PDA

View Full Version : President Zuma will sort out White People

Boere
17 Feb 2008, 13:22
Goeie dag mede volksgenote en vriende. Hier volg n artikel wat in die Sunday Standard verskyn het.Ek voel dit is nodig om hierdie artikel te plaas. Ek het n fotostaat kopie vanaf my broer ontvang wat dit ontvang het vanaf vriend wat glo in Botswana gaan kuier het en die koerant gekoop het waarin dit verskyn het. Die artikel lees soos volg:

It is a comforting feeling to be neighbours with a big country. If you go overseas and people have never heard about your tiny country you simply say you are next to the big country. They will quickly get their bearings, pat you on the shoulder and say what a lovely country you have. As a result we have to take an interest in the affairs of Big Brother next door. Lately things are not well there: There is a problem. The Big Lion in charge of the place is due for retirement in 2009. Everyone should be celebrating because very few leaders in this region leave office voluntarily at the close of their term limits. Anyway the impending departure of the Big Lion has set of a flurry of jostling for his position. Who would'nt want the position? The president of South Africa is the most powerfull on the continent. What more he does'nt rule over blacks only but white people also answer to him. It has been like that since 1994. The one thing the blacks did when they took over was to make clear to the whites that they wont tolerate nonsense. They make sure they got very rich. In itself there is nothing wrong with black people getting rich. After all it is there country. I think it is better for owners of the country to get rich as opposed to settlers. During there time in power the settlers got rich beyond there wildest dreams. Some peole complain that only a few blacks are getting rich. I admit it is a matter of concern. But i have no doubt that the poor blacks will soon get rich. Even with the whites they did not get rich all at once. In every society some have to attain wealth before others. But some of the whites are so unhappy at the loss of prevelage that they are leaving the country. They can leave. Nobody invited them here in the first place. Some of the whites are now so poor they have resorted to begging at traffic lights. The sight of white beggars gives me so much joy. Let them taste the feeling. Blacks have been begging since forever. The whites also complain about affirmative action. Who are they to complain when for many years they hired their own and treated black people like dogs? I think the whites are spoilt. For all the bad things they did to black people they ought to be a bit more grateful. In fact they should count themeselves lucky they never got shot on the day of liberation.Perhaps it's not to late to hang a few whites at the local stadium just to remind them who is in charge.But i must admit the blacks have been nice. On second thoughts I think our people have been stupid. For one, why didn't they divide white women amongst themeselves? But again i don't think it's to late. Whites never stop complaining. They winge about crime. They say the country is the most violent in the world. Well they can afford to say that. For there information the violence has always been there. Its just that when they were in power all the crime and violence was taking place in black comunities. I say now that everyone is equal crime must affect all people equally. The whites say the best black president was Mandela. They have a good reason to say so. Mandela spent a lot of time smiling and hugging them. I never understood Mandela. How do people deprive you off the best years of your life and yet you become so cosy with them. They must have injected the old chap with some funny drug on that island. There was a time when he even took tea with the wife of one of the ex presidents who called him a terrorist. Coming to think of it I am surprised Mandela married the wife of Samora Machel. Such is his great love for his former opressors I had expected him to marry the wife of John Voster. Although the Big Lion in power hasn't killed any whites they don't like him. They miss Mandela. Well Mandela is not coming back and the Big Lion is on his way out. I am glad the Big Lion is paving way. Actually i wish he woud leave earlier. I have no quarrels with the man. I just want a better man in his place who will address all the wrongs of the past. Folks I think soon South Africa will have the kind of president who will once and for all sort out the whites. In the current jostling to succeed the Big Lion, one Jacob Zuma seems headed to state house. I like Zuma. He is the guy I want as president. Zuma is a man who enjoys the best things in life. When he was vice president he raelised they were not paying him enough. Hence he became friends with an Indian chap who bought him clothes and gave him money. Some jealous blacks and their white friends called that corruption. His Indian friend was put on trial and convicted. Zuma was then slapped with charges for being friends with Indian. While awaiting trial he was accused of raping a young lady. It was a bad time. Zuma won the rape trial because the judge said the young women had wanted to give it to him for free. A few weeks ago the corruption charges were also thrown out. The people love Jacob Zuma. Zuma is a fun guy. He is ever smiling and loves singing and dancing. Now that is a funky guy to have a president. I can't wait for him to take over. But as part of sorting out ungratefull white people I want Zuma to embark on a re-distribution exercise. I want him to distribute white women among the long suffering black chaps in South Africa. He must first choose which white women he wants. He can even have two. That done he must then distribute to his loyal supporters in tiny neigbouring states. I look forward to the reign of president Jacob Zuma.

Editor: Outsa Mokone
Deputy Editor: Spencer Mogapi
Bussiness Editor: Prof Malema

Letters: Sunday Standard
welcomes letters from readers. Letters will be edited for possible libel or length. The editor reserves the right to publish or reject a letter. Letters should be sent by email to:
editors@sundaystandard.co.bw, or be faxed to 3168795. They can also be posted to the postal address. Even where pseudonyms are preffered writers should sign in their true names. Only signed correspondence will be published.

Physical address: Commerce Park
Plot 104, Moores Rowland, Unit 21

Postal address: Sunday Standard
Postnet Kgale View
P/Bag 351, Suite 287, Gabarone
Tel: 3188784
Fax:3188795

My persoonlikke komentaar. :director:IDIOOT ! Hy skryf soos een en tog kan ek agterkom hy is ook maar net n Kaff!r. Wat weet hy!

marco
17 Feb 2008, 15:13
Eintlik moet mens hierdie bobbejane se kommentaar net ignoreer want n idioot (soos jy se) kan baie praat maar sinvolle dinge ontbreek hulle.
Dit maak mens net onnodig kwaad.

Peet Meerkat
17 Feb 2008, 17:27
Kyk dis hoe vele van hule dink!!! Maar vir ons wat weet kan hulle maar kom probeer.

Berigte Wolf
17 Feb 2008, 17:50
Die stuk laat my nou dink aan n pos op die web so n ruk terug oor die verskille tussen ons en hulle,daar was om en by so n 100 verskille.Kan nou net nie onthou waar ek dit gesien het nie,dit was nogal interessant.Dit wys n mens net hoe dink die goed geen rede nasie vermoeë.

Werda

Arend
17 Feb 2008, 17:57
Ek kan ok maar net se "dream on" julle het al 'n bietjie vergeet van julle wit base. Julle gaan nog smeek.

Boerboel
17 Feb 2008, 18:15
My skoonbroer het ook die artikel vir my gewys, so ek kan die artikel as waar bevestig.

sclark
17 Feb 2008, 19:20
Yes, I've also seen it. A friend e-mailed me the actual article scanned from the newspaper. I see it as a tactic to get us hot under the collar, and then do the wrong thing! Makes great toilet paper btw.

ADAM FOURIE
17 Feb 2008, 21:45
Ek Se Vir Julle Moet Die Opskrif Nie Lig Opvat Nie, Kyk Wat Het Hulle In Rodesia En In Mosambique Met Die Blankes Gedoen, Glo My Ek Het Gesien Wat Hulle Met Van Ons Boere Aangevang Het Met Plaas Aavalle, Dit Is Realiteit Slaan Ag Daarop En Moet Dit Nooit Vergeet Nie. Ons Kan Dit Net Dag Vir Dag Vat En Hoopelik Tussen Mekaar Begin Saam Werk Om Ons Eie Beskerming Te Verbeter.

Boere Pelgrim
17 Feb 2008, 21:53
Ons werk saam.Ons skryf honderde mense in op ons volksregister.

Boere Staatsman
17 Feb 2008, 22:02
Ons werk saam.Ons skryf honderde mense in op ons volksregister.

Hoeveel lede is daar tans in die register Barend ?

noordoos
17 Feb 2008, 22:15
My skoonbroer het ook die artikel vir my gewys, so ek kan die artikel as waar bevestig.

Yes, I've also seen it. A friend e-mailed me the actual article scanned from the newspaper. I see it as a tactic to get us hot under the collar, and then do the wrong thing! Makes great toilet paper btw.

As julle twee dit nie bevestig het nie, sou ek kon sweer dit is deur n wit moeilikheid maker geskryf. Dit is net te belaglik om waar te wees. Maar ek glo dit as jul albei die oorspronklik gesien het!

propatria
18 Feb 2008, 03:18
Ek dink nie dit is goed wat ons moet aflag nie, ons weet hoe het hulle oor eeue heen gewerk. Hierdie outjie het defnatief die idee dat hy `n wit vrou kan kry. Wat gee hom die idee dat Zuma die man is om hierdie takie af te handel? Daar is duisende wat met hierdie gedagte rondloop. die plaas van daardie artiekel beteken vir die redakteur dat dit leestof vir die publiek is.

BOERLANDER
18 Feb 2008, 07:45
Hy praat net sleg van die wittes. Hy homself het seker nie plek op die "gravy trein" gekry nie.
Dan wil hy nog n wit vrou ook hê, dag dan die wittes is so sleg.
Al wat ek weet, hy gaan sleg tweede kom.

Bulldog
18 Feb 2008, 08:29
Dit sal ook nie so goed gaan met Botswana as dit nie vir die blankes in hulle land is nie. Ons moet ophou om die kaff!rs te help. Die blankes doen die werk en die swart ras kry die krediet. Los hulle in geen genade sodat hulle sal vrek van die elende.

Boere
18 Feb 2008, 11:21
Dit sal ook nie so goed gaan met Botswana as dit nie vir die blankes in hulle land is nie. Ons moet ophou om die kaff!rs te help. Die blankes doen die werk en die swart ras kry die krediet. Los hulle in geen genade sodat hulle sal vrek van die elende.

DIT IS PRESIES HOE EK OOR DIE SAAK VOEL. JY HELP HOM NIE AL KOM HY GEKRUIP NA JOU TOE. HULLE VRA MOS DAARVOOR.

Heuningotter
18 Feb 2008, 11:33
As julle twee dit nie bevestig het nie, sou ek kon sweer dit is deur n wit moeilikheid maker geskryf. Dit is net te belaglik om waar te wees. Maar ek glo dit as jul albei die oorspronklik gesien het!

Noordoos ek kan ook bevestig dat ek die gekopieërde weergawe onder oë gehad het so rukkie terug. Ek dink die skrywer het die skuilnaam Loose Canon gebruik. Ek weet nie of dit die algemene sentiment huidiglik weerspieël nie, aangesien sy stellings oor Mandela redelik gewaagd mag wees onder baie in Suid-Afrika.

Bosperd
18 Feb 2008, 11:48
Noordoos, hierdie artikel kan jy op google gaan trek . Sunday standard en as ek reg onthou is dit tussen 14 en 26 Oktober 07 se uitgawe.

Hennovdm
18 Feb 2008, 12:15
2006 uitgawe

Boere
18 Feb 2008, 12:36
Noordoos ek kan ook bevestig dat ek die gekopieërde weergawe onder oë gehad het so rukkie terug. Ek dink die skrywer het die skuilnaam Loose Canon gebruik. Ek weet nie of dit die algemene sentiment huidiglik weerspieël nie, aangesien sy stellings oor Mandela redelik gewaagd mag wees onder baie in Suid-Afrika.

Ek het die skuilnaam nie ingetik nie maar dit is die naam wat bokant die artikel verskyn.

propatria
18 Feb 2008, 13:15
Dit is te danke aan westerse medikasie dat hulle so aangeteel het. Hulle getalle is aan die afneem. Botswana spesifiek het twee groot inkomste bronne naamlik: Mynwese en Toerisme. Beide van hulle word primer deur blankes gedryf. Hulle het oor die laaste klompie jare probeer om hulle nywerheid te verbeter. Hulle probeer tans om hulle landbou te verbeter. Elke swart ou in botswana weet waar hulle brood gebotter is. Mense wil dink uitlatings soos hierdie is dan snaaks. Dit is nie, deur eeue is hulle breins so ontwikkel. Dit punt wat ek maak is dat minstens 70% van hulle met daardie gedagtes in hulle koppe rondloop.
Ek het onlanks 12 gegeerings amptenare hier op die plaas gehad omdat ek `n pad toegemaak het. Die regsposisie het ek die oorhand. Hulle het toe nou geweldig gedryg ens. Na hulle sien dat daar nie `n regspunt is nie en ek die pad nie gaan oopmaak nie se die plaaslike ANC verteenwoordiger vir my dat ek moet kennis neem dat ons 'setlers' net die land leen en binne kort gaan ons nie meer hier wees nie.
Die MP, ene Rifilwe se toe hy moet stilbly. Ek verduidelik toe vir haar dat tussen drie boere hier is 50% van die omgewing van werk voorsien. Ek verduidelik verder vir haar dat indien dit die houding van die plaaslike gemeenskap is ek my risiko sal beperk en elders te gaan boer. Sy kom toe dadelik ooreen dat die brug nie herbou sal word teen my sin nie en die pad van die oomblik af `n 'non-issue' is. Sy gee my verder haar versekering dat sy beheer gaan kry oor die plaaslike ANC lede wat haatspraak en rassisme verkondig.
Die Plaaslike ou verloor sy humeur vir haar en beskuldig haar dat sy `n mbeki aanhanger is, dat sy saam met die blanke vrouens die spit gaan afbyt. Hy maak toe `n stelling dat my voorman die plaas heeltemal sonder my kan bestuur wat hy in elkgeval doen want ek sit met my wit gat heeldag in my vliegtuig en hulle maak dit vir my moontlik. Hy dreig verder dat hulle dalk nie eers gaan wag tot Zuma inkom nie en my sommer vroegtydig gaan 'afgooi' van my grond af. Onder andere maak hy `n stelling dat regastrasie dokumente `n 'witman se goed is' en in afrika werk dit streng op die basis van die sterkere besit die grond.

Ek nooi hulle toe om na die volgende experiment te kyk. Ek roep een van die blanke voormanne en laat hom al vier die swart voormanne roep.
In hierdie deputasie se teenwoordigheid se ek vir hulle dat ek oorweeg om hierdie plaas in totaliteit in hulle bestuur te laat sou hulle die regeeringsamptenare oortuig dat dit binne hulle vermoe is.
Vraag een: Weet jy watter kunsmis en voorbereiding jy nodig het vir alle gewasse?
Nee, die baas sal vir ons moet se
Vraag twee: Weet jy waar om die groente en vrugte te bemark? Nee, die mark betaal nie goed nie en laat die goed vrot, die baas voer van die produkte uit en lewer aan ketting groepe maar nie een van hulle sien kans om daarmee betrokke te raak nie.
Vraag drie: Weet jy watter gif, swamdoder en insekdoder om te gebruik vir watter siekte? Nee, die baas ken dit.
Vraag vier: Oraait wat sal julle plant wat julle mee sal kan regkom?
Ons sal nie plant nie, die arbeiders gee te veel moeilikheid en as die baas nie hier is nie sal hulle glad nie werk nie. Die diesel is te duur en plante vrek te maklik.
Vraag vyf: As ek in elk geval vir julle die plaas wil gee sal julle dit wil he? Nee, want dan sal hulle nie salaris en bonusse kan kry nie.

Ek het hulle opdrag gegee om teen die middag vir al die werkers te se dat die ANC die plaas wil vat, dat ek nie verder risiko's wil loop nie en daarom sal die nuwwe lande net met gras beplant word.

Die Plaaslike outjie wat groot mond was is toe redelik in die bek geruk en hy besluit dat my laaste optrede rasisties is en dat ek die mense opsweep teen die ANC ens ...ens.

Rifilwe (die mp) se toe dat sy nie sy standpunt deel nie, sy stuur hom weg saam met ander meer militante volgelinge. Sy se toe dat sy groot geword het naby Thabazimbi en haar ma, pa en broer het vir die Boer gewerk en kon uit hulle inkomste vir die hele familie sorg. Sy wil graag oorgang sien maar nie op die manier waarop dit tans voorgehou word nie. Verder se sy dat haar broer met regeerings hulp `n plaas gekoop het maar `n totale misoes gehad het, of ek hom nie dalk ka advies gee ens ...ens.

Sy het verder erken dat daar groot moeilikheid broei binne die ANC geledere soos ek die drygemente teenoor haar kon hoor. Dat daar `n element aan die ontwikkel is wat uit Mogabe se voorbeeld die land wil ru-neer (dan kan sy nie meer haar vet salaris verdien nie) Sy noem toe dat hierdie element aan die groei is en sy weet nie waar dit gaan eindig nie maar dat net God dit kan keer.

Uit die kan ek sien dat selfs die wat nie in die Zuma tent is nie weet hier is groot moeilikheid aan die kom. by die direkte vraag of sy Zuma sien as die nuwe president was haar antwoord: ja. By die direkte vraag of sy dink Zuma gaan gaos maak het sy geantwoord: Sy gaan haar nie daaroor uitlaat nie, sy ondersteun die leier van die dag, sy kan sien dat die 'mense' `n sterker leier soek en dat Zuma `n sterk leier is. Ek het haar gevra wat sou sy gedoen het as sy `n Blanke of `n Boer was: Ek sou na `n ander land toe gegaan het.
Ek het vir haar gevra of sy dink die meer militante groepe gaan blankes doodmaak: Ek weet nie, ek glo nie alles wat ek hoor nie. ...... Hulle sal op die plateland nie maklik moeilikheid maak nie want hulle weet die boere is baie te kwaai
Nou ja, teen die tyd het ek die boodskap gekry. Sy het persoonlik na die buurplase se kompounds toe gegaan en hulle gese dat die pad toe is en hulle mag nie oortree nie.

My vrees is dat mense die blatante drygemente ignoreer. Hulle dink dit is enkelinge wat amok maak en sal rustig voortgaan met hulle goed betaalde beroepe, kla oor rentekoerse en die brandstof prys.

Die artikel wat die platneus geskryf het weerspieel die massas se mening. Hulle dink in terme van persoonlike rykdom; beeste, vroue ens bier. die metode om dit te kry; moor roof en plunder.
Sterkte

sclark
18 Feb 2008, 13:33
Propatria, dit is BAIE slegte nuus. Ek dink teen die tyd weet ons almal daar is dinge aan die broei. Ek onderskat nie die swart bevolking nie, en ja, daar is 'n groot begeerte om ons wittes dood te maak. Maar, ons is nog nie bereid om saam te werk met mekaar nie, daar is soveel van ons eie mense wat saam met die gemors werk. 10 uit 10 vir U uitdaagse (correction??) vrae, maar die wit bevolking wil nie hoor nie, veral die engels spreekendes. Ek kan my hare uitruk as ek hulle sienings hoor, skud maar net kop en se "Go for it".

BOERLANDER
18 Feb 2008, 13:57
propatria, alle meegevoel met jou my vriend.
DAt die wetters alle lands gebiede met geweld wil oorvat of onteiening wil toepas is gewis.Maar soos jy weereens bewys het, sit dit geensins in hulle broeke om aan te gaan nie.
Maar dat hulle dit raaksien, nee, net die feit dat die blanke in beheer van die boerdery is, moet hy uit.
Maak nie saak waar die kos verboude produkte daarna vandaan sal kom nie.

StadsJapie
18 Feb 2008, 13:59
Een van die grootste probleme met die ape is hulle kortsigtigheid.
Hulle kan glad nie vooruit beplan nie, kyk na ons krag en water en dan na die aap se sienswyse. Ongelukkig weerspieel dit die massas.:BangHead:

francois.conradie
18 Feb 2008, 19:07
Een van die grootste probleme met die ape is hulle kortsigtigheid.
Hulle kan glad nie vooruit beplan nie, kyk na ons krag en water en dan na die aap se sienswyse. Ongelukkig weerspieel dit die massas.:BangHead:

Ek is nie so seker daarvan nie, ek dink hul beplan juis alles puik en baie ver vooruit. Ek persoonlik glo die krag en water vorm alles juis deel van hul plan om al die settelaars uit die land te dryf. Die stellings wat hul maak is maar bloot net om verwarring te skep en te maak asof dit n groot foutjie was. So verontskuldig hulle hul self.

propatria
18 Feb 2008, 19:23
Francois, min dat ek met jou verskil. Hulle is kortsigtig. Dit iis al hope kere bewys. Kyk hoe weet jy `n lokasie is naby, al die bome is afgekap vir brandhout. Nee, maar onthou daar is baie wat vir hulle dink in die agtergrond. Hierdie karakters is uitermatig slim.
Een eienskap van die waffers is dat hulle `n geheim kan hou. dit kan jy op die proef stel.

francois.conradie
18 Feb 2008, 19:43
Francois, min dat ek met jou verskil. Hulle is kortsigtig. Dit iis al hope kere bewys. Kyk hoe weet jy `n lokasie is naby, al die bome is afgekap vir brandhout. Nee, maar onthou daar is baie wat vir hulle dink in die agtergrond. Hierdie karakters is uitermatig slim.
Een eienskap van die waffers is dat hulle `n geheim kan hou. dit kan jy op die proef stel.

Het begrip vir wat jy se maar my mening is dat jy nou van die gewone springkaan op straat praat. Die springkaan op straat is nie die een wat die groter besluite en beplannings doen nie. Die springkane wat wel in sulke posisies is moet nie onderskat word nie want hulle is geleerde mense in verskeie gebiede, daarom se ek dat hul beplanning deeglik gedoen is en al vir n geruime tyd in plek gebring word. Die gewone springkaan is maar net die pop wat bietjie dans onder die springkaan wat die toutjies rond pluk.

Boerboel
18 Feb 2008, 20:22
Propatria
As ek mag vra, in watter area is jou plaas, dit klink asof dit in Botswana is.

propatria
18 Feb 2008, 20:33
Nee Boerboel, dit is in Noord Transvaal. Die een waarop ek bly is naby Ellisras. Ek is wel tans besig om te onderhandel vir grond in Botswana en Zambia.

SAF-Scorpion
18 Feb 2008, 21:04
Wat betref al die aantuigins kan ek die volgende by las. Saterdg verby is ek mee gedeel dear n Admiraal in die vloot dat die reeds sy kinders land uit gestuur het en dat niks later as 2011 sal gebuur nie. My opinie is dat die goeters gaan kyk hoeveel geld hul kan in palem en dan alle swak bestuur gaan probeer weg steek onder die vaandel van oorlog.

Kyk mooi na die elektrisieteits probleem. Hulle vra vir 18% kry 14.2% twee weke later het ons skielik n 20% tekort in die middle van die sommer. Na menige vinger wysery word n gly skaal goed gekeur en raai wat hulle kry 20% intotaal en skielik het ons weer krag. snaaks dat ons nou moet betaal vir die invoor van steenkool vir die eerstekeer in ons geskidenis.(van dag voorblad Cape Times)

Mense let op na wat Siener gese het die wat voor bery het sal kyk en niks doen nie. Daars is die wat reeds sederd 94 voorbery en ons mense sterf nog steets.

Maak geen fout daars is ander agter Zuma hy homself is ook maar net n pion.

Net nog n opinie

noordoos
18 Feb 2008, 21:27
Onder andere maak hy `n stelling dat regastrasie dokumente `n 'witman se goed is' en in afrika werk dit streng op die basis van die sterkere besit die grond.

Dankie vir n goeie pos.

Die stelling hierbo is korrek. Wanneer het ons dit vergeet? In 1994. Toe het ons hulle laat dink hulle is die sterkere. Nou glo hulle dit nog sterker en hulle is reg. Hierdie is Afrika. Dit het niks met getalle te doen nie. Dit is wie is die sterkste!

Wat het ons op die gatkruip patrollies in Ovambo geleer. Hy wat die hardste klap kry die inligting. Gatkruip help niks. Dis die wet van Afrika!

Maar soos leeus in die leeukuil is ons bekke toegebind...... Ek vra baie, waarom Here? Maar dit is nie vir my om nou al te weet nie. Sy Wil sal geskiet. En dit is soveel beter as wat ons eers kan droom!

Vasbyt propatria. Hoop jou dinge werk uit! Maar Botswana en Zambia? Wil jy land verlaat? Ek weet jy willie, want jy sê elders jy sal die ligte afsit as almal weg is!

noordoos
18 Feb 2008, 21:35
snaaks dat ons nou moet betaal vir die invoor van steenkool

In standard ses het ek n opstel geskryf wat die onderwyser afgeskiet het as onsin. Ek het onder andere geskryf SA het te min steenkool! Dit was n goeie opstel....

Ek wil my punte terug hê!
(snaaks dat sulke goed nou by mens opkom)

noordoos
18 Feb 2008, 21:38
Na menige vinger wysery word n gly skaal goed gekeur en raai wat hulle kry 20% intotaal en skielik het ons weer krag.

Ja, ek verwonder my ook oor waar kom al die krag nou skielik vandaan?

propatria
18 Feb 2008, 23:15
Ek breek nie my kop oor die waffers se stelery nie, hulle voer vanaf Richardsbaai steenkool uit teen `n verlies en voer(of wil) weer van ander state duurder invoer. Jy sien hulle kry komisie (bribes).
Ek weet is elk geval nie wat vlenter hulle nog met steenkool kragstasies nie, Sedert die tagtigs het ons al die tegnologie om kernkrag kragstasies op te rig. Ons het so baie van die goed dat ons die Amerikaanse vliegdekskepe voorsien daarvan.
Steel, roof, moor en deesdae die lekkerste -Omkoopery.

Noordoos, ek is besig met grond transaksies in buurstate omdat ons binnekort nie meer hier gaan kan boer nie. Ek Boer met steenvrugte, pitlose waatlemoene, (rooi, geel, oranje ens), druiwe vir tafeldruiwe en wyn. Verder ek groei boontjies tamaties, butternuts, murgpampoentjies ..... vir die uitvoermark en lewer vooraf verpakte groente aan die kettingroepe. Ek berei voor om kos te kan voorsien as daar geen ander beskikbaar gaan wees nie. Huidiglik het ons die kapasiteit om 15000 pd te voer en wil dit verhoog na 1 mil oor die volgende drie jaar. Verstaan jy hoekom ek grond daar soek?

Daardie regeerings onderhandel klip hart om `n Boer te trek, (sit R1 in en hulle sit 3 in) hier wil hulle ons vermoor. Nou ja, ek wil nou nie kla nie want dit gee my geleenthede om plekkies voor te berei waar ek julle gesinne heen gaan stuur wanneer dit nodig is.

noordoos
19 Feb 2008, 00:19
dit gee my geleenthede om plekkies voor te berei waar ek julle gesinne heen gaan stuur wanneer dit nodig is.

Geweet jy sal nie weghardloop nie. Weereens, voorspoed en hoop dit werk uit.

propatria
19 Feb 2008, 00:53
Noordoos, nie eers `n dik nek Zoeloe sal my laat hardloop nie. Ek se altyd "Praat sagter, jy is op Heilige Boere grond."
Alhowel ek aan die ander kant `n idee het dat ons moet Trek, soos ons voorouers.
Ek wil he die volk moet hulself eers vind, dan kan ons die moontlikheid ondersoek.

BOERLANDER
19 Feb 2008, 07:44
Noordoos, nie eers `n dik nek Zoeloe sal my laat hardloop nie. Ek se altyd "Praat sagter, jy is op Heilige Boere grond."
Alhowel ek aan die ander kant `n idee het dat ons moet Trek, soos ons voorouers.
Ek wil he die volk moet hulself eers vind, dan kan ons die moontlikheid ondersoek.

More my vriend. Ek hoop eendag gaan ek die voorreg hê om jou te ontmoed, soos n paar ander manne hier.
Propatria, daai grond gaan eendag deel wees van ons grondgebied.

propatria
19 Feb 2008, 11:56
Ons sal ontmoet, moet nie bekommerd wees daaroor nie. Jy weet ek word in die nag wakker. Ek kan sweer my God praat met my,(of die torre in die kop raas nou regtig) Ek redelik bang dat dit nie my eie kop is wat met my praat nie. Nou ja, ek het in een van hierdie drome die boodskap gekry om groot grond ver weg te kry. Ek het `n paar dae daaroor getop, hoekom sal ek nou so iets doen? ek het reeds ver te veel op my vurk. Een nag skrik ek toe weer wakker met `n boodskap "Tyd is min, werk is baie. Luister jy dan nie" toe kon ek nie verder slaap nie. Ek was eintlik vreeslik ontsteld. Nou ja, ek het besluit om dit wel te doen. Later het ek besef dat dit `n perfekte plek is om vlugtelinge heen te neem en het toe besluit op `n ander plek wat meer toeganklik is vir swaar vliegtuie. Nou sit ek vas met `n paar tegniese probleme met die Transaksie en sal in Maart `n antwoord he.
Ek het minstens een ander plek solank in die republiek wat 100% veilig is. Die naaste lokasie is letterlik honderde km ver, baie water, baie kos. My manne daar is ook besig om `n dreineerings put te bou wat letterlik honderde riool punte kan akkomodeer. Ek het vier tente laat maak met `n spesifieke kleur en getoets. As jy oor vlieg kan jy dit nie sien nie. Op land kan jy dit ook nie sien nie (staan tussen boorde)
Nou ja, so beur ons dan nou voort met voorbereidings vir wanneer Zuma die Boere begi jag.
Soos die tyd nader kom moet ons net ons hand uithou en HY sal ons lei.
VIVA ZUMA, HY GAAN DIE EEN WEES WAT ONS, ONS VRYHEID LAAT KRY

Hestertjie Haarnaald
19 Feb 2008, 12:43
Ek het minstens een ander plek solank in die republiek wat 100% veilig is. Die naaste lokasie is letterlik honderde km ver, baie water, baie kos. My manne daar is ook besig om `n dreineerings put te bou wat letterlik honderde riool punte kan akkomodeer. Ek het vier tente laat maak met `n spesifieke kleur en getoets. As jy oor vlieg kan jy dit nie sien nie. Op land kan jy dit ook nie sien nie (staan tussen boorde)

Ek het gister 'n pos geplaas oor 'n nuwe dorp net vir blankes en het Rooi Jan my meegedeel dat daar reeds Orania & Kleinfontein is en dat hul ongelooflike teenkanting kry vanaf die regering. My volgende voorstel was om dan nie ‘n fomele dorpstigting met proklamasie te doen nie maar ‘n “informele dorp” waarvoor daar geen aansoek ingehandig word by die plaaslike owerheid nie, niemand weet van die dorp nie behalwe ingeswore boerelede. Wat ek voorstel is dat 'n lid sy plaas vir ons oop stel, daarna kry ons ‘n paar finansiele bene in ons groep wat betaal vir die infrastruktuur (riool, boorgate, elektrisiteit (Solar / tribunes), (alles onafhanklik as die infstrastruktuur vou word ons dan nie daardeur geraak nie) fort oprigting / ondergrondse skuiling, oprigting van krale met vee, store vir opgaar van voedsel, brandstoftenks ens. Lede kan ook vrugteboom bring en plant. Dit klink "far fetched" en daar is finansiele implikasies maar ek is seker dat hier 'n paar lede is wat ordentlike donasie kan maak en dit is tog vir ons toekoms. Daar kan selfs 'n rekening geopen word vir die "dorp" en maandelikse donasies gemaak word vir aankope ens. Lede kan dan ook naweke na die plaas gaan vir opleiding (combat, selfverdediging, noodhulp, ens) wat deur ons eie lede aangebied word. Daar kan veilige roetes uitgewerk word uit al die provinsies hoe om by die "dorp" te kom. Al gebeur dit nie in ons leeftyd nie is daar ten minste voorsorg getref vir ons kinders. Ek sien so 'n geleentheid as 'n belegging vir ons toekoms en sal sover gaan om 'n 2de verband op my huis uit te neem om die projek te finansier, wat van julle ?

noordoos
19 Feb 2008, 12:50

Dankie vir die bemoediging. So moet elkeen net doen wat God ons hand gee om te doen. Ek is seker daar is nog baie mense wat regmaak, sonder dat ons bewus is daarvan. Hierdie is net n klein bietjie inligting om ons geloof te versterk. Aan God die Eer!

Hestertjie Haarnaald
19 Feb 2008, 12:50
Nou ja, so beur ons dan nou voort met voorbereidings vir wanneer Zuma die Boere begi jag.

Ek het gister 'n pos geplaas oor 'n nuwe dorpstigting en het Rooi Jan my meegedeel dat daar reeds Orania & Kleinfontein is en hul ongelooflike teenkanting kry vanaf die regering. My volgende voorstel was om dan nie ‘n fomele dorpstigting met proklamasie te doen nie maar ‘n “informele dorp” waarvoor daar geen aansoek ingehandig word by die plaaslike owerhede nie, niemand weet van die dorp nie behalwe ingeswore boerelede. Daarna kry ons ‘n paar finansiele bene in ons groep wat betaal vir die infrastruktuur (riool, boorgate, elektrisiteit (Solar / tribunes), fort oprigting / ondergrondse skuiling, brandstoftenks, oprigting van krale vir vee, store vir opgaar van voedsel ens. Ek weet dit klink "far fetched" maar dis 'n belegging vir ons toekoms. Die "dorp" kan dan ook deur die lede gebruik word vir opleiding (Combat, selfverdediging, noodhulp ens). Ek is baie ernstig oor die voorstel en sal sover gaan om 'n 2de verband op my huis te neem om so 'n projek te finansier. En al gebeur die "oorlog" nie in ons leeftyd nie het ons ten minste voorsorg getref vir ons kinders.

sclark
19 Feb 2008, 13:32
Ek het gister 'n pos geplaas oor 'n nuwe dorpstigting en het Rooi Jan my meegedeel dat daar reeds Orania & Kleinfontein is en hul ongelooflike teenkanting kry vanaf die regering. My volgende voorstel was om dan nie ‘n fomele dorpstigting met proklamasie te doen nie maar ‘n “informele dorp” waarvoor daar geen aansoek ingehandig word by die plaaslike owerhede nie, niemand weet van die dorp nie behalwe ingeswore boerelede. Daarna kry ons ‘n paar finansiele bene in ons groep wat betaal vir die infrastruktuur (riool, boorgate, elektrisiteit (Solar / tribunes), fort oprigting / ondergrondse skuiling, brandstoftenks, oprigting van krale vir vee, store vir opgaar van voedsel ens. Ek weet dit klink "far fetched" maar dis 'n belegging vir ons toekoms. Die "dorp" kan dan ook deur die lede gebruik word vir opleiding (Combat, selfverdediging, noodhulp ens). Ek is baie ernstig oor die voorstel en sal sover gaan om 'n 2de verband op my huis te neem om so 'n projek te finansier. En al gebeur die "oorlog" nie in ons leeftyd nie het ons ten minste voorsorg getref vir ons kinders.
I'll come to the table too on this one!

Hestertjie Haarnaald
19 Feb 2008, 13:53
I'll come to the table too on this one!

Dalk kan daar 'n projekbestuurder na vore tree en 'n "besigheidsplan" saamstel waarin die hele "dorp" uiteengesit word die kostes waarna gekyk gaan word ens. Sodra die plan gereed is word dit na alle lede uitgestuur wat belangstel en kan ons 'n vergadering hou.

propatria
19 Feb 2008, 14:06
Haai julle, ek deel die sentiment met julle en het ook `n paar idees. Ek sal later iets daaroor pos, daar is `n paar gate in so sisteem. In beginsel wil ek net se, Koop `n baie goeie tent of ou karavaan, ek sien die noodsaaklikheid om reg te wees vir `n oorleewings kamp as ga-os losbars meer as wat ek dit sien in eienaarskap van grond en vaste geboue. Dit moet moontlik wees om mobiel te wees.
Wat oorlewings kampe, opleiding ens aan betref kan ek iets beskkbaar maak. Ek sal sommer vandag `n buldoser stuur om vir julle `n mooi plekkie ta gaan oopmaak en sal water soonte aanle. Hier kan julle visvang, perdry, wild kyk, stap, quad ry (streng reels) en sommer ontspan.
Ek kry julle jammer, daar is die stede. As ek soontoe gaan sweet my hande, ek voel die onheil aan en wil net uit.

Peet Meerkat
19 Feb 2008, 14:09
Dalk kan daar 'n projekbestuurder na vore tree en 'n "besigheidsplan" saamstel waarin die hele "dorp" uiteengesit word die kostes waarna gekyk gaan word ens. Sodra die plan gereed is word dit na alle lede uitgestuur wat belangstel en kan ons 'n vergadering hou.

Die idee is goed. Die werkbaarheid daarvan hang buiten finansiele kostes ook af van hoeveel mense bereid sal wees om op te pak en na so plek te trek en saam ander sal ophelp sonder selfverrykking. Ons Boere het vele dorpe gestig. Selfverryking was egter die laaste op hul gedagtes en eerder om saam-saam kop bo water te hou.

Hestertjie Haarnaald
19 Feb 2008, 14:23
Haai julle, ek deel die sentiment met julle en het ook `n paar idees. Ek sal later iets daaroor pos, daar is `n paar gate in so sisteem. In beginsel wil ek net se, Koop `n baie goeie tent of ou karavaan, ek sien die noodsaaklikheid om reg te wees vir `n oorleewings kamp as ga-os losbars meer as wat ek dit sien in eienaarskap van grond en vaste geboue. Dit moet moontlik wees om mobiel te wees.
Wat oorlewings kampe, opleiding ens aan betref kan ek iets beskkbaar maak. Ek sal sommer vandag `n buldoser stuur om vir julle `n mooi plekkie ta gaan oopmaak en sal water soonte aanle. Hier kan julle visvang, perdry, wild kyk, stap, quad ry (streng reels) en sommer ontspan.
Ek kry julle jammer, daar is die stede. As ek soontoe gaan sweet my hande, ek voel die onheil aan en wil net uit.

Ons het reeds voorbereiding getref maar jy kan ook net soveel in jou 4 x 4 en waentjie laai. Dit gaan nie net vir ons eie oorlewing nie, wat van die mense wat nie voorsorg kan tref nie en later by die kampe gaan opdaag. Die doel van die "dorp" is nie vir materiele doeleindes, eienaarskap ens nie. Die doel is om 'n veilige plek te hê waar ons stadsjapies kan gaan, en om 'n verskil te probeer maak vir die wat nie kan nie, om betrokke te raak met 'n projek wat ten bate van die boerevolk is, om ons kans te gee om voor te berei vir dit wat mag kom. Miskien kan daar 'n nuwe draad oopgemaak word vir verdere bespreking die draad wyk biejtjie af van die Zuma draad.

ekke123
19 Feb 2008, 14:25
en het Rooi Jan my meegedeel dat daar reeds Orania & Kleinfontein is en hul ongelooflike teenkanting kry vanaf die regering.

Rooi jan sal ons meer hiervan moet kom vertel. Ek wis daarvan niks nie.

Hestertjie Haarnaald
19 Feb 2008, 14:59
Rooi jan sal ons meer hiervan moet kom vertel. Ek wis daarvan niks nie.

Ek is seker dat snr lede nie inligting sal pos wat nie gestaaf kan word nie, ek het derhalwe op ons regering se webtuiste gaan soek en die volgende dokument is vir my 'n aanduiding dat daar teenkanting is ;

http://www.info.gov.za/otherdocs/2003/trc/3_6.pdf

Dit het nou betrekking op Orania en "right wing groups"

Ou Voortrekker
19 Feb 2008, 15:21
... ek het derhalwe op ons regering se webtuiste gaan soek en die volgende dokument is vir my 'n aanduiding dat daar teenkanting is ;

http://www.info.gov.za/otherdocs/2003/trc/3_6.pdf

Dit het nou betrekking op Orania en "right wing groups"

Hestertjie

Ek wil net graag weet wie is "ONS" regering na wie jy verwys?:icon_wtf:

Pendoring
19 Feb 2008, 15:28
Dink sy het maar net 'n fout begaan - "mag van die ou gewoonte"

Hestertjie Haarnaald
19 Feb 2008, 15:40
Hestertjie

Ek wil net graag weet wie is "ONS" regering na wie jy verwys?:icon_wtf:

Jammer Ou Voortrekker, dit is uit "mag van ou gewoonte".

propatria
19 Feb 2008, 16:25
Hestertjie, hoekom ek gese het tente is omdat ek praat van `n veilige plek. Enige plek is tydens `n burgeroorlog of so iets net vir `n beperkte tyd veilig. Nou op die langer termyn sal jou dorp die regte een wees, behalwe dat ek boer is ek betrokke met ontwikeling, die probleem is dat dit lank vat, maar as mens so iets doen moet dit nie informeel wees nie maar regte dorpstigting. Vol titel erwe. ek het `n nuwe draad wat ek gaan pos maar moet dit huidiglik van `n 'word dokument af oordra na `n pos toe, dit behoort baie van jou voorstel te dek. Om `n plaas te verander is moeiliker as `n grond aangrensend aan `n dorp. Vir die debateering daarvan vind jy solank vir ons die volgende.
`n dorp verwyderd van die groot massa's, nie te ver uit die groot stede nie maar eerder naby twanna's en Sotho's as naby Kosas en Zulu's. (so vinig in my kop Ligtenburg). Ek sal weer pos maar begin nuwe draad. ZAR besigheids laer of iets. (moderators help bietjie hier asb)

Gelofte
19 Feb 2008, 20:00
Naand

Net so terloops gesien op die nuus

Kosovo in Checkoslovakia het onafhanklikheid verklaar.....netjies nê

Gelofte
19 Feb 2008, 20:15
Hi Hestertjie

Dink jy nie ons het groter grond nodig as wat jy voorstel nie, miskien in die noord kaap kan on n hengse stuk grond beset, onafhanklik verklaar en bekend staan as n land op sy eie??? In tye van nood gaan ons miljoene wees wat plek soek

Gelofte

Rooi Jan
19 Feb 2008, 21:12
Ek kan nie veel se oor Orania nie. Beide Kleinfontein en Paardekraal was te bang vir die regime om hul terreine beskikbaar te stel vir die reuse Vierkleur. Albei was in hofgedinge betrokke en wou nie hul posisie benadeel nie.

marco
19 Feb 2008, 21:23
Ek kan nie veel se oor Orania nie. Beide Kleinfontein en Paardekraal was te bang vir die regime om hul terreine beskikbaar te stel vir die reuse Vierkleur. Albei was in hofgedinge betrokke en wou nie hul posisie benadeel nie.

Dit klink soos Boerevryheid en andere wat te "bang" is om oorlog te praat. ;)

Nou ja skuus oor daai tong in die kies maar dit is n feit. n Verstaanbare feit maar nie noodwendig n karaktervolle een nie.

Sien dis waar die hele probleem met ons boere is. Jammer dat ek nou weer daaroor moet praat maar ja! Ons ORGANISASIES en sogenaamde LEIERS is te bang om op te staan en te se genoeg is genoeg.

Koffie-Bokkie
19 Feb 2008, 21:31
Marco, Marco, Marco, Daar is 'n rede waarom ons nie oorlog praat hier nie! Moet dit asseblief nou nie doen nie, koot, los nou maar die onenigheid!

As jy nou nie so dwarstrekkerig was nie, sou jy geweet het waaroor dit gaan, maar ons gaan nie die forum op die spel plaas omdat mense soos jy nou nie weet waar om op te hou nie. Ons is almal keelvol, maar ons moet ook weet wat ons perke is, en hierdie is een van hulle. Asseblief nou, julle het julle forums waar julle hierdie dinge kan doen, hou dit asseblief af hier.

marco
19 Feb 2008, 21:59
Ja ja, ek pleit skuldig! En ek sien ek is oppad uit!

Was lekker om vir n paar jaar op die werf te kon gesels! Ek weet hier is baie goeie ouens op die werf en ek wens julle almal (behalwe die witboekers) ;) sterkte toe!

Trekos1
19 Feb 2008, 22:10
Gaan na Google, sleutel my naam in en luister na "The right perspective" se uurlange onderhoud met my(16/02/08) oor die toestand vd land, en oor wat kan ons te wagte wees, nou en tot 2010.
"Ons" het sigbaarheid verloor, en sal moet uithaal en wys sodat die internasionale gemeenskap weer Die Boervolk erken.

VOOR DIT NIE GEBEUR, SAL ONS DAAGLIKS AL HOE MINDER WORD, EN DIE BUITELAND SAL DIT NOOIT RAAKSIEN NIE!!

francois.conradie
19 Feb 2008, 22:14
Ja ja, ek pleit skuldig! En ek sien ek is oppad uit!

Was lekker om vir n paar jaar op die werf te kon gesels! Ek weet hier is baie goeie ouens op die werf en ek wens julle almal (behalwe die witboekers) ;) sterkte toe!

marco, asb. my maat, kalmeer, dit help nie jy gaan speel 'kamakazi pilot' nie, ons as volk het jou nodig om ons volk in eenheid saam te smelt. Niemand wil jou graag sien gaan nie en ek kan jou ook verseker niemand wil graag he jy moet in die hitte van die oomblik verkeerde besluite maak nie. Ons het jou as VOLK nodig. Is daar dalk iets wat jy op die hart het wat jy met ons wil bespreek?

Kantoor Tannie
19 Feb 2008, 22:21
Marco weet waaroor dit gaan, maar ek dink hy verstaan nou. Hy is welkom om te bly as hy by die reels hou!!
Komaan marco, pos vir ons 'n positiewe pos. Ons weet jy kan.

Rooi Jan
19 Feb 2008, 22:24
Marco, niemand is kwaad vir jou nie. Ongelukkig moet ons maar versigtig wees. Daar is van ons volksgenote wat al meer as vier jaar agter tralies is omdat hulle te veel gese het vir die verkeerde mense. Op 'n werf soos hierdie is daar ongelooflik baie agies wat loer wat ons doen.