 Oct 2008, 09:02
Nog iets wat ek oor die nuus gehoor het die week wat my opinie oor die DA net meer staaf. RP - Die DA het sommer dadelik aangedring daarop dat die studente disspliner aangekla moet word. Maak hulle ook nou soos die anc ? 'Kap' jou eie mense net om miskien meer idiote se stemme te kry??

Voorwaarts
8 Oct 2008, 09:09
Kap jou eie mense? Ek twyfel oor die "eie" Hulle is nie ons nie.

Pendoring
8 Oct 2008, 09:45
Skuus voorwaarts, moes dit duideliker gemaak het. Wat ek daarmee bedoel is dat die dA vandag kastig opstaan teen die wanorde en wat verkeerd is en en en en . . .in die land en more lek hulle weer bous se gat !! Ou Zille het in elk geval al in die laat 70's 'n 'hospitaal' se gat gelek !!

Voorwaarts
8 Oct 2008, 10:03
Dis reg Pendoring. Hulle probeer alles vir almal wees.

koffie
8 Oct 2008, 10:39
Ja ek onthou by die ANCBC optog was die DA daar om in die kollig te kom saam met Steve, maar het reeds verdwyn nog voor die verrigtinge verby was.

Jammer DA, ons Boere sien lankal deur julle. Hanskakies!

Henry
8 Oct 2008, 10:39
Miskien is dit tyd dat daar vir die DA gese word dat die blankes nou moeg is daarvoor dat hulle die ANC se g@tte lek!

Hulle verkiesingslagspreuke is gerig daarop dat daar 'n ordentlike opposisie moet wees, maar in der waarheid STEUN, help en bevorder hulle die ANC.

Hoe kan 'n mens 'n Joodse party vertrou?

Hierdie liberale spul gatlekkers is niks op aarde werd nie.

Trekos1
8 Oct 2008, 10:46
Dit was juis wat gisteraand vir hulle gese was.

As daardie studente hier is, julle kom GRATIS VRYDAG NA DIE SKOU TOE.

HEINRICH MULLER
8 Oct 2008, 11:01
Ek is glad nie n rassis nie net rasbewus.As hy my 4 Kleur kan vat en voor hom kan buig sal ek sy deurtrekker vat en voor hom buig.

NS.Dit gaan ek nie doen nie want hy heg geen waarde aan vlae en of nasionale simbole nie want toe ons hom hier gekry het,het hy niks gewaai met trots nie behalwe n gedroogte beesstert om die brommers van die ongewaste lyf van 3 weke plus weg te hou.

(Dit nadat hy uit sentraal afrika hiernatoe gesypel het)

Barend,ek stem saam met jou. Kom ons definieer rassisme. Dis my gevolgtrekking! ek is ras bewus,die oomblik as jy se jy is n rassis dan beteken dit die ander persoon is iets of het iets wat jy nie is of het nie,basies jy is jaloers op hom. Hoekom is die swartes rassisties teenoor die blankes? want hy het n minderwaardigheids kompleks oor hom self en wil graag wees wat ons is en het. ek gaan nie uitbrei oor wat ons is en het nie. almal weet wat dit is. Hoe meer rasistiese uitsprake gemaak word hoe beter want dit wys net hulle tekortkominge. Jy mag verskil van my maar daar is n duidelike verskil tussen RAS BEWUS en RASSISME

Voertsek
8 Oct 2008, 11:11
:stop:
Rasissme is Godelik edel....en is Skriftuurlik geregverdig. Vermenging aan die ander kant is n gruwel in die hoogste Hemele.....en is n erntsige Skriftuurlike vermaaning....

Arate
8 Oct 2008, 11:15
Obiter Dicta: Ek is nie 'n rassis nie, ek het niks teen witmense nie.

HEINRICH MULLER
8 Oct 2008, 11:26
Rasissme is Godelik edel....en is Skriftuurlik geregverdig. Vermenging aan die ander kant is n gruwel in die hoogste Hemele.....en is n erntsige Skriftuurlike vermaaning....

Ras bewus beteken vir my ek is trots op wat ek is en wil my ras edel en skoon hou. Ras bewustheid beteken geen vermenging nie.

Erasmusdt
8 Oct 2008, 11:29
ek is nie 'n rassis nie ek haat net 'n waffer

boertjie78
8 Oct 2008, 11:57

Voertsek...jy praat mos nou onsin...

Rassisme was nog nooit Skriftuurlik geregverdig nie....

Voertsek
8 Oct 2008, 12:06
Voertsek...jy praat mos nou onsin...

Rassisme was nog nooit Skriftuurlik geregverdig nie....

Matt15:24

Die Kanaanese vrou roep agter Jesus en sy dissipels aan. Die dissipels vra toe (omdat hulle onderskeid maak tussen die Kanaaniete en die Israeliete) vir Jesus om die Kanaanese vrou .....WEG TE JAAG, want sy roep agter ons aan.

Jesus self ignoreer haar maar op die ou einde wys hy haar weg met die voglende woorde... Ek is slegs gestuur vir die 12 stamme van Israel wat in verstrooiing is.

Dit is inderdaad rasisties, n volk wat hom afsonder en nie toereken aan die nasies nie....:icon_pidu

boertjie78
8 Oct 2008, 12:21
Matt15:24

Die Kanaanese vrou roep agter Jesus en sy dissipels aan. Die dissipels vra toe (omdat hulle onderskeid maak tussen die Kanaaniete en die Israeliete) vir Jesus om die Kanaanese vrou .....WEG TE JAAG, want sy roep agter ons aan.

Jesus self ignoreer haar maar op die ou einde wys hy haar weg met die voglende woorde... Ek is slegs gestuur vir die 12 stamme van Israel wat in verstrooiing is.

Dit is inderdaad rasisties, n volk wat hom afsonder en nie toereken aan die nasies nie....:icon_pidu

En? Stop jou Bybel daar? Of gaan dit aan om vir die vrou te sè: "Groot is jou geloof"? En dan genees Hy haar dogter?

Voertsek
8 Oct 2008, 12:29
En? Stop jou Bybel daar? Of gaan dit aan om vir die vrou te sè: "Groot is jou geloof"? En dan genees Hy haar dogter?

Ignoring the facts will not make it go away.....:)

So terloops Jesus se in MATT 5 dat hy nie gekom het om die wet en die profete te ondbind of tot niet te maak nie maar om die die uitsprake van GOD d.w.s die uitsprake van die profete te vervul.

Nou wat is die profesie wat Jesus in MATT15:24 vervul???

Lees die profeet Sagaria 14:21 '53 vertaaling....vir die uitklophou....:)

Hektor
8 Oct 2008, 12:36
Baie bitter oor moorde op boere
Oct 07 2008 04:25:14:333PM - (SA)

Dit is so wonderlik dat daar nou weer ’n “ietsie” oopgekrap word by die Pukke, soortgelyk aan die ding by Bloemfontein.

Waar was die media en waar was die groot en aanhoudende berigte toe (Peter) Mokaba geskreeu het: “Kill the Boer, kill the farmer!” Toe, waar was julle?

Ons boere word vandag nog vermoor of vermink.

Ouderdom het nie perke nie, nog minder die brutaliteit.

Skryf minder oor Steve en staan op vir die vermoordes.

Ek is bitter, baie bitter.

Mara, Tzaneen
http://www.news24.com/Beeld/Opinie/Briewe/0,,3-2085-73_2405813,00.html
Presies, as daar van die Pukke op facebook by 'n forum Ek-laaik-nie-n-houtkop-nie aansluit dan is dit 'n skandaal. Maar die HRC het eers geweier om Kill-the-Boer as haatspraak te veroordeel.

Arate
8 Oct 2008, 12:37
God is gister, vandag en more dieselfde. Standvastig en getrou tot sy woord. Jesus se Hebreurse naam is Yahsua, wat eenvoudig beteken YHWH met ons. Waarom sal die God van die Ou Testament eweskielik teen Homself praat, naamlik die Ou Testament weerspreek met die Nuwe Testament, dit is immers 'n Drie-eenigheid en nie 'n Drie-Verdeeldheid nie.

Die woord moet vanaf Genesis tot en met Openbaring in harmonie wees. Die God van Israel in die Ou Testament, wat staan in sy verbond met Abraham, Isak en Jacob, is steeds die God van Israel in die Nuwe Testament.

Pas die wet van Eksegese toe. 'n Definisie in die begin van die Bybel moet dieselfde wees reg deur die Bybel en kan nie eweskielik in die middel van die Bybel verander nie.

...mmm...my koffie is nou koud! Ai!

boertjie78
8 Oct 2008, 12:44
Ignoring the facts will not make it go away.....:)

So terloops Jesus se in MATT 5 dat hy nie gekom het om die wet en die profete te ondbind of tot niet te maak nie maar om die die uitsprake van GOD d.w.s die uitsprake van die profete te vervul.

Nou wat is die profesie wat Jesus in MATT15:24 vervul???

Lees die profeet Sagaria 14:21 '53 vertaaling....vir die uitklophou....:)

Uitklophou? hehehehe...dis baie snaaks. Jy verwys na die gebruik van Kanaäniet om rassisme te regverdig? Kom nou, ons is mos nou nie meer kinners nie.

'n Uitklophou so mos eerder iets gewees het soos Johannes 3:16, waarmee niemand kan stry nie. Nie eers uit konteks uit kan jy dit verdraai om jou te pas nie, en dit in enige vertaling....

Voertsek
8 Oct 2008, 13:01
Uitklophou? hehehehe...dis baie snaaks. Jy verwys na die gebruik van Kanaäniet om rassisme te regverdig? Kom nou, ons is mos nou nie meer kinners nie.

'n Uitklophou so mos eerder iets gewees het soos Johannes 3:16, waarmee niemand kan stry nie. Nie eers uit konteks uit kan jy dit verdraai om jou te pas nie, en dit in enige vertaling....

Meskien sal jy dapper genoeg wees om oor te beweeg na die Godsdiens laar - laat ons die saakie daar uit pluis....:yikes:

Arate
8 Oct 2008, 13:02
Geagte Boertjie ek stel voor julle neem hierdie debat na die Geloofslaer. Ek sal baie graag daaraan wil deelneem.

boertjie78
8 Oct 2008, 13:53
Stem saam...maar kan ongelukkig vir een of anner rede nie pos op die godsdienslaer nie...??

Vlamme
8 Oct 2008, 13:58
Stem saam...maar kan ongelukkig vir een of anner rede nie pos op die godsdienslaer nie...??

Jy moet eers toestemming vra. PM Baardman.

Hektor
8 Oct 2008, 14:21

Soos gese hoort hierdie bespreking nou op 'n godsdiensforum.

Daar is egter 'n paar vrae wat nog steeds vir die draad relevant is.

En? Stop jou Bybel daar? Of gaan dit aan om vir die vrou te sè: "Groot is jou geloof"? En dan genees Hy haar dogter?Let wel: Tydens "Apartheid" is Swartes deur instellings van die Blanke staat genees en vir gesorg. Nog steeds is die staat as 'rassisties' uitgekryt.

Ek hoor soms daar sal "geen Apartheid in die hemel wees nie":

Apartheid in hemel?
CHRIS DE WET, Posbus 10142, Staalposkantoor, Vanderbijlpark, skryf:
Dr. A.P. Treurnicht gebruik die Bybel om geweld te regverdig. 'n
Mens neem dus aan dat hy 'n Christen is.
Ons, ek en hy as Christene, bid albei die Onse Vader: Here, laat
dit op aarde wees net soos in die Hemel.
Nou wil ek 'n vraag aan dr. Treurnicht stel: Is daar apartheid
in die hemel?
Ef. 6:4: ''En eienaars, behandel julle slawe met dieselfde
gesindheid. Hou op om hulle te dreig. Dink daaraan dat die Here in
die Hemel hulle Here en ook julle Here is en Hy trek niemand voor
nie.''
Die Here het aan die kruis gesterf en die Ou Testament vervul,
en dus vir almal - wit én swart - se sonde boete gedoen.
As 'n mens werklik God eerste in jou lewe stel, hoe kan jy
geweld, des te minder nog apartheid, regverdig?
http://152.111.1.251/argief/berigte/beeld/1990/08/28/10/5.html

Nog niemand kon dit vir my in die Bybel wys nie, dus wil ek dit betwyfel. Ek is egter seker, daar gaan nie Apartheid in die hel wees nie :evil6:.

TRANSVAALMUIS
8 Oct 2008, 15:27
Ek het daardie foto al gesien van die man wat staan met die geweer by sy "trofee", ek het gedink dit is nogal snaaks! - Ek het seker maar 'n "rasistiese" sin vir humor.

Ek wonder of die een wat die man met die buiteband verbrand het seker net gefrustreerd was ? (Hy was verseker nie rasisties nie, dan sou die eerlike media dit mos so verkondig het of hoe?)

Dubbel nul, as jy dink daai foto is snaaks het jy seker nog nie die video clip gesien waar hulle 'n klein waffertjie, lok met sweeties en dan 'n rubber slang op hom gooi nie, hy klink soos 'n sirene as hy weghardloop. Dis seker 'n bietjie sadisties, maar dis vrek snaaks. As jy 'n rubberslang op 'n wit kind van so 3-4 gooi, gaan jy geen reaksie kry nie, lyk my dis by hulle 'n dierlike instink om vir slange bang te wees.

HEINRICH MULLER
8 Oct 2008, 15:38
Dubbel nul, as jy dink daai foto is snaaks het jy seker nog nie die video clip gesien waar hulle 'n klein waffertjie, lok met sweeties en dan 'n rubber slang op hom gooi nie, hy klink soos 'n sirene as hy weghardloop. Dis seker 'n bietjie sadisties, maar dis vrek snaaks. As jy 'n rubberslang op 'n wit kind van so 3-4 gooi, gaan jy geen reaksie kry nie, lyk my dis by hulle 'n dierlike instink om vir slange bang te wees.

Ja,n bobejaan is ook so bang vir n slang,dis seker maar in die gene

TRANSVAALMUIS
8 Oct 2008, 15:52

Let wel: Tydens "Apartheid" is Swartes deur instellings van die Blanke staat genees en vir gesorg. Nog steeds is die staat as 'rassisties' uitgekryt.

Nog niemand kon dit vir my in die Bybel wys nie, dus wil ek dit betwyfel. Ek is egter seker, daar gaan nie Apartheid in die hel wees nie :evil6:.

Hektor, lees weer wat geskryf staan ............. behandel julle slawe.............. en nie ............ behandel julle swartes........ nie, so wie sê dat die slawe wat daar van gepraat word swart was. My persoonlike mening is, daar is nie apartheid in die hemel nie, want almal daar sal Israeliete wees.

boertjie78
8 Oct 2008, 15:53

Let wel: Tydens "Apartheid" is Swartes deur instellings van die Blanke staat genees en vir gesorg. Nog steeds is die staat as 'rassisties' uitgekryt.

Sorry Hektor...wat kon niemand jou wys nie?

Hektor
8 Oct 2008, 16:18
Sorry Hektor...wat kon niemand jou wys nie?
Dat daar NIE Apartheid in die hemel gaan wees NIE. Lees die pos. Die ou wat dit in die brief probeer argumenteer gebruik ook maar net 'n rookskerm.

BOERLANDER
8 Oct 2008, 16:51
Ef. 6:4: ''En eienaars, behandel julle slawe met dieselfde
gesindheid. Hou op om hulle te dreig. Dink daaraan dat die Here in
die Hemel hulle Here en ook julle Here is en Hy trek niemand voor
nie.''

Efesiërs 6:4: En vaders, moenie julle kinders vertoorn nie, maar voed hulle op in die tug en vermaning van die Here.

5: Diensknegte,wees gehoorsaam aan julle here na die vlees, met vrees en bewing, in opregtheid van julle hart, soos aan Christus

BOERLANDER
8 Oct 2008, 16:53
Jy moet eers toestemming vra. PM Baardman.

Slagdoppie of Genl C R de Wet kan ook help.

Henry
8 Oct 2008, 17:51
Dat daar NIE Apartheid in die hemel gaan wees NIE.

Watter "hemel?"

Openbaring praat van die Nuwe Jerusalem wat neerdaal na die aarde, nie van 'n hemel waarheen ons opvaar nie.

Toffie
8 Oct 2008, 18:27
Ek hoor dat die drie studente wat ondersoek gaan word nou skielik na 11 gegroei het.

voortrekker
9 Oct 2008, 09:22
Ek hoor dat die drie studente wat ondersoek gaan word nou skielik na 11 gegroei het.

Di is amper n gegewe dat die staat sy aandag eersdaags na hierdie web blad sal draai gegewe dat ons so pas die 7000 lede merk oorgesteek het.

Daardie studente se harte is reg en hulle verdien ons gebede

RICHARD B RUDDICK
9 Oct 2008, 09:32
Hulle doen al lankal,van die bestaan van die webwerf al af.Hulle soek net na die groot dinge en planne wat gemaak word.

Toffie
9 Oct 2008, 09:39

Nou is daar al 13 studente.

Hierdie is niks anders as 'n heksejag nie.

voortrekker
9 Oct 2008, 09:44
Nou is daar al 13 studente.

Hierdie is niks anders as 'n heksejag nie.

Toffie dit is n heksejag maar ons sal nie ons geloof en gewoontes kan uitleef sonder swaarkry nie hierdie studente is aan die gevegsfront vir ons "way of life"

voortrekker
9 Oct 2008, 09:45
Hulle doen al lankal,van die bestaan van die webwerf al af.Hulle soek net na die groot dinge en planne wat gemaak word.

Dink hulle ons is so dom planne word mos nie werklik op n webwerf gemaak nie maar in ons huise groepe en harte

RICHARD B RUDDICK
9 Oct 2008, 09:56
Dink hulle ons is so dom planne word mos nie werklik op n webwerf gemaak nie maar in ons huise groepe en harte
Die ding is ons word geblackmail deur veraaiers van ons eie.Dis hoekom niemand n kans wil vat nie.So ons sit en wag en begin met klein goed soos kry n volk bymekaar wat verlore gegaan het

voortrekker
9 Oct 2008, 10:02
Die ding is ons word geblackmail deur veraaiers van ons eie.Dis hoekom niemand n kans wil vat nie.So ons sit en wag en begin met klein goed soos kry n volk bymekaar wat verlore gegaan het

Kyk baie van my kennise stel voor dat ons n voorbeeld van een of twee veraaiers maak deur hulle eenvoudig te verneder voor die hele volk hoe weet ek egter nie daarna sal veraaiers twee keer dink .

PS lees verneder korrek

Voertsek
9 Oct 2008, 11:02
Kyk baie van my kennise stel voor dat ons n voorbeeld van een of twee veraaiers maak deur hulle eenvoudig te verneder voor die hele volk hoe weet ek egter nie daarna sal veraaiers twee keer dink .

PS lees verneder korrek

Nou weet jy hoekom die parlament se wagte alle motors met spieels inspekteur......kry die boodskap

Dit blyk makliker te wees om iemand se motor by te kom as homself....:death:

subie
9 Oct 2008, 11:14
Hello Vriende
Ons probleem:-
Die wat het, wil nie en
Die wat wil, het nie.

subie
Om met n motor effektief te peuter verg n redelike gesofistikeerde stukkie apparaat(wat ons nie het nie).Terwyl die eienaar met redelike eenvoudige stuk geredskap kan aangeraak word oor n relatief kort afstand ,dink ek.

Nou weet jy hoekom die parlament se wagte alle motors met spieels inspekteur......kry die boodskap

Dit blyk makliker te wees om iemand se motor by te kom as homself....:death:

Boere Pelgrim
9 Oct 2008, 11:23
Manne maar julle praat in sirkels.

Hierdie studente gaan vervolg word.Kan iemand kontak bes. kry dat ons hulle op n manier kan bystaan.Ek ken 1 of 2 goeie Proks en ek sien hier op die web is ook n paar wat miskien kan help.As dit swart was het daar niks van gekom nie want hul sou eerstens niks daaraan gedoen het nie.

RICHARD B RUDDICK
9 Oct 2008, 11:37
Goeie idee Barend.Dit is tyd om miskien te red wat geredde moet word,om te doen wat ons na strewe.Kom ons hou eerder op gons oor die storie en wys ons is besig om optestaan.Ek seker hier is mense wat goed is met die wette.Wat van human rights: freedom of speech

Erasmusdt
9 Oct 2008, 12:00
Ek wens ek kon help opstaan maar is te dom as dit by die wet kom

subie
9 Oct 2008, 12:34
Hello Voortrekker
Ek sal eerder se hou die planne in jou hart,weg van jou huis af en vermy groepe soos die pes self om planne te maak.Groepe
na my beskeie mening is slegs om sosiaal te verkeer met ons eie mense en miskien bietjie nuus en sienings te deel.

subie

subie
9 Oct 2008, 12:36
Hello Richard
Daar bestaan nie iets soos human rights of freedom of speech vir die boer nie.:director:

subie

Goeie idee Barend.Dit is tyd om miskien te red wat geredde moet word,om te doen wat ons na strewe.Kom ons hou eerder op gons oor die storie en wys ons is besig om optestaan.Ek seker hier is mense wat goed is met die wette.Wat van human rights: freedom of speech

Dertignulses
9 Oct 2008, 13:21
uhh Yess, you pepuls must rememba, det onlee de whites are gieltie of raysesem, a black comrad cannot commit the act of raysesem.

HUMANX
9 Oct 2008, 14:08
Mense ek het n plan hoekom help ons nie die oukies uit met proks nie dan,gaan ons almal en maak aantekeninge op die net oor swart rassis groepe en spite die NI dan gee ons al daai waffers ook aan en verkry media dekking

Johan Van Vlaams
9 Oct 2008, 16:05
Ik begrijp er niets van. Kan iemand een beetje uitleg geven?

Het gaat er blijkbaar om dat de negers door die studenten “houtkoppen” genoemd worden. Dat heeft wellicht te maken met het feit dat de negers gemiddeld maar een IQ van 77 hebben en dat de meesten onder hen ook niet in staat zijn om wiskundig/logisch te denken.

Maar eerlijk gezegd, ik zie dan ook niet goed in wat er “racistisch” aan is om te zeggen dat de negers een "kop van hout" hebben.

nieuwoudtrl
9 Oct 2008, 16:12
Ik begrijp er niets van. Kan iemand een beetje uitleg geven?

Het gaat er blijkbaar om dat de negers door die studenten “houtkoppen” genoemd worden. Dat heeft wellicht te maken met het feit dat de negers gemiddeld maar een IQ van 77 hebben en dat de meesten onder hen ook niet in staat zijn om wiskundig/logisch te denken.

Maar eerlijk gezegd, ik zie dan ook niet goed in wat er “racistisch” aan is om te zeggen dat de negers een "kop van hout" hebben.

Sedert die woord Ka**** nie meer gesê mag word nie het ons dit aangevul met n paar ander woorde waarvan houtkop een is.:icon_wtf:

Johan Van Vlaams
9 Oct 2008, 16:48
Sedert die woord Ka**** nie meer gesê mag word nie het ons dit aangevul met n paar ander woorde waarvan houtkop een is.:icon_wtf:

Alleen ter inlichting, in het Nederlands is een "k-affer" een "lomperd" of een "sufferd" zonder verwijzing naar het zwarte ras.

Maar vermits "houtkop" dus blijkbaar ook niet meer mag heb ik een ander voorstel.

Mijn voorstel is om de weg van het ironische te gaan en de negers de “zelfverklaarde genieën” te noemen.

Hektor
9 Oct 2008, 17:11
Alleen ter inlichting, in het Nederlands is een "k-affer" een "lomperd" of een "sufferd" zonder verwijzing naar het zwarte ras.

Maar vermits "houtkop" dus blijkbaar ook niet meer mag heb ik een ander voorstel.

Mijn voorstel is om de weg van het ironische te gaan en de negers de “zelfverklaarde genieën” te noemen.Daar is baie name: naturelle, duikpakke, teerpale, geld-en-huise ...

Die 'liberaliste' alleen is net nie gelukkig met die name. Maar dan is dit eintlik alles net as grap bedoel.

Arate
9 Oct 2008, 18:00
Jafta, Volk, steenkooldissipels, Dawids, Bakhande, Ish(Hebreurs).

Hektor
10 Oct 2008, 08:39
Mense ek het n plan hoekom help ons nie die oukies uit met proks nie dan,gaan ons almal en maak aantekeninge op die net oor swart rassis groepe en spite die NI dan gee ons al daai waffers ook aan en verkry media dekking
... Die rede hoekom dit hier geplaas is dat daardie mens se vryheid van opinie aangetas word. Ons moet sien wat ons van die saak kan maak.

Picasso
10 Oct 2008, 08:55
Olie tonge,Gam se kinders,Retief moordenaars,Vlermuise,Kokkerot koppe,platneuse...

Hektor
11 Oct 2008, 18:31
As ons so aangaan, dan gaan hulle ons ook nog wil dagvaar vir rassisme:rofl:.

Wat hierdie soort van "tugverhore" interessant maak is die feit dat hulle die emosies van mense wil reguleer.

Arend
11 Oct 2008, 18:36
As ons so aangaan, dan gaan hulle ons ook nog wil dagvaar vir rassisme:rofl:.

Ek wil saam met Hektor vra dat ons, ons sal weerhou daarvan om te daal tot die vyand se vlak, al is ons woedend vir hulle. Kom ons hou ons waardigheid en stel 'n voorbeeld soos ons voorouers 'n voorbeeld gestel het. Dit is moeilik, ek weet, maar kom ons probeer.

nieuwoudtrl
12 Oct 2008, 11:36
'Ek is wit en trots daarop'
YOLANDI GROENEWALD | JOHANNESBURG, SOUTH AFRICA - Oct 12 2008 06:00

"Ek Laaik Nie 'n Houtkop Nie Sou What (sic) [I Don't Like Woodheads, So What]" -- the Facebook group started by North West University students that was shut down by other members this week -- is one of numerous racist profiles accessible on social networking sites.

"Ek Laaik Nie" showed a photograph of a young, white man posing next to what appeared to be the body of a black youth, like a hunter with a trophy.

When it was revealed in the media, anti-racist newcomers hijacked the site and expelled its 50-odd members.

But there are many other similar groups.

"Ek is WIT en F***EN Trots Daarop [I'm WHITE and F***ING Proud of It]" has almost 9 000 members. The administrators claim they are not racist, only proud to be white.

The profile has an English counterpart, "I'm Proud to be WHITE", which could muster only 23 members, despite its generous display of Ku Klux Klan and Nazi insignia.

The Afrikaans group logo is a white baby, while the English group goes with the Transvaal Republic flag, the Vierkleur.

Its catchphrase is: "You call me Boer, Whiteboy, Famma, Maboeroe, Lekoa, Whitey, Settler, White Trash, Dutchman and that's OK. But when I call you, nigger, K@ffir, piksteel, houtkop, muntu or Gook, you call me a racist."

In a discussion about the current turmoil in the ANC, the Afrikaans group's administrator complains that blacks are destroying everything in South Africa.

"But I still have not lost hope," he continues. "At least they are now fighting among one another [spring onder mekaar in]. That and Aids should create a significant hole in their psyche.

"It does not bother me that little will remain of our country. Remember when we got here 300 years back there was ****-all, except a bunch of houtkoppe who begged and walked naked [kaalgat] on the beach all day. They will need us; like the rest of Africa they will again come and beg before the white boss."

A founder of the group, Sidney Gilroy, mocks the university students' group and its small size.

"They will sh!t themselves when they see my group," he writes. "Be warned. [The media] will sniff around this group. Thus be sure to spell words like ******, houtkop etc correct. We are not dumb racists."

The group abounds in racist jokes and complaints about the oppression of white people by the black government. It tries to organise a campaign against Vodacom in protest against the company's BEE deal.

One member declares that "white liberal trash in South Africa is first on [his] hit list if the **** hits the fan".

The Afrikaner Weerstandsbeweging (AWB) is actively recruiting through its own Facebook group and boasts more than 5 000 members -- most of them twentysomethings who were still in nappies in Eugene Terre'Blanche's heyday. The group calls on 18- to 35-year-olds to join the party's youth wing, saying: "Jou volk het jou nodig [Your people need you]." The AWB's insignia decorates the profile.

Other South African-based racist groups that feature on networking sites are much smaller, with 10 or fewer members, and tend to use photographs to identify themselves.

Many of them mysteriously closed after this week's controversy.

One is called "Now I'll Call You a Racist", which also justifies the use of racist terms for blacks by listing anti-white terms allegedly used by blacks.

Also on Facebook is "Die Houtkop is Nie 'n Bedrygde (sic) Spesie nie! [Woodheads are Not a Threatened Species]", which carries a photograph of a threatening black crowd.

Another is "Eks Nie 'n Rassis Nie, Eks net Bang vir die Donker!! [I'm Not a Racist, I'm Just Scared of the Dark]", which adds complaints about racial quotas in sport to the standard racial mud-slinging.

South African Human Rights Commission chairperson Jody Kollapen said he was disturbed by the youth of the participants. "You would expect this kind of rhetoric from older people. But seemingly young children grow up around these attitudes and now express them. It's bitter knowledge."

Kollapen said the commission would actively engage Facebook to close down the sites.

http://www.mg.co.za/article/2008-10-12-ek-is-wit-en-trots-daarop

Toffie
12 Oct 2008, 12:23
[QUOTEKollapen said the commission would actively engage Facebook to close down the sites.[/QUOTE]

Hulle kan doen, reël, rondspring,appeleer en eksepsie neem net soos hulle wil, maar dit sal nooit stopgesit kan word nie.

Dit rassisme bestaan wêreld wyd en dis 'n feit soos 'n koei!

Boer Gary
12 Oct 2008, 13:16
Ek wil net my 10c bysit, kan die ANC nie sien dat hulle die eenigste hoop vir ons wit minderheid se toekoms verpletter
deur dit amper onmoontlik te maak vir wit kinders om werk te kry,
en as jong wit man en trotse boer,wat al getroud is en will kinders hê en agter my vrou en kinders kyk - gee dit my boggerol hoop-
Nou vra ek die vraag- DINK DIE ANC ONS GAAN NET AGTEROOR Lê EN DIT VAT EN NIKS Sê NIE WANT ONS STUKKIE SON IS WEG GEVAT. HULLE HET `N ANDER DING WAT KOM VIR HULLE - EN "DIT IS DIE HERE SE WILL EN DIT SAL GESKIED" sien julle op die Koppie van Lichtenburg waneer die tyd ryp is

Boere Groete
Gary & Andréa

Hektor
12 Oct 2008, 15:13
...Hulle kan doen, reël, rondspring,appeleer en eksepsie neem net soos hulle wil, maar dit sal nooit stopgesit kan word nie.

Dit rassisme bestaan wêreld wyd en dis 'n feit soos 'n koei!
Iets is hier baie verdag.

When it was revealed in the media, anti-racist newcomers hijacked the site and expelled its 50-odd members.Volgens my wete kan jy nie 'n groep sommer "hijack" nie. Jy moet username en password ken om so iets te doen. Dus reuk die hele ding soos 'n inside job. Kan dit dalk 'n set up wees om aandag te kry en op daai manie die ander groep verban te kry:

Kollapen said the commission would actively engage Facebook to close down the sites. Let wel dat hierdie 'n outokratiese eise is wat teen vryheid van spraak gemik is. Nog al van 'n bestuurslid van 'n "menseregtekommissie"

nieuwoudtrl
12 Oct 2008, 15:52
kan die ANC nie sien dat hulle die eenigste hoop vir ons wit minderheid se toekoms verpletter
deur dit amper onmoontlik te maak vir wit kinders om werk te kry,

Dit is hulle vooraf beplande idee.

Hulle wil he ons moet kripeer.

Gesar
12 Oct 2008, 16:46
[QUOTEKollapen said the commission would actively engage Facebook to close down the sites.

Hulle kan doen, reël, rondspring,appeleer en eksepsie neem net soos hulle wil, maar dit sal nooit stopgesit kan word nie.

Dit rassisme bestaan wêreld wyd en dis 'n feit soos 'n koei![/QUOTE]

Racism is a fact and cannot be changed by law, pen or punishment or any other means.

Miskien as al die rasse so verbaster dat daar net een ras bestaan, sal dit ophou.

Gesar

Hektor
5 Jun 2009, 21:47
...Miskien as al die rasse so verbaster dat daar net een ras bestaan, sal dit ophou.Probeer jy nou se Klerulinge is g'n rassiste nie:icon_eyep.

Wat my die hel in maak is die feit dat hierdie "liberaliste" ander wil voorskryf hoe hulle oor ander mense moet voel of nie. Dis 'n skending van mense se persoonlikhede....

Gertvanderlinde
6 Jun 2009, 05:55
[QUOTEKollapen said the commission would actively engage Facebook to close down the sites.

Hierdie is `n verdere bewys dat die Menseregte Kommisie `n "REGIME PUPPET" is.

Waarom het hulle nie Malema stilgemaak nie? Nie COSATU en die MKVSA oor hul rassistiese en persoonlike beledigings opmerkings teenoor Zille aangevat nie.

Burgers moet almal vertel, dat almal dit versprei...die MRK is die ANC se spreukbuis, dis al!!! Hoeveel bewyse wil mense nog he?????

HEINRICH MULLER
8 Jun 2009, 16:46
ek is bly om te sien dat die jong mense ook soos ons voel. dit gee my moed. ek het gedink ons is die laaste generasie wat so voel.

Hektor
8 Jun 2009, 20:19
ek is bly om te sien dat die jong mense ook soos ons voel. dit gee my moed. ek het gedink ons is die laaste generasie wat so voel.
Nee my maat, hierdie gedwonge integrasie gaan die jonger mense net nog meer aggressief maak. Voorheen het hulle net gehoor wat ander se, nou weet hulle uit eie ondervinding dat die "rassiste" nog al die tyd reg was.

Ridder Van Die Langpad
8 Jun 2009, 20:39
Nee my maat, hierdie gedwonge integrasie gaan die jonger mense net nog meer aggressief maak. Voorheen het hulle net gehoor wat ander se, nou weet hulle uit eie ondervinding dat die "rassiste" nog al die tyd reg was.

Hektor dit is nogal waar wat jy sê.
Ek wonder wat die persentasie jong mense is wat g@tvol is vir die dinge. En die persentasie wat maar net apaties aangaan. Dan nog die wat dit ondersteun.
Hulle het voorwaar 'n stryd.

Hektor
8 Jun 2009, 21:46
Hektor dit is nogal waar wat jy sê.
Ek wonder wat die persentasie jong mense is wat g@tvol is vir die dinge. En die persentasie wat maar net apaties aangaan. Dan nog die wat dit ondersteun.
Hulle het voorwaar 'n stryd.

Rasseintegrasie veroorsaak groot stress by tieners wat tot dwelmgebruik en ander euwels lei.

Natasha Erasmus
9 Jun 2009, 06:55
Wat dink die liberale witmense gaan gebeur as daar dinge in Suid-Afrika uitbreek, hulle gaan ook maar vermoor word net soos ons, die klomp swartes gaan beslis nie vra vra nie maar moor en doodmaak voor die voet, alles wat wit is gaan hy wil platvee en nie eers die klomp gatkruipers en slapgat witmense gaan gespaar word nie... daar wag n baie baie groot surprise op die klomp sleg witmense... Maak my woedend om te sien hoe hulle kniegies buig voor die goet. Maar nou ja niemand is so blind soos die wat nie wil sien nie so hulle moet maar vir hulle kry!!!