View Full Version : Alternatiewe brandstowwe
Baardman
18 Oct 2007, 21:11
Dit is heeltemal moontlik om beide diesel- en petrolenjins van alternatiewe brandstowwe, wat nie afhanklik is van ru-olie nie, te bedryf.
Die opsies vir dieselenjins is biodiesel en gewone plantaardige olie. Die eerste dieselenjins is inderdaad ontwerp om van plantolie af te loop, soos wat die Model T Ford enjin ontwerp is om van alkohol af te loop.
Die enigste probleem met dieselenjins en gewone plantolie is dat die olie te dik is (viskositeit te hoog is), en dat die olie verhit moet word (verkieslik in die tenk en voordat dit deur die inspuitpomp gaan). Daar is (in Amerika) verskeie vervaardigers van "kits" om jou dieselenjin van plantolie te laat loop.
Biodiesel is 'n reguit vervanging van gewone diesel, maar om biodiesel te maak is 'n proses. Nie baie moeilik nie, maar mens moet aandag gee (daar is maatskappye wat toestelle bemark om biodiesel tuis te vervaardig). Die biodiesel word van plantolie gemaak (jy kan afval-olie gebruik, wat jy by 'n restaurant kan bekom). Die proses gebruik metanol (10-15% van die olie volume), swawelsuur (min) en natriumhidroksied (bytsoda, ook baie min).
Ouer enjins werk beter as die nuutste rekenaarbeheerde enjins op alternatiewe brandstof.
Petrol enjins kan sonder enige veranderinge op butanol loop (moeiliker om te maak), of met veranderings op etanol loop (waarvoor jy 'n stookketel nodig het). Etanol kan van vrugte gestook word, of daar is 'n proses waar jy dit van mielies kan stook.
Die veranderinge aan die enjin behels 'n ander mengsel (d.w.s. die vergasser moet verstel word), en 'n verandering aan die "ignition timing" (ongeveer 22 grade i.p.v. die gewone 6 grade).
In Amerika kan jy "dual fuel" motors koop wat outomaties meet watter persentasie etanol jy in jou tenk het en die brandstofinspuiting en "timing" verander soos nodig. Jy kan ook oorsee E85 brandstof (85% etanol) koop.
Ongeveer 40% van alle motors in Brasilie loop op etanol - hulle verbou suikerriet en maak etanol op groot skaal.
Petrolenjins kan ook op koolstofmonoksied loop ("wood gas" - wyd gebruik tydens en na die tweede wêreldoorlog), of op waterstof.
Daar is sekere wetlike aspekte rondom die gebruik van alternatiewe (of tuisgemaakte) brandstof. Die brandstof wat ons koop, bevat 'n paaie-belasting, so die regime is nie mal daaroor as jy 'n openbare pad 'n brandstof gebruik sonder die belasting nie.
Niemand keer jou egter om dit op jou plaas te gebruik nie (bv. in 'n trekker).
Groete
Baardman
Slagdoppie
19 Oct 2007, 16:33
Ekt hierdie laas jaar gelees, ek het dit al van te vore hier geplaas,
maar plaas dit weer vir die wat dit gemis het:
BEWARE FRIED FUEL?
I am a regular reader of your fantastic
magazine. When it arrives, I am glued to
it for three hours, then re-read it impa-
tiently until the next one arrives. That
said, I'm worried about the content of
the article titled "Fried Fuel". It spreads
dangerous untruths that that could seriously
damage the biofuels industry in SA.
Lets look at how a diesel engine
works: compression causes the heating of
air, fuel is sprayed into the hot air at the
point where an explosion is desired, and
the explosion drives the piston down,
powering the engine. Gas is expelled and
the cycle is repeated.
If any unburnt stuff stays behind, it will
ruin the engine because valve seats will
get clogged and the injector tip will get
coked-up - that is, covered in a layer of
carbon. Coked injectors spray oil on the
side of the cylinder, which may or may
not cause piston wash and can thin
engine oil and damage bearings ( in other
words, cause extremely costly damage).
If one injects straight vegetable oil
(SVO) into most diesel engines (other
than some old Mercedes engines) the
fatty acids in the vegetable oil will burn
but the glycerine backbone of the fat
that's left over will stick on the valves,
injector and turbo fins (as the Isuzu
KB 250 that was said to covered
45 000km on used cooking oil). This will
eventually cause major damage to the
engine, resulting burned valves, dead
turbochargers and the like, and end up
costing the driver way more the the
saving on fuel.
To solve this problem, biofuels for die-
sel vechicles are generally made by remo-
ving glyserine with catalytic processes
(biodiesel), of which is simple, low-tech
example was described in an excellent
article published in a earlier issue of
PM. There is a real danger that people
who use the product described in "Fried
fuel" could end up frying their engines
instead, giving biofuels a bad name.
DR GARTH CAMBRAY
BIOFUEL MAKER AND EXPERT
VIA EMAIL
Baardman
19 Oct 2007, 17:10
Ek het nog glad nie van die newe-effekte gehoor wat die "expert" van praat nie. Ek moet egter sê, as ek 'n diesel enjin van plantolie af sou wou loop, sou ek definitief nie afval-olie (gebruikte kook-olie) gebruik nie.
Biodiesel is tegnies maklik om te maak - sien die "foolproof" resep op journeytoforever (http://www.journeytoforever.org/biodiesel_aleksnew.html). Dis werk.
As jy jou afval olie goedkoop kan kry (R1 - R2 per liter), kan jy werklik baie geld spaar. Die grootste koste is om die "reaktor" daar te stel (ek weet van 'n ou wat dit in 'n warmwatersilinder doen). Die proses moet ideaal teen sowat 60 grade C gebeur. As die toerusting eers betaal is, kan jy diesel teen sowat R3 per liter maak (as jy R2 per liter vir die olie betaal). Die totale EKSTRA koste (olie uitgesluit) is sowat R1 per liter (dis nou die metanol, suur, bytsoda en elektrisiteit). Jou tyd is ook uitgesluit in die kosteberekening.
Dit vat sowat 3 dae om 'n "batch" diesel te maak (dis nie 'n kontinue proses nie). As jy 'n 150 liter warmwatersilinder gebruik kan jy omtrent twee tenks diesel in 3 dae maak (vir meeste bakkies/karre). My ondervinding was dat dit redelik moeilik is om afval-olie te kry. Die meeste restaurante gee of verkoop alreeds hulle olie aan van hulle werkers. Die werkers raak erg omgekrap as hulle nie meer hulle goedkoop olie kan kry nie. Jy gaan dus ooreenkomste met 'n klomp restaurante moet aangaan, of met een GROOT restaurant (wat baie kookolie gebruik).
Groete
Baardman
Haas Das
2 Apr 2008, 11:34
Nog inligting oor biodiesel. Dit werk die beste op ou karre. Net een probleem, waar kry mens nog so 'n kar. Die Golf 1 diesels se enjins het nie lank gehou nie en dit was duur om op te doen. Dis was goedkoper om 'n petrolenjin in te sit. Baie van hulle is seker ook skrootwerf toe nadat die enjin bearings geslaan het. Die ander alternatief is 'n Mercedes 240D of 300D. Daar is maar min van hulle verkoop want dit was 'n duur kar op sy dag. Net ryk boere het hulle gekoop.
http://www.mg.co.za/articlePage.aspx?articleid=336003&area=/wheels_deals/wheels_news/
Running your car on vegetable oil
Miles Brignall | London, United Kingdom
19 March 2008 10:00
In an effort to get around the big rise in oil prices, thousands of motorists have taken to running their cars on supermarket-bought vegetable oil and it's all perfectly legal.
Two weeks ago here in the United Kingdom, the average price of a litre of diesel went though the £1 barrier again, prompting many drivers of older diesel cars to consider using shop-bought vegetable oil instead.
Plenty of owners of cars with older diesel engines can run their car on vegetable oil -- either mixed in with ordinary diesel or, following some modifications, entirely on such oils. Users point out that Rudolf Diesel originally designed his engines to run on peanut oil. The only downside is the smell that comes out of the exhaust, which has been likened to a barbecue.
The use of this "alternative" fuel was given a big boost in Britain recently when the UK Treasury relaxed the rules on the taxation of home-made and shop-bought oil. Since June, drivers are no longer required to pay the fuel duty. Anyone can now use up to 2 500 litres of vegetable oil a year for personal use without having to pay any extra tax. The move has led to a huge demand for vegetable oil as thousands of motorists started using it, attracted by the possibility of big savings.
Users have to keep all receipts so they can prove they are not using more than 2 500 litres a year if they are stopped in a roadside check.
Finding out whether your car can run successfully on the stuff is crucial. In general, older low-pressure diesel engines that appeared in cars made up until the late 1990s are best. It's not advisable to put it in modern high-pressure diesels sold in new cars as it may wreck the engine.
Although the use of biofuels is the subject of a heated debate among environmentalists, some believe they are beneficial. You will need to take your own view before deciding whether to try it.
Patrick Whetman, who operates the detailed website Vegetableoildiesel.co.uk, says refined grapeseed oil is the best one to use in your car. His site lists the cars that have been successfully run on vegetable oil over recent years. There is also a forum that allows users to swap tips and advise newcomers. He says many of the approved cars will happily run 100% on oil once the engine is warmed up properly.
Some users install a second tank and switch to vegetable oil after a few miles. Others prefer systems that heat the fuel, which overcomes its lack of lubricity. Most users appear to run 20% to 30% on oil and the rest on normal diesel.
"You won't do much damage by trying it once -- the damage comes mostly from prolonged use. Put in a mix of vegetable oil and see how easily it starts. If it takes a while and it produces a lot of white smoke, try a lesser mix or give it up. Fuel economy should be about the same: in some engines vegetable oils improve it, in others it's slightly worse -- about 5% either way," he says.
Reports on the various websites have found that cars with Bosch fuel pumps are much more likely to be able to run on vegetable oil. It's important to establish the make in your car before using the stuff regularly.
John Evans, technical manager at the UK's Society of Motor Manufacturers and Traders, agrees it is possible to run some cars on such oils but warns owners to be wary.
"It's only older cars with low-pressure systems that can tolerate these oils. Newer, high-pressure diesel systems most certainly won't. The problem is that there has been very little proper testing of the use of vegetable oils, so it's hard to say with any certainty which cars will tolerate it."
He says users need to replace the fuel filter more often and be aware that vegetable oils can absorb harmful water vapour if left uncovered. "I think that most users will be better off using properly manufactured biodiesel. It's much safer and offers a small saving."
Alternatively, if you don't live near a proper supplier but have access to a ready supply of waste cooking oil, you could always buy and operate your own biodiesel plant. Whetman's website will sell you the plans to build your own.
Hannes Lottering
2 Apr 2008, 12:12
Nog inligting oor biodiesel. Dit werk die beste op ou karre. Net een probleem, waar kry mens nog so 'n kar. Die Golf 1 diesels se enjins het nie lank gehou nie en dit was duur om op te doen. Dis was goedkoper om 'n petrolenjin in te sit. Baie van hulle is seker ook skrootwerf toe nadat die enjin bearings geslaan het. Die ander alternatief is 'n Mercedes 240D of 300D. Daar is maar min van hulle verkoop want dit was 'n duur kar op sy dag. Net ryk boere het hulle gekoop.
My Isuzu KB 250 2004 model het al 25000 km met gebruikte kookolie geloop sonder probleme.
Die enjinolie is nog skoon.
Ek moes net vir die eerste 2000 km die dieselfilters vervang omdat die olie vuilheid in die tenk opvang en die filters verstop.
Wintersoggende het hy net nie dieselfde krag todat die olie warmer word nie.
In somermaande ry hy beter as n diesel Isuzu.
Meer krag.
Dit ruik soos 'popcorn' by die uitlaat.
Ek verstaan dis moontlik om waterstof uit gasse te onttrek deur middel van verkoelde palladium-bedekte diatomietdeeltjies, en ek het selfs ingenieursketse van die apparaat waarin die diatomiet gepak word. Die waterstof word weer vrygestel deur die diatomiet te verhit. Diatomiet is ook bekend as Kieselguhr, Fuller's earth, White earth, ens, en word vir 'n groot verskeidenheid dinge gebruik. (Ek is besig om hieroor navorsing te doen, en ons is besig met amptelike registrasie vir landboudoeleindes vir ons produk.)
Ek het ook inligting oor hoe om die Diatomiet/Kieselguhr met palladium te bedek.
Is daar iemand wat oor die tegnologie beskik om die dinge te bou?
Sou 'n mens die onttrekte, gestoorde en weer vrygestelde waterstof in 'n voertuig/lokomotief kragopwekker kan gebruik?
Is daar 'n ingenieur onder ons mense wat meer inligting het?
Hennovdm
4 Apr 2008, 08:24
Biodiesel is in Boksburg beskikbaar teen ongeveer R6.50 per liter. Klein Biodiesel aanlegte is ook beskikbaar teen ongeveer R5000. Dit is genoeg om amper 200liter op 'n slag te vervaardig. 'n R5000 aanleg is genoeg om vir jou en jou hele familie aan biodiesel te voorsien.
Al probleem met biodiesel volgens my is die volgende: Om biodiesel te vervaardig het jy 'n klein persentasie methanol nodig. Methanol is slegs afkomstig van Ru-olie. Methanol kan ook nie met etanol in biodiesel vervang word nie. En as dinge inmekaar stort gaan jy nie methanol kan kry nie. Wat as plaasvervanger in methanol gebruik kan word weet ek nie, weet iemand dalk?????
Etanol vanuit gewasse met 'n suiker inhoud is 'n baie maklike proses alhoewel die finale produk baie minder is. Jy kan etanol vervaardig vanuit vrugte sonder enige bymiddels. Etanol vanuit stysel gewasse lewer 'n baie **** opbrengs maar jy het bymiddels nodig en die proses is baie langer. En waar vind mens die bymiddels as dinge skeef loop? Etanol kan ook net in petrol enjins gebruik word, hoe gemaak met jou trekkers en ander implemente?
Biodiesel lyk my is die antwoord indien ons 'n maklike plaasvervanger vir "methanol" kan kry. ??
Hannes Lottering
7 Apr 2008, 19:58
Ek verstaan dis moontlik om waterstof uit gasse te onttrek deur middel van verkoelde palladium-bedekte diatomietdeeltjies, en ek het selfs ingenieursketse van die apparaat waarin die diatomiet gepak word. Die waterstof word weer vrygestel deur die diatomiet te verhit. Diatomiet is ook bekend as Kieselguhr, Fuller's earth, White earth, ens, en word vir 'n groot verskeidenheid dinge gebruik. (Ek is besig om hieroor navorsing te doen, en ons is besig met amptelike registrasie vir landboudoeleindes vir ons produk.)
Ek het ook inligting oor hoe om die Diatomiet/Kieselguhr met palladium te bedek.
Sou 'n mens die onttrekte, gestoorde en weer vrygestelde waterstof in 'n voertuig/lokomotief kragopwekker kan gebruik?
Glo my jy wil nie waterstof opwek en stoor nie.
Waterstof brand tot 1000 maal vinniger as petrol.
Die proses waarmee waterstof opgewek word is nie te moeilik nie.
Die gevaar verbonde daaraan om dit te berg in tenks onder druk is die probleem.
Ek het die planne om n waterstof opwekker in n voertuig te bou en installeer.Die metode wek genoeg waterstof op om n voertuig te laat ry.(sonder brandstof.)
http://pesn.com/2007/09/29/9500450_BobBoyce_Electrolizer_Plans/d9.pdf
Dit is dalk beter en makliker om die metode hieronder te gebruik.
Dit is dieselfde as wat die mense gebruik het tydens die tweede wereldoorlog.
Met aanpassings kan jy n gasstoof of n gasverwarmer daarmee aandryf.
http://www.gengas.nu/byggbes/contents.shtml
Menere/Dames,
Gaan kyk na die webwerf, Water4Petrol.net.
Ek kyk nog die kat uit die boom want my skoonseun verkoop en installeer die stelsels ook.
Hy het omtrent 'n 25% verbetering in brandstofverbruik uit sy Bantam bakkie gekry en hulle het 'n 2.7i Toyota bakkie in Knysna getoets wat so iets soos 61% verbetering in brandstofverbruik behaal het. Ek ry self een en teen die hedendaagse R1.65/km brandstofverbruik, (rede; 'n flippen swaar voet), oorweeg ek dit ook baie sterk.
Iets om aan te dink, nê?
Hannes Lottering
7 Apr 2008, 21:30
Menere/Dames,
Gaan kyk na die webwerf, Water4Petrol.net.
Ek kyk nog die kat uit die boom want my skoonseun verkoop en installeer die stelsels ook.
Hy het omtrent 'n 25% verbetering in brandstofverbruik uit sy Bantam bakkie gekry en hulle het 'n 2.7i Toyota bakkie in Knysna getoets wat so iets soos 61% verbetering in brandstofverbruik behaal het. Ek ry self een en teen die hedendaagse R1.65/km brandstofverbruik, (rede; 'n flippen swaar voet), oorweeg ek dit ook baie sterk.
Iets om aan te dink, nê?
Toffie met alle eerbied en respek.
Daardie is reeds getoets.
Die elektrodes is van swak gehalte.
Ek se nie die ding werk nie.
Die metode hierbo is n baie beter een.
water4fuel is n supplementer tot petrol.
In nuwe hedendaagse voertuie is daar n rekenaar "chip" wat die onverbrande petrol in die uitlaat meet.
Sodra die ding uitvind jou mengsel is te "Lean" dan verhoog dit outomaties die petrol mengsel tot n ryker mengsel.
Jy sal dus meer (swaarder)brandstofverbruik kry.
Ek en n paar vriende het dit reeds beproef,volgens ons is die hoeveelheid waterstof wat die ding opwek nie genoeg om n verskil te maak nie.
Dit sal ook nie help om meer van hierdie stelsels te installeer nie,aangesien petrol en waterstof nie op dieselfde manier verbrand nie.
Hoe meer jou hoeveelheid waterstof in jou mengsel is, hoe meer moet jy jou vonkverdeeler se tyd na TDC 'Top Dead centre' stel
Waterstof moet ontbrand 10 grade na TDC en petrol ongeveer 8 grade voor TDC.
Waterstof ontbrand 1000 keer vinniger as petrol.
As jou tyd verkeerd gestel is, kan jy jou enjin vernietig.
Ongelukkig is dit die hartseer gedeelte hiervan.
Hiermee wil ek nie voorgee dat daar nie meriete in die "water4fuel "stelsel is nie, maar dit is nie vir my n werkbare opsie nie.
Ek is alreeds 3 jaar betrokke met waterstof en het ook reeds 3 verskillende opwekkers gebou.
Met verskillende resultate.
Die huidige opwekker wat ek gebou het is geskoei op die een in die webwerf.
In my beskeie opinie is die stelsel waarvan ek die webwerf hierbo gegee het, die beste stelsel tans.
Hier word nie van petrol in die mengsel gepraat nie. Slegs waterstof.
Voertsek
15 Apr 2008, 00:39
Toffie met alle eerbied en respek.
Daardie is reeds getoets.
Die elektrodes is van swak gehalte.
Ek se nie die ding werk nie.
Die metode hierbo is n baie beter een.
water4fuel is n supplementer tot petrol.
In nuwe hedendaagse voertuie is daar n rekenaar "chip" wat die onverbrande petrol in die uitlaat meet.
Sodra die ding uitvind jou mengsel is te "Lean" dan verhoog dit outomaties die petrol mengsel tot n ryker mengsel.
Jy sal dus meer (swaarder)brandstofverbruik kry.
Ek en n paar vriende het dit reeds beproef,volgens ons is die hoeveelheid waterstof wat die ding opwek nie genoeg om n verskil te maak nie.
Dit sal ook nie help om meer van hierdie stelsels te installeer nie,aangesien petrol en waterstof nie op dieselfde manier verbrand nie.
Hoe meer jou hoeveelheid waterstof in jou mengsel is, hoe meer moet jy jou vonkverdeeler se tyd na TDC 'Top Dead centre' stel
Waterstof moet ontbrand 10 grade na TDC en petrol ongeveer 8 grade voor TDC.
Waterstof ontbrand 1000 keer vinniger as petrol.
As jou tyd verkeerd gestel is, kan jy jou enjin vernietig.
Ongelukkig is dit die hartseer gedeelte hiervan.
Hiermee wil ek nie voorgee dat daar nie meriete in die "water4fuel "stelsel is nie, maar dit is nie vir my n werkbare opsie nie.
Ek is alreeds 3 jaar betrokke met waterstof en het ook reeds 3 verskillende opwekkers gebou.
Met verskillende resultate.
Die huidige opwekker wat ek gebou het is geskoei op die een in die webwerf.
In my beskeie opinie is die stelsel waarvan ek die webwerf hierbo gegee het, die beste stelsel tans.
Hier word nie van petrol in die mengsel gepraat nie. Slegs waterstof.
Wel ek sou aanneem dat die elektronise rekenaar basies n analoog sein inllees vanaf die uitlaat stelsel. Heel moonltik n drie draad stelsel wat n spanning van se....12V dc aan die ontbrandings sensor verskaf om die ontbranding te meet. Dus al wat jy moet doen is.....meet die spanning van die sensor tussen grond en sein. Gaan koop n verstelbare drie punt weerstand (1k) en plaas dit in die plek van die sensor. Verstel dit todat die enjin normaal luier. Jy kan dan na hartelus waterstof by die branstof inspuit as n aanvullende rol.
Wat die "timing" betref, al wat die waterstof aanvulling doen is om die ontploffing te skuif van die normale 8 grade naa tot minstens 5 grade naa en verder, d.ws. hoe minder waterstof hoe verders kuif die petrol mengsel se ontploffing na 0 grade. Hoe meer waterstof hoe nader aan 0 grade sal dit ontplof. Natuurlik wil jy dit tenminste se maar 5 grade plus laat ontplof ens., in ag geneem dat die fonk reeds minus 8 grade gelede begin het.
Ouer enjins wat op bloot meganiese verbraning stelsel gewerk het sal die beste met die aanvullin stelsel werk. Ek het toe ek in SA was lank lank gelede n pragtige ou rooi Nissan 1400 Delux bakkie gehad, dit sou nou tog te lekker op hom gewerk het. Maar dit was die ou SA. Deesdae sal hulle hom mos baie maklik steel.....:icon_wtf:
Ek sou ook seker maak dat ek nie waterstof inspuit begin todat die enjin bo n sekere revolusie is nie siende dat dit kan "back fire" en die enjin beskadig. Sodra die enjin voldoend momentum het sal dit nie vir die waterstof inspuiting moontlik wees om die enjin te beskadig nie. My persoonlike mening is dat die enjin die grootste kaans het om beskadig te word teen baie lae revolusies en wanneer dit aan geskakel word.
Vir ou meganiese fonk verdelings enjins kan waterstof aavulling hoogs voordelig wees teen hoe revolusies siende dat dit help om die verbranding aan te pas weens die korter "stroke period" van die ontbranding....(sjoe!!!! hoe lekker knoop ek nou met die terme!!!:icon_wtf:) Die waterstof aanvulling help dus om die verbranding teen hoe revolusies vinniger te laat plaasvind. Dus ek sou wou dink dat n elektroniese verdeler die fonk teen hoe revolusies van die normale 8 grade voor sal terug skuif tot se maar 10 grade voor om die ontbranding van die enjin optimaal te maak.
Met n ou meganiese fonk verdeling kan jy die ontstekings proses aanpas met waterstof toevoeging teen hoe revolusies - dus n net besparing van brandstof!!!!
Voertsek,
Dit maak vir my sin, want in die oggende luier sy bakkie baie ongelyk, maar sodra die enjin op werkstempratuur is, is alles normaal.
Ons het die bakkie so 'n week gelede op 'n afgemerkte kilometer buite die dorp gaan toets. Voorheen sonder die stelsel, het die bakkie vanaf stilstand 150km/u gehaal en met die stelsel, haal dit 163km/u. Dus is daar 'n definitiewe verskil.
Hy het ook geensins enigiets aan sy brandstof inspuitingstelsel verstel of enigsins aanpassings gemaak nie. Alles is dood standaard.
Ek wens jy kan die uitlaatgasse van die bakkie ruik. Dit ruik amper soos bezien.
Net Gewonder
20 Apr 2008, 04:05
Wel, dis seker nie te moeilik om biodiesel te maak! Maar ek het my ou 2.2 Isuzu op 50/50 diesel en kookolie mengsel gery. Die bakkie het so 'n wit rokie gehad en verder na tjips geruik, maar verder was daar geen verskil in trekkrag of start nie. Dit het wel koeler geloop. Ek was bang die aanpaksel wat kookolie maak verstop die pype, maar nadat die bakkie drie maande gestaan het (omdat ek dit nie gebruik het) het dit nog net so maklik soos voorheen gestart....en almal op die werf het dit geweet,agv die tjipsruik!
Enige diesel karre met 'n gewone dieselpomp en inspuiters kan daarop loop.
En haasdas, as jy maar weet hoeveel van daardie 240 en 300d Mercedese nou nog ons paaie kruis! Maar daar is nuter dieselkarre wat ook plantolie kan gebruik. Bv. die vorige generasie 1.7d Corsa en 1.8d Escort. En natuurlik meeste bakkies. Oorsee is dit taamlik algemeen om plantolie ipv diesel te gebruik
Wie Anders?
20 Apr 2008, 08:06
Ek wonder net, waar sou mens plant olie die goedkoopste kan kry? Die by Checkers is nog amper dubbel die prys van diesel.
My '96 280 DT Isuzu behoort lekker to loop op biodiesel. My vriend het nou so paar tenke biodiesel in sy splinter nuwe Toyota D-4D volgemaak met tuis gemaakte biodiesel, en die ding loop blykbaar 100%. Hy kyk daarna om so Biodiesel aanleg te koop. Die waarna hy kyk is nader aan so R20 000. Hy beweer dis dieselfde as die R5000 aanleg, maar gebruik 'n stainless steel tenk, wat verseker dat daar nie metale in die diesel kom wat nie daar hoort nie.
Glo my jy wil nie waterstof opwek en stoor nie.
Waterstof brand tot 1000 maal vinniger as petrol.
Die proses waarmee waterstof opgewek word is nie te moeilik nie.
Die gevaar verbonde daaraan om dit te berg in tenks onder druk is die probleem.
Ek het die planne om n waterstof opwekker in n voertuig te bou en installeer.Die metode wek genoeg waterstof op om n voertuig te laat ry.(sonder brandstof.)
http://pesn.com/2007/09/29/9500450_BobBoyce_Electrolizer_Plans/d9.pdf
Dit is dalk beter en makliker om die metode hieronder te gebruik.
Dit is dieselfde as wat die mense gebruik het tydens die tweede wereldoorlog.
Met aanpassings kan jy n gasstoof of n gasverwarmer daarmee aandryf.
http://www.gengas.nu/byggbes/contents.shtml
Baardman is ons Fundi op hierdie gebied. Kontak hom.
BIODIESELRESEP
Per e-pos ontvang van Jack Bell (VSA):
Biodiesel can be made for as little as .75 cents
per gallon. That's quite a savings if you've
noticed fuel prices lately. Also it's much better
for the environment than petrol fuel.
The best way to determine if biodiesel-making is
for you would be to make a small simple test batch.
Below you will find a simple step by step method
of making your very own biodiesel fuel:
The Three Ingredients needed:
1. At least 1 liter of new or unused vegetable oil.
2. One bottle of lye (sodium hydroxide), available
as "drain cleaner" that contains sodium hydroxide.*
3. At least 200 milliliters of methanol ,available
as "gas tank antifreeze" that contains methanol.*
*Be sure that if you use drain cleaner, the label says
"contains sodium hydroxide". Most drain cleaners are chlorine-based
and that will NOT work. The brand, Red Devil Lye Cleaner, contains
sodium hydroxide and works great.
*When buying the gas tank antifreeze for the methanol, be sure
that the label clearly says, "contains methanol". Some gas line
antifreeze products contain isopropyl alcohol, which will NOT work.
The Equipment needed:
- A glass container that is marked for 200 milliliters.
- A plastic or glass container that is marked for 1 liter.
- A wide-mouthed glass or plastic container that will hold at
least 1.5 liters.
- A speed blender with a slow-speed option.
- A scale (for measuring the lye)
- A plastic spoon (for handling the lye)
- A plastic funnel.
- Safety glasses and rubber gloves.
Preparing the Work Area:
- Room temperature at least 70 degrees F is ideal.
No lower that 60 degrees F.
- A well-lit area and well-ventilated area.
- A sink or hose close at hand to wash any chemicals that you may
come in contact with and be sure all containers are dry.
Let's Begin Making Biodiesel:
- First we need to make sodium methoxide.
In order to make sodium methoxide, measure 200 milliliters of
room temperature methanol into a one pint mason jar.
Then measure 3.5 grams of lye on your scale.
Add the lye to the methanol in the mason jar.
Be sure the lye is completely dry.
Close the lid of the jar tightly.
Shake the jar until the lye is dissolved.
The temperature does increase and becomes warm. This is normal.
Pour the mixture (now called sodium methoxide)
into the blender.
*Do not make surplus batches of methoxide; it loses its
potency overtime.
At this point, get 1 liter of new and unused vegetable oil and heat
it up to 140 degrees F.
- Mixing the vegetable oil with the sodium methoxide.
Add the vegetable oil into the blender.
Now you have the sodium methoxide in the blender with the vegetable
oil. Replace the cap on the blender. Turn the blender to its lowest
speed so that the the mixture is barely making a vortex. Do this for
25 to 30 minutes.
After blending is done, pour the mixture into your wide-mouthed
container.
The Birth of Biodiesel:
Slowly, the mixture will separate into two different things.
It is very noticeable. The oil should change from a light tan brown
to a darker brown. After about 25 to 35 minutes, the glycerine will
begin settling at the bottom of the container. The top layer is
biodiesel. Now carefully pour off the lighter colored biodiesel from
the top or you can pump it off. Then disregard the glycerin or use
the glycerin to make candles.
Congratulations !
You have made Biodiesel.
Baardman
11 May 2008, 14:11
Die resep hierbo is tegnies korrek om biodiesel te maak, maar dis dan nog nie gereed om in 'n diesel voertuig gebruik te word nie. Die biodiesel wat afgegooi is, moet nog "gewas" word om al die onsuiwerhede uit te kry.
Vir volledige instruksies hoe om biodiesel te maak (reg vir gebruik in 'n voertuig), kyk na die webwerf Journey to Forever ( http://www.journetoforever.org ). Onder die "Biofuels library" skakel op linkerhand is baie inligting. Lees spesifiek die FOOLPROOF metode - dis 'n twee-stadium proses (soortgelyk aan die resep wat Henry geplaas het) en daar kan basies niks verkeerd gaan tydens die proses nie (ander resepte is soms sensitief vir die kwaliteit van die (gebruikte) olie wat as basis gebruik word).
Hierdie resep is al met groot sukses deur verskeie kennisse van my gebruik. Terloops - maak seker jou (nuwe) dieselvoertuig se waarborg word nie tersyde gestel as jy tuisgemaakte biodiesel gebruik nie.
Groete
Baardman
Baardman, 76527829bt
Ek is besig met 'n studie van diatomiet/Kieselguhr/Fuller's Earth/Diatomatious earth met die oog op verspreiding van hierdie wonderproduk vir 1 000 000 en een doeleindes en gebruike.
Ek is nie 'n ingenieur nie.
Ek verstaan waterstofgasdeeltjies kan gestoor word op Palladiumbedekte diatomiet. Planne vir die bou van 'n onttrek-en-stoorapparaat is op die Internet beskikbaar asook 'n ingewikkelde beskrywing van die proses, en 'n proses om die diatomiet met palladium te bedek word ook in oop bronne op die internet beskryf.
http://sti.srs.gov/fulltext/ms2001744/ms2001744.html
Kyk ook
http://www.ans.org/store/index.cgi?i=E100000-fst-48-1-83-87
As 'n mens so 'n elektroliseerder het, sou jy die gaspartikels kan stoor in so 'n apparaat wat die plofbaarheid daarvan sou kon verminder?
Hoe word die vrygestelde waterstof later omgesit in elektrisiteit met water as afvalstof?
Kan die totale apparaat op 'n motor/ vragmotor/ lokomotief/ kragopwekker-onderstel gebou word?
Kan ons nie 'n kragbron as 'n Boerevolkproduk ontwikkel nie?
Ja, EK WEET HOEKOM NIE, DANKIE, en ja-ma-hoe-sindroom moet oorkom word, maar kom ons doen dit in elk geval.
Dankie
Henry
Baardman
11 May 2008, 17:10
Die manier om waterstof onder atmosferiese druk te stoor, word genoem die vorming van metaalhidried (metal hydride). Die metaal (waarvan Palladium slegs een voorbeeld is) absorbeer waterstofgas om waterstof ione te vorm (hidried). Jy moet die stelsel koud maak om die absorbsie te laat gebeur.
Later kan jy weer die metaal hidried warm maak, en die waterstof kom as 'n gas af. Jy kry ook verskillende hidriede, nie net metaalhidried nie (daar is ook polimere wat so optree).
Palladium kan bv. 900 maal sy eie volume absorbeer. Dit is heeltemal veilig (d.w.s. nie plofbaar nie) Dis egter steeds nie genoeg om aan bv. 'n motorvoertuig se vereistes te voldoen nie. Om 'n motorvoertuig te bedryf gaan 'n baie groot reservoir nodig he (dis seker moontlik, maar nie prakties nie).
Die palladium moet so 'n groot oppervlak moontlik he om effektief te absorbeer. Dis waarskynlik hoekom hulle dit op iets soos diatomiet neerslaan - diatomiet is mos poreus - d.w.s. groot oppervlakte vir klein volume.
Mens kan 'n gewone petrol binnebrand enjin direk op waterstof (en suurstof) loop, as jy dit reg meng. Daar is geen uitlaat gasse nie, net waterdamp.
Jy kan hierdie metaalhidried koop - in Amerika. Daar is maatskappye wat dit klaar doen.
Hannes Lottering
11 May 2008, 17:10
Henry,
Wat jy hier beskryf, is n metode om waterstof veilig te berg in n voertuig.
My metode behels die opwek van waterstof wanneer dit nodig is.
Aan boord van die voertuig met behulp van die voertuig se elektrisiteit.
Omdat my enjin so groot is moet ek van n 101 sel eenheid gebruik maak.
Dit wil op die oomblik lyk of selfs die reuse opwekker nie groot genoeg gaan wees nie.
Heel moontlik sal ek n addisionele 50 sel eenheid moet bysit.
Op die stadium kan ek nog nie se nie omdat ek wag vir sekere elektroniese komponente wat die hoeveelheid Waterstof wat die Opwekker kan produseer beduidend kan opstoot.
Ek behoort die komponente binne 1 week gereed te he.
Hannes Lottering
11 May 2008, 17:15
Ek wonder net, waar sou mens plant olie die goedkoopste kan kry? Die by Checkers is nog amper dubbel die prys van diesel.
My '96 280 DT Isuzu behoort lekker to loop op biodiesel. My vriend het nou so paar tenke biodiesel in sy splinter nuwe Toyota D-4D volgemaak met tuis gemaakte biodiesel, en die ding loop blykbaar 100%. Hy kyk daarna om so Biodiesel aanleg te koop. Die waarna hy kyk is nader aan so R20 000. Hy beweer dis dieselfde as die R5000 aanleg, maar gebruik 'n stainless steel tenk, wat verseker dat daar nie metale in die diesel kom wat nie daar hoort nie.
Enige 'Take Aways' sal ou oile aan jou verkoop.
Baardman
11 May 2008, 17:54
Enige 'Take Aways' sal ou oile aan jou verkoop.
As jy vir my die olie kan verskaf sal ek die biodiesel maak. Ek en 'n vriend het sowat 'n jaar gelede probeer (hier in my omgewing) - ek kon nie 'n betroubare bron kry nie. Al die wegneemete-plekke se ou olie word aan die werkers gegee - as jy dit gaan koop is dit net 'n week of wat en die werkers dreig om te staak. Ek het wel nie weke lank probeer nie - ek wou biodiesel maak as 'n oefening en vir privaat gebruik (vir 'n vriend, ek het geen diesel voertuig nie).
En die ouens wat wel bereid is om dit te verskaf wil te veel vir die olie he. Dis nie werklik finansieel die moeite werd om ou olie teen R4 per liter te koop om diesel te maak nie (miskien is dit nou, maar 'n jaar gelede het dit jou biodiesel koste opgevat na ekwivalent aan pomp diesel). Ek het gesoek na 'n konstante voorsiening van omtrent 200 - 300 liter per week teen R2-00 per liter olie. Verkieslik ook nie so ver weg dat die olie-versamelingsproses al die diesel wat gegenereer word, opgebruik nie.
'n (Ander) vriend van my is besig om te kyk na 'n grootskaalse biodiesel aanleg - hulle kan ook nie olie in die hande kry nie. Daar was 'n ou wat blykbaar groot hoeveelhede (gebruikte) olie teen R3 per liter kon verskaf, wat blykbaar 'n "scam" was, toe kon hulle rou grondboontjie-olie uit Singapoer kry teen R3-50 - weer 'n "scam". Daar is blykbaar baie verneukers nou in die biodiesel industrie, maar dis hoorsê...
Een van die aannames in "goedkoop tuisgemaakte biodiesel" is dat jy jou olie verniet iewers kan kry.
Groete
Baardman
Hannes Lottering
11 May 2008, 18:23
As jy vir my die olie kan verskaf sal ek die biodiesel maak. Ek en 'n vriend het sowat 'n jaar gelede probeer (hier in my omgewing) - ek kon nie 'n betroubare bron kry nie. Al die wegneemete-plekke se ou olie word aan die werkers gegee - as jy dit gaan koop is dit net 'n week of wat en die werkers dreig om te staak. Ek het wel nie weke lank probeer nie - ek wou biodiesel maak as 'n oefening en vir privaat gebruik (vir 'n vriend, ek het geen diesel voertuig nie).
En die ouens wat wel bereid is om dit te verskaf wil te veel vir die olie he. Dis nie werklik finansieel die moeite werd om ou olie teen R4 per liter te koop om diesel te maak nie (miskien is dit nou, maar 'n jaar gelede het dit jou biodiesel koste opgevat na ekwivalent aan pomp diesel). Ek het gesoek na 'n konstante voorsiening van omtrent 200 - 300 liter per week teen R2-00 per liter olie. Verkieslik ook nie so ver weg dat die olie-versamelingsproses al die diesel wat gegenereer word, opgebruik nie.
'n (Ander) vriend van my is besig om te kyk na 'n grootskaalse biodiesel aanleg - hulle kan ook nie olie in die hande kry nie. Daar was 'n ou wat blykbaar groot hoeveelhede (gebruikte) olie teen R3 per liter kon verskaf, wat blykbaar 'n "scam" was, toe kon hulle rou grondboontjie-olie uit Singapoer kry teen R3-50 - weer 'n "scam". Daar is blykbaar baie verneukers nou in die biodiesel industrie, maar dis hoorsê...
Een van die aannames in "goedkoop tuisgemaakte biodiesel" is dat jy jou olie verniet iewers kan kry.
Groete
Baardman
Ek het nie meer diesel nodig nie.
Ek het my bakkie verkoop.
Ek kan hier probeer om ou olie in die hande te kry by n vriend van my wat grondboontjies gaarmaak.
Al die grondbone wat jy in n vliegtuig kan kry kom van hier af .
So ook al die biltong.
Die ou verskaf al Pick&Pay se grondbone en biltong ook.
Ek behoort te kan kry.
Ek dink sy prys is R 2.50/liter.
Sal hom more vra.
Hannes Lottering
11 May 2008, 18:26
Jy kan Steers ook probeer.
Hulle werk met vet.
Nie olie nie.
Vet maak goeie biodiesel.
Gebruik die oortollige glisirien vir seep!
Baardman
11 May 2008, 18:43
Enige alternatiewe energiebron-ontwerp gaan binne sekere parameters gebeur: moet die energie met bestaande stelsels versoenbaar wees (soos dieselenjins, petrolenjins, of kragtoestelle in huise)? As jy 'n huis wil verhit, HOEF jy nie 'n elektriese verhitter te gebruik nie, jy 'n nuwe stelsel ontwerp om die energiebron (bv. warm water) direk te gebruik. Om bv. ons bestaande petrol-voertuie te gebruik, skakel baie opsies uit.
Dan moet jy kyk na waar die energie vandaan gaan kom. Die manier is om bestaande, verniet (of goedkoop) bronne van energie te tap en die energie om te sit na bruikbare vorm. Alle energiebronne werk op hierdie manier - kernkrag, steenkoolkragsentrales, sonpanele, Stirling enjins, hidro-elektriese skemas, petrol-raffinaderye (van ru-olie of steenkool) noem maar op.
So die antwoord is - vind 'n verniet energiebron (bv. die son). Vind 'n GOEDKOOP manier om die energie om te sit na 'n bruikbare vorm. Vind 'n goedkoop manier om die energie te stoor indien nodig (as die energiebron nie 24 uur beskikbaar is nie). En vind 'n praktiese manier om dit alles te doen (jy wil nie 'n 3 ton sleepwa agter jou Uno sleep om sy goedkoop alternatiewe energiebron saam te sleep nie).
Groete
Baardman
Baardman
11 May 2008, 18:45
Jy kan Steers ook probeer.
Hulle werk met vet.
Nie olie nie.
Vet maak goeie biodiesel.
Gebruik die oortollige glisirien vir seep!
Jy kan blykbaar ook die natriumhidroksied (bytsoda) met kaliumhidroksied vervang, en die afsaksel gebruik om kunsmis te maak. Kunsmis se pryse het verdubbel in die laaste paar maande.
Groete
Baardman
Baardman
11 May 2008, 18:46
Die ou verskaf al Pick&Pay se grondbone en biltong ook.
Ek behoort te kan kry.
Ek dink sy prys is R 2.50/liter.
Sal hom more vra.
Ek sal dit waardeer - laat my weet.
Groete
Baardman
Hannes Lottering
11 May 2008, 18:49
Ek sal dit waardeer - laat my weet.
Groete
Baardman
Die waterstof generator werk.
Waarom na ander metodes kyk?
Baie mense verwys daarna as "Browns gas"
Henry,
My metode behels die opwek van waterstof wanneer dit nodig is.
... Wat jy hier beskryf, is n metode om waterstof veilig te berg in n voertuig.
Mens kan 'n gewone petrol binnebrand enjin direk op waterstof (en suurstof) loop, as jy dit reg meng. Daar is geen uitlaat gasse nie, net waterdamp.
Goed, ons het nou teoreties die metodes om waterstof op te wek en te berg en weer vry te stel, en dit kan met suurstof uit die atmosfeer gemeng word om 'n binnebrandenjin aante dryf, wat weer 'n opwekker trek. Is dit korrek?
Sou ons die metodes bymekaar kan uitbring en die apparaat gebou kry? Ons kan dit mos later verfyn?
OF WAT?
Haas Das
12 May 2008, 12:03
Daar was gisteraand 'n program op Discovery waarin 'n Pajero omgebou is om op ou kookolie te loop. Hulle filtreer die kookolie twee keer om van al die stukkies kos ontslae te raak. Dan word dit 50/50 gemeng met diesel. Die Pajero kry ook 'n soort van verwarmertjie in die brandstoflyn om die kookolie/diesel so effens warm te maak. So 70 grade Fahrenheit, anders is dit te dik om deur die dieselpomp en inspuiters te gaan. Die eetplekke was maar te gretig om hulle ou kookolie weg te gee. Dis egter in Londen. In die derde wereld word kookolie egter nooit te oud om nog mee kos te maak nie. Die wekkas soek dit mos om huis toe te vat.
Daar is organisasies wat ou olie van alle soorte kom haal en jou miskien nog ietsie daarvoor betaal ook. Ek het die naam misplaas, maar jy sal dit seker in die geel bladsye kry.
Kan ons egter 'n waterstof-enjin aanmekaarsit en laat werk?
KOM NOU, INGENIEURS. VERTEL ONS ASB.
Rooi Jan
12 May 2008, 21:52
BMW en ander ouens werk al baie lank aan 'n kar wat op waterstof loop en hulle is nog ver van klaar af. 'n Ou wat in sy agterplaas peuter met 'n gereedskapstel wat hy by Makro gekoop het en planne wat hy op die Internet gekry het sal 'n haas uit 'n hoed moet haal om met iets vorendag te kom. Die probleem is nie juis om die enjin aan die loop te kry nie. Dit is in die stoor en verspreiding van die brandstof.
BMW het in 2006 bekend gemaak dat hulle in 2007 'n 7-reeks sal begin verkoop wat op waterstof loop. Dit lyk my dit het nooit gebeur nie. Die storie was toe nie so ekonomies of groen as wat verkondig is nie.
BMW'S HYDROGEN 7
Not as Green as it Seems
By Christian Wüst
BMW is manufacturing the first series of hydrogen fueled cars. They're not as green as they seem. For a start, they're incredibly thirsty -- and they will put more strain on the environment than a heavy diesel truck.
There's a new method for fueling cars. Instead of the usual dispenser nozzle, a plastic hose about the size of a sewage pipe is attached to the vehicle. An automatic clasp closes automatically around the tank opening.
The airtight hose system was developed by Germany's Linde conglomerate and has already been installed at several German gas stations. It's designed to allow the average person to fill his or her car with liquid hydrogen in just eight minutes. Berlin is one of the few places that already disposes of such a filling station.
Last week, German car-maker BMW used the facility to present car testers with the first small series vehicle in the world that drives on both gas and liquid hydrogen. The "Hydrogen 7," will be part of BMW's upscale "7" series of vehicles, and BMW is now carefully preparing to make the new car available to customers.
Starting in March, the car will be delivered to about 100 celebrities, but so far BMW is keeping mum about their names or what their leasing rates might be. The car's developers are hoping to gain insight into the practical reliability of a technology many consider the be all and end all of the car industry's ecologically clean and climate friendly future.
The Munich-based company is promising "sustainable mobility and sheer joy of driving," citing the car's 260 horsepower, 12-cylinder engine. The Hydrogen 7's standard combustion engine has been adapted to run on both liquid hydrogen and regular gasoline as well -- and tons of it. The company says the car will consume an average of 13.9 liters (3.7 gallons) per 100 kilometers (roughly 17 miles per gallon) using regular gasoline and a whopping 50 liters to drive the same distance when fuelled by hydrogen.
In other words, BMW has created an energy-guzzling engine that only seems to be environmentally friendly -- a farcical ecomobile whose only true merit is that of illustrating the cardinal dilemma of a possible hydrogen-based economy.
The problem is that hydrogen is in scarce supply and producing it requires vast amounts of energy. Climate-friendly production of liquid hydrogen on a large scale presupposes a virtually unlimited supply of ecologically produced electricity -- not something likely to materialize in the near future. That's why energy experts from the Wuppertal Institute for Climate, Environment and Energy believe forcing the transition to a hydrogen-based economy within the next three to four decades is "not an ecologically sound" idea.
Storing the volatile energy source also requires energy and money. The only method that promises a reasonable storage life is liquid storage at temperatures below -253 degrees Celsius (-423 degrees Fahrenheit). The process of cooling the storage facility down to such a low temperature alone uses up to one-third of the energy contained in one fuel tank.
Volatile fuel
BMW's thermo-tank, specially designed to hold liquid hydrogen as well as regular gasoline, has the same diameter as the drum of a washing machine. It has a volume of 170 liters (45 gallons) and takes up half the trunk. But it can only hold eight kilograms (17.6 lbs) of the extremely light hydrogen fuel -- barely enough for a 200 kilometer (124 mile) trip. What's more, some of the tank's contents have to be released as they heat up and evaporate -- even the best insulation system can't keep temperatures down forever. After nine days, half the tank load has gone bad.
BMW's competitors are somewhat puzzled by the company's decision to adapt combustion engines -- known for their high fuel consumption -- so that they will run on a fuel as sensitive and problematic as liquid hydrogen. "We think it's non-sense," says Frank Seyfried, research director for hydrogen-based propulsion at Volkswagen.
With the exception of BMW, every car company out there is betting on a different technology: fuel cells, which transform hydrogen into electricity via a chemical process. The electricity generated in the process then drives the vehicle. This method promises far greater efficiency, but the current technology yields only modest driving performance. Test cars with fuel cell engines can produce between 50 and 90 kilowatts, but they consume only about 14 liters of hydrogen per 100 kilometers (62 miles) -- a fuel value corresponding to that of four liters (one gallon) of gasoline.
BMW's chief developer Klaus Draeger still thinks there's good reason not to shelve the combustion engine. "It's the only engine that meets our requirements in terms of dynamics," he explains.
And so, in creating the Hydrogen 7, BMW is announcing a future of putatively clean, full-throttle driving. The new car caters to the pleasing fantasy of customers spoiled by high-horsepower engines: That they can conform to ecological standards without making any sacrifices, burning "clean" fuel to their heart's content. Advertizing images display the Hydrogen 7 against a backdrop of wind turbines and solar panels.
But the image is one of deceit. Because the hydrogen dispensed at the new filling station is generated primarily from petroleum and natural gas, the new car puts about as much strain on the environment as a heavy truck with a diesel engine. Add the loss of environmental benefits involved in the production and transportation of the putatively clean fuel to the consumption of the car itself and you get an actual consumption corresponding to considerably more than 20 liters (5.3 gallons) of fossil fuel.
The environment isn't the only loser: Customers will also have to shell out a lot of money for their deceptive display of ecologically responsible driving. The current standard price for liquid hydrogen is 57 euro cents (0.73 US cents) per liter (0.3 gallons). And the price tag on a 100 kilometer (62 mile) drive in the Hydrogen 7, at a comfortable speed, is about €30 ($38).
http://www.spiegel.de/international/spiegel/0,1518,448648,00.html
Let wel - die verbruik van die kar op waterstof is 50 lieter per 100 km, of 2 km per liter. :icon_wtf
Is Hector nog by BMW? Wat is op oop bronne beskikbaar?
Is Midas se gereedskapstelle beter as Makro s'n?
Hier het ons foto's en diagramme van bergingstelsels dit kan sekerlik gebou word deur 'n goeie ambagsman onder toesig van 'n ingenieur. Die diatomiet as grondstof kan ons verskaf. Kom ons skakel die Jamahoe-faktor uit en kry antwoorde en doen dit.
Rooi Jan
12 May 2008, 22:09
Noem my maar sinies maar ek kan nie juis opgewonde raak oor enige alternatiewe brandstof of energie nie.
Die gebruik van biodiesel en alkoholiese petrol lei reeds tot stygings in voedselpryse.
Elektriese karre word gelaai met steenkoolkrag wat weer to aardverwarming lei.
Die elektriese kar se battery is sat na 'n paar jaar en dan is dit 'n klomp uiters giftige swaarmetale waarvan ontslae geraak moet word.
Sonpanele verg meer energie om te vervaardig as wat dit in dekades kan genereer.
Kernenergie genereer uiters giftige neweprodukte wat vir duisende jare giftig bly. En moenie dat ek begin oor Eskom se "pebble bed modular reactor" nie. Die feit dat dit die Mbeki regime se goedkeuring wegdra en deur Eskom ontwikkel word spreek boekdele.
Wat bly oor?
Haas Das
14 May 2008, 19:34
Die waterstof BMW ry darem lekker:
16 November 2006 09:42
That’s not a green car. It’s a dirty great limo…
Yes, it’s a long-wheelbase BMW 7-series with a 6-litre V12 engine. But it runs on liquid hydrogen as well as petrol, emitting virtually no CO2 when it’s burning H2. As hydrogen is one of nature’s most abundant elements, we’re not about to run out. And it’s a proper car: 0-60mph in 9.5 sec, 143mph and a combined range of 435 miles. Nor is it a one-off prototype; engineered and tested to BMW’s usual standards, deliveries start in Spring next year.
I’ll buy one.
You can’t. BMW won’t divulge how much one of these costs to make, but you can bet it’s many times the cost even of the 760Li it’s based on. Instead, it will loan the 100 cars it plans to make to politicians and the prominent to help get hydrogen onto the agenda. BMW’s corporate view is that burning hydrogen in internal combustion engines is our best bet for when the oil runs out, in opposition to those who back fuel cells or battery-powered vehicles.
So I’ll need to get elected to get one.
Yes. In Germany. There’s currently nowhere to fuel it in the UK, and only five sites in Germany. Other disadvantages include the range of only 125 miles on hydrogen, the reduced power of dual-fuel engines that means the V12 only produces as much power as a six-pot diesel, and the colossal size and weight of the hydrogen tank. Only a stretched 7-series can accommodate it, and even then the rear seats need to be moved forward 4.5 inches, the rear armrest can’t be folded up, making this a four-seater, and the tank extends most of the way into the boot. BMW says it has chosen the 7-series for its first production hydrogen car because it is aimed at politicians, but the truth is that a smaller engine would be too slow, and a smaller car would be rendered almost unusable by the tank.
Pointless, then.
Absolutely not. Someone has to take the first steps towards getting the hydrogen economy working, and that’s exactly what this car represents. And the technology is moving quickly – BMW expects to be able to build hydrogen-only engines making 134bhp per litre using direct injection and turbocharging, and switching to aluminium or even carbon-fibre tanks will cut the size and weight by at least a half.
So how does it drive?
Pretty well. The engine takes four or five seconds to fire up, and once running it’s quiet but slightly louder and coarser than a 730d diesel when stretched, with similar performance and a slightly lazzy throttle response. It’s noticeably heavier than a standard 7, crushing rough surfaces flat with its bulk but starting to heave over undulations. Very impressive for an eco-car though, and you know that BMW – a company of engine-obsessives – will eventually make it brilliant. It gives you hope that in a future without petrol we might not be condemned to driving hateful, silent electric golf buggies.
Some interesting facts, please.
The tank puts so much extra weight – around 200kgs – over the rear that the Hydrogen 7 gets the uprated back axle from the armoured 7-series Security. It also has an integrated carbon fibre rollcage to keep the tank in place in a high-speed crash. There are vents in the roof and floor allowing the hydrogen to be gasified and dumped in an emergency, and the bonnet has a unique ‘power hump’ to cover the hydrogen injectors. The hydrogen filler flap opens automatically with a beautiful, neat piston, and once you’ve attached the F1-style refuelling hose you can brim the hydrogen tank in under eight minutes. And talking of eight minutes, it’s probably the only vehicle for which BMW doesn’t quote a Nurburgring lap time.
Verdict
Not sure whether this is the chicken or the egg, but the important thing is that it’s here, encouraging us to start work on a hydrogen infrastructure to refuel these cars, which will in turn encourage more hydrogen cars to be built, and so gradually get us out of the big pickle we’re in. Not hugely impressive as a vehicle – yet – and you might not agree with BMW that hydrogen engines are the future, but it’s an important, worthwhile project nonetheless.
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/BMW-Hydrogen-7/?R=EPI-4286&content-block=3
PLASMA FUSION
The Ultimate Energy Source
by James Jaeger
The ultimate source of energy is nuclear FUSION, also known as PLASMA FUSION. This is NOT to be confused with nuclear FISSION, the only type of nuclear energy so far deployed. FUSION, which could be fully developed and deployed within ten years were sufficient funds allocated -- would totally remedy the Earth's energy problem for at least the next 2,000 years. This is the one solution that the Oil AND entire Energy Establishment for that matter almost never talk about. Why? Because FUSION is the power of the sun. It is clean and there are virtually no waste products or CO2. The fusion process can extract from one (1) gallon of ordinary sea WATER, the equivalent amount of energy as two hundred and fifty (250) gallons of GASOLINE. Thus it is, by far, the cheapest and most powerful energy source known. After a long exponential curve of development, it looks like fusion technology is on the verge of obtaining IGNITION. Ignition means we get more energy out of the fusion process than was put in and the reaction sustains itself indefinitely. As soon as this happens, and it will happen soon (if it has not already happened unannounced), the source of fusion's fuel -- sea water -- will never run out. This is the ignition of a miniature star here on Earth!
Not only can FUSION provide HEAT to generate electricity in the classical (way with turbines), but ELECTRICITY can be derived directly from certain fusion processes. This would make the production of electricity from COAL, NATURAL GAS, NUCLEAR FISSION and HYDRO completely obsolete. As if all this isn't enough of a dream, there's more: METHANOL can be manufactured directly from certain FUSION reactions as well. Thus, FUSION can not only supply all of Earth's ELECTRICAL needs, but all of Earth's LIQUID-fuel needs. Thus a FUSION economy is universal: it is infinitely powerful, unbelievably cheap, clean, renewable and flexible in energy output, i.e., heat, electricity and liquid-fuel.
Not only that, fusion will open the door to rocket engines orders of magnitude more powerful than the simple chemical engines NASA uses today, thus detailed exploration of the Solar System, and eventually the stars, will become a reality sooner.
The only "problem" with fusion technology is, once deployed, it will probably render all other energy technologies -- with the sole exception of nanotech-based SOLAR -- obsolete. This is good for the U.S. and the Peoples of Earth -- as it will make the production of all products and services much cheaper and better -- but it may be initially difficult for the Energy Establishment that wants to over-amortize their infrastructure and exploit the markets for profit as much as possible. They may be doing this now, especially if Saudi Arabia's largest field has hit peak oil. See Earth's Energy Problem at http://www.mecfilms.com/universe/articles/energy.htm.(1) This may be why one doesn't hear much about the progress of FUSION technology in the mainstream media -- the oil companies, and other energy companies, spend considerable sums on TV spots. If one does hear about FUSION they often quip: "Oh Fusion, it's still fifty years away." Well I am here to tell you this may not be true. Fusion is so revolutionary, Al Gore and others, have twice cut the funding for it in order to suppress its advancement and placate the corporate energy lobby. For more information on this, and other points, read ENERGY VICTORY by Robert Zubrin as well as one of his earlier books, ENTERING SPACE. A working knowledge of these two books can give one a positive idea on how this dire situation can be turned around.
Today with oil prices hitting $134 per barrel, it should be obvious to all Americans what the OPEC/Saudi Arabia game is: raise the price of oil for as long as possible, then dramatically lower it as soon as investment in alternatives become a threat to the cartel's dominance. On the other hand, Saudi Arabia may have hit peak oil, as investment banker Matt Simmons suggests in his book, TWILIGHT IN THE DESERT. No one knows for sure what the world's oil supply is or whether abiotic oil is a reality. Probably no one will ever know the answer to this question, but the answer is not necessary.
Contact your congressmen and urge them to research FUSION technology. Send them this short primer. Urge them to pass the flex-fuel bill Robert Zubrin suggests in his book, ENERGY STRATEGY, as an emergency measure until FUSION can be fully deployed. It is important to note that a flex-fuel solution must allow cars to burn ANY combination of ethanol, methanol or gasoline. I repeat: ANY combination of ethanol, methanol or gasoline, NOT just gasoline and ethanol, as the media is disseminating. They don't understand the situation and if the flex-fuel solution doesn't allow methanol to be used in cars, we will not be able to take advantage of the considerable methanol that can be obtained from COAL, and later FUSION. Methanol produced from coal is a viable alternative to an over reliance on ethanol (from crops) and gasoline (from OPEC and Canada, etc).
We could be energy independent from Saudi Arabia, hence OPEC, in three years if flex-fuel cars, as above described (and more fully described in Zubrin's book) were mandated by Congress. If Congress is not willing to do these two simple things: A) Mandate flex-fuel cars, B) Drastically accelerate funding for FUSION -- it is further evidence they are serving the interests of the Oil Establishment and not the People(2).
BoerseunTrompie
25 May 2008, 17:26
Ek wil graag n vraag vra....
My een buurman praat van ou transformer olie wat werk in diesel engens.
Maar wat my pla is dit n mens kry mos nie ou transformer olie nie want eshkom gebruik die transformers tot die olie kla is...haha
Praat hy die waarheid??
Maar wat my pla is dit n mens kry mos nie ou transformer olie nie want eshkom gebruik die transformers tot die olie kla is...haha
Praat hy die waarheid??
Boerseun,
Ja hy praat die waarheid.
Dieselenjins kan op skoon kookolie ook loop, of sal ek nou sê; net op kookolie.
Pas net op dat mamma Boer dit nie hoor nie want dan eet jy vir die res van jou lewe, elke aand slaptjips.:)
Die vraag is egter, waar kry jy genoeg daarvan?
roosmaryn
25 May 2008, 20:31
Oorspronklik gepos deur BoerseunTrompie
Praat hy die waarheid??
Hier by ons gebruik hulle dit ook. Die myn het 'n klomp van sy transformers oorgedoen en daar was nie 'n probleem om van DIE olie ontslae te raak nie.
Ek verstaan dat van die transformers behoort aan die munisipaliteite wat ook veronderstel is om dit gereeld te diens en na te sien. Of dit wel gebeur is nou 'n ope vraag en waarheen die olie "verdwyn" kan net geraai word. (teen 'n prys)
Rooi Jan
25 May 2008, 21:52
Dieselenjins kan op allerhande goed loop. Die uitvinder het dit ook so voorsien, maar dansky die beskikbaarheid van goekoop ru-olie in die verlede het dit nooit juis gerealiseer nie. Ongelukkig het biodiesel ook sy prys - landbouhulpbronne word aangewend vir brandstof in plaas van voedsel. Die gevolge daarvan is reeds besig om duidelik te word, maar dis eintlik 'n ander storie vir 'n ander draad.
The concept of using vegetable oil as an engine fuel likely dates when Rudolf Diesel (1858-1913) developed the first engine to run on peanut oil, as he demonstrated at the World Exhibition in Paris in 1900. Unfortunately, R. Diesel died 1913 before his vision of a vegetable oil powered engine was fully realized.
Rudolf Diesel
Rudolf Diesel firmly believed the utilization of a biomass fuel to be the real future of his engine. He wanted to provide farmers the opportunity to produce their own fuel. In 1911, he said "The diesel engine can be fed with vegetable oils and would help considerably in the development of agriculture of the countries which use it".
"The use of vegetable oils for engine fuels may seem insignificant today. But such oils may become in the course of time as important as the petroleum and coal tar products of the present time"
Rudolf Diesel, 1912
After R. Diesel death the petroleum industry was rapidly developing and produced a cheap by-product "diesel fuel" powering a modified "diesel-engine". Thus, clean vegetable oil was forgotten as a renewable source of power.
Modern diesels are now designed to run on a less viscous fuel than vegetable oil but, in times of fuel shortages, cars and trucks were successfully run on preheated peanut oil and animal fat. It seems that the upper rate for inclusion of rapeseed oil with diesel fuel is about 25% but crude vegetal oil as a diesel fuel extender induces poorer cold-starting performance compared with diesel fuel or biodiesel made with fatty esters.
Today's diesel engines require a clean-burning, stable fuel operating under a variety of conditions. In the mid 1970s, fuel shortages spurred interest in diversifying fuel resources, and thus biodiesel as fatty esters was developed as an alternative to petroleum diesel. Later, in the 1990s, interest was rising due to the large pollution reduction benefits coming from the use of biodiesel. The use of biodiesel is affected by legislation and regulations in all countries.
http://www.cyberlipid.org/glycer/biodiesel.htm
http://img65.imageshack.us/img65/7303/scorpioncariq8.th.jpg (http://img65.imageshack.us/my.php?image=scorpioncariq8.jpg)
Well, here it is folks. A company has finally gone and built a car (picture above) with a stock hydrogen on demand system.
Ronn Motors of Austin, Texas, yesterday unveiled what they’re calling “the key to a new generation of “green cars.” The company’s Chief Executive Officer, Ronn Maxwell, had this to say about it:
“What we are revealing today is an innovation in the automotive industry and demonstrates American ingenuity at a time of real need. We’re designing and building cars with performance components and unique styling with the objective of making the new environmentally friendly vehicle stand out with never before seen style and approximately 40 mpg plus efficiency.”
The Scorpion (picture above) is a hydrogen hybrid which means that water from an on-board tank is split into its component parts and then the resulting hydrogen and oxygen gases are injected into the normal fuel line in small proportions to increase combustion rates and fuel economy.
It will be available in the Fall 2008.
Voertsek
6 Jun 2008, 07:01
http://img65.imageshack.us/img65/7303/scorpioncariq8.th.jpg (http://img65.imageshack.us/my.php?image=scorpioncariq8.jpg)
Well, here it is folks. A company has finally gone and built a car (picture above) with a stock hydrogen on demand system.
Ronn Motors of Austin, Texas, yesterday unveiled what they’re calling “the key to a new generation of “green cars.” The company’s Chief Executive Officer, Ronn Maxwell, had this to say about it:
“What we are revealing today is an innovation in the automotive industry and demonstrates American ingenuity at a time of real need. We’re designing and building cars with performance components and unique styling with the objective of making the new environmentally friendly vehicle stand out with never before seen style and approximately 40 mpg plus efficiency.”
The Scorpion (picture above) is a hydrogen hybrid which means that water from an on-board tank is split into its component parts and then the resulting hydrogen and oxygen gases are injected into the normal fuel line in small proportions to increase combustion rates and fuel economy.
It will be available in the Fall 2008.
Looks fake to me ...:(
Looks fake to me ...:(
Ek kan nie vir seker se dit is 'n feit of nie 'n feit nie.
My bron is ene Jack Bell in die VSA wat probeer om 'n waterstof-ontwikkelaar te verkoop wat waterstof opwek om in 'n gewone enjin te verbrand.
Hier is die e-pos wat ek van hom ontvang het:
Henry,
This is what I'm talking about!
Ronn Motors of Austin, Texas has announced yesterday
that they have made a car ,an incredibly awesome-looking
car, with a stock hydrogen on demand system.
You can check out the picture here:
http://clicks.aweber.com/y/ct/?l=EXUvN&m=1ZW8irBQWozkpj&b=_pF0DJPxZyiDfRuPQdwseQ
This is fantastic news!
Talk soon,
Jack
P.S.- Big news from Fueltrips is on the way.
Stay tuned!
P.P.S.-I guess hybrids don't have to be so ugly.
http://clicks.aweber.com/y/ct/?l=EXUvN&m=1ZW8irBQWozkpj&b=_pF0DJPxZyiDfRuPQdwseQ;)
p.o. box 7953, Macon, GA 31210, USA
Gaan kyk gerus op sy webblad, maar wees voorbereid op 'n groot klomp advertensie.
Laat weet asb wat jou gevolgtrekkings is. Ek is baie onkundig oor die onderwerp.
Ahmadinejad says market full of oil, prices artificial
Tue Jun 3, 2008 10:44am EDT
ROME (Reuters) - The global market is "full of oil" and rising crude prices are being artificially driven by forces trying to further their geopolitical aims, Iranian President Mahmoud Ahmadinejad said on Tuesday.
"While the growth of consumption is lower than that of production and the market is full of oil, prices continue to rise and this situation is completely manipulated," Ahmadinejad said in his address to a U.N. food summit in Rome.
Without naming countries, the Iranian leader said "hidden and unhidden hands are at work to control the prices mendaciously to pursue their political and economic aims."
He said the goal of "powerful and international capitalists" was to keep the price of oil and energy "artificially high" in part to justify new explorations in the North Pole and the deep seas.
In an apparent reference to the United States, he said the international community should have a mechanism to force "the bullying powers to resort to peace and amity instead of occupation and warmongering...."
(Reporting by Robin Pomeroy)
© Thomson Reuters 2008 All rights reserved
VIDEO: Water-Fuel Car Unveiled in Japan
Japanese company Genepax presents its eco-friendly car that runs on nothing but water.
Global Research (http://www.globalresearch.ca/)Global Research (http://www.globalresearch.ca/)
Who says there are not alternatives...have a look see and realize that much of what is going on today, causing enormous suffering to many innocent people can be totally avoided....an Auto that runs on Water....Yes , very true...see the prototype.....the time for change is NOW......
NOTE: This one runs on either salt water or fresh--and gets nearly 200 miles to the gallon. Please help circulate this so folks finally have a chance to understand that petroleum no longer is necessary as a road fuel. Given the degree of climate chaos this year--with its massive impacts on our food supply-- why aren't various governments rushing to put this engine (or one even better) into mass production?
The car has an energy generator that extracts hydrogen from water that is poured into the car's tank. The generator then releases electrons that produce electric power to run the car. Genepax, the company that invented the technology, aims to collaborate with Japanese manufacturers to mass-produce it.
SOUNDBITE: Kiyoshi Hirasawa, CEO, Genepax.
CLICK HERE TO VIEW VIDEO (http://uk.reuters.com/news/video?videoId=84561)
© Copyright , Reuters, 2008
The url address of this article is: www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=9478
Hannes Lottering
3 Jul 2008, 09:33
Goed, ons het nou teoreties die metodes om waterstof op te wek en te berg en weer vry te stel, en dit kan met suurstof uit die atmosfeer gemeng word om 'n binnebrandenjin aante dryf, wat weer 'n opwekker trek. Is dit korrek?
Sou ons die metodes bymekaar kan uitbring en die apparaat gebou kry? Ons kan dit mos later verfyn?
OF WAT?
Ek het die planne in n vroeer pos op die draad gepaas.
Wanneer jy waterstof opwek, stel dit 1 waterstof en 2 suurstof atome vry.
n Uiters plofbare mengsel.
Praat jy hier van n Kragopwekker soos in generator?
Indien wel,moet jy versigtig wees vir die "waste spark" veral wanneer jy waterstof gebruik om n kleiner tweeslag enjin te laat loop.
My vraag is nou: Kan ons egter 'n waterstof-enjin aanmekaarsit en laat werk? Is daar iemand op hierdie forum wat hierdie planne kan gebruik om 'n eerste enjin vir ons te bou?
http://img176.imageshack.us/img176/5636/blanketrotspi2.jpg (http://imageshack.us)
Hannes Lottering
3 Jul 2008, 11:26
My vraag is nou: Kan ons egter 'n waterstof-enjin aanmekaarsit en laat werk? Is daar iemand op hierdie forum wat hierdie planne kan gebruik om 'n eerste enjin vir ons te bou?
http://img176.imageshack.us/img176/5636/blanketrotspi2.jpg (http://imageshack.us)
Ja, ons kan.
Dit is al gedoen.
Henry,
Ek en 2 ander manne is nou al amper 6 maande besig met so 'n ointwikkeling. Die eerste kar wat op water alleen gery het, is gebou en gedemonstreer in 1934. Sedertdien is verskeie ander motors gebou. Ek wet bv. van 'n Suid Afrikaner wat nou in Kanada sit, wat in 1969 sy Volvo op water laat loop het. 'n Amerikaner het dit ook in die middel '80s gedoen, en het begin bemark, maar is gedreig en het verdwyn.
Die Kanadese het 'n vonkprop gemaak waardeur die water ingespuit word in die enjin. Met die inspuit, word die water gedissosieer met frekwensie in waterstof en suurstof.
Hierdie vliegtuie waarmee hulle die akrobatiese resiese doen gebruik ook skoon water wat direk in die enjin ingespuit word. Na so 'n sessie moet die enjin egter vervang word, omdat die water uiters korrosief onder die temperatuur en druk kondisies is.
Pretoria Universiteit het ook in die '80s gespeel met water inspuiting in binnebrand enjins. Hulle het dit egter nie baie goed toegepas nie. Die mees bruikbare kommentaar daaroor is dat die water sogenaamde "pitting" korrosie veroorsaak het binne die silinders.
Van al die energie uit water sisteme, is die frekwensie model die enigste sinvolle model, omdat jy minder energie inset as wat jy uithaal. Dit konsentreer spesifiek op die natuurlike frekwensie van water, instede van brute elektriese krag. Die Volvo hierbo het die water op 'n fisiese manier gedissosieer, duer druk valle en 'n hoë spoed waaiertjie. Die enjin moes egter eers warmloop op petrol en daarna kon hy oorskakel na water.
Tot op hede kon ek 'n 4-slag motortjie vir 2 minute op skoon water uit die kraan laat loop. Die motortjie koel egter bietjie te vinnig af en vrek dan na 2 minute. Dit is nou 2 minute nadat al die petrol uit die vergasser opgebruik is.
noordoos
25 Feb 2010, 22:50
Wat het van Derek geword?
Wat het van Derek geword?
Noordoos, ek het agtergekom dat elke keer as ek hier inlog daar 'spyware' op my rekenaar beland. Telkens dieselfde 'spyware'. Daarom dat ek nie meer aktief deelneem nie. Niemand hou daarvan om konstant dopgehou te word nie.
In terme van alternatiewe en hernubare brandstowwe, het ek al vroeë stadium eksperimente gedoen, en kon 'n klein vierslag enjin vir tot 2 minute op skoon water laat loop. Ek kon egter van daar af nie vorder nie, omdat die elektroniese ingenieur wat deel was van die projek onttrek het en ek tot op hede nie 'n plaasvervanger kon vind nie. Die inset vanaf so 'n ingenieur is huidiglik krities om die projek verder te neem. Indien so iemand beskikbaar is, kontak my gerus. Die toepassings van die eteriese effekte van water is legio. Ek is vas oortuig die Amerikaners het dit al vervolmaak, en het al 'n voorbeeld van so 'n toepassing gesien, op film vasgevang.
Groete,
Vierkleur
14 Apr 2010, 13:59
Boerseun,
Ja hy praat die waarheid.
Dieselenjins kan op skoon kookolie ook loop, of sal ek nou sê; net op kookolie.
Pas net op dat mamma Boer dit nie hoor nie want dan eet jy vir die res van jou lewe, elke aand slaptjips.:)
Die vraag is egter, waar kry jy genoeg daarvan?
Kyk hier vir die resep vir bio brandstof uit kook olie of wat ook al
http://www.boerevryheid.co.za/forums/showthread.php?t=20957
ajdw3004
14 Apr 2010, 15:00
kyk hierna:
http://www.thetruthabouthemp.com/
http://www.pureenergysystems.com/os/EdGrayMotor/index.html
dit is wat ons nodig het...
Aangedryf deur vBulletin™ Version 4.1.12 Kopiereg © 2012 vBulletin Solutions, Inc. Alle regte voorbehou.