PDA

View Full Version : Pretoria Skou en BoereVryheid.

Bladsye : [1] 2

Barend Pienaar
31 Jul 2008, 07:44
Boere.

Ons het dit weer goedgedink om die jaar die Pretoria Skou te ondersteun en n Boerevolk stalletjie te bespreek.Hy sal presies werk soos verlede jaar.

Al wat ons vrae is dat julle aub net julle name op die lys kan sit wie kan kom help in die dag met die stalletjie.Dit gaan oor fisiese verkope en dan natuurlik die invul van ons Volksregister.
Onthou dan dat ons ook bemarking kan doen vir die 11 de Oktober en vir die 16 de Desember 2008.

Dus vrae ek sit aub. julle name op.

27 Aug.

28Aug.

29Aug.

30Aug.

31Aug.

1Sept.

2Sept.

3Sept.

4Sept.

5Sept.

6Sept.

7Sept.

Die skou begin 9 vm en sluit 9 nm.

Julle kan vir n uur of twee ure of n dag kom help.Ons moet ten minste ses wees wat die stalletjie beman andersins is ons te min.:)

Ou Sanna
31 Jul 2008, 07:52
Jammer Barend ,ek sou baie graag wou help maar is op die 18de Augustus 2008 landuit vir 'n maand, maar sal darem daar uit die verte op hooghte bly. Sterkte!

Toffie
31 Jul 2008, 07:53
Net vir interessantheid.

Wat is die houding van die skou kommitee jeens BV?

Barend Pienaar
31 Jul 2008, 07:57
Ons het n uitstekende verhouding met die Pta Skou bestuur.Waar die houding vandaan kom weet ek nie maar ons is die enigste blanke stalletjie op die skou.

Die atkv en voortrekkers en vf+ het ook verlede jaar n stalletjie daar gehad maar die spreekwoordelike winde van eensaamheid het daar gewaai.

By ons het die mense spreekwoordelik 3 diep gestaan om aankope te doen of om die V/R in te vul.

Toffie
31 Jul 2008, 08:01
Ons het n uitstekende verhouding met die Pta Skou bestuur.Waar die houding vandaan kom weet ek nie maar ons is die enigste blanke stalletjie op die skou.

Die atkv en voortrekkers en vf+ het ook verlede jaar n stalletjie daar gehad maar die spreekwoordelike winde van eensaamheid het daar gewaai.

By ons het die mense spreekwoordelik 3 diep gestaan om aankope te doen of om die V/R in te vul.

Magties, dis aangenaam om dit te verneem.

Sterkte met die reëlings.

Kantoor Tannie
31 Jul 2008, 08:57
Barend,

Ek moet net my goete nagaan, dan sal ek my naam vir jou opsit. Dit sal nie in die week kan wees nie, maar ek kan 'n Saterdag afstaan.

RICHARD B RUDDICK
31 Jul 2008, 09:36
Ek sou ook kon uit help maar ongelukkig gaan ek op my wittebrood wees daai tyd anders was ek daar.

Wieweet
31 Jul 2008, 09:51
Ek sou ook kon uit help maar ongelukkig gaan ek op my wittebrood wees daai tyd anders was ek daar.

Jou kop jou gelos, gaan jy trou???? :icon_wtf:

Geluk, nie geweet van dit nie!!!

Barend, ek sal met my vrou praat vanaand en dan terug kom na jou.

Barend Pienaar
31 Jul 2008, 10:18
Dankie julle waardeer.

sclark
31 Jul 2008, 10:28
Barnie, I can 'work' every morning as required, but unfortunately, I have to drive brats around in the afternoon from school and to extra-murals. As long as I can buzz off by 13H30.

Barend Pienaar
31 Jul 2008, 10:29
Thanxs Sclark i,ll put you on.

Rooi Jan
31 Jul 2008, 10:42
Ek sal ook daar wees. Die naweke beslis en ek behoort 'n dag of twee te kan afvat ook. Ek sien uit daarna. :D

Barend Pienaar
31 Jul 2008, 11:37
Boere.

Ons het dit weer goedgedink om die jaar die Pretoria Skou te ondersteun en n Boerevolk stalletjie te bespreek.Hy sal presies werk soos verlede jaar.

Al wat ons vrae is dat julle aub net julle name op die lys kan sit wie kan kom help in die dag met die stalletjie.Dit gaan oor fisiese verkope en dan natuurlik die invul van ons Volksregister.
Onthou dan dat ons ook bemarking kan doen vir die 11 de Oktober en vir die 16 de Desember 2008.

27 Aug.Sclark,Barend

28Aug.Sclark

29Aug.Sclark

30Aug.Sclark,Rooijan,Barend,Indiana

31Aug.Slark,Rooijan,Barend,Indiana

1Sept.Sclark

2Sept.Sclark

3Sept.Sclark,Barend

4Sept.Sclark

5Sept.Sclark

6Sept.Sclark,Rooijan,Barend,Indiana

7Sept.Sclark,Rooijan,Barend,Indiana

Julle kan vir n uur of twee ure of n dag kom help.Ons moet ten minste ses wees wat die stalletjie beman andersins is ons te min.:)

Dankie Rooijan sit jou naam op.

Ou Sanna
31 Jul 2008, 11:44
Is die plaas stal se kontak besonderhede al iewers geplaas - ek het dit nog nie tee gekom nie. Kan iemand help?
Dankie

Barend Pienaar
31 Jul 2008, 11:52
Ou Sanna ,ek soek nog die skakel maar as jy iets wil weet gooi maar.

Ou Sanna
31 Jul 2008, 12:05
Ou Sanna ,ek soek nog die skakel maar as jy iets wil weet gooi maar.

Ek wil graag vlae aankoop - hopelik is daar al 'n vyfkleur?
Dankie

warrenoliver
31 Jul 2008, 12:47
Waneer is die PTA skou, jammer ek is hier in die Kaap.

Ou Sanna
31 Jul 2008, 12:58
Waneer is die PTA skou, jammer ek is hier in die Kaap.

Hallo Daar
Sien pos "13" van hierdie draad.

warrenoliver
31 Jul 2008, 15:15
Hallo Daar
Sien pos "13" van hierdie draad.

Dankie my maat. Sal gaan kyk

Waarmaker
31 Jul 2008, 15:17
Dankie skat. As ek mag se skat dis maar my manier van praat

Jy mag se skat maar n Ou Sanna verwys na n geweer en nie n vroue naam nie.
As jy n man "skat" noem klink dit n bietjie snaaks sou ek se

Hannes Lottering
31 Jul 2008, 15:19
Dankie skat. As ek mag se skat dis maar my manier van praat

EIsh! hier kom nou vir jou n bleddie ding!
Ek maak gou "popcorn"

Die "tin hat" is op die kop!

Ek vermoed dis die eerste keer dat iemand vir Ou Sanna skat gese het! LOL!

warrenoliver
31 Jul 2008, 15:24
Hierdie blerrie voet van my. Ek sit hom aanhoudend in die verkerede plekke. LOL

Waarmaker
31 Jul 2008, 15:26
Toemaar skat, dit gebeur baie met my.

Hannes Lottering
31 Jul 2008, 15:33
Hierdie blerrie voet van my. Ek sit hom aanhoudend in die verkerede plekke. LOL

Jy kan bly wees hy het nie daardie pos gesien nie!
Gelukkig is hy af van die internet af! LOL!

warrenoliver
31 Jul 2008, 15:39
Jy kan bly wees hy het nie daardie pos gesien nie!
Gelukkig is hy af van die internet af! LOL!

Toemaar hy gaan dit nog sien kan nie die ding afhaal nie

Hannes Lottering
31 Jul 2008, 15:41

Ek dink ek moet my telefoon nommer hier los sodat julle my kan bel as hy weer op is!
Ek wil dit nie mis vir al die geld in die wereld nie! LOL!

warrenoliver
31 Jul 2008, 15:43

Daar is hy nou reg gemaak.

Waarmaker
31 Jul 2008, 15:45
Daar is hy nou reg gemaak.

Maar nou het ons jou verloen ou Warren. Ons poste is steeds daar. Jy het n "papertrail" gelos:rofl2:

warrenoliver
31 Jul 2008, 17:16
Maar nou het ons jou verloen ou Warren. Ons poste is steeds daar. Jy het n "papertrail" gelos:rofl2:

Darem kan hy nou sien ek het my fout agtergekom en reggemaak.LOL

Barend Pienaar
31 Jul 2008, 19:52
Boere sit julle name op al is dit net vir n uur of twee.

BOERLANDER
1 Aug 2008, 01:12
Sal vanaand kom opsit. Moet eers met die parool ou praat om te hoor wanneer gaan ons kan kom. Of net ek dan.

Ou Sanna
1 Aug 2008, 09:20
Jy mag se skat maar n Ou Sanna verwys na n geweer en nie n vroue naam nie.
As jy n man "skat" noem klink dit n bietjie snaaks sou ek se

Ja-nee ....nou sien ek ook hier kom 'n ding! Jy sal mos dat my ou sanna oopbars van skaamte!!!
Ek sal maar vir jou die situasie probeer red, maar ek belowe niks!

Gelukkig vir jou het Gen. C.R. de Wet darem hierdie "signature":
'Bij het Afrikaanse volk is zijn wapen zijn tweede vrouw'

Jy het sekerlik hierna gekyk met verwondering en toe die uitlating gemaak van "my skat"....indien nie?....is daar groot fout!!!!!

sclark
1 Aug 2008, 09:25
C'mon folks, put your name on the list if you have an hour or two to spare. Remember it is for a very worthy cause, and it is also a lot of fun. You get to meet so many BV members, and other interesting people!!

warrenoliver
1 Aug 2008, 10:44
Ja-nee ....nou sien ek ook hier kom 'n ding! Jy sal mos dat my ou sanna oopbars van skaamte!!!
Ek sal maar vir jou die situasie probeer red, maar ek belowe niks!

Gelukkig vir jou het Gen. C.R. de Wet darem hierdie "signature":
'Bij het Afrikaanse volk is zijn wapen zijn tweede vrouw'

Jy het sekerlik hierna gekyk met verwondering en toe die uitlating gemaak van "my skat"....indien nie?....is daar groot fout!!!!!

Jy reg dis wat ek gedoen het, jammer man.LOL

Barend Pienaar
2 Aug 2008, 08:06
Boere.

27 Aug.

28Aug.

29Aug.

30Aug.

31Aug.

1Sept.

2Sept.

3Sept.

4Sept.

5Sept.

6Sept.

7Sept.

Ek bring net weer die draad onder almal se aandag.Manne die wat nog met die pantoffel moet onderhandel kry nou klaar man.:rofl2:

Trekos1
4 Aug 2008, 07:49
Ek sal weer kom help om die stalletjie op te slaan. Sal probeer om ook 28 en 29 te help.

Rooi Jan
4 Aug 2008, 11:11
27 Aug.

28Aug. Edwin Leemans

29Aug. Edwin Leemans

30Aug. Rooi Jan

31Aug. Rooi Jan

1Sept.

2Sept.

3Sept.

4Sept.

5Sept. Rooi Jan

6Sept. Rooi Jan

7Sept. Rooi Jan

Barend Pienaar
6 Aug 2008, 17:12
Boer kom sit julle name op aub.Ons kan nie net twee of drie daar vir n dag staan nie.

Die skou is van die 9 vm tot 9 nm.Dit is laaaank.Kom help aub.

Trekos1
7 Aug 2008, 22:53
Tyd raak min. Ek weet Israeliet, Sclark, Henry, Debora en Stoffel sal ook kom help. Hulle sal nog bevestig wanneer. Wat van Deklinasie? Is daar dalk mense wie hul nommers vir ons kan gee, indien daar baie mense is. Verlede jaar was die moeilikste tye naweke gewees.

Verkope en volksregister kan nie deur een of twee mense behartig word nie. Ten minste is daar 3-4 mense nodig.

Gaan daar weer 'n sekere hoeveelheid uitstallerskaartjies aan ons gegee word?

Henry
7 Aug 2008, 23:29
Ons kom, Edwin. Israeliet, Sclark, Henry, Debora en Stoffel moet nog kyk hoe ons gaan inpas, maar ons gaan nix mis nie.
Hou maar gerus die spasie dop, en hou asb vir ons uitstallers-toegangskaartjies. Dis kritiek hierdie jaar.

Barend Pienaar
8 Aug 2008, 07:28
Ek dink ons het ses kaartjies maar sal bevestig.

Boere aub.As julle se julle wil iets doen dan is dit nou jou kans.kom help aub.

sclark
8 Aug 2008, 08:55
My name is on an earlier list for every morning from opening to 13H30. And weekend most of the day, depending on circumstances.

sclark
8 Aug 2008, 08:59
Please folks, let's have some more names on the list! Last year we were the most successful stall at the show, I kid you not. The people stand on line to hear about the volksregister and the direction we plan to take. Then they swamp us with purchases, it gets unbelieveably busy, and we need as many hand on deck as possible. I am sure I don't have to remind anyone that this is a worthwhile undertaking and it is for EVERYONES future!

Trekos1
8 Aug 2008, 09:20
Die jaar verbreek ons alle rekords! Kom ons mik vir 5 000 INSKRYWINGS!!!!

Barend Pienaar
11 Aug 2008, 19:15
El ek dink ons gaan dalk meer kry maar aub Boere kom help.Ons het alle hulp nodig!

Barend Pienaar
12 Aug 2008, 21:45
Ek klink dalk soos n afgesaagde plank maar aub die dag stap nader.Kom help aub!

Bosperd
14 Aug 2008, 15:11
Ek sal vir julle kom help die 30ste Aug.

Trekos1
14 Aug 2008, 16:54
Die advertensie se geld is oorbetaal aan radio Pretoria. Dit sal van Woensdag uitgesaai word. Dit word herhaal (10 keer spitstyd en 18 gewone tyd) tot en met 5 September.

Die uitsaaitye sal nog bekend gemaak word, maar sal ingelei word deur "...die Boer en sy roer word nooit moeg om te ploeg...". Dis 'n liedjie geskryf en gesing deur Anton Myburg.

Daar moet nog eers fondse in die reusevlagprojek se rekening inbetaal word, voordat ons die 10-11de Oktober kan adverteer.

Rooi Jan
15 Aug 2008, 10:20
Is daar niemand wat 'n paar uur kan afknyp om te kom help nie? :(

Barend Pienaar
15 Aug 2008, 12:35
Boere kom help al is dit net vir n uur of twee.Wil niemand my ontmoet nie?

Barend Pienaar
15 Aug 2008, 12:36
Dankie Bsp ek waardeer.

Trekos1
18 Aug 2008, 08:22
Gaan ons die 10-11 de se plakate ook by die stalletjie vertoon?

Barend Pienaar
18 Aug 2008, 13:48
Ons gaan dit verseker daar vertoon.

Bosperd
18 Aug 2008, 21:03
Wie kan nog die 30ste saam met my kom werk? Ek sal dit nie alleen kan doen nie? Wil julle he die volksgenote moet toustaan? Kom ons wys hulle wat is diens! Kom ons daag op in ons massa's by die stalletjie.

Barend Pienaar
18 Aug 2008, 21:15
27Aug.Barend,koos.Edwin Leemans

28Aug. Edwin Leemans,Sclark

29Aug. Edwin Leemans,Sclark

30Aug. Rooi Jan,Sclark,bosperd,Barend

31Aug. Rooi Jan,Sclark,Barend,Deklinasie

1Sept. Sclark

2Sept. Sclark,Barend,Rooijan

3Sept. Sclark,Rooijan

4Sept. Sclark,Rooijan

5Sept. Rooi Jan,Sclark

6Sept. Rooi Jan,Sclark,Barend,Deklinasie

7Sept. Rooi Jan,Sclark,Barend

Bosperd
18 Aug 2008, 21:17
Lyk my julle kort nog baie hulp vanaf 1 tot 5 September, kom mense, sit op julle name.

Ek sien ek is gelukkig nie alleen nie!

Barend Pienaar
18 Aug 2008, 21:30
:clap:Boere komaan ons het mense nodig.Sclark kan nie alleen die skou hanteer nie en sy werk ook net tot 13h00.

Rooi Jan
19 Aug 2008, 09:37
Ek sal in die aande van 2 tot 4 Sept ook kom help, so vanaf 17h00 tot toemaaktyd.

Trekos1
20 Aug 2008, 12:20
Radio Pretoria het met ons skou advertensie begin.

Ingelei deur Boer en sy roer is die uitsaaiskedule soos volg:

20, 22, 25, 26, 27, 29 (Okt) en 1 ,2 , 3, 5 Sept tussen 6h00 en 8h30
28, 4 tussen 5h00-6h00
23, 30, 1 " 8h30-12h00
20,25,27,2 " 12h00-14h00
21,26,28,3 " 14h00-16h00
20,23,26,30,1 18h30-23h00

Wat die advertensie verder uniek maak is dat dit een van Sakkie vd Merwe se laaste advertensies hier was voor hy vertrek het na Australie

Skakel gerus in, maar meer belangrik, kom kuier vir ons by die SKOU.

Die Volksaamtrek van 10-11 Okt sal ook soortgelyk geadverteer word, maar dalk kan die Boer en sy roer die heeltyd in die agtergrond speel.

Barend Pienaar
20 Aug 2008, 17:35
Boere aub wie van julle sal ons nog kan kom help.

Deklinasie
22 Aug 2008, 07:58
Alles lyk goed manne en vroue.

Sal nader aan tyd gesels oor relings van die dag / tye.

Sien daarna uit. Hierdie jaar moet beter wees as laas jaar. Die impak moet oorweldigend wees. Tyd laat die mense besef die Boere is hier en gaan nerens.

Almal moet weet ons is hier om te bly.

Sien julle by die skou.

sclark
22 Aug 2008, 08:03
Hi Deklinasie!! Howzit and all!! I hope you are going to bring my buddy along, I would love to have a good old nattter with her again! BTW, the two of us sorted out all the worries of the world, and we need to update these things, ha ha! C'mon folks, some more names on the list, we are going to have a BUMPER year at the show!

Ou Sanna
22 Aug 2008, 08:55
Dagsê Almal

Kan iemand asseblief vir ons die Plaas Stal se kontak besonderhede hier plaas?

Dankie

Barend Pienaar
22 Aug 2008, 08:58
Ou Sanna die Genl. werk hard aan ons plaasstal en hy sal binnekort opgestel wees.
Jy kan wel al die items wat ons verkoop van volgende week en Dinsdag by die Pta skou te siene kry.
SAAL C H3 en H4

Ou Sanna
22 Aug 2008, 15:04
Ou Sanna die Genl. werk hard aan ons plaasstal en hy sal binnekort opgestel wees.
Jy kan wel al die items wat ons verkoop van volgende week en Dinsdag by die Pta skou te siene kry.
SAAL C H3 en H4

Barend,

Dankie vir die antwoord...ek was onder die indruk dat die plaas stal reeds bestaan...ek het einlik gedink dit is 'n fisiese winkel waar 'n mens kan instap en goed koop. Ek is op soek na al die ou republiek vlae soos: Natalia, Goosen, Stellaland, ZAR, OVS, Voortrekkervlag/Potchefstroom vlag en die vier of vyf oorlogsvlae? Kan iemand daarmee help, of is daar iemand wat dit relatief goedkoop kan "screenprint"

Groete

Henry
24 Aug 2008, 19:43
Radio Pretoria het met ons skou advertensie begin.

Ek sal vir my 'n ander hoed moet koop.
Ek is besig om my huidige een op te eet, maar ek kou SWAAR aan hom. En soos jy op die Avatar kan sien, is die rand wreed breed. Gaan baie kou kos!

Witleeu
24 Aug 2008, 19:53
Ek sal ook graag wil help, maar nou ja- ek reken ek en ou Arend sal maar moet wag tot die BV 'n stalletjie hier in die Kaap ook oopmaak.
:icon_pidu

Arend
24 Aug 2008, 20:28
Nee jong, ek is ver van die Kaap af. Ek bly in die Republiek van Transvaal.

Trekos1
25 Aug 2008, 07:52
Ek sal vir my 'n ander hoed moet koop.
Ek is besig om my huidige een op te eet, maar ek kou SWAAR aan hom. En soos jy op die Avatar kan sien, is die rand wreed breed. Gaan baie kou kos!

Hopelik eet jy jou hoed op uit opgewondenheid, of is die advertensie nie heeltemaal aanvaarbaar nie?

Telefonies is heelwat mense in kennis gestel waaroor die stalletjie en die Volksregister gaan.

Gister het mense vanuit Ellisras geskakel om in te skryf.

sclark
25 Aug 2008, 08:14
Come folks, the show is this week and we still need more hands on deck. Please take a look at your schedule and see if you could spare a few hours somewhere to assist manning the stall.

Trekos1
25 Aug 2008, 10:57
Daar is mense van die ou "Dogter van Sion" (tans Waterberg Ark of Philidelphia Ark) wat wil kom help. Hulle is werklose mense wat vir 'n bereid is om te kom. As ons te min is, sal ek hulle gaan oplaai.

Tans word daar vir 86 Blanke mense behuising en kos gegee. Die Ark is teen die voet van die Magaliesberge, net buite Pretoria oppad na Brits.

Dra asb hierdie mense (veral die vrouens en kinders) in jul gebede op.

Stoffel
25 Aug 2008, 21:55
Woensdag 27Aug.Barend,koos.Edwin Leemans, Debora, middag=Stoffel

Don 28Aug. Edwin Leemans,Sclark

Vry 29Aug. Edwin Leemans,Sclark, middag=Debora +Stoffel

Sat 30Aug. Rooi Jan,Sclark,bosperd,Barend,middag=Debora+ Stoffel

Son 31Aug. Rooi Jan,Sclark,Barend,Deklinasie

Maan 1Sept. Sclark,

Dins 2Sept. Sclark,Barend,Rooijan,

Woens 3Sept. Sclark,Rooijan,Debora

Don 4Sept. Sclark,Rooijan

Vry 5Sept. Rooi Jan,Sclark,middag=Debora

Sat 6Sept. Rooi Jan,Sclark,Barend,Deklinasie, Debora en Stoffel

Son 7Sept. Rooi Jan,Sclark,Barend

Trekos1
26 Aug 2008, 20:31
Vanjaar geniet ons stalletjie weer die beste beskerming by die skou. Twintig tree van ons af (aan die VOORKANT) is die SAPS met 'n helikopter wat deel van hul uitstalling maak!

Dankie vir die hulp vandag met die oprig van die Boerevolk se stalletjie. Julle is TOPS!

More sal ons foto's plaas, dan kan die wat nie daar kan wees, sien hoe ons stalletjie in saal C lyk. (Vandag se foto's is nie mooi nie).

francois.conradie
26 Aug 2008, 20:40
Ek is lekker nuuskierig!

Barend Pienaar
26 Aug 2008, 20:53
Ek is nou net terug van n laaaaaaaaaaaaaaang dag.Ons stalletjie is tops.Baie dankie aan Minnie vir die versierings.

Boere julle moet ons aub kom help.Ons het baie plek voor en langs die stalletjie.Ons kan hordes inskryf.

sclark
27 Aug 2008, 07:14
Today is the day! The show opens and the Boere are THERE!! Come and visit, drag your friends and family there, and let's get this wheel rolling with the speed of many antelope!

Toffie
27 Aug 2008, 07:53
Sterkte julle!!

Mag julle poging sommer baie suksesvol wees!!!!!!

Ek dink aan julle!

Trekos1
27 Aug 2008, 11:46
Skou raak bedrywig!!!

Plaas Japie
27 Aug 2008, 12:16
Wens Ek Was Daar !

Ou Sanna
27 Aug 2008, 13:25
Hoe lank hou die skou aan mense?

Groete

sclark
27 Aug 2008, 14:19
Hi everyone, back from working the morning shift at the show and it is going very well so far. The folks are keen to hear our story, and we are getting them on the Volksregister, so we are moving forward. The stall is lovely, and the people all walk past wide-eyed! Probably haven't seen the Vierkleur in ages. To the Free State folks, yes the Free State flag is there too. An old Oom got me on a spot with all his questions, turns out he is very knowledgeable on our history! Whew, got the answers to the questions correct (was sweating...), and then he filled in the forms with a smile! Another family came by and filled the forms in, but what a sad story. The elderly parents (born 1938), were at Kalefong hospital to visit a family member, and they were attacked. The Oom is in a wheelchair as a result of the attack, he was stabbed 14 times, and the Tannie cannot use her right hand as a result of the injuries she sustained, heartbreaking! But on a more positive note, it is going really well. Just again an appeal to those who can help, please do. We are going to be swamped the weekends, and we need more help! Ou Sanna, the show ends 07 September, and the Boere are making a BIG impact!

muffinman
27 Aug 2008, 22:31
Wish I could help out sclark, unfortunately I am out of the country right now otherwise I would surely help. I met you at the last Pretoria show, you're that gorgeous blonde aren't you?.

Stoffel
27 Aug 2008, 23:42
Vir diegene wat wil sien hoe ons stalletjie lyk, hier kom dit.......
http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/Pretoria%20Skou%20en%20Boerevryheid/Pretoria%20Skou%202008/20080827KindersenPretoriaskou013.jpg

Stoffel
27 Aug 2008, 23:44
Besige meisies skarrel om alles gereed te kry vir die eerste gaste..... (Die blond Sclark en Debora)....
http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/Pretoria%20Skou%20en%20Boerevryheid/Pretoria%20Skou%202008/20080827KindersenPretoriaskou015.jpg

Stoffel
27 Aug 2008, 23:53
Die eerste dag van die skou was baie stil. Ten spyte daarvan, is amper elke persoon wat by die Boerevolk se stalletjie aangedoen het, op die Volksregister ingeskryf!!
76 vir die dag!!!

More (Donderdag) het ons asseblief nog mense nodig. Kontak vir Edwin of Barend as jy selfs net vir n gedeelte van die dag kan kom help!!!

Boeregroete,

Stoffel

Genl C R de Wet
28 Aug 2008, 07:24
Die fotos lyk puik.
Boere, ek het n oproep van Dr. Lets gehad - hulle het nog hande nodig, die mense is baie en die hande min!!

Stoffel
28 Aug 2008, 07:37
Wie kan vandag kom help?? Al is dit net vit n paar uur, asseblief kontak vir Edwin by:0836452771.

Vir more en die naweek het ons meer mense se name op die lys, maar naweke is die toeloop baie groot en gaan elke helper tel.

Kom help en voel deel van die Boerevolk!! Ek kan julle verseker dat dit n baie heerlike ervaring is om waar te neem hoe die mense met verbasing en trots by die stalletjie gaan stilstaan!!
Dis amper asof hulle dit nie kan glo dat daar so n stalletjie bestaan nie!!!

Boeregroete,
stoffel

Genl C R de Wet
28 Aug 2008, 08:34
As daar enige persone beskikbaar is kontak asb vir Edwin: 0836452771

subie
28 Aug 2008, 09:28
Dankie vir die fotos dit lyk baie goed.

Henry
28 Aug 2008, 09:34
Fotos vertoon puik. Die stalletjie lyk interessant, ordelik, en netjies. Dankie aan almal. Ek sal later bietjie kom help.

Trekos1
28 Aug 2008, 09:45
More Boere!!! Vandag gaan ons oor na tweede rat. Die nommer 1 Afrikaanse webwerf gaan kook!!

Groete

Genl C R de Wet
28 Aug 2008, 09:55
Edwin
Ek het klaar die fotos sommer in die Hoofblad skakel ook geplaas.
Onthou egter dat die Voorblad net met Firefox werk op die stadium.

Die skakel sal egter oopmaak van hier:
Pretoria Skou 2008 (http://www.boerevryheid.co.za/cms/index.php?page=pretoria-skou-2008)
Reuse Vlag Projek (http://www.boerevryheid.co.za/cms/index.php?page=reuse-vlag-projek)
Reuse Vierkleur: Slikaatsnek (http://www.boerevryheid.co.za/cms/index.php?page=vierkleur-silkaatsnek)

Sterkte aan almal!

Boeregroete
Jacques

francois.conradie
28 Aug 2008, 10:47
Baie, baie geluk mense!!! Dit lyk uitstekend!!! Jul kan vir seker baie trots wees op julself!!!

Vlamme
28 Aug 2008, 10:54
Dit lyk pragtig!! Wens ek kon daar gewees het en nie hier by die vervelige werk nie!!

:icon_pidu

sclark
28 Aug 2008, 15:31
A good morning at the show again. Quite a few entries on the Volksregister (30 odd by 13H00, if I remember correctly). Strange how we don't have to 'sell' the point to the people, they listen and grab a pen!! It's great! One black guy came up to the stall and looked at one of the Boshemde, and asked for the price. Bearing in mind, it has 100% Boer embroidered on the one side and the Vierkleur on the other! I tell him the price, and with a huge grin he says (I kid you NOT), "Ek wil een he wat se 100% K........ met daai vlag!" I nearly fell over! Talk about being at a loss for words!! I said come back tomorrow, and had a laugh, what else could I say! A good atmosphere in general and we are making headway towards our goal!

francois.conradie
28 Aug 2008, 15:36
sclark, That is brilliant!!! Make him one and charge him 7 times the original price...

sclark
28 Aug 2008, 15:40
sclark, That is brilliant!!! Make him one and charge him 7 times the original price...

FC, clearly great minds think alike!!!:rofl: Quite frankly I think I can say without reservation that I now have heard it all!!

Kryger
28 Aug 2008, 15:49
Suelene, ek dink hy is jare terug, hard deur die wit baas gehelp (met 'n bossie opgerolde bene teen die voorkop). Hy onthou dit, en dit se vir hom dat ons baas is, en dat die land sonder ons geskroef is. Hy wil weer terug gaan na die ou dae.

sclark
28 Aug 2008, 15:56
Suelene, ek dink hy is jare terug, hard deur die wit baas gehelp (met 'n bossie opgerolde bene teen die voorkop). Hy onthou dit, en dit se vir hom dat ons baas is, en dat die land sonder ons geskroef is. Hy wil weer terug gaan na die ou dae.

Lyk my hulle is net so gaai-vol soos ons! Maar, ek kon my ore nie glo nie! Wat gaan ek se as hy wel more terug kom?????:rofl:

nieuwoudtrl
28 Aug 2008, 15:59
A good morning at the show again. Quite a few entries on the Volksregister (30 odd by 13H00, if I remember correctly). Strange how we don't have to 'sell' the point to the people, they listen and grab a pen!! It's great! One black guy came up to the stall and looked at one of the Boshemde, and asked for the price. Bearing in mind, it has 100% Boer embroidered on the one side and the Vierkleur on the other! I tell him the price, and with a huge grin he says (I kid you NOT), "Ek wil een he wat se 100% K........ met daai vlag!" I nearly fell over! Talk about being at a loss for words!! I said come back tomorrow, and had a laugh, what else could I say! A good atmosphere in general and we are making headway towards our goal!

We the racist Boere have overlooked one very important factor.

If we can destinguish between right and wrong we will have won half the battle.

If a black man can say that he is willing to pay for a shirt with those words and the flag, accepting that he is not just mocking you, then he is also a Boer generation k......

Any way, back to my point. I think that there are many blacks that will fight with us, it is not new that many of them have said before that they were better off in the apartheid years.

So say for interest sake there is a 1% of them that will be willing to fight the battle on our side, that will mean that there will be more of them fighting on our side then there will be of us.

nieuwoudtrl
28 Aug 2008, 16:01
Lyk my hulle is net so gaai-vol soos ons! Maar, ek kon my ore nie glo nie! Wat gaan ek se as hy wel more terug kom?????:rofl:

Jy moet die hemp bestel maar die vervaardiger is te besig om dit vandag te kon maak.

Maak een en hou dit daar sodat hy dit kan koop.

Barend Pienaar
28 Aug 2008, 21:03
Se vir hom dat die vervaardiger nie die hemp kan maak nie aangesien ons nie die woord mag gebruik nie.Daar was verlede jaar drie van hulle by die stalletjie met die versoek.HY is soontoe gestuur.

Mens op n lekker noot ons het regtig ekstra mense nodig.As julle jul weg kan oopsien kom help aub.

Trekos1
28 Aug 2008, 21:24
Goeie nuus julle!!!!!! "Ons vir Jou" versier nou ook ons stalletjie.

So effe in die stilte is daar met Sean Else en Deon Opperman relings getref om die "Ons vir Jou" so 'n effense hupstoot met hul avdertering te gee. Daar sal more oral op die skou plakate en pamflette versprei word.

Omdat "Ons vir Jou" ons geskiedenis so op die mou dra, word hulle as bondgenote.
beskou.

Waarskynlik teen more behoort bg ONS WEB TE KOM BESOEK, en dalkies ons stalletjie by die skou!!!!! Daar sal verder op die Ons vir Jou draad hieroor gepraat word

Vandag is meer as honderd mense ingeskryf. Die helfte vd metropolisie ook!!

francois.conradie
28 Aug 2008, 21:27
Edwin, dit is fantastiese nuus!!!!!! Uitstekend!!!!! Ons Boere is al meer besig om die pad saam te stap!!!! Hoe breebors sit ek nou!!!!

Henry
28 Aug 2008, 21:34
Mooi so, Boere!

Trekos1
28 Aug 2008, 21:44
[QUOTE.[/QUOTE]Hier is die foto van ons stalletjie met die plakaat van "Ons vir Jou"

3432

noordoos
28 Aug 2008, 21:48
[QUOTE.Hier is die foto van ons stalletjie met die plakaat van "Ons vir Jou"

3432[/quote]

Verbeel ek my of is daai t-hemde aan die regterkant pienk:icon_wtf:

Barend Pienaar
28 Aug 2008, 21:50
Dit is vir ons Boere meisietjies.

noordoos
28 Aug 2008, 21:54
Dit is vir ons Boere meisietjies.

Dankie tog!

Ek het vergeet van hulle. Jammer meisies, sal nie weer nie!:angel7:

Toffie
28 Aug 2008, 21:55
Edwin,

Dit lyk goed! Spiekeries!

Baie geluk aan julle!

Trekos1
28 Aug 2008, 22:35
Dankie Toffie, en raai wat?

As Deon Opperman 'n paar kaartjies sou skenk, wil graag dit aan die dames wat die reuse vlag met die hand gemaak het gee. Dit sal hopelik 'n blyk van waardering vir hul moeite wees. Ek skuld die dienssentrum in Brits ook nog geld, en hopelik is daar vir hul bestuur ook 'n paar kaartjies.

Julle moet more mooi met mekaar praat...ons wil nie ons spesiale besoekers wegjaag nie!

Ek wil graag voorbrand begin maak. Hierdie is 'n oop kletskamer, en word nie deur enige poletieke of geloofsdominasie bestuur nie. So asb, ons ge-eerde besoekers, julle sal dalk sulke aantygings van hierdie weblad telefonies of per e-pos ontvang. Moet julle asb nie daaraan steur nie. Ons is al gewoond daaraan.

Ons is maar gewone Boere asook Afrikaners wat ons geskiedenis en Geloof in ons Vader en Volk op ons harte dra!!

Geniet julle besoek, en sterkte met die opvoering!!!!!!

Trekos1
29 Aug 2008, 06:51
Vandag en die naweek gaan die skou begin lewe. As daar mense is wat kan kom help, kontak my, ek het gratis skoukaarjies. Bring net 'n ID foto saam.

Van ons ouens kry al blase op ons tonge van die baie praat.

Barend Pienaar
29 Aug 2008, 07:34
Jy kry blase want jy praat en praat en praat en prat en praat.

Mense kom help aub oor naweke is dit dol op die skou.

Bosperd
29 Aug 2008, 12:58
Die Berglaer sal Vrydagaand 5 September die stalletjie beman vanaf ongeveer 4uur. Ons daag ander laers uit om ook elkeen 'n aand te vat om die stalletjie te beman.

Stoffel
29 Aug 2008, 13:12
Die Berglaer sal Vrydagaand 5 September die stalletjie beman vanaf ongeveer 4uur. Ons daag ander laers uit om ook elkeen 'n aand te vat om die stalletjie te beman.

Bosperd,

Dis n briljante gedagte.
die Lemoenboomlaer sal vanmiddag vanaf 15h00 daar wees, asook van ons lede more
Stoffel.

Stoffel
29 Aug 2008, 13:14
Edwin
Ek het klaar die fotos sommer in die Hoofblad skakel ook geplaas.
Onthou egter dat die Voorblad net met Firefox werk op die stadium.

Die skakel sal egter oopmaak van hier:
Pretoria Skou 2008 (http://www.boerevryheid.co.za/cms/index.php?page=pretoria-skou-2008)
Reuse Vlag Projek (http://www.boerevryheid.co.za/cms/index.php?page=reuse-vlag-projek)
Reuse Vierkleur: Slikaatsnek (http://www.boerevryheid.co.za/cms/index.php?page=vierkleur-silkaatsnek)

Sterkte aan almal!

Boeregroete
Jacques

Baie dankie generaal, dis baie mooi!

Trekos1
29 Aug 2008, 13:35
Ons sal die area wat ons 10-11 Okt huur, moet vergroot. Daar gaan baie meer stalletjies vertoon word. 'n Motorfietsgroep wat teddiebere ens verspei gaan ook heelwat motorfietse hierheen bring.

Gaan ons voort met die Boerboel skou?

Ogriet
29 Aug 2008, 17:00
Ai wens ek was ook daar, dankie aan elkeen wat so getrou sy kant bring. Die stalletjies is soos Toffie sê: "spiekeries", dankie ook vir die foto's. Sterkte met die naweek se stormloop.

Trotse Boere groete.

Stoffel
29 Aug 2008, 22:15
Vanaand is ek nukkerig!!!

Ons was vandag slegs vier persone per skof teenwoordig.
die mense het ons so oorval dat ons net nie kon voor bly om te help nie. Baie het verby geloop agv tekort aan mense wat help.
Elkeen wat in die Pretoria omgewing bly en nie kom help het nie, beskou jouself as uitgetrap!!!
Ons het vandag 240 mense geregistreer en drie keer soveel het verbygestap!!!
Hierdie vroutjie het haarself n rooinek genoem, maar nogtans geregistreer:

http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/P1060731.jpg

Toffie
29 Aug 2008, 22:17
Ai, dis jammer, maar toemaar, as hulle regtig ernstig is, sal hulle môre weer kom.

Ek wens ek het daar naby gebly, dan was ek verseker daar.

BOERLANDER
29 Aug 2008, 22:22
Vanaand is ek nukkerig!!!

Ons was vandag slegs vier persone per skof teenwoordig.
die mense het ons so oorval dat ons net nie kon voor bly om te help nie. Baie het verby geloop agv tekort aan mense wat help.
Elkeen wat in die Pretoria omgewing bly en nie kom help het nie, beskou jouself as uitgetrap!!!
Ons het vandag 240 mense geregistreer en drie keer soveel het verbygestap!!!
Hierdie vroutjie het haarself n rooinek genoem, maar nogtans geregistreer

Hallo Stoffel. Soos jy kan sien is ek op die internet. Dit beteken net een ding, ek is by die bleddie werk. Ongelukkig het vanjaar se dae nie saam gespeel nie, en die waffer baas wou my nie n dag of twee verlof gee nie. Anders was ek daar beslis.

En daai kan n rooi nek wees, maar hulle is blank en dit tel in my boekie. Pragtige mense daai.

Ps, die knetters wat nie wou wag nie is afrikaners, en wou nie registreer nie - eat your heart out - Gezina.

Toffie
29 Aug 2008, 22:25
eat your heart out - Gezina.

Roer jy alweer?

BOERLANDER
29 Aug 2008, 22:37
Roer jy alweer?

My 4000 ste pos.

Hoe ken jy my Toffie ? Ek is mos n soet outjie.

Toffie
29 Aug 2008, 22:39
My 4000 ste pos.

Hoe ken jy my Toffie ? Ek is mos n soet outjie.

Genade!

Ek sien dit noueers.

Dankie dat ek dit met jou kon deel.

Baie geluk!

Henry
29 Aug 2008, 22:42
Ek en Matruh sal Saterdag kom help.

Kom ons skryf die volksregister vol!

BOERLANDER
29 Aug 2008, 22:43
Genade!

Ek sien dit noueers.

Dankie dat ek dit met jou kon deel.

Baie geluk!

Dankie ou maat, ek moet viagra drink om my vingers reguit te kry. :icon_wtf:

Stoffel
29 Aug 2008, 23:13
Debora in diep gesprek met hierdie man en vrou. Sy (die vrou) noem haarself n Boerenooi wat n Ingelsman (makgemaakte Kakie) ingebreek het. Albei het op die Boerevolksregister geregistreer:

http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/P1060733.jpg

Stoffel
29 Aug 2008, 23:20
Hier kan julle sien , die stalletjie is leeg en die "bedienaars" spring letterlik rond!!!

http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/P1060734.jpg

Stoffel
29 Aug 2008, 23:22
Een ding kan ek getuig en dis dat die gesindheid van die mense 100X beter is as verlede jaar!!!
http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/P1060736.jpg

RICHARD B RUDDICK
30 Aug 2008, 00:41
Sien julle die 6de ek is daar om te gaan kyk.

Swartkruit
30 Aug 2008, 10:18

Wel... Tik my om met 'n veertjie...

For you, in Brits, sclark... M@er me over with a feather... :rofl2:

Swartkruit

Scrooge
30 Aug 2008, 10:35

:rofl:GET HOLD OF HIM AND HOLD ONTO HIM TILL I GET THERE....PLEASE!!!!!!!!!.

Would like to start a breeding colony with him...:rofl::rofl2:

sclark
30 Aug 2008, 14:33
Over 300 folks registered by 14H00! A phenomenal success, truely, and a BIG pat on the backs for the Boere. We also had a good turn-out of helping hands, and managed to get most who walked by to register. This wheel is not only rolling, it is starting to gallop at an amazing speed. To those who feel not enough or not much is being done, put your hearts and minds at rest as much is being achieved. Another fallacy about us not being able to stand together, I did not see or experience any of this amongst the people, nothing whatsoever. We were as one, it is an amazing experience, and we can be proud of ourselves as a 'Volk'. They came in all shapes and sizes and age groups! Weary, weather-beaten, but the spirit within them is strong and hopeful, and we are giving them a vehicle to move forward and a voice to express themselves. WELL DONE BOERE!!!

subie
30 Aug 2008, 17:02
Some good news in dark times.

Ben Geldenhuys
30 Aug 2008, 20:49
Hallo Stoffel. Soos jy kan sien is ek op die internet. Dit beteken net een ding, ek is by die bleddie werk. Ongelukkig het vanjaar se dae nie saam gespeel nie, en die waffer baas wou my nie n dag of twee verlof gee nie. Anders was ek daar beslis.

En daai kan n rooi nek wees, maar hulle is blank en dit tel in my boekie. Pragtige mense daai.

[B]Ps, die knetters wat nie wou wag nie is afrikaners, en wou nie registreer nie - eat your heart out - Gezina.

Dankie tog, ek is bly my volk registreer nie saam met Jode en Ingilse nie!

Stoffel
30 Aug 2008, 23:38

[B]Ps, die knetters wat nie wou wag nie is afrikaners, en wou nie registreer nie - eat your heart out - Gezina.

Gezina Kruger, aka Ben Geldenhuys, aka Verbande Transvaler, aka Onder Voorsitter van die Verkenners, aka sekretaris van die Afrikaner Front,

Terwille van duidelikheid: Vertel en definieer asb vir ons wie is "jou Volk" waarvan jy praat.

Stoffel.

Stoffel
30 Aug 2008, 23:59
Vriende en Volksgenote,

Eerstens baie dankie op die reaksie na ons n beroep op almal gedoen het om te kom help.
Daar was regtig baie mense wat vir n ruk hul kant kom bring het.
Van die mense wat kom help het is die volgende:

(as ek iemand uitlaat, vul aan asseblief)

Suellene Clark, Edwin Leemans en Elrie, Lwellyn, Deklinasie en sy Vroutjie, Marina en Pieter Braak, Henry en Matru Pinkham, Andre de Beer, Johan (Rooijan ) Coetzer, Kosie Visser en sy vrou en twee kinders, Barend en sy twee dogters met twee maatjies van die CVO skool Nylstroom (help asseblief met die name), Stoffel en Debora, Die witkop jongman (wat die meeste meisies ingeskryf het) Verskoon dat ek nie almal se name onthou nie, vul die lys aan asseblief!!!

Baie dankie vir elkeen se insette!!

Stoffel

Stoffel
31 Aug 2008, 00:14
Die vorige rekord (by laasjaar se Pretoria skou) was die laaste Sondag= 701 registrasies.

Ons het vandag 800 lede geregistreer, n nuwe rekord!!!
Baie dankie en baie geluk aan almal wat deel daaraan gehad het!!

Ons trek reeds oor die 1200 lede wat by die huidige skou geregistreer het.

Stoffel
31 Aug 2008, 00:17
Hierdie vyf Jong Boertjies, was die helde en heldinne van die dag.!!! Jy het net nie n kat se kans gehad om by hulle verby te loop, sonder om te registreer nie!!!
Ruline(?), Megan, Tiaan, Jolene en Christie.

http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/20080830Pretoriaskou014.jpg

Stoffel
31 Aug 2008, 00:22
So onder die Strydvlag, het dit soms woes gegaan en het almal hul hande vol gehad om aan elkeen die nodige aandag te skenk!

http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/20080830Pretoriaskou021.jpg

Stoffel
31 Aug 2008, 00:24
n Trotse Janse van Vuuren Boerseun, is lid nommer 702 wat vandag registreer en steek daardeur die vorige rekord vir een dag verby. Sy maat, nommer 703 lyk ewe trots!!

http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/20080830Pretoriaskou026.jpg

Stoffel
31 Aug 2008, 00:26
Die gees en die atmosfeer was so heerlik dat almal wat daar aangedoen het, onmiddelik tuis gevoel het.

http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/20080830Pretoriaskou024.jpg

Stoffel
31 Aug 2008, 00:29
Uit n ander hoek gesien.....

http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/20080830Pretoriaskou019.jpg

Stoffel
31 Aug 2008, 00:39
Ons het ook besef, dat daar n nuwe generasie Boerevolk ontstaan het....
almal ry nie meer op perde nie, sommiges ry op Harley's...

http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/20080830Pretoriaskou003.jpg

http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/20080830Pretoriaskou005.jpg

Die volledige album is te sien by:
http://s169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/

LID 5876
31 Aug 2008, 06:49

Gezina Kruger, nou wie sien JY as JOU VOLK. Glo nie dat Jode sal registreer nie, maar wel Engelse Boere.

Wonder net uit watter g@t kruip jy, met die gesindheid wat jy openbaar ?

LID 5876
31 Aug 2008, 07:49
Wens ek kon deel wees van die partytjie. Dit lyk of dit net lekker kan wees. Mooi gedaan mense. Trots op julle.

Stoffel
31 Aug 2008, 08:21
Hier staan ook van die "nuwe generasie'. Hulle knip nie meer hulle hare borselkop nie!!!

http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/20080830Pretoriaskou002.jpg http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/20080830Pretoriaskou001.jpg

Maar, hulle beskou hulleself as deel van die Boerevolk en het geregistreer!!

Hier staan hulle (die nuwe generasie) tussen lede van die vorige generasie......
http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/20080830Pretoriaskou008.jpg

wasklip
31 Aug 2008, 08:50
Ek is vanoggend so dankbaar oor al die registrasies en veral oor die jongmense,dit het trane na my oe gebring.

Dankie aan elkeen wat hulle tyd vir die groot saak gee.

Hou julle oe op Jesus.:)

BOERLANDER
31 Aug 2008, 09:06
Sien ou Barend vat ook maar versigting aan die jonge dames, seker bang een van hul judo hom :rofl:

sclark
31 Aug 2008, 09:09
Sien ou Barend vat ook maar versigting aan die jonge dames, seker bang een van hul judo hom :rofl:

Do you blame him?? Those blokes are tough, I mean......TOUGH! But, then again I wouldn't push Barend too far either come to think of it:rofl:

BOERLANDER
31 Aug 2008, 09:10

Ps, die knetters wat nie wou wag nie is afrikaners, en wou nie registreer nie - eat your heart out - Gezina.

Ben, het nog nooit n kwarrel met jou gehad nie, maar jou negatiewe houding is besig om een te veel te word. As BV so teen jou beginsels is, en indruis teen waarvoor jy staan. Waarom dan hier rondhang ? Dit is net iets wat my "ticle"

BOERLANDER
31 Aug 2008, 09:12
Do you blame him?? Those blokes are tough, I mean......TOUGH! But, then again I wouldn't push Barend too far either come to think of it:rofl:

BLOKES, WITCH BLOKES are you talking about girl. Those are two young dames, not BLOKES. :rofl: :rofl: :rofl::icon_wtf:

sclark
31 Aug 2008, 09:15
BLOKES, WITCH BLOKES are you talking about girl. Those are two young dames, not BLOKES. :rofl: :rofl: :rofl::icon_wtf:

:icon_wtf: Oh Dear! Guess who is going to get judo thrown today................

BOERLANDER
31 Aug 2008, 09:17
:icon_wtf: Oh Dear! Guess who is going to get judo thrown today................

You are forgiven sclark, understand listening everyday to Edwin when he is on the roll and talking a lot, anybody will go a little bitt dillies. :icon_pidu

Ogriet
31 Aug 2008, 09:50
Baie geluk, die stalletjie is `n reuse sukses. Dankie aan elkeen wat opoffer.

Al hoe meer oë gaan oop.

VOORWAARTS, ONS VRYHEID WINK!

Xboers
31 Aug 2008, 09:55
Gezina Kruger, aka Ben Geldenhuys, aka Verbande Transvaler, aka Onder Voorsitter van die Verkenners, aka sekretaris van die Afrikaner Front,

Terwille van duidelikheid: Vertel en definieer asb vir ons wie is "jou Volk" waarvan jy praat.

Stoffel.

Stoffel, nie om namens Ben te antwoord nie, maar kyk na wat een van die organisasies wat jy vermeld verkondig en dan besluit jy of die "Onder Voorsitter" die organisasie se riglyn gestand doen.

[QUOTE]
VERKENNERSBEWEGING VAN SUID-AFRIKA

1. WIE EN WAT IS DIE VERKENNERSBEWEGING?

Die Verkenners is die enigste ware en suiwer kultuurorganisasie waaraan die
Boerevolk se mans kan deelneem.
Hierdie beweging is gestig met die uitsluitlike doel om diensbaar te wees aan ons
Skepper, die Drie-enige God en om in diens te staan van die Boerevolk.

http://www.verkenners.org.za/Dokumentasie/Verkenners%20Bekendstelling.pdf

Word BV deur die Verkennersbeweging ondersteun?

Johan Nel
31 Aug 2008, 11:47
Pro Nazi,

Ek het vir jou 'n e-mail gestuur. Ek is net bang ek het dit verkeer gedoen, dit is hoekom ek dit sommer vir jou hier sê.

Groete
Johan

Bosperd
31 Aug 2008, 16:35
Lekker ontspoor ons weer die draad. Skies mense en Kantoor Tannie. :icon_spri

Ja, jy sal maar in jou spore moet trap!

Ek het gister by die skou gewerk. Dit was die eerste skou waar ek gaan help het. Dit is 'n ware belewenis. Die mense wat daar was in die BV stalletjie..........oo henetjietog! Geen boer het die kans gehad om daar weg te kom nie. Hulle is ge-agtervolg totdat hulle die vorms geteken het.

Ons webwerf plakkers en volksaamtrek pamflet het onmiddelik hulle aandag getrek, en voor hulle hulself kon keer, staan hulle met 'n vorm in die hand, besig om te skryf!

Selfs die mense wat kamtig so haastig was is gestop en as jy sien, dan sit hulle op 'n stoeltjie voor die stalletjie.

Hoe lekkerrrrrrrrrrrr!

BOERLANDER
31 Aug 2008, 17:13
Ja, jy sal maar in jou spore moet trap!

Ek het gister by die skou gewerk. Dit was die eerste skou waar ek gaan help het. Dit is 'n ware belewenis. Die mense wat daar was in die BV stalletjie..........oo henetjietog! Geen boer het die kans gehad om daar weg te kom nie. Hulle is ge-agtervolg totdat hulle die vorms geteken het.

Ons webwerf plakkers en volksaamtrek pamflet het onmiddelik hulle aandag getrek, en voor hulle hulself kon keer, staan hulle met 'n vorm in die hand, besig om te skryf!

Selfs die mense wat kamtig so haastig was is gestop en as jy sien, dan sit hulle op 'n stoeltjie voor die stalletjie.

Hoe lekkerrrrrrrrrrrr!

Dit is n belewenis. Veral om Edwin dop te hou wanneer hy lostrek. Baie jammer ek kon nie die jaar daar uitkom nie. Maar die lekker die keer vir julle los.

Barend Pienaar
31 Aug 2008, 19:40
Mense ek het nou net by die huis aangekom na 2 vermoeiende dae by die skou.Ek is uiters trots om aan te kondig dat ons vandag weer 400 + mense ingeskryf het.

Die lekkerste vir my bly om mense te vertel wat ons doen en dat die onverbloemde trots in hulle swel as hulle ons vlag sien en dit wat ons probeer doen.Ek wil aan al ons nuwe lede dankie se vir die tyd wat hulle afstaan om ons forms in te vul.
Daar rus wel n groot taak op ons as beweging om hierdie mense in ons geledere te aanvaar en hulle tou wys te maak.
Moenie dat onbesonne dade en woorde hulle laat afskrik van dit wat ons doen nie.

LMGA*
31 Aug 2008, 21:00
Mense ek het nou net by die huis aangekom na 2 vermoeiende dae by die skou.Ek is uiters trots om aan te kondig dat ons vandag weer 400 + mense ingeskryf het.

Die lekkerste vir my bly om mense te vertel wat ons doen en dat die onverbloemde trots in hulle swel as hulle ons vlag sien en dit wat ons probeer doen.Ek wil aan al ons nuwe lede dankie se vir die tyd wat hulle afstaan om ons forms in te vul.
Daar rus wel n groot taak op ons as beweging om hierdie mense in ons geledere te aanvaar en hulle tou wys te maak.
Moenie dat onbesonne dade en woorde hulle laat afskrik van dit wat ons doen nie.

Kakebeenhoogte of Roepersfontein?

Soli Deo Gloria

Toffie
31 Aug 2008, 21:11
LMGA,

Ek is nou nie by nie.

Wat probeer jy sê?

francois.conradie
31 Aug 2008, 21:42
Toffie, ek sukkel self met daardie een?

Scrooge
1 Sep 2008, 07:31
Barend en Kie, ek moet julle gelukwens met wat julle daar by die skou verrig. Dit is fantasties om te sien hoe die mense werklik reageer. Die uitstalling is werklik puik gedoen.

BOERLANDER
1 Sep 2008, 07:40
Kakebeenhoogte of Roepersfontein?

Soli Deo Gloria

Seker maar omdat hy nie deel voel van die ons nie. :icon_wtf:

Barend Pienaar
1 Sep 2008, 07:51
Die doel van Boerevryheid is om ONS Volk bymekaar te maak.BOEREVRYHEID is n universele terme wat deur almal aanvaar word.Maw.Dit beteken dat ONS saam moet werk om ONS Vryheid te bewerkstellig.

En nee dit is Nylstroom in die Ntvl.

Xboers
1 Sep 2008, 08:10
Dalk was die bedoelling maar net:

Soli Deo Gloria

Toffie
1 Sep 2008, 08:17
Net vir interessantheid

Soli Deo gloria is one of the five solas propounded to summarise the Reformers' basic beliefs during the Protestant Reformation; it is a Latin term for Glory to God alone.

"SDG" at the end of a G. F. Handel manuscriptThe emphasis was allegedly in contradistinction to the teaching of the Roman Catholic Church of the day.

The doctrine states essentially that everything that is done is for God's glory to the exclusion of humankind's self-glorification and pride. The idea is that Christians are to be motivated and inspired by God's glory and not their own.

Soli Deo gloria is the motto of the Brotherhood of Saint Gregory, a Christian Community of friars of the Episcopal Church founded within the Anglican communion in 1969.

The Baroque composer Johann Sebastian Bach appended the initials "SDG" at the end of the musical manuscripts of each of his cantatas[1] and, indeed, many other works. This dedication was also used by his contemporary George Frideric Handel (see image on right).

The 16th century Spanish mystic and poet St. John of the Cross used a similar phrase, Soli Deo honor et gloria, in his Precautions and Counsels.

Scrooge
1 Sep 2008, 10:54
Die wat nie by die skou was...kom daar uit asseblief...die manne en manninne het regtig baie moeite gedoen.
http://i249.photobucket.com/albums/gg239/scrooge001_2008/ABCD0009.jpg

Trekos1
1 Sep 2008, 11:14
Scrooge dankie vir jou hallo se by die skou. Ek wil jou ook bedank vir die baie papier wat vir ons gegee het!!!!! Ons gaan al daardie gebruik om vorms te druk. Daar is van hulle aan Filedelfia se ark gegee. Die mense is baie dankbaar daarvoor.

Sclark is spyt sy het julle gemis.

Trekos1
1 Sep 2008, 12:53
More (Dinsdag) gaan ons mense benodig by die stalletjie. Is daar dalk mense wat kan kom help. Veral vanaf 12h00.

Ria Graaff
1 Sep 2008, 13:25
Baie dankie vir wat julle mense daar by die skou doen. My hartjie is seer omdat ek nie daar kan wees nie, maar een van die dae sal ek ook my deel kan doen.

Ria

voortrekker
1 Sep 2008, 13:35
Ons sluit ons almal in ek dink hy bedoel net ons moet eer aan God ook gee.

sclark
1 Sep 2008, 14:24
Another good morning at the show! About 30 odd again registered on the Volksregister by 13H30 which is good considering the show was a tad quiet this morning. I am on my own tomorrow, so please folks I really need a hand there! I have to leave @ 13H30 to collect little one from school. Unfortunately I cannot leave her there for the afternoon as the school empties out real fast and in today's times it is dangerous. It would be greatly appreciated if I can hand over to someone @ 13H30. I will do my thing in the morning but it is not a good idea to leave the stall and all the merchandise all afternnon unmanned! PLEASE!!!!

Barend Pienaar
1 Sep 2008, 14:30
Boere as julle kan gaan sal ons dit hoog op prys stel.Ons moet mense daar he.

Scrooge
1 Sep 2008, 15:26
http://i249.photobucket.com/albums/gg239/scrooge001_2008/ABCD0001-1.jpg

Toffie
1 Sep 2008, 15:29
Hey, trek daai arms nader na jou lyf............dit is mos joune?:)

Ek hou van die ontwerp. Baie treffend!

Scrooge
1 Sep 2008, 15:40
Hey, trek daai arms nader na jou lyf............dit is mos joune?:)

Ek hou van die ontwerp. Baie treffend!

:rofl:Daars nie spasie nie. Die "lats" is te groot.:rofl::rofl2:

sclark
1 Sep 2008, 16:01
Scrooge, you're a bit on the pale side in the face!! Is it the credit card bill that does it or the large bags of shopping you have to schlep around for Spook1??? (T-shirt is cool!) Sorry I missed you both on Sunday, ah well, next time!

Scrooge
1 Sep 2008, 16:09
Scrooge, you're a bit on the pale side in the face!! Is it the credit card bill that does it or the large bags of shopping you have to schlep around for Spook1??? (T-shirt is cool!) Sorry I missed you both on Sunday, ah well, next time!

:rofl:I thaught you were going to lay an egg about the "Afrikaans"
Hope you feel quilty about the "pale":rofl:

Toffie
1 Sep 2008, 16:21
:rofl2:

Ai, julle 2 is weer lekker pittig vandag, ne?

Sclark en "Blank", dis nou julle tweetjies.

Scrooge
1 Sep 2008, 16:28

Ai, julle 2 is weer lekker pittig vandag, ne?

Sclark en "Blank", dis nou julle tweetjies.

:rofl:http://i249.photobucket.com/albums/gg239/scrooge001_2008/623353v49j2qtgk8.gif:rofl:

Rooi Jan
1 Sep 2008, 18:16
Another good morning at the show! About 30 odd again registered on the Volksregister by 13H30 which is good considering the show was a tad quiet this morning. I am on my own tomorrow, so please folks I really need a hand there! I have to leave @ 13H30 to collect little one from school. Unfortunately I cannot leave her there for the afternoon as the school empties out real fast and in today's times it is dangerous. It would be greatly appreciated if I can hand over to someone @ 13H30. I will do my thing in the morning but it is not a good idea to leave the stall and all the merchandise all afternnon unmanned! PLEASE!!!!
Ek sal kan oorvat maar sal net voor 16h00 weer moet onttrek. Is daar iemand wat die aandskof kan vat?

sclark
1 Sep 2008, 18:46
Ek sal kan oorvat maar sal net voor 16h00 weer moet onttrek. Is daar iemand wat die aandskof kan vat?

Thanx RJ, you are a star! Anyone for the 16H00 handover??

Stoffel
1 Sep 2008, 22:44
Na Suellene weg is, het Edwin en Johan Visser die stryd voortgesit.
Ek en Debora het ongeveer 16h00 oorgeneem. Ons het geeindig op 120 vir die dag!!! (en LW die skou was grafstil!!!)

Wie kan more saam met Suellene en rooijan kom help???
Debora sal die oggend gaan help en ek sal na 15h00 aansluit.

Boere, kom asseblief uit julle blokke!!

Trekos1
2 Sep 2008, 08:26
Van more vat ek luidsprekers saam!!

Ander stalletjies gebruik dit, en is baie effektief. 'n Radio omroeper is bereid om dit alles wat ons so herhaal op CD te sit, sodoende skryf ons net!!!

Ontwerp solank sitplekgordels vir die ossewaens Hierdie wa het nie meer brieke nie.

Thea, die eienaar van "Op jou Voorstoep" gaan vandag van ons stalletjie kom foto's neem!!! Julle moet mooi lyk.

"Op jou Voorstoep" het die week TWEE gratis advertensies vir die Boerevolk geplaas.

Dankie Thea!

Bg koerant versprei in die Magaliesburg, Wes Rand en Noordwes gebied. Tans word daar 100 000 koerante versprei. Verspreidingspunte in Pretoria word nou ook gesoek.

Barend Pienaar
2 Sep 2008, 11:57
Ek bedank ook vir Thea vir haar onbaatsugtige plasing van advertensies wat verniet gedoen word.

Trekos1
2 Sep 2008, 12:19
Ek sal julle kom aflos by die skou. Sien julle netnou.

sclark
2 Sep 2008, 14:29
I just HAVE to brag! On my own, I wrote in 66 on the Volksregister by 13H30!! So there, I can outspeak all the men hands down any day of the week, cough, cough! Sorry, did I mention I was on my own......?????:rofl:

Scrooge
2 Sep 2008, 14:42
I just HAVE to brag! On my own, I wrote in 66 on the Volksregister by 13H30!! So there, I can outspeak all the men hands down any day of the week, cough, cough! Sorry, did I mention I was on my own......?????:rofl:

Well done, not bad for a lady:clap:
Where`s the guys :zzz:

sclark
2 Sep 2008, 14:47
Thank you Scrooge!! At least SOMEONE recognises talent..................!!:rofl:
Rooi Jan came at 13H30 to take over the afternoon shift. It was a fine day, truly it was. However, a chap approached me about another register on the go. This bloke is a lawyer from Louis Trichardt, and he did not fill the register. He did say he supports the initiative wholeheartedly but he has a problem with the duplicating of a register. He gave me his number and wants feedback on when and how we are going to get ONE register together! Any help on this one??

Scrooge
2 Sep 2008, 14:53
Thank you Scrooge!! At least SOMEONE recognises talent..................!!:rofl:
Rooi Jan came at 13H30 to take over the afternoon shift. It was a fine day, truly it was. However, a chap approached me about another register on the go. This bloke is a lawyer from Louis Trichardt, and he did not fill the register. He did say he supports the initiative wholeheartedly but he has a problem with the duplicating of a register. He gave me his number and wants feedback on when and how we are going to get ONE register together! Any help on this one??

:icon_wtf:What register was he talking about??
Who inisiated this register??
Lets find out maybe it could be combined!!!!!!!!!

sclark
2 Sep 2008, 15:10
:icon_wtf:What register was he talking about??
Who inisiated this register??
Lets find out maybe it could be combined!!!!!!!!!

I will hear what the 'hierarchy's' response is! I will definitely contact the man once I have an idea of an answer to give him. Such a pity, this sows so much confusion, and it is a brilliant vehicle to get recognition!

Trekos1
2 Sep 2008, 19:49
DIE REUSE BANNIER MAG BY DIE SKOU VERTOON WORD!!!

Die skoubestuur het het vandag ons stalletjie kom besoek. Na 'n kort versoekie het die bestuur toestemming gegee om die GROOT BV banier op te hang, aan die buitekant van saal C!

Dankie aan die bestuur

Die hoofrolspeler in Ons vir Jou: Raul Beukes is beïndruk met ons. Die prof wat die navorsing oor De La Rey gedoen het, prof Fransjohan Pretorius het selfs laat ons hom afneem langs die Transvaalse skild. Hy kan nie glo wat hy sien nie!

Vandag 200 ingeskryf.

propatria
2 Sep 2008, 20:47
Baie dankie vir almal van julle se harde werk, ek is baie besig op die plaas en het te min Afrikaners hier, ek weet nie waar om Arbeid te kry nie (Kan jy dit glo) Ons plant steeds die tyd van die aand want daar is ook net drie 4x4 trekkers. Ek sou graag by die skou wou lanksgaan en minstens een dag diens doen, maar sal nie eens die geleentheid kan kry om die stalletjie te besoek nie.
Die Pta Skou was altyd soos `n groot Basaar en was Afrikaans, toe ontaard dit in `n reuse vlooimark vol Chinese en koelies en die k's vertrap jou feitlik, karre word in rekord getalle gesteel en jy word oorval met edelaars tussen die hekke en jou kar.
Ek weet nie hoe dit deesdae daar gaan nie maar as ek na julle vordering luister klnk dit my daar is darem `n vooruitsig. In die vroee stadium van die skou is daar darem baie Landbouers wat met hulle diere kom skou (Hoof doel van skou) en ek glo julle doen goed met hulle (meestal ons dam se eende)

Groete en voorspoed, ek dink aan julle seer voete en hees kele in my afwesigheid.

Toffie
2 Sep 2008, 20:49
Edwin en Sclarck,

Baie geluk met julle groot taak!

Almal wat daar help ,nog gaan help en ook gehelp het, baie, baie dankie vir julle tyd en moeite!

Ons dink aan julle!

Klein Paul
2 Sep 2008, 23:13
Ek is nou verdwaal. Is die skou nie 11 Oktober nie?

Dit klink nou asof die skou al verby is of is daar nog 'n skou..

Hou my op hoogte of sms my sodat ek nie vergeet nie.

082 472 5609.

Stoffel
2 Sep 2008, 23:16
Die volgende mense het vandag om die beurt by die skou gehelp:
Suellene, Rooijan, Stoffel, Debora, Edwin, Andre (de Beer) en teen die einde Johan (Kosie) Visser.
baie dankie aan almal wat bygedra het om van n doodstil skou, n skitterende sukses te maak.

Ek het so pas die volgende vonkpos ontvang en gee dit woordeliks so deur. Ek dink dis n sinvolle projek en ons moet dit net reg aanwend. en daag almal/ versoek almal, om te help om so n slagspreuk te ontwikkel.
Gaan kyk gerus na die voorstel en plaas jou eie voorstelle op die tafel.

2008/9/2 Riaan Jonker <adriaanj@lantic.net>

Aan wie dit mag aangaan

Ek het vandag (02/09/2008) by die Pretoria Skou van die boerevryheid groep te hoore gekom en is skoon opgewonde!!!

Ek het `n versoek om te rig in verband om nuwe lede te werf:

Sal dit nie moontlik wees om `n epos uit te stuur na al die lede en hulle vra om hierdie epos dan na hulle kontakte te stuur nie?

`n Epos wat interresant en `catchy` is, sal soos wilde vuur oor die internet verspry.

Boeregroete,

Riaan Jonker

Stoffel
2 Sep 2008, 23:40
Kom ons kyk na die statistieke:
Die wat weet, kontroleer asb, ek plaas die gegewens uit my kop....

Woensdag 75
Donderdag 175
Vrydag 210 ?
Saterdag 803
Sondag 400
Maandag 120
Dinsdag 200
Totaal 1983

jjgsmith
3 Sep 2008, 05:43
Sal dit nie moontlik wees om `n epos uit te stuur na al die lede en hulle vra om hierdie epos dan na hulle kontakte te stuur nie?

`n Epos wat interresant en `catchy` is, sal soos wilde vuur oor die internet verspry.

Boeregroete,

Riaan Jonker

Die spreekwoord sê hoe meer dae hoe meer dinge. Kom Boere kom ons vind iets baie oorspronklik en oorlaai die epos adresse. Ek steun die gedagte ten volle

Barend Pienaar
3 Sep 2008, 08:45
Ek stem plaas julle gedagtes hier.

Barend Pienaar
3 Sep 2008, 08:45
Stoffel jou telling is korrek.Ons gaan hierdie naweek brul by die skou.Ons soek 4000 lede.

sclark
3 Sep 2008, 14:55
It is with deepest regret that I have to tell you all the blokes cannot beat my record! By the time I left today (12H45), the register was 50 for the morning! There were 3 blokes and myself on duty, so I CHALLENGE anyone to outdo my number of registrations.........Truly, there are some things the girls do SO much better!!!!

Spook1
3 Sep 2008, 14:56
It is with deepest regret that I have to tell you all the blokes cannot beat my record! By the time I left today (12H45), the register was 50 for the morning! There were 3 blokes and myself on duty, so I CHALLENGE anyone to outdo my number of registrations.........Truly, there are some things the girls do SO much better!!!!

:director:You go girl!!!!!!!!!!!!

sclark
3 Sep 2008, 14:59
:director:You go girl!!!!!!!!!!!!

:rofl:Thank you Spook1! Yesterday I was on a roll.........ps, LOVE the jokes!

Barend Pienaar
3 Sep 2008, 16:13
Jajajajajaja Sclark ill beat you anytime anywhere,hands down with my eyes geblindoek also.

sclark
3 Sep 2008, 16:17
Jajajajajaja Sclark ill beat you anytime anywhere,hands down with my eyes geblindoek also.

Eat your heart out! BTW, is that a challenge????? I take these things VERY serious, I warn you, geblindoek and all...:rofl:

Barend Pienaar
3 Sep 2008, 16:22
It is an challence and you must do sales as well and talk a bit dirty and you must have one or two ondersteuners that shouts you go ,you go.

sclark
3 Sep 2008, 16:27
It is an challence and you must do sales as well and talk a bit dirty and you must have one or two ondersteuners that shouts you go ,you go.

Not a problem, and I will do it with one hand tied behind my back! Oh yes, while I am at it, 1 sale of R840-00! (OK, so I'm pushing it a bit, Lewellyn actually scooped the sale, I packed the bag)....BUT, BUT, where's your 'numbers'????? Talk is cheap, money buys the whiskey!

Toffie
3 Sep 2008, 17:00
Sclark,

Jy kan baie bly wees ek bly nie daar naby nie. Ek sou jou 'n lekker vet "go" gegee het.

Jou uitdaging sou ek beslis aanvaar het, maar in elk geval,

Baie Geluk!

sclark
3 Sep 2008, 17:11
Sclark,

Jy kan baie bly wees ek bly nie daar naby nie. Ek sou jou 'n lekker vet "go" gegee het.

Jou uitdaging sou ek beslis aanvaar het, maar in elk geval,

Baie Geluk!

Thanks Toffie, you're a star! Thought I would spice things up a bit........:)

Trekos1
3 Sep 2008, 17:17
144 sover. Ons bure, die SAPS het vir die Ark 20 kosblikke asook 50 pen-en potloodstelle geskenk!!! Dankie daarvoor.

Twee sakke aartappel is ook aan die Ark geskenk. Dankie aan daardie Boer!

Die stallejies wat 10-11 Okt hier wil wees, raak al hoe meer.

Trekos1
3 Sep 2008, 22:56
Sondag wil ons 'n potjie by ons stalletjie by die skou hou. Die bestuur van die skou word ook genooi.

Die wat gehelp het, ons kom besoek het, en ander wat daar kan wees word genooi. PM my vir getalle. Reelings sal getref word vir toegang. Ons wil die oggend al begin met die potjie en sowat 13h00 eet. Belangstellendes wat tradisionele Boeredrag het, moet dit aantrek.

As iemand kan sorg vir boerebrood en stampmielies sal dit goed wees.

Vandag 183 ingeskryf

Sien julle Sondag!!

Scrooge
4 Sep 2008, 09:15
Are you guys still with us!!!!!!!!!!!!!!!
Just wondering!!!!!!!!

Toffie
4 Sep 2008, 12:05
Are you guys still with us!!!!!!!!!!!!!!!
Just wondering!!!!!!!!

Natuurlik, die ene ore!

Trekos1
4 Sep 2008, 13:35
DIE MAG VAN ONS VLAG......

Nadat die een bestuurder ons toestemming gegee om ons groot bannier aan die buitekant van saal C op te hang, het 'n ander bestuurder ons gevra om dit af te haal.

Hy het selfs vir sy baas gese dat "die Boeremag" se bannier veel groter is as wat hy vewag het, en hy sou verkies dat ons dit afhaal.

Later sal die foto's geplaas word.

Dat selfs Blankes so vreesbevange raak oor die Boerevolk se vlag!!!

Weereens 'n bewys dat daar 'n Groter Krag is wat sy Hand oor ons hou.

JongBoer
4 Sep 2008, 13:56
Ek wil net se dat die mense by die skou baie vriendelik is! Die pamflette oor die 11de Oktober is baie goed gedoen! Wel gedaan!

Die jong ou met die baard het aan my probeer verkoop! Gelukkig het ek al reeds lank terug aangesluit ;) Wie was die persoon? Baie vriendelike ou!

Scrooge
4 Sep 2008, 14:06
DIE MAG VAN ONS VLAG......

Nadat die een bestuurder ons toestemming gegee om ons groot bannier aan die buitekant van saal C op te hang, het 'n ander bestuurder ons gevra om dit af te haal.

Hy het selfs vir sy baas gese dat "die Boeremag" se bannier veel groter is as wat hy vewag het, en hy sou verkies dat ons dit afhaal.

Later sal die foto's geplaas word.

Dat selfs Blankes so vreesbevange raak oor die Boerevolk se vlag!!!

Weereens 'n bewys dat daar 'n Groter Krag is wat sy Hand oor ons hou.

Edwin hou die banier op. Elke keer as hulle se haal hom af "sorry ons gaan nou ons is net baie besig":rofl:

Rooi Jan
4 Sep 2008, 14:18
As hy dink die banier is groot, dan het hy nog nie ons vlag gesien nie! :rofl:

Scrooge
5 Sep 2008, 08:52
Wat het gebeur???
Is die skou al toe of het die hardwerkendes daar, tou op gegooi.......nee ek glo nie.

Barend Pienaar
5 Sep 2008, 09:02
Nee ons werk dat ons klap.Ek dink net almal is vrek besig en Edwin se stem het ingegee.Ons moet more n groot poging aanwend aangesien die skou Sondag ophou.

As enige persone hulle weg kan oopsien om te kom help sal ek waardeer.

Trekos1
5 Sep 2008, 09:46
More Boere

Mag julle 'n lekker dag he!!! Gister 170 ingeskryf. Ons het ook nuwe talent tussen ons geledere ontdek. Party kan GOED sing, ander soos ek nou nie so goed nie,

JB dien ou man die baard se naam is Lewellyne. Hy doen goed hier by ons.Ons het gister 'n prokureur raakgeloop met goeie sangtalent. Sy eindig ook al haar opvoerings af met die stem

Spook1
5 Sep 2008, 13:42
Edwin daardie stem is dit die ou of nuwe een?
Want as dit die nuwe een is weet ek nie so mooi nie!!

Dankie aan almal wat hulle tyd gee vir die skou,julle is great!!

Rooi Jan
5 Sep 2008, 14:48
Edwin het laat weet dat daar vanoggend 'n reuse toestroming van swart skoolkinders was. 'n Mesn kan maar net wonder wie vir die busse wat hulle aangery het gesorg het.

Barend Pienaar
5 Sep 2008, 17:26
Ter selfder tyd wonder mens waar die blanke skole is?Om nie eers van arm blanke kinders te praat nie.

Barend Pienaar
5 Sep 2008, 17:56
Boere ruk op more, ons moet baie mense inskryf aub.Kom manne vir elke Boer wat more opdaag koop ek n bier in die biertuin.

nieuwoudtrl
5 Sep 2008, 18:43
Boere ruk op more, ons moet baie mense inskryf aub.Kom manne vir elke Boer wat more opdaag koop ek n bier in die biertuin.

Of jy is baie negatief of baie braaf, wat as daar 1000 Boere more opdaag.:laughing1

Silvervalk
5 Sep 2008, 19:05
Naandse oom Barend, waar op die skou gronde is die stalletjie & wat is die ingangs fooie?

sclark
5 Sep 2008, 19:12
Naandse oom Barend, waar op die skou gronde is die stalletjie & wat is die ingangs fooie?

Silvervalk, die stalletjie is in saal C, H3 en H4. Die ingangsfooi is R35 vir volwasse en R20 vir kinders.

Silvervalk
5 Sep 2008, 19:16
Dankie Sclark, watse kant is dit dalk die beste om te parkeer, kerk str se kant of aan die bokant?

sclark
5 Sep 2008, 19:20
Dankie Sclark, watse kant is dit dalk die beste om te parkeer, kerk str se kant of aan die bokant?

Silvervalk, ek sal se die bokant. Ek kan nou nie aan die straat se naam dink nie. Ons stalletjie is nader aan die 'bokant' as kerk straat. Enige hulp wat jy kan gee sal fantasties wees. Die skou word baie besig in die aande en oor die naweek.

Silvervalk
5 Sep 2008, 19:24
Sal bitter graag wil help, is ongelukkig op diens die naweek (nood-ure; medieseveld), maar gedink om gou more middag te kom hallo se!

sclark
5 Sep 2008, 19:28
Sal bitter graag wil help, is ongelukkig op diens die naweek (nood-ure; medieseveld), maar gedink om gou more middag te kom hallo se!

Die mense sal dit ook baie waardeer! Altyd lekker om die mense op die forum te ontmoet in persoon! Geniet die werk vir die naweek, ons het julle mense nodig met alles wat aangaan! Sterkte!:)

Silvervalk
5 Sep 2008, 19:31
Dankie en glo ons sal mekaar raakloop!!

Barend Pienaar
6 Sep 2008, 07:05
Die naaste hek aan ons is by P3.Dit is die een by die skilpadsaal.
Die straatnaam is Souter straat.Nieuwoudt as daar n duisend Boere opdaag kom ek vir elkeen 2 biere.
Saal C sit regoor die skilpadsaal.

Trekos1
6 Sep 2008, 09:30
Mense wat by die stalletjie wil kom help moet net 'n foto saambring. Daar is uitstallerskaartjies in die kasregister!!

Hopelik sien ek julle more.

Asbak
6 Sep 2008, 09:35
Altyd lekker om die mense op die forum te ontmoet in persoon!

Verskriklik om te dink 'n persoon kan 'n hele dag saam met iemand werk en nie sy naam onthou nie...

(André (de Beer) wat nie eens op die internet is nie maar nogtans daar doenig was in die stalletjie.)

Geniet die laaste dag of twee!
.

Bosperd
6 Sep 2008, 12:27
Ek wil asb 'n dringende versoek aan almal rig, die mense op die skou het hulp nodig. Indien jy 'n uur of twee kan afknyp om te help, gaan asb!! Ek was weer van gistermiddag tot toemaaktyd daar, en glo vir my, mens is moeg as jy klaar is, en ek was maar vir 4 ure besig!

So asb, as jy kan gaan help, gaan help. Dis die enigste manier om meer volksgenote te kry en te ontmoet. Doen jou deel, jy sal eendag die vrugte kan pluk.

Rooi Jan
6 Sep 2008, 12:54
Ek sal later vanmiddag by julle aansluit. :D

Stoffel
6 Sep 2008, 16:03

Ek werk al heeldag en het nog nie eers n bier geruik nie!!!
Mense, ons is BESIG!!!

Ongelukkig bereik ons nie eers die helfte van die potensiële mense nie, aangesien hulle verby loop sonder dat iemand hulle kan nader roep.

Ons kort regtig mense om te help. Tans net Barend, Johan Visser (Kosie) en ekself, saam met ons vroue. Verder is hier n aantal kinders wat nie regtig mense kan werf nie.
Hier is Tiaan besig om mense te "bewerk"
http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/P1060781.jpg

Trekos1
6 Sep 2008, 16:04
"Slegs swart skoolkinders...."dis die woorde wat Blanke skoolkinders moes gehoor het toe hulle ook Pretoriaskou toe wou gaan. Duisende swart skoolkinders het op stalletjies toegesak. Die skou bestuur beweer dat daar 18% meer voete by doe skou is. Dis te verstande as duisende met busse aangery word, na die skou toe. Uitstallers kla egter dat dit die swakste skou nog ooit was.

Wat spandeer duisende swart skoolkinders by die skou????

Sekerlik het net Simba en Chappie geglimlag. Vir die meeste ander was dit 'n nagmerrie.

'n Weerlose uitstaller moes maar toekyk hoe haar lekkergoedstalletjie leegedra word deur die "skoolkinders".

3446

Stoffel
6 Sep 2008, 16:05
Soms gaan dit regtig rof!!!

http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/P1060785.jpg

Ons het nou reeds 400 vandag geregistreer.
As julle kan kom help, gaan ons dit verdubbel!!!

Stoffel
6 Sep 2008, 16:08
Ons het weer van die nuwe generasie Boere geregistreer. Hulle se hulle is trots om Boer te wees!!!

http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/P1060782.jpg

Stoffel
6 Sep 2008, 22:31
Vandag het ons geëindig by 680 lede wat geregistreer het.

Baie dankie aan Barend, Johan (Visser), hul vrouens en hulle kinders (en een se vriend), ook aan Rooijan wat later aangesluit het. Dankie ook aan Debora. En dis die span van vandag!!!!

Vannaand wil ek regtig baie ernstig met almal praat. Ek weet dat dit n opoffering is om by die skou te help. Ek weet dat jy in die proses (nogal op n Sondag) jou familie moet afskeep. Maar verlede jaar het ons die laaste dag (die Sondag) 701 mense geregistreer. Toe was ons n baie groter span as wat ek hier bo genoem het.

Ek wil elkeen wat naby Pretoria bly dringend versoek om more te kom help. Ek wil julle verseker dat ons more n 1000 kan inskryf as ons n volspan is.

Jou toegang sal gratis wees mits jy n foto saambring(ID). Kontak ons as jy naby die hek kom (P3) en ons sal jou kom haal.

Ek wil julle nou uitdaag/ versoek om julle name (en tye) wat julle more sal werk, hier te plaas.

Kom ons maak van more n reuse sukses Boere!!!!

Boeregroete,
Stoffel

Stoffel
6 Sep 2008, 22:35
Edwin het hom totaal uitgebrand en het heeldag in die bed deurgebring.

ons hoop werklik dat hy more beter sal wees. Baie dankie Edwin vir jou harde en onbaatsugtige insette!!!!
jy is vir ons n voorbeeld om na te volg.

Toffie
6 Sep 2008, 22:40
Vandag het ons geëindig by 680 lede wat geregistreer het.

Baie dankie aan Barend, Johan (Visser), hul vrouens en hulle kinders (en een se vriend), ook aan Rooijan wat later aangesluit het. Dankie ook aan Debora. En dis die span van vandag!!!!

Vannaand wil ek regtig baie ernstig met almal praat. Ek weet dat dit n opoffering is om by die skou te help. Ek weet dat jy in die proses (nogal op n Sondag) jou familie moet afskeep. Maar verlede jaar het ons die laaste dag (die Sondag) 701 mense geregistreer. Toe was ons n baie groter span as wat ek hier bo genoem het.

Ek wil elkeen wat naby Pretoria bly dringend versoek om more te kom help. Ek wil julle verseker dat ons more n 1000 kan inskryf as ons n volspan is.

Jou toegang sal gratis wees mits jy n foto saambring(ID). Kontak ons as jy naby die hek kom (P3) en ons sal jou kom haal.

Ek wil julle nou uitdaag/ versoek om julle name (en tye) wat julle more sal werk, hier te plaas.

Kom ons maak van more n reuse sukses Boere!!!!

Boeregroete,
Stoffel

Kom, Kom "Walies" help ons asseblief!!!!!!

Stoffel
6 Sep 2008, 22:46
Ons het vanaand, net voor ons afsluit, n baie interessante besoeker gehad.
Hy het in die eerste plek baie ernstig na brandewyn geruik.
Hy het n Registrasievorm geneem en begin invul.
Toe wil hy vertaling hê. Ons verduidelik dat ons die vorm slegs in Afrikaans het aangesien die Boerevolk Afrikaanssprekende mense is.
Toe ons hom vra waar hy vandaan kom, se hy dat hy van Kanada af kom en dat hy n geoloog is.
Hy se toe dat hy graag by die Agricultural society wil aansluit.
ons probeer beleefd aan hom verduidelik dat hierdie n Kulturele aangeleentheid is en niks met landbou te doen het nie.
Hierna kom ons duidelik agter dat hy "gestuur" is.
Ek vra toe vir hom vanwaar hy kom.
Hy se toe Ontario. Toe ek hom vra van watter deel of stad in Ontario, het hy duidelik nie n volgende antwoord gereed nie en se hy dat hy kan sien dat hy nie welkom is nie.

Die sprinkaan is toe daar weg.

http://i169.photobucket.com/albums/u230/Boerevryheid/P1060792.jpg

Toffie
6 Sep 2008, 22:50
Hê Hê Hê,

Gedink die baas is 'n pop!!!

$%^&# Zool!

Stoffel
7 Sep 2008, 08:38
Wie van julle gaan vandag kom help?

Hoop ons sien van julle daar!!!

Stoffel
7 Sep 2008, 22:41
Baie dankie aan die bittereinders wat hul kant deur en deur gebring het om by die skou te kom help om die wa deur die drif te trek.
Vergun my om die volgende mense in die besonder te vermeld:

1. Edwin Leemans wat homself flenters gepraat het en as 'n Boere-Flaming (uit Belgie) vir Boere 'n voorbeeld kom stel. (Dis nie n wonder dat Julius Caesar die mense van Belchicum, eervol vermeld het as formidabele krygers nie) Baie dankie Edwin!